Suhnu viikonvaihteeksi

Jaaha, tässä taas siionin suolikaasua viikonlopuksi. Hiljentykäämme henkistyen kuulemaan, mitä paavali kirjoitti kirjeessään borneolaisille jt. Hän kirjoitti että: " Terve teille, Borneon jt." Johon borneon jt vastasivat:"Terve terve, hyvin pääsee peräilmaa maailmanloppua odotellessa täälläkin, Borneon satemetsässä. "

10

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musiikiksi sopisi Martin Borneolaisen passipoliisin parempi huuhaalaulu, joten henkistykäämme karaokeveisuuseen.

• Sävelteos onkin Borneon jehovien kunniamarssi. Ja se on useita kertoja valittu Borneon vuoden henkistettyttyimmäksi hengelliseksi kappaleeksi.

• meikämasa2.0

Joo. valtion virsikirjavaraston esivalvojan päällikön apulaisesimies, ilta aamukierrosvalvoja veli harakkainen kehui, että kappaleen voi kuulla vain kakkein henkistyttetyyttämöimmät entiset jiiteet.

Kun sitä kapalesta ei oikiasti ole, mutta on hengellisessä maailmassa 100% totta.

Kuinka upeaa onkaan! Laulakaamme kaikki yhteen hengellisen henkisteyttenyeeseen ääneen maailmanlaajuisena teoskratospomomiespoppoona.

• meikämasa2.0 21.4.2018 13:02

<>Kun sitä kapalesta ei oikiasti ole, mutta on hengellisessä maailmassa 100% totta.><

Ajattelin vaan hälventää mahdollisia syntyviä epäluuloja kun en ole varma mitä tuolla tarkoitit, eli kyllä borneolaisen passipoliisin laulu, se parempi huuhaa, on olemassa, kuten useat muutkin Martin ikivihreiksi henkistyttämät:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Martti_Innanen

• Hasta_luego kirjoitti:

meikämasa2.0 21.4.2018 13:02

<>Kun sitä kapalesta ei oikiasti ole, mutta on hengellisessä maailmassa 100% totta.><

Ajattelin vaan hälventää mahdollisia syntyviä epäluuloja kun en ole varma mitä tuolla tarkoitit, eli kyllä borneolaisen passipoliisin laulu, se parempi huuhaa, on olemassa, kuten useat muutkin Martