Mistä tunnistaa?

Tänään kaverin kaima, rekkamies, kävi Tyrnävän virkalääkärillä koska heppiä alkoi kutisututtaa oudosti. Vastaanotolla istui toinenkin mies, kaverin kaiman mukaan aivan jeesus nasaretilaisen näköinen, oli partaa ja pitkää tukkaa ja laamapaita päällänsä. Ja onnellinen katse hymyili kasvoista käsin.
Nyt kysyisinkin jt tietäjiltä: mistä voi varmasti tunnistaan jeesuksen, jos uskoo nähneensä sellaisen. Onko jeesuksella sädekehä aina, vai saako sen sammutettua? Liikkuiko jeeesus yksinään ilman opetuslapsia: nyt niitä ei ainakaan näkynyt. Ehkä odottelivat lähibupissa mestariaan karaookkea lauleskellen? Eikä ollut karvaista kulkuneuvoaankaan, aasin tammaa, ulko-ovella parkissa venaamassa.

2

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kookoo2 17.4.2018 4:26

<>Nyt kysyisinkin jt tietäjiltä: mistä voi varmasti tunnistaan jeesuksen, jos uskoo nähneensä sellaisen. ><

Kysyy vaa rohkeesti vaikka parrast, et oliks parraton 1930-luvult tonne 1960-luvu loppuun. Jos tärppää, ni voi mennä vanhempii juttuihi ja kysellä josko tuns sen Paavali, ja lupasko treffata sen kavereineen yläilmoissa sillo ekal vuossadal. Nii tai vois kysellä onks sen broidi nimi Saatana.

• Okularisti

" Nyt kysyisinkin jt tietäjiltä: mistä voi varmasti tunnistaan jeesuksen "

-Toistaiseksi lahkojohto väittää nimenomaan, että vartiotonriuskontolainen ei nykyaikana ole nähnyt Jeesusta. 1874 ja 1914 Jeesus kun palasi näkymättömänä, millä sellaisen voisi nähdä.

Mutta koska vartiotorniuskonnon teologiaan kuuluu, että aina on ollut jehovantodistajia, on tietysti mahdollista kuin myös mahdotonta että Jeesuksen näkyvänä maanpäällisaikana (kuten Raamatussa) on vartiotorniuskontoinen, jehovantodistaja nähnyt tai ollut näkemättä häntä.

Saan käsityksen, Raamatusta että olemme Jeesuksen itsensä armoilla tunnistamiskysymyksessä, vartiotorniuskonnossa olemme tietysti vartiotornin armoilla, ja saamme lukea sitten aikanaan jos niin käy, että hänet olisi nähty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe