Energiakeskustelun taso

PitäkääTunkkinne

Mitä mieltä olette keskustelun tasosta täällä?

Omasta puolestani täytyy todeta, että olen perin kyllästynyt seuraamaan tätä fanatismia ja tuputtamista. Yksi urakoi monta uutta keskustelusäiettä päivässä ja muut kilvan todistelevat hänen olevan väärässä. Tämä on kyllä niin hedelmätöntä touhua kuin olla voi.

Sitten vielä viestejä poistatellaan kun ne eivät sovi omaan aatemaailmaan. On kyllä pöljää touhua!

30

5792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos.tunkkaajalle

      Jos jollain ei riitä kyvyt kuin tollotteleviesteihin, paskanjauhantaviesteihin, satuolento sääntömafian syyttelyyn ym. törkeyteen niin sehän vaan kertoo tietämyksen tasosta aiheesta uusiutuva energia. Lieneekö yhtäkään uusiutuvan energian parissa työskentelevän ammatillisia viestejä näkynyt viime vuosien aikana? Taannoin joku yritti asiallista ketjua itse aiheesta, mutta eikös heti tullut aiheeseen liittymätöntä kopiota jostain jo muulla palstalla olevasta yhden henkilön mielipiteestä massapostituksena ja ketjun aiheeseen täysin kuulumattomana. Menkää oikeisiin töihin tai toimeen jotta perehtyisitte aiheeseen.

      • eikuulutänne

        Mitä tämä tollotteluviesti tekee tässä säikeessä? Täällä kukaan ei ole tollotellut ketään. Tässä säikeessä keskustellaan energiakeskustelun tasosta. Sinulla on itse avaamiasi tollottelukeskusteluja avoinna. Voitko ystävällisesti jatkaa tollottelusta keskustelemista niissä keskusteluissa.


      • eikuulutänne kirjoitti:

        Mitä tämä tollotteluviesti tekee tässä säikeessä? Täällä kukaan ei ole tollotellut ketään. Tässä säikeessä keskustellaan energiakeskustelun tasosta. Sinulla on itse avaamiasi tollottelukeskusteluja avoinna. Voitko ystävällisesti jatkaa tollottelusta keskustelemista niissä keskusteluissa.

        Keskustelun tasoa kuvaa hyvin nimimerkin NoinOn tollottelu, joka kylläkin on sääntöjen vastaista.

        Tiedoksi @Aller


      • Kiitos.tunkkaajalle
        eikuulutänne kirjoitti:

        Mitä tämä tollotteluviesti tekee tässä säikeessä? Täällä kukaan ei ole tollotellut ketään. Tässä säikeessä keskustellaan energiakeskustelun tasosta. Sinulla on itse avaamiasi tollottelukeskusteluja avoinna. Voitko ystävällisesti jatkaa tollottelusta keskustelemista niissä keskusteluissa.

        Katso palstan alkuun. Sinne on taaskin massapostikopioitu tollotteluviesti, ainakin vielä. En todellakaan ole aloittanut yhtäkään tollotteluketjua.


      • Nimimerkki NoinOn toi tollottelun energiapalstalle, ja on saamut peräänsä innokkaita seuraajia. Tiedoksi @Aller


      • eikuulutänne kirjoitti:

        Mitä tämä tollotteluviesti tekee tässä säikeessä? Täällä kukaan ei ole tollotellut ketään. Tässä säikeessä keskustellaan energiakeskustelun tasosta. Sinulla on itse avaamiasi tollottelukeskusteluja avoinna. Voitko ystävällisesti jatkaa tollottelusta keskustelemista niissä keskusteluissa.

        niin sanotut valvojat eivät poista hiljaista ilmiantoa ehkä koskaan. Yleensä teen vähintään yhden hiljaisen ilmiannon ennenkuin teen siitä julkisen.

        Sääntöjen mukaisa viestejä he kyllä poistavat ripeästi.

        Tiedoksi @Suomi24 @Aller.


    • Nojuu

      Keskusteluun liittyy kiinteästi myös kuunteleminen ja vastaaminen esitettyihin kysymyksiin. - Oman näkemyksen ja mielipiteen perusteleminen sekä tarvittaessa myös periksi antaminen jos havaitsee olevansa väärässä.

      Yksipuolinen tuputtaminen toisten näkemyksistä välittämättä ei ole keskustelua.

      Mielessä kannattaa kuitenkin pitää, että trolleihin ei kannata vastata. Trollaaja trollaa niin kauan kuin saa vastauksia viesteihinsä.

    • miten-lienee

      Tänäänkin on aikanaan aiheeltaan alas-ammuttuja postauksia ilmestynut uudelleen.
      Aiheetko lienee loppuneet kyseisellä postaajalla vai liekö muuten jäänyt "loop" päälle ?

