tee se itse halli seinäjoella

korjaamoavailla

onkohan seinäjoella tee se itse hallia jossa on autonosturi käytössä.en löytänyt googlaamalla.

34

5267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko751t

      Mutta korjaako nykyään kukaan autoa itse? Olisikohan sellaiselle hallille ja laitteelle tarvetta enemmänkin?

      • Anonyymi

        Miehet korjaa,kädettömät ei


    • Taitoatarvitaan

      Miksei korjais itte jos työkalut pysyy kädessä.

    • ReikääneAuto

      Täälä kans olis monta kertaa ollu tarvetta nostaa autoa että pystyis itte korjaamaan. Nytkin tarvis hallia jossa sais iha itte hitsattua pohjasta pari reikää enne katsastusta, Ei tarttis kalliiseen korjaamolle viedä. Siinä olis jollekin hyvä bisnes idea perustaa halli jonka vois varata vaikka pariksi tunniksi tai päiväksi.

      • Miikkulaanen

        no totahan pitää kehittää onkohn palijonkin hallin tarvittijoota? Mikä alue olisi hyvä sellaaselle, millainen halli olisi tarpeen, mä olen kuulolla teille päin täs.


      • Halliavaan

        Eihän hallin sijainnilla oo niinkään väliä.täällähän noita teollisuusalueita piisaa.pääasia on etä olis nosturi ja jonninmoiset hitsaus vehkeet.aivan varmasti olis käyttäjiä kun ei vuokra olis aivan järjetön.päivä/tunti systeemillä.seinäjoella oli yks tee se itse halli kaatui siihen kun ei mainostanut missään.


      • vaihtoehdot
        Halliavaan kirjoitti:

        Eihän hallin sijainnilla oo niinkään väliä.täällähän noita teollisuusalueita piisaa.pääasia on etä olis nosturi ja jonninmoiset hitsaus vehkeet.aivan varmasti olis käyttäjiä kun ei vuokra olis aivan järjetön.päivä/tunti systeemillä.seinäjoella oli yks tee se itse halli kaatui siihen kun ei mainostanut missään.

        siis ei ole kannattanut jos joku sellaista toimintaa pyörittänyt ja kaatui. Sepä siitä sitte, huonot merkit, rivien väliistä voi lukia paljon. ei uskottavaa ett mainostuksen puute syynä konkkaan, ei ei!


      • hallloootaaa
        Halliavaan kirjoitti:

        Eihän hallin sijainnilla oo niinkään väliä.täällähän noita teollisuusalueita piisaa.pääasia on etä olis nosturi ja jonninmoiset hitsaus vehkeet.aivan varmasti olis käyttäjiä kun ei vuokra olis aivan järjetön.päivä/tunti systeemillä.seinäjoella oli yks tee se itse halli kaatui siihen kun ei mainostanut missään.

        Mitä tuollaisen perustaminen maksaisi, saisiko koskaan omiaan pois, lähellekään, onhan niit halleja ja alueita jo, jokin tässä nyt ei täsmää.


    • mikämätttäää

      Aloin tutkia Seinäjoella myynnissä ja muuta vast. halleja. Ohan noita, miksi ei tällaiseen toimintaan, kun tyhjiä halleja olemassa-ei mee ihan jakeluun?

    • KallistaYrittämistä

      Kuinkahan isot ja laajat vakuutukset pitää olla hallin omistajalla/yrittäjällä jos joku tapaturma tapahtuus asiakkaalla.

      • Weise

        niin just tollaseen voi kaatua alussa kysytty palvelu, esim. kenen vastuulla kaikki siellä, aikamoinen juttu?


      • lleveneeskoski
        Weise kirjoitti:

        niin just tollaseen voi kaatua alussa kysytty palvelu, esim. kenen vastuulla kaikki siellä, aikamoinen juttu?

        siälä nykyaiajn nuaret miähet "korjaa menopelejään, voi sattua meleekeen mitä vaan, kuka tohtii nualle kännykkäsukupolville mitään kännyä isoompaa hyppyysihin antaa, unohtaavat pian tyänsä ja romahtaa jotain raskasta niskahan sitä älykännykkää vaharates, siinä sitä sitten ollahan. Ja ne hallinkäyttämisen korvaukset ei tiätty kanskaan saisi olla juurikaa mitään. Sellaanen yhtälö.


      • huhhtala
        lleveneeskoski kirjoitti:

        siälä nykyaiajn nuaret miähet "korjaa menopelejään, voi sattua meleekeen mitä vaan, kuka tohtii nualle kännykkäsukupolville mitään kännyä isoompaa hyppyysihin antaa, unohtaavat pian tyänsä ja romahtaa jotain raskasta niskahan sitä älykännykkää vaharates, siinä sitä sitten ollahan. Ja ne hallinkäyttämisen korvaukset ei tiätty kanskaan saisi olla juurikaa mitään. Sellaanen yhtälö.

        "siälä nykyaiajn nuaret miähet "korjaa menopelejään, voi sattua meleekeen mitä vaan, kuka tohtii nualle kännykkäsukupolville mitään kännyä isoompaa hyppyysihin antaa, unohtaavat pian tyänsä ja romahtaa jotain raskasta niskahan sitä älykännykkää vaharates, siinä sitä sitten ollahan. Ja ne hallinkäyttämisen korvaukset ei tiätty kanskaan saisi olla juurikaa mitään. Sellaanen yhtälö. "

        just noin!
        vaikka ollaan rentoa, ett missä olisi halli jossa voisi korjailla...?
        Arki taitaa olla jotain aivan muuta, varsinkin sitten sille hallin omistajalle joka vuokraa tilojaan....


    • Mikseioo

      Eli ei ilmeisesti oo tee se itse hallia.laihialla on yks minkä löysin googlaamalla.

      • Kartza

        Missä se halli on?


      • Kartza

        Siis!! Anteeksi!! Halli Seinäjoella? Tietääkö joku?


      • Hallivuokrattu
        Kartza kirjoitti:

        Siis!! Anteeksi!! Halli Seinäjoella? Tietääkö joku?

        Roveksen teollisuus alueella


    • Korjaamoavailla

      On seinäjoella tee se itse halli.just vuokrasin päiväksi.hinta oli 80€ vuorokausi 9.00-21.00 on nelipistenosturi,painepesuri,kompura pulttipyssyt ja perus työkalut.

      • grroups

        missä se on, missä sitä mainostetaan, sivut?


    • hannnu

      mihinä teirän mielestä olisi hyvä/kiva sijainti sellaaselle autojen trassaajien paikalle seinäjoella?Nua teollisuusalueehet kattoin myytäviä hallia netistä, kyllon steriiliä ja tylsän ja kalskahtavan oloosta, liian siisti kuin olis.

      • rassaavaa

        Myikää ne Bemarit ja ostakaa tojota niin ei tartte rassata


      • Asko751t
        rassaavaa kirjoitti:

        Myikää ne Bemarit ja ostakaa tojota niin ei tartte rassata

        nuonko päin se onkin?


    • Bueno0

      Ne jotka korjaa itse autoja, asuu usein omakotitalos, jossa on autotalli yms puitteet. Minullakin on autotalli, ei oo toki nosturia, mutta on ajopukit jonka päälle voi auton ajaa. Sinne mahtuu sitten alle ronkkimaan, jos on tarve.

      Hitsata ei oo kyllä tarvinnu, sen verran uusilla autoilla ajelen. Eihän uusista autoista tarvi rempata kuin jarruja, se onnistuu omassa autotallissa varsin hyvin. Lisäksi siihen ei kovin montaa työkalua tarvitse. No tietty jarrumännän painamis työkalu pitää olla, taikka itseasiassa perinteinen ja uudempi sellainen. Juuri vaihdoin jarrulevyt ja palat 13-vuosimallin autoon, eteen sekä taakse. Meni noin pari tuntia aikaa. Laadukkaita osia saa jopa ihan autotarvikeliikkeistä kohtuullisen halvalla.

    • eibemariaikinä

      Juuri näin,jotain kannattaa vielä tehdä itte ja pystyykin ku vaan viittii,vaikka nää uudemmat autot vaatiiki monilta osin vähä parempaa kalustoa ja ammattitaitoa.

      • Bueno0

        No kyllä niis uusimmiskin autois jarruosis on ihan samat murikat mitä vanhemmis. Eli vanhoilla opeilla pärjää oikein hyvin. Kehtaamisesta se lähinnä on kiinni. Mutta rahasäästö on aika iso.

        Ammattitaitoa se ei juuri vaadi, mutta jos nyt ei osaa vaikka ruohonleikkuriin terää vaihtaa, niin kannattaa suosista unohtaa koko juttu.


    • Anonyymi

      Tarve olis juuri tuollaiselle moni vaihtais öljyt ja muut pikkuosat kuten jarruu osat ja keväisin syksyisin itse renkaat, olen itsekkin ihmetellyt miksei tuollaista ole vaikka niin että omat työkalut millä tekis,i siis avaimet mitä tarvitsee

    • Anonyymi

      Pikkukorjaamoilla on 35-45 euron tuntiveloitus.Öljynvaihdot.jarrurempat ym.kannattaa teettää niillä.Paremmin tekevät ne hommat kuin itse.35 vuotta rassasin omat autoni mutta nykyisin se ei kannata.Toki jos osaa niin säästyyhän siinä 10 euroa tunnilta.

    • Anonyymi

      Löytyy Seinäjoelta:
      Tehtaantie 24 Halli 10

      Tee Se Itse Halli Seinäjoki.
      Pekicomp Oy
      O407503752

      • Anonyymi

        seinäjoki on saatana täynnä halleja..joka jätkä vuokraa ensin hallin yrittää sitten vasta ettiä akkaa..toriin ilmoitus tarvis ti-hallia vuokralle about 100 mailia tulee


      • Anonyymi

        kannattaa vaan mennä joupin nesteelle,, hyvä diy halli


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joku aika sitten tein tyttären autoon jakopääremontin, rivitalon parkkipaikalla, sollu poka mikhän vaikkei katosta ollukkaan. Pukeutumiskysymys se on, ei se halli mikään välttämätön ole.

      • Anonyymi

        Mä voin tehdä sun tyttärelle jakopään vaihdon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin tehdä sun tyttärelle jakopään vaihdon

        No sä et oo koskaan jakopäätä nähnytkään🤭 Isompana sitten..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe