Meller väärässä

VesaNasareth

ICEJ:n presidentti Jürgen Bühler kirjoittaa Sana Jerusalemista -lehdessä, ettei Jaakobin ahdistus tarkoita lähitulevaisuutta, vaan on jo tapahtunut.

8

1816

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjakääröt

Matt.24:21 Biblia (1776). Sillä silloin pitää suuren vaivan oleman, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta niin tähän asti, ei myös tule.

• Jaakobin ahdistus ei ole vielä tapahtunut, vaan toteutuu Antikristuksen hallitessa.

• Jobinpostia

1Moos.32:7 Silloin valtasi Jaakobin suuri pelko ja ahdistus. Ja hän jakoi väen, joka oli hänen kanssansa, ja pikku karjan ja raavaskarjan ja kamelit kahteen joukkoon.

• VesaNasareth

Koskapa linkit sensuroitiin, niin kerroin näin päin, että kun tiedätte aijaa kuvienjakopalvelun, niin on kolme skannattua sivua joiden osoitteiden loppuosat ovat: ZnXKq3 , UEP3Jq ja AdzA92

• Kirjakääröt

5Moos.28:68 Ja Herra vie sinut laivoilla takaisin Egyptiin samaa tietä, josta minä sanoin sinulle. Et ole sitä enää näkevä. Ja siellä teitä kaupataan vihollisillenne orjiksi ja orjattariksi, mutta ostajaa ei ole. 5Moos.28:68 Biblia (1776). Ja Herra vie sinua taas haaksilla Egyptiin sitä tietä, josta minä sanoi sinulle: ei sinun pidä häntä silleen näkemän. Ja te myytte itsenne siellä vihollisillenne palvelioiksi ja piioiksi, ja ei yhtäkään ostajaa siellä oleman pidä.

• EttäTälleen

Selvähän tämä vaikka en tuota oikein ändöstänttääkään.

• filade

Jeesuksen tulemuksessa keväällä Öljymäelle, Egyptin maahan karkotetut juutalaiset tulevat ja kumartuvat Herran eteen pyhällä vuorella Jerusalemissa Jes.27:12-13.

• Kirjakääröt

Jes.27:12 Biblia (1776). Silloin on Herra heittävä meren rannasta Egyptin virtaan, ja te Israelin lapset kootaan yksi toisensa perästä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 231
      2471
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      101
      1721
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1123
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      111
      1035
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      71
      942
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      55
      788
    7. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      33
      769
    8. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      747
    9. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      722
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      654
    Aihe