      • Linkki? Muuten joku luulee että mutiset.


      • Kiitos.tunkkaajalle

        On sillä jäänyt. Pikkuinen ei osaa muuta kuin vinkua linkkiä. Teoreetikolle tyypillistä trollia.


      • jaskdlögögj
        stuxnet kirjoitti:

        Linkki? Muuten joku luulee että mutiset.

        Maksetaanko tuulivoiman lobbaamisesta.
        Syöttötariffin vuoksi mikään muu ei saastuta
        yhtä paljon koska verorahat tulevat hiili- ja atomivoimalla
        tehdystä tuotannosta.


    • Äläruokitrollia

      "Tyhjät tynnyrit kumisevat eniten"

      • Tyhjät tynnyrit tollottelee eniten,


      • vihreävalheetoo
        stuxnet kirjoitti:

        Tyhjät tynnyrit tollottelee eniten,

        Niin näyt tekevän. Ei sitä olisi tarvinnut erikseen ilmoittaa, koska asia on jo kaikkien normaalien tiedossa.


    • Mikä ihmeen palsta?

      Uusiutuva energia -palstallapalstalla esitetty erittäin ajankohtainen kysymys ja vastaukseni siihen (poistettu väärän mielipiteen vuoksi):

      "mikä_ihmeen
      16.4.2018 9:52

      Mikä ihmeen palsta tämä on? Putosin täysin kärryiltä."
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15254064/-tollottelijan-tollottelusta-ilmiantoilmoituksia#comment-93501519

      Jos valvojilta tai nimimerkiltä NoinOn kysytään, niin Tollottelupalsta. Ja ydinvoimapalsta on toinen Tollottelupalsta. Ne voisi siis yhdistää.

      Tollottelu ehkä loppuu, kun tekee riittävän paljon ilmiantoilmoituksia tollotteluviesteistä.

      Tiedoksi @Aller

    • faktaa-on

      "Uusiutuva energia" palsta EI OLE "ilmianto" palsta vaikka palstan massapostaaja niin näyttää luulevankin.

    • muija

      Minä ymmärrän asian niin, että nimimerkki on nimimerkki. Jos joku tollottelee nimimerkkiä, niin se ei kohdistu henkilöön niin kauan kuin nimimerkin takana olevan henkilön henkilöllisyys ei ole tunnettu.

      Jospa nyt jo lopetettaisiin tollottelu ja siitä kiusaantuminen ja keskusteltaisiin välillä asiastakin.

      Kaipaan hyvin perusteltua keskustelua. En mitään massapostitusta, enkä tuputtamista.

      • Toisen käyttäjän loukkaaminen on tähän asti ollut sääntöjen vastaista.


      • vilstaparus

        Kun joltain puuttuu tietämys palstan aiheesta, niin pakko turvautua tollotteluun.


      • vilstaparus kirjoitti:

        Kun joltain puuttuu tietämys palstan aiheesta, niin pakko turvautua tollotteluun.

        Nimimerkki NoinOn tekee juuri sitä: tollottelee (tollottelu = haukkumista tolloksi)

        Se on kirjoitettujen sääntöjen vastaista.

        Tiedoksi @Suomi24 @Aller


      • Tollo3
        stuxnet kirjoitti:

        Toisen käyttäjän loukkaaminen on tähän asti ollut sääntöjen vastaista.

        Mitä mieltä, onko palstatollo stuxnetin usein käyttämä haukkumasana "rääpäle" sääntöjen vastaista nimittelyä?


      • Tollo3 kirjoitti:

        Mitä mieltä, onko palstatollo stuxnetin usein käyttämä haukkumasana "rääpäle" sääntöjen vastaista nimittelyä?

        nimimerkki NoinOn toi tollottelun molemmille energiapalstoille. On jo saanut seuraajikseen pieniä rääpäleitä.

        Tiedoksi @Suomi24 @Aller


    • tolloilua

      Herttaista, tollo- stuxnet on saanut seurakseen rääpäleitä.

      • uraniMenetin

        Todella herttaista, vaikka minun mielestäni hän ei ole tollo, vaan sokea opetuslapsi. Tai sitten vaan laulaa työnantajansa lauluja. Onhan täällä tullut selväksi, ettei vielä ole uusiutuvien aika. Hiilestä jos luovutaan, niin ainoa vaihtoehto on uraani.


    • Anonyymi

      Palkkiovirka on rauhoittanut palstan. Muutoinkin energia-aiheet nykyisin alan ammattilaisten kommentointiosana, yhtenä niistä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä nyt puhutaan vain palstan aiheesta, eikä enään poliittiset politrukit pilaa keskustelua eri vaihtoehdoista esim. energiatuotannossa. Vuodet vaihtuu mutta entisen pääministerin "pitäkää tunkkinne" pysyy käytössä aina vaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe