Alkoholijuoma maistunut.Pelottaa uhka jäädä pois ylöstempauksesta jos se tapahtuu pian. Seksuaalista halukkuutta liikaa myös.Pyydän, auta, hätää koen. Olen viitenä päivänä koettanut lopettaa mutta ajatus päättynyt: otan vielä tänään niin huomenna en enää ota. Rukoile mulle läpimurto.Juon yksinäisyyteen.Ei ole vaimoa.
Terveisin salaamaisteleva surusilmä.
Voitko rukoilla puolestani?
15
202
Vastaukset
Onko laitalahkolaisten tempauksen yhteydessä alkometripuhallus?
Aloitus lienee olevinaan huumoria.
Mutta vakavasti puhuen olen nähnyt elämäni aikana, ettei rukoiluista ole mitään hyötyä.- kiiiskivastarannalta
Kyllä rukoilen puolestasi.
- AutaMuaAhdistuksessani
Kiitos!
Helpottaa kun asiasta puhuu Herralle toinenkin. Mulla ei ole paljoille sanoille halua. Olen muita nuhdellut ja nyt olen kaatunut kuoppaan ja häpeä on iso, sillä Herra näkee. Nyt on aika olla nuhdeltavana. Häpeäkyyneleet vuotavat silmistä.
- kauanuskossa
Tulee mieleen että onko provo kun samatyylisiä aloituksia muitakin. Jeesus antaa voiman tehdä se päätös ja vapauttaa synnistä.
Oli miten oli, mutta kun itselläni oli alkoholin liikakäyttöä niin otin itseäni niskasta kiinni ja tein elämänmuutoksen. Älä liikaa pane Jeesuksen varaan.
torre12 kirjoitti:
Oli miten oli, mutta kun itselläni oli alkoholin liikakäyttöä niin otin itseäni niskasta kiinni ja tein elämänmuutoksen. Älä liikaa pane Jeesuksen varaan.
Jumala auttaa sitä joka auttaa itseään sanoo sanalasku
KTS kirjoitti:
Jumala auttaa sitä joka auttaa itseään sanoo sanalasku
Se on hyvin sanottu. Jos ihmisellä ei itsellän ole halua ja tahtoa toimia siten mitä Jumalalta pyytää niin turha odottaa Jumalankaan apua 🤓
usko.vainen kirjoitti:
Se on hyvin sanottu. Jos ihmisellä ei itsellän ole halua ja tahtoa toimia siten mitä Jumalalta pyytää niin turha odottaa Jumalankaan apua 🤓
Aivan, olet niin viisas.
Minullahan oli halua ja tahtoa toimia, ja toimin. En tarvinnut Jumalan apua. Eli tapauksessani ei rukoilu olisi auttanut yhtään.- Pudis55
usko.vainen kirjoitti:
Ihanko totta, että tämä "jumala" auttaa jos on itsellä halua, kyllä on ihana "jumala". Kiitos kiitos, ja vielä kerran kiitos, muistan sinua iltarukouksessani.
Pudis55 kirjoitti:
Ihanko totta, että tämä "jumala" auttaa jos on itsellä halua, kyllä on ihana "jumala". Kiitos kiitos, ja vielä kerran kiitos, muistan sinua iltarukouksessani.
Jep, voit olla turvallisella mielellä, Jumala ei auta sinua vasten tahtoasi 🤓
usko.vainen kirjoitti:
Jep, voit olla turvallisella mielellä, Jumala ei auta sinua vasten tahtoasi 🤓
Heh. Olet onneton tapaus. Etkö anna ollenkaan Jumalan itsensä esittää asiaansa?
- HeidimariA
Rukoilin!
Rukoilen puolestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834443Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243198Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392874Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162655Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172519Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432417- 132304
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132265MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142045Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717