Itsetyydytys saunassa

Saunassa peseytyminen ei ole vain peseytymistä, vaan välillä löylytellään, välillä vilvoitellaan, välillä käydään uimassa, jos sauna on järven rannassa. Lopputulos on hyvin levännyt olo. Levänneeseen oloon kuuluu ilman muuta, että on levännyt olo myös seksuaalisesti.

Kun nainen käy saunassa yksin, hän melkein aina myös hyväilee vittunsa orgasmiin asti. Jos käy muiden kanssa, hyväilee yleensä saunan jälkeen. ja niin olo on rentoutunut. Olen toisaalla usein kertonut ystäväpariskunnan rouvasta, joka kuitenkin masturboi yleensä ollessamme yhdessä saunassa. Hänen ei tarvinnut kärsimättömästi odottaa, vaan hän saattoi nauttia saunasta kaikin tavoin ja siihen rytmiin, kuin häntä itseään miellytti.

Kun kysyin vaimoltani, miten hän reagoi siihen, että toinen nainen tyydyttää vittunsa, vaimoni sanoi, että pitää sitä aivan luonnollisena. Masturbaatio on aivan luonnollista ja koska olemme parin kanssa hyvät ystävät, ei sitä meiltäkään tarvitse yrittää salata. Ystäväpariskunnan rouva myös säteili ilosta, kun kerroin, miten kaunista katseltavaa se on. "Kiitti" minua sanoistani pukuhuoneessa moneen kertaan kuivaamalla vittuaan lioittelavan yksityityiskohtaisesti minuun päin kääntyneenä.

Joku ehkä kysyisi, onko se sopivaa. Minä taas kysyisin, tuottiko se iloa. Kyllä se tuotti, sekä hänelle että minulle.

Vaimoni tapa tuottaa iloa saunassa tai pukuhuneessa toiselle miehelle taas on ollut avata vittunsa ja näyttää sitä pitkään ja yksityiskohtaisesti. Miehillä on kyrpä noussut seisomaan. Siitä tietää, että herttailu on mennyt perille. Ilo on molemminpuolinen.

7

4791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen vieraillut myös seksitarinapalstalla. Sinne kirjoittamani on palstan luonteen mukaisesti selkeätä fantasiaa. En ole käyttänyt tätä nimimerkkiä.

      Näillä palstoilla kirjoittamani on koettujen asioiden kuvaamista. Kun kerron joidenkin naisten näyttäneen vittua tai onanoineen, näin on tapahtunut.

      Olen kertonut myös, millaisia seksinmuotoja olisimme vaimoni kanssa halunneet, mutta emme ole tilaisuuden puuttuessa toteuttaneet. Tällainen on esimerkiksi elämänkaaren kestävä hyvä ystävyys toisen parin kanssa, joka olisi ilman kynnystä laajentunut heteroseksiksi toisen puolison kanssa.

      Lisäsi olen kirjoittanut luonnontieteitten kanssa yhdensuuntaisista selityksistä asioille, jotka ovat suurelle yleisölle tuntemattomia. Olen pitänyt genret visusti erillään, niin kuin tarkkaava lukija voi havaita.

      1. Olen arvellut, että johtuu kiusaamishalusta joidenkin henkilöiden kommentit, joilla yritetään selittää todellisesti tapahtuneita fantasioiksi. 2. Toinen syy lienee kommentaattorien nuoruus. Yleensä voi huomata, että mitä nuorempi, sitä epäuskoisempi. 3. Kolmanneksi syyksi arvelen tiedollisen heikkouden. Koska "intiimeistä" asioista edelleen vaietaan, monet eivät tiedä, mitä ja missä laajudessa todella tapahtuu.

    • Janne4u

      Kun kirjoitatte mukavista tositapahtumista ette käytä sanoja vittu ja kirpä. (-;
      Menkää satusivuille!

      Muuten tositarina on että vuosia sitten olin Saksassa (Hampurissa tai Kölnissä) hotellissa jossa oli sauna. Menin saunaan ja etsin miesten/naisten osastoja mutta en löytänyt. Riisuin, peseydyin ja menin saunaan ja mikä siinä oli vastassa. Kaksi nuorta saksalaisnaista istuen ylälauteilla nojauten polviinsa niin että jalat olivat ylälauteilla ja koko kauneus näyteillä. Upea näky.
      Heidän aino kommenttinsa oli että en saa tuoda pyyheliinaa saunaan ja asettuivat enemmän 'säädylliseen' asentoon!
      Ja tämä tarina on tosi! Ilman vittua ja kyrpää (-:

      • Nikille "Janne4u"

        Olen jo kertonut useammasti, mutta aina tulee uusia, jotka eivät vielä tiedä, mistä on kyse. Siis kerrotaan uudestaan.

        Perinteisiä sanoja suomessa 1800 luvulle asti sekä kansankielessä että kirjakielessä olivat vittu ja kyrpä sekä pillu ja kulli. Kun elettiin viktoriaanista aikaa, uudesta kirjakielestä jäi kokonaan pois sukupuolielimiä merkitsevät sanat, koska ei ollut ollenkaan lupa puhua minkäänlaisista seksiasioista. Oli vain lääketieteellisiä sanoja, kuten vulva, penis jne. Lisäksi vittua oli ruvettu käyttämään kirosanana. Aikaisemmat kirosanat, perkele, saatana ja helvetti, oli otettu uskonnosta, mutta seksi oli 1960-luvulle asti säilyttänyt tabuluonteensa ja näin vittu kelpasi kirosanaksi.

        Kansankielessä säilyivät vanhat sanat, mutta niitä ei ollut enää sopiva käyttää edes 1960-luvun jälkeenkään, kun tapahtui seksuaalinen vapautuminen ja seksiaiheista oli taas lupa puhua. Lääkäri Irma Kerppola kiinnitti huomiota sanojen puutteeseen muutama vuosikymmen sitten. Hän ehdotti, että pillu ja kulli, jotka olivat silloin jyrkästi ala-arvoisia sanoja, palautettaisiin väkisin takaisin kunniaan käyttämällä niitä, vaikka niiden käyttö tuntuisikin aluksi väkinäiseltä. Hän sanoi näitä sanoja "juureviksi". Nuorempi polvi ei voi enää kuvitella, miten sopimattomalta niiden käyttö silloin tuntui, mutta nyt hänen ehdotuksensa on jo pitkälti käytössä.

        Jo Kerttulan ehdottaessa ajattelin, että rikas kieli käyttää myös synonyymejä, joten vittu ja kyrpä tulisi myös palauttaa neutraaliin arvoonsa, ja samalla taistella vittu-sanan kirosanakäyttöä vastaan. Niin olen tehnyt jo vuosikymmeniä, vaikka tiedänkin, ettei yksinäinen susi saa kovin paljon aikaan.

        Pientä muutosta on kuitenkin tapahtunut. Ennen sana vittu oli painetussa tekstissä kokonaan kielletty, sitten aina kirjoitettiin v***u , nyt jo Hesarikin välillä kirjoittaa vittu. Olen myös huomannut, että kirosanakäyttö on vuosien mittaan oleellisesti vähentynyt.

        Vittu-sana on ikimuistoinen, ehkä lainattu ruotsista tuhannen vuotta sitten. Nykyruotsissa esiintyy sana fitta, joka ei ole saanut sellaista painolastia, kuin suomeen lainattu vastineensa.

        Hyvää jatkoa sinulle, ja kiitos, että sain epäluuloisuuteesi takia aiheen taas kertoa asiasta. :-)


    • Anonyymi

      Minna kertoi että saunan lattialla on usein spermaa, olemme käyneet saunassa siten että poikamme tulee sinne kun ollaan pesemässä itseämme. Eräänä kertana sanoin vaimolle, kun Jussi tulee saunaan mene jälkilöylyyn katsotaan mitä tapahtuu. Minna katsoi ja sanoi sillä seisoo varmaan mitä sitten. Auta sitä onhan se jo 14v. opeta.
      Otettiin viiniä ja väkevää illalla huusin Jussille mennään saunaan, lauteella hyväilin rontoja pyöritin nännejä suukotin Minnana kaulaa ja kuiskasin miltä tuntuisi ja laitoin käden kalulle Minna huokasi onkohan sillä näin iso kokeilin pillua se oli ihan liukas. Juotiin viiniä pullosta vähän.
      Menin pesulle Jussi tuli saunaan kalu oli jo vähän paisunut käveli suoraan lauteille huusi sieltä täällä on viiniä sanoin juo pois, Vaimo istui siellä vähän aikaa ja tuli pesulle, kun lähdin kuivailemaan olohuoneeseen vaimo sanoin otan vielä jälkilöylyt ja meni lauteille. Vaimo tuli pitkän ajan päästä. Syötiin porukalla ja katseltiin televisiota.
      Sängyssä kysyin miten jälkilöylyt ? Minna kertoi että Jussi oli juonut sen pullon lopun heti kun istuin lauteelle sen kalu oli terska paljaana varsi aika pitkä mutta se terska oli punainen ja kiiltävä nahka varmaan kiristi. Kävin paperia ja annoin Jussille sanoin laske tähän älä sotke en kerro isälle. Sanoi en ole sotekenut otin kiinni polvesta ja sanoin anna mennä Jussi oikasi selkänsä on sen kalu komia pitkä varsi ja terska. Alkoi sievästi runkata sanoin vedä nahka päälle yritti mutta ei enää tullut oli niin kireällä en tiedä jännittikö mutta se kesti siirsin kiihottuneena Jussin käden pillulle se painoi sormet heti syvälle katsoin kalu koveni lisää ja käsi kävi laitoin paperia eteen ja koskin kädellä se laukesi ja spermaa tuli hurjan voimalla ja paljon sanoin otetaan kaikki tipat ja liikutin kättä lämpimässa kalussa se alkoi kasvamaan uudestaan Jussi yritti kosketella pillua nousin syliin nyt molemmat sai koskea kunnolla molemmat kiihottui kunnolla runkkasin kalua pillua vasten kun kalunpää oli kohdalla Jussi painoi pakaroista se meni sisään kokonaan painoin muutaman pitkän painalluksen nousin pois sanoin ei me saada näin.
      Jussi runkkasi niin että pillu lotisi sain orgasmin hieroin hulluna pillua kalua vasten Jussi paineli pyllystä kalu laukesi meidän välissä spermaa lensi melkein rinnoille asti. Nousin sylistä ja menin pesulle kun olin lähdössä Jussi huusi kiitos äiti.

      Meni aikaa ja Minna sanoi yhtenä iltana sauna on pysynyt siistinä, Minna makasi vieressä hyväilin pientä karva tupsua ja rintoja sanoin onkohan saanut vai onko neitsyt vielä Minna tarttui kaluun ja imi vähä ja nousi päälle keinui hurjana ei kä lopettanut usain pitää taukoa että saa pitkään nyt pani hurjana ja orgasminta ei meinannut tulla lopppua ja tuli viereen kuiskas halusin hurjana.
      Koko seuraavan päivän oli herkkänä kun vähän koskin nännit näkyi pitkään. Illalla kun sauna oli valmis puhuin muka puhelimeen sanoin tulen heti, Jussi sanoi mitä sanoin Raunolla on kaverin tarve auton kanssa Jussi oli heti valmis sanoin minä käyn soitan jos tarvii kaveria.
      Minna kertoi että heti kun tuli saunaan kalu seisoi pystyssä lauteilla se seisoi kunnolla Jussi oli hiljaa sanonut tehdäänkö taas sillai kun nousin syliin annoin vähän sisään Jussi oli painanut pyllystä ja kuiskannut hiljaa saanko pitää ja imenyt nänniä annoin naida halusin niin että olimme märkiä kumpikin Jussi laukesi puristi kovasti itseään vasten.
      Istuin vaan sylissä Jussi imi sievästi rintoja ja kalu kasvoi ihanasti sisällä sitten pantiin sievästi sain oikean orgasmin keinuin kunnolla ja Jussi tuli uudestaan.
      Pestiin yhdessä lauteet, sanoin Jussille täsät ei isä saa tietää vannoi että ei kukaan.
      Minna antoi edestä halukkaana vaikka ei nosmaalisti tykkää siitä asennosta Kysyin opetatko Jussia kuiskas opetan opetanpane kunnolla pidin käsistä kiinni sai kovan orgasmin laukesin kunnolla Minna kiljahteli sievästi.
      Meni kuukausia kun kysyin miten Jussi kun on niin innokas korjaamaan kaikkea, Minna hymyili Jussi osaa kaiken ethän suutu, halasin siitä tulee tyttöjen suosikki.
      Minna rutisti niin kuin isänsä siksi kaappasin sinut olit tyttöjen suosikki, miten osasit. Sanoin kävin saunassa Minna katsoi Markeko, nyökkäsin niin äitini.

      • Anonyymi

        Spedellä jutut paisuu ku pullataikina buaahaa


    • Anonyymi

      Itsekin kyllä aina saunassa masturboin myöskin, jos mulla nyt ei satu olemaan seksiseuraa saatavilla/käytettävissä.
      Suihku on paras poikakaveri mitä naisella voi olla, säätää veden lämpötilan sopivaksi, veden tulopaineen sopivaksi ja sitten vain suihkun suuosa pillulle ja annan sen tehdä työnsä.
      Välillä pääsee oikein kunnon huuto nautinnosta, kun lämmin vesi kutittelee häyhuulten välissä ja antaa mulle kunnon orgasmin, joskus tulee useampikin orkku perätysten.

      • Anonyymi

        Noh setä, otahhan päivälääkkeesi ja mene ottamaan pikku päiväunet.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe