librecoin krypto valuutta

kusetaskutako795

onko kukaan tutustunut Librecoin netti valuuttaan ,jolla on oma sivusto ja luvataan isoja summia eurolla,myydään 100-200 yksikön paketissa.Ostin jo kaksi kuukautta sitten 200 yksikön paketin ,mutta kukaan asiantuntija ei ole ottanut yhteyttä vaikka niin on luvattu,jotta sais ohjeita kryptotilin avattua.Myös sen jonkun koodin ,jota pitää käyttää myyntiin..Onko kellään kokemusta ,tietoa ,miten toimii

6

2112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulaahulluutta

Kyllä on huijattu meitä ja pahemman kerran.Itse tilasin myös noita yksiköitä ja maksoin 80e tommosesta ARVOSETELISTÄ.Tekstissä kerrottiin,että tulee sähköposti viesti jossa neuvotaan miten toimia. Ei ole kuulunut viestiä joten olen tullut siihen tulokseen,että huijarit vei senkin
      80 e. Mistäpä sitä takaisin vaatimaan,kun ei ole minkään valtakunnan nimeä eikä osoitetta suomenkielellä. Kuvat tuolla Librecoinissa joilla oli suomalaiset nimet kertoivat kuinka hyvin olivat tienannnet ,vaikuttivat useimmat ulkomuodoltaan ulkomaalaisilta. Siispä jos ei ole entistä rahaa paljon,niin kryptovaluutoilla sitä tuski saa senkään vertaa.Parempi vaan uskoa ,että millään ei rikastu eikä edes sen vertaa että pärjää jotenkin.

• Kyllä se näyttää olevan köyhän miehen vedätysyritys. Kerää 80e per naama ja katoaa. Saahan siitäkin pikkutiliä ...

• Anonyymi

Ostin kännissä 800eurolla.Tuli tumma moniste jossa käyttikseksi merkattu oma sp osoite ja salasana jotaixwrwxxxww turhapuron pikakirjotusta.No sivustolle voi kirjautua ,mut siinäpä se sit onkin...Jaa,onhan siellä kysymysloota.Teamin kuvat katos aikaa sitte.Vittu rikosilmotuskaa ei varmaan auta..?ELKÄÄ SORTUKO!!!

• Anonyymi

Heheheh ei saisi nauraa....
      Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä jotka kusettavat ja niitä joita kusetetaan.

Sen sijaan verkostomarkkinointia on vain yhdenlaista. Pyramidihuijausta.

• Anonyymi

Laitoin satkun. Kotuitin tonnin. Laitoin takas kuumemma nyt saa kypätonnin aah

• Anonyymi

librecoin onko nykyään litecoin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe