Jeesus antoi elämälleni tarkoituksen

Exjumalaton

Olin ennen uskoontuloa ihminen vailla suuntaa ja tarkoitusta. Ryyppäsin, koska tarvitsin jotain, millä peittää todellisuutta. Halusin kuolla, mutta itsarin teko ei onnistunut, mutta onneksi se havahdutti.
Sitten, sain tulla uskoon, Jeesus pelasti minut ja sain elämälleni todellisen sisällön ja tarkoituksen. Kiitos Jumalalle!

112

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Kiitos Jeesukselle, joka vielä pelastaa ihmisiä.

    • Vapaa.ja.onnellinen

      Minä taas elin lapsuuteni ja nuoruuteni ahdasmielisessä uskovaisessa yhteisössä.
      Varsinkin nuoruuteni oli täyttä tuskaa, kun piti teeskennellä uskovaista.
      Inhosin itseäni ja itsetuhoiset ajatukset pyöri alituiseen mielessä.
      Kotoa muutettuani tutustuin ns. suruttomiin nuoriin,
      joiden ansiosta pääsin eroon uskon kahleista.
      Siteet vanhempiini ja useimpiin sisaruksiini ovat katkenneet.
      Siitä huolimatta elän tänäpäivänä täysipainoista onnellista elämää,
      vaimoni ja kahden lapseni kanssa.

      • Jeesuksenhoidossa

        Meillä ei pakoteta ketään olemaan leikkiuskovainen. Kehoitan kyllä lapsiani hädässään turvaamaan Jeesukseen, koska olen itsekin saanut avun Jeesukselta.Uskohan ei ole mikään kahle vaan kun Jeesus antaa uskon lahjana hän alkaa pitää huolta uskovaisesta.Minuakaan ei ole koskaan pakotettu mihinkään uskoon liittyvään.Kaiken olen itse vapaaehtoisesti valinnut.


      • Niinsevaanonpi

        Perheesi ei siis ole ollut uskovainen, vaan uskonnollinen. Kaksi eri asiaa. Toivon sinulle parasta jatkoa!


      • Niinsevaanonpi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Perheesi ei siis ole ollut uskovainen, vaan uskonnollinen. Kaksi eri asiaa. Toivon sinulle parasta jatkoa!

        Ihmiset eivät useinkaan ymmärrä uskonnollisuuden ja uskovaisuuden eroa.


      • Jeesuksenhoidossa kirjoitti:

        Meillä ei pakoteta ketään olemaan leikkiuskovainen. Kehoitan kyllä lapsiani hädässään turvaamaan Jeesukseen, koska olen itsekin saanut avun Jeesukselta.Uskohan ei ole mikään kahle vaan kun Jeesus antaa uskon lahjana hän alkaa pitää huolta uskovaisesta.Minuakaan ei ole koskaan pakotettu mihinkään uskoon liittyvään.Kaiken olen itse vapaaehtoisesti valinnut.

        >Uskohan ei ole mikään kahle vaan kun Jeesus antaa uskon lahjana hän alkaa pitää huolta uskovaisesta.

        Myös uskovaiset sairastuvat alzheimeriin ja muihin tappaviin aivosairauksiin siinä missä muutkin. Missä kohtaa tuossa on se huolenpito?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Uskohan ei ole mikään kahle vaan kun Jeesus antaa uskon lahjana hän alkaa pitää huolta uskovaisesta.

        Myös uskovaiset sairastuvat alzheimeriin ja muihin tappaviin aivosairauksiin siinä missä muutkin. Missä kohtaa tuossa on se huolenpito?

        Oletko huomannut sellaista asiaa, että kaikki kuolee? Jumala pitää huolen elämän ajan. Sitten uskova siirtyy Jumalan luo Taivaan kotiin, jossa on kaikki hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut sellaista asiaa, että kaikki kuolee? Jumala pitää huolen elämän ajan. Sitten uskova siirtyy Jumalan luo Taivaan kotiin, jossa on kaikki hyvin.

        Voi olla, voi olla ettei, voi olla että kaikki menee sinne.

        Kukaan ei koskaan ole palannut raportoimaan, joten todennäköisintä on että kaikki vain kuolee.


      • Jeesuksenhoidossa kirjoitti:

        Meillä ei pakoteta ketään olemaan leikkiuskovainen. Kehoitan kyllä lapsiani hädässään turvaamaan Jeesukseen, koska olen itsekin saanut avun Jeesukselta.Uskohan ei ole mikään kahle vaan kun Jeesus antaa uskon lahjana hän alkaa pitää huolta uskovaisesta.Minuakaan ei ole koskaan pakotettu mihinkään uskoon liittyvään.Kaiken olen itse vapaaehtoisesti valinnut.

        Se on hyvä pohja ponnistaa..


    • Minä en ryyppää saadakseni todellisuutta peittoon, vaan siksi että olen hyvällä tuulella ja kavereitten kanssa on joskus kiva vähän ottaa.

      En myöskään halua kuolla enkä yrittele itsareita, joten eipä tässä tarvitse mihinkään erityiseen havahtuakaan.

      Kuvittelemallasi (ilmeisen helluntailaisella) Jeesuksella ei siis ole minulle mitään ihmeempää annettavaa. Elämälläni olisi mahdollisia suuntia paljon enemmän huonompaan kuin parempaan, jos siihen jotain henkisesti radikaaleja muutoksia tehtäisiin. Siksi minun on viisasta pysyä vanhassa ja ainakin olla ryhtymättä mihinkään uskonnollisiin kultteihin.

      • Jeesuksenhoidossa

        Jeesus antaa synnit anteeksi ja iankaikkisen elämän.Ja antaa hän armolahjojakin.Minusta on ihana, kun jollain uskovaisilla on parantamisen armolahja. Eli ihminen paranee, kun tämä uskovainen laittaa Pyhässä Hengessä kädet sairaan päälle. Ja tämä sanoo vaikka: sisaren silmät parantukoon Jeesuksen nimessä.
        Eräänkerrankin minulle tuli kova silmätulehdus. Niin mieheni laittoi kätensä päälleni ja sanoi: Jeesuksen nimessä, vaimoni silmät parantukoon. Ja niin kävi.

        Ja polveni olivat ihan lukossa talvella, kun kävelin ulkona. Sanoin Jeesukselle: auta, että voin taas kävellä.Ja polvet taas olivat terveet ja voin taas kävellä.Eli kyllä Jeesuksella on paljon annettavaa armostansa.


      • Jeesuksenhoidossa kirjoitti:

        Jeesus antaa synnit anteeksi ja iankaikkisen elämän.Ja antaa hän armolahjojakin.Minusta on ihana, kun jollain uskovaisilla on parantamisen armolahja. Eli ihminen paranee, kun tämä uskovainen laittaa Pyhässä Hengessä kädet sairaan päälle. Ja tämä sanoo vaikka: sisaren silmät parantukoon Jeesuksen nimessä.
        Eräänkerrankin minulle tuli kova silmätulehdus. Niin mieheni laittoi kätensä päälleni ja sanoi: Jeesuksen nimessä, vaimoni silmät parantukoon. Ja niin kävi.

        Ja polveni olivat ihan lukossa talvella, kun kävelin ulkona. Sanoin Jeesukselle: auta, että voin taas kävellä.Ja polvet taas olivat terveet ja voin taas kävellä.Eli kyllä Jeesuksella on paljon annettavaa armostansa.

        Joopa joo...


      • Jeesuksenhoidossa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Joopa joo...

        Totta joka sana💗


      • Jeesuksenhoidossa kirjoitti:

        Totta joka sana💗

        Aivan varmasti juu.


      • Kysyväinen
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Aivan varmasti juu.

        Mietipä tätä Repe. Raamatussa sanotaan, että valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa. Väitätkö tosiaan, että tämä uskovainen menisi riskeeraamaan osansa pelastuksen valehtelemalla?

        Olisiko niin, että tällaiset aidot todistukset eli kertomukset Jumalan vaikutuksesta uskovien elämässä horjuttavat jumalankieltäjien ja jumalattomien epäuskoa?


      • Kysyväinen kirjoitti:

        Mietipä tätä Repe. Raamatussa sanotaan, että valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa. Väitätkö tosiaan, että tämä uskovainen menisi riskeeraamaan osansa pelastuksen valehtelemalla?

        Olisiko niin, että tällaiset aidot todistukset eli kertomukset Jumalan vaikutuksesta uskovien elämässä horjuttavat jumalankieltäjien ja jumalattomien epäuskoa?

        Herran tähden, tietysti te itse uskotte puhuvanne totta – ainakin niin kauan kuin uskotte, monihan uskonsa menettääkin. Tämä on se pointti.


      • Kysyväinen
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Herran tähden, tietysti te itse uskotte puhuvanne totta – ainakin niin kauan kuin uskotte, monihan uskonsa menettääkin. Tämä on se pointti.

        Et siis usko uskovaisen todelliseen kokemukseen ja sen paikkansapitävyyteen? Pidät siis tuota kaveria valehtelijana?
        Noinko ontosti sinä väistät totuuden?


      • Kysyväinen
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Herran tähden, tietysti te itse uskotte puhuvanne totta – ainakin niin kauan kuin uskotte, monihan uskonsa menettääkin. Tämä on se pointti.

        Väitän, että sinä olet totuuden etsijä. Et sinä muuten tällaisella palstalla liikkuisi.
        Rohkenetko sanoa kaiken näkevälle ja kuulevalle Jumalalle näin: " En tahdo enää koskaan kuulla sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ja totuudesta, joka hän on."


      • Niinsiinäkäv
        Kysyväinen kirjoitti:

        Väitän, että sinä olet totuuden etsijä. Et sinä muuten tällaisella palstalla liikkuisi.
        Rohkenetko sanoa kaiken näkevälle ja kuulevalle Jumalalle näin: " En tahdo enää koskaan kuulla sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ja totuudesta, joka hän on."

        Eipä Repe rohjennut...


      • Kysyväinen kirjoitti:

        Väitän, että sinä olet totuuden etsijä. Et sinä muuten tällaisella palstalla liikkuisi.
        Rohkenetko sanoa kaiken näkevälle ja kuulevalle Jumalalle näin: " En tahdo enää koskaan kuulla sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ja totuudesta, joka hän on."

        >Rohkenetko sanoa kaiken näkevälle ja kuulevalle Jumalalle näin: " En tahdo enää koskaan kuulla sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ja totuudesta, joka hän on."

        Tuo lainaus on mielipuolinen paradoksi. Ymmärrätkö yhtään miten?


      • anonyymi_Vu0

        Entäs kun tulee lähtö tästä ajasta? Se Jeesus jota et nyt tarvitse, ei silloinkaan ole kanssasi. Painut ajasta ikuisuuteen ilman pelastusta, ja syntiesi tuomio kadottaa sinut ikuiseen tuskaan ja vaivaan.


      • anonyymi_Vu0 kirjoitti:

        Entäs kun tulee lähtö tästä ajasta? Se Jeesus jota et nyt tarvitse, ei silloinkaan ole kanssasi. Painut ajasta ikuisuuteen ilman pelastusta, ja syntiesi tuomio kadottaa sinut ikuiseen tuskaan ja vaivaan.

        Tuo on sinun alkukantainen uskomuksesi, jolle ei ole mitään todisteita, mutta jolla tykkäät uhkailla, jotta saisit lisää kavereita lillumaan denialismin surullisessa suossa.


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Et siis usko uskovaisen todelliseen kokemukseen ja sen paikkansapitävyyteen? Pidät siis tuota kaveria valehtelijana?
        Noinko ontosti sinä väistät totuuden?

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Mietipä tätä Repe. Raamatussa sanotaan, että valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa. Väitätkö tosiaan, että tämä uskovainen menisi riskeeraamaan osansa pelastuksen valehtelemalla?

        Olisiko niin, että tällaiset aidot todistukset eli kertomukset Jumalan vaikutuksesta uskovien elämässä horjuttavat jumalankieltäjien ja jumalattomien epäuskoa?

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."


      • Anonyymi
        Jeesuksenhoidossa kirjoitti:

        Jeesus antaa synnit anteeksi ja iankaikkisen elämän.Ja antaa hän armolahjojakin.Minusta on ihana, kun jollain uskovaisilla on parantamisen armolahja. Eli ihminen paranee, kun tämä uskovainen laittaa Pyhässä Hengessä kädet sairaan päälle. Ja tämä sanoo vaikka: sisaren silmät parantukoon Jeesuksen nimessä.
        Eräänkerrankin minulle tuli kova silmätulehdus. Niin mieheni laittoi kätensä päälleni ja sanoi: Jeesuksen nimessä, vaimoni silmät parantukoon. Ja niin kävi.

        Ja polveni olivat ihan lukossa talvella, kun kävelin ulkona. Sanoin Jeesukselle: auta, että voin taas kävellä.Ja polvet taas olivat terveet ja voin taas kävellä.Eli kyllä Jeesuksella on paljon annettavaa armostansa.

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi
        Jeesuksenhoidossa kirjoitti:

        Jeesus antaa synnit anteeksi ja iankaikkisen elämän.Ja antaa hän armolahjojakin.Minusta on ihana, kun jollain uskovaisilla on parantamisen armolahja. Eli ihminen paranee, kun tämä uskovainen laittaa Pyhässä Hengessä kädet sairaan päälle. Ja tämä sanoo vaikka: sisaren silmät parantukoon Jeesuksen nimessä.
        Eräänkerrankin minulle tuli kova silmätulehdus. Niin mieheni laittoi kätensä päälleni ja sanoi: Jeesuksen nimessä, vaimoni silmät parantukoon. Ja niin kävi.

        Ja polveni olivat ihan lukossa talvella, kun kävelin ulkona. Sanoin Jeesukselle: auta, että voin taas kävellä.Ja polvet taas olivat terveet ja voin taas kävellä.Eli kyllä Jeesuksella on paljon annettavaa armostansa.

        Kuule, nuo kaikki olivat sellaisia mitkä kaikki ihan ajan kanssa paranevat. Mitään ihmeparanemista ei tapahtunut.


      • Anonyymi
        anonyymi_Vu0 kirjoitti:

        Entäs kun tulee lähtö tästä ajasta? Se Jeesus jota et nyt tarvitse, ei silloinkaan ole kanssasi. Painut ajasta ikuisuuteen ilman pelastusta, ja syntiesi tuomio kadottaa sinut ikuiseen tuskaan ja vaivaan.

        Näitä kavereita on paljon varoiteltu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kavereita on paljon varoiteltu!

        On teitäkin. Elämänne valuu hukkaan denialismin suossa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        On teitäkin. Elämänne valuu hukkaan denialismin suossa.

        Elämä ilman Jumalaa ja hänen pelastusta on turhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ilman Jumalaa ja hänen pelastusta on turhaa.

        Huhhuh. On siis täysin turhaa elättää ja kasvattaa lapsensa kunnon ihmisiksi. Kyllä osaa olla uskovainen sekaisin.


      • Kysyväinen kirjoitti:

        Et siis usko uskovaisen todelliseen kokemukseen ja sen paikkansapitävyyteen? Pidät siis tuota kaveria valehtelijana?
        Noinko ontosti sinä väistät totuuden?

        >Et siis usko uskovaisen todelliseen kokemukseen ja sen paikkansapitävyyteen? Pidät siis tuota kaveria valehtelijana?

        Kokemukset ovat varmaan omalla tavallaan tosia, mutta käsitys niiden aiheuttajasta voi olla täysin väärä. Aiheuttajaahan psyykkinen kokemus ei kerro, vaan vain sen mitä subjektiivisesti koettiin.

        Silloin uskovainen on valehtelija, jos hän väittää henkilökohtaisen kokemuksensa olevan täysin varmasti suoraan Jumalasta ja suuttuu kaikille jotka eivät häntä tässä kohtaa usko näitä Helvetin tulella uhkaillen.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Et siis usko uskovaisen todelliseen kokemukseen ja sen paikkansapitävyyteen? Pidät siis tuota kaveria valehtelijana?

        Kokemukset ovat varmaan omalla tavallaan tosia, mutta käsitys niiden aiheuttajasta voi olla täysin väärä. Aiheuttajaahan psyykkinen kokemus ei kerro, vaan vain sen mitä subjektiivisesti koettiin.

        Silloin uskovainen on valehtelija, jos hän väittää henkilökohtaisen kokemuksensa olevan täysin varmasti suoraan Jumalasta ja suuttuu kaikille jotka eivät häntä tässä kohtaa usko näitä Helvetin tulella uhkaillen.

        Kappas, vastasin puolitoista vuotta vanhaan kommenttiin. 😄


      • Jeesuksenhoidossa kirjoitti:

        Jeesus antaa synnit anteeksi ja iankaikkisen elämän.Ja antaa hän armolahjojakin.Minusta on ihana, kun jollain uskovaisilla on parantamisen armolahja. Eli ihminen paranee, kun tämä uskovainen laittaa Pyhässä Hengessä kädet sairaan päälle. Ja tämä sanoo vaikka: sisaren silmät parantukoon Jeesuksen nimessä.
        Eräänkerrankin minulle tuli kova silmätulehdus. Niin mieheni laittoi kätensä päälleni ja sanoi: Jeesuksen nimessä, vaimoni silmät parantukoon. Ja niin kävi.

        Ja polveni olivat ihan lukossa talvella, kun kävelin ulkona. Sanoin Jeesukselle: auta, että voin taas kävellä.Ja polvet taas olivat terveet ja voin taas kävellä.Eli kyllä Jeesuksella on paljon annettavaa armostansa.

        >Minusta on ihana, kun jollain uskovaisilla on parantamisen armolahja.

        Kuten työterveyslääkäri Hannu Hurrilla Kouvolan Terveystalossa.
        https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/aikamme-aivopesu-ajaa-ahtaalle/


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Herran tähden, tietysti te itse uskotte puhuvanne totta – ainakin niin kauan kuin uskotte, monihan uskonsa menettääkin. Tämä on se pointti.

        Sinä olet valinnut epäuskon. Mieti miksi.


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Mietipä tätä Repe. Raamatussa sanotaan, että valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa. Väitätkö tosiaan, että tämä uskovainen menisi riskeeraamaan osansa pelastuksen valehtelemalla?

        Olisiko niin, että tällaiset aidot todistukset eli kertomukset Jumalan vaikutuksesta uskovien elämässä horjuttavat jumalankieltäjien ja jumalattomien epäuskoa?

        Laittaa miettimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kavereita on paljon varoiteltu!

        Ja ehkä turhaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        Teuvo Suni ketjussa Kyllä Teuvo Suni vastaa 17.3.2017 9.13

        "Tuo oli taas sitä Hartaan Hurmahengen ilosanomaa, hänen ydinevankeliuminsa 5. luku jae 13.

        Hyvin ymmärrän kun jo yli 300 henkeä saanut imuroitua vanhallakin imurilla, joka on myös tuttu ja turvallinen väline itsetyydytykseen."

        Että sellaista tekstiä ja vielä naiselle kirjoitettuna. Tästäkö sinun piti ilmoittaa poliisille Teuvo?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Et siis usko uskovaisen todelliseen kokemukseen ja sen paikkansapitävyyteen? Pidät siis tuota kaveria valehtelijana?

        Kokemukset ovat varmaan omalla tavallaan tosia, mutta käsitys niiden aiheuttajasta voi olla täysin väärä. Aiheuttajaahan psyykkinen kokemus ei kerro, vaan vain sen mitä subjektiivisesti koettiin.

        Silloin uskovainen on valehtelija, jos hän väittää henkilökohtaisen kokemuksensa olevan täysin varmasti suoraan Jumalasta ja suuttuu kaikille jotka eivät häntä tässä kohtaa usko näitä Helvetin tulella uhkaillen.

        Minua sinä saat olla uskomatta, enkä tuomitse sinua helvettiin. Ehkäpä sinä joku päivä löydät Jeesuksen. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        Jeesus tekee ihmeitä ilman määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tekee ihmeitä ilman määrää.

        "Jeesus tekee ihmeitä ilman määrää."
        Kyllä se pelkkä nollakin on jonkinlainen määrä.😁


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Et siis usko uskovaisen todelliseen kokemukseen ja sen paikkansapitävyyteen? Pidät siis tuota kaveria valehtelijana?
        Noinko ontosti sinä väistät totuuden?

        Joh 3:16
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


    • Eikiitosjeesus

      Olisit voinut uskoa vaikka joulupukkiin. Ei sekään käske ryyppäämään.

      • Anonyymi

        Hä? Joulupukithan just ryyppääkin!


    • AamenkiitosJeesus

      Jeesus on vaan niin ihana. Hän pelastaa ja auttaa omiaan.

      • niinpä-niin

        Et sitten huomannut, että aloitus on pelkkä "trolli"


      • Exjumalaton
        niinpä-niin kirjoitti:

        Et sitten huomannut, että aloitus on pelkkä "trolli"

        Aloitukseni ei todellakaan ole mikään trolli, vaan lyhyt selostus omasta, kokemastani elämästä. Ateistien on näköjään mahdotonta käsittää, että Jeesus edelleen tekee suuria, pelastavia tekoja. En myöskään odottanut minkäänlaista hyväksyntää kertomukselleni ateisteilta, päinvastoin. Kokemustani ei silti kukaan voi tyhjäksi tehdä, sillä se on koettua elämääni.


      • Anonyymi

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


      • Exjumalaton kirjoitti:

        Aloitukseni ei todellakaan ole mikään trolli, vaan lyhyt selostus omasta, kokemastani elämästä. Ateistien on näköjään mahdotonta käsittää, että Jeesus edelleen tekee suuria, pelastavia tekoja. En myöskään odottanut minkäänlaista hyväksyntää kertomukselleni ateisteilta, päinvastoin. Kokemustani ei silti kukaan voi tyhjäksi tehdä, sillä se on koettua elämääni.

        Jeesus onkin kiinnostunut vain kaltaisistasi kaiken mahdollisen täysin sössineistä. Meille normaaleille asiansa hoitaneille hänellä ei ole mitään tarjottavaa. Meitä ei voi pelastaa tuhoamasta elämäämme, koska elämme kunnolla.


      • Anonyymi
        niinpä-niin kirjoitti:

        Et sitten huomannut, että aloitus on pelkkä "trolli"

        Eipä ollutkaan!


      • Anonyymi

        Sen hän tekee! 😁


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?

      • Eikiitosjeesus

        Kadotukseen ja turmioon uskomalla raamatun satuja todeksi. Niinpä.


    • AamenkiitosJeesus

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    • AamenkiitosJeesus

      Aamen!!! Kiitos Jeesukselle suuresta armostaan!

    • Eikiitosjeesus

      Heikot oli sulla sitten lähtökohdat ja vaihtoehdot. Minä taasen löysin totuuden ja tarkoituksen kun tajusin että uskonnollinen paatos on täyttä puppua, johon vain heikot sortuu.
      Muinainen au-kersa ei auta ei pelasta eikä tarttekaan. Sori.

      • Anonyymi

        Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa.

        Tämän muinaisen au- kersan kovaan kohtaloonko, otat osaa? Ikävä juttu mutta miljoonia ihmisiä on syyttä tapettu/murhattu.


    • AamenkiitosJeesus

      Jumala elää ja tekee suuria tekojansa valittujensa elämässä! Miksikö? Eivät sen tähden, että valitut jotain erinomaista olisivat, vaan siksi, että Jeesus on kuollut meidän takiamme ja ylösnoussut!

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä. Jeesuksen armo pysyy iankaikkisesti!


      • Eikiitosjeesus

        Menitte sitten kurjat tappamaan ihmisen!
        Me aivan uskomattomat olemme syyttömiä siihenkin.


      • Anonyymi

        Jeesus on armollinen!


    • 123d12321d3f

      Luulen että jumalan karsinan ovi onjo suljettu ajat sitten syntimäärän ylittyessä. nyt vain menemme ns vuoristoradassa ilman että asioihin voi enää vaikuttaa.

      • Pitkäänpalstalla

        Luulosi on väärä. Perusta käsityksesi Kirjoituksiin, älä luuloihisi.


    • AamenkiitosJeesus

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • AamenkiitosJeesus

      ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne."

    • Suuntapuuttui

      Hieman epäilen.
      Kun jesus vaan vaelteli, puhui, nautti ilmaisia aterioita, jne..
      Hän ei ponnistellut, ei tehnyt töitä, vaan oli lomalla, ilman päämäärää.
      Miten tälläinen nuoren miehen ajelehtiminen ja itsensä etsiminen voisi olla tärkeää?

      Enemmänkin satua ja tarinaa, ilman suuntaa.

      • Tuollapohjoisenpuolessa

        Sehän vietti samalaista elämää kuin vl saarnamiehet 1900 vuotta myöhemmin.
        Nekihän kulki talosta taloon söivät joivat ja yöpyivät ilmaseksi, parhassa tapausessa saivat vielä petikaverinkin.


      • Niinsevaanonpi

        Kun et halua ymmärtää, niin et ymmärrä.


    • Niintekeekin

      Jeesus teki ja tekee edelleen hyviä tekoja ihmisille. 😄😃😀

    • Jisreel

      Hyvä että löysit vahvan pohjan elämääsi aloittaja.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

    • Eikiitosjeesus

      Vaihdoit siis vain todellisuudenpakokeinon viinasta uskomuksiin. No eipä siinä elämä paljoa edennyt.
      Tekisit niin kuin lakimiehet: Jos mikään muu ei auta noin kokeile totuutta.

      • Niinsevaanonpi

        Jeesus on totuus.


      • Eikiitosjeesus
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Jeesus on totuus.

        Johan vitsin murjaisit.
        Jotkut halutut harhat ilmeisesti tuntuu todelta.


      • Anonyymi

        Uskonharhaiset ei hevillä totuutta kokeile.


    • VapahtajaOletSinä

      Vähän korkeampi ajattelu mahdollistaa eheän elämän ja loogisen maailmankuvan kun vain yhtälöstä poistaa jumalaharhan. Itse tajusin tämän jo noin 10v. Jotkut ei kai koskaan, mikä on inhimillisesti sääli.

    • AamenkiitosJeesus

      "Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

    • Valo muuttaa , tarvitseeko siihen sen enempää tarinoita keksiä ja kannatella.
      Kevyt on kuorma

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."

    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle!

    • Anonyymi

      ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
      Jeremia 29:11

    • Anonyymi

      Ikävä kuulla että jouduit turvautumaan tuon tasoisiin korvikkeisiin.

    • Anonyymi

      Elämällä on aina suunta: Maata kohti mennään.
      Mitä teet sitä ennen on osin oma valinta.

      • Anonyymi

        Sinä olet aina maassa hiton downer

        t .avaaaj


    • Anonyymi

      Jeesus tekee tyhjäksi Perkeleen teot yksilöihmisen elämässä.

    • Anonyymi

      Sepäs ikävää. Elämäsi on pitänyt olla todella tyhjää jos tuollainen korvike parantaa tilannetta.

      • Anonyymi

        Hei

        Haluan perua avaukseni, koska on sota eu:ssa

        Tuntuu typerältä toitottaa omaa hyvää, kun toisilta viedään kaikki.

        Voi kun saisi sitoa Jumalan paaluun ja grillata Hänet Sherman Fire-panssarivaunulla
        liekinheittimet tohisten nälkää näkeville ruuaks

        t. Avaaja


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä kysymys sinulla. Miksi? Ja miksi sinä et saa?

    • Anonyymi

      Kun kukaan ei näe tekoja aseptinen järjestys on vaan tarkoituksemukaista. Viinamäen mukaan ei kuitenkaan ole olemassa ottamatta.

    • Anonyymi

      Miksi Jeesus ei auta minua???

      • Anonyymi

        Siksi, koska satujeesus ei pysty ketään auttamaan!!! 😣


    • Anonyymi

      Kyllä Jeesus auttaa jokaista, joka tulee hänen tykönsä ja rehellisesti pyytää syntejään anteeksi.

    • Anonyymi

      Suuri on Jumalan armo! 😁

      • Anonyymi

        Minkä kokoinen?


    • Anonyymi

      Aamen! Jeesus pelastaa!

      • Anonyymi

        Voi tätä iloa ja riemua ja rieskapierua, kun Jeesus antoi kaikki syntini anteeksi!!!


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus! 🎚️🩸

      • Anonyymi

        Kiitos, kuului aavikon hiekasta.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe