Olin menossa äskön bussipysäkille kun huomasin tutun jeesustelijan olwvan myös menossa sinne. Yritin välttää tyyppiä menemällä toista kautta jolloin myöhästtin bussista. Lopettakaa jeeustelijat ihmisten häirintä.
Jeesustelijat häiritsevät.
5
848
Vastaukset
- kauanuskossa
Kyllä meidän uskovien tehtävä on kertoa Jeesuksesta mutta ei missään nimessä pidä painostaa aina samoja henkilöitä.
- kiertelee.kun-nolottaa
Kuka muka oikeasti jotain samaa ihmistä painostaa? eiköhän se ole kirjoittajan omatunto jota se juoksee karkuun!
- Vieteri_ukko
kiertelee.kun-nolottaa kirjoitti:
Kuka muka oikeasti jotain samaa ihmistä painostaa? eiköhän se ole kirjoittajan omatunto jota se juoksee karkuun!
En juokse mitään omatuntoani karkuun. MInulla on vain omat uskonkäsitykseni ja sillä selvä. En halua väitellä niistä kenenkään kanssa enkä myöskään tyrkytä niitä kenellekkään jatkuvalla painostuksella kuten tuo välttelemäni Jeesustelija tekee.
Hän ei puhu mistään muusta kuin uskonkäsityksistään eikä salli esittää eriäviä näkemyksiä siksi välttelen häntä. Kristinusko on Vissin ainoa "tuputus uskonto" lähetetään lähetys saarnajia ympäriinsä tyhistämään ihmistä, onneksi huonolla menestyksellä.
- autarikollisia
Jeesustelijoiden myötävaikutuksella kadut muuttuvat vaarallisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917505- 373987
- 453530
- 2372852
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322421
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292319Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212314- 451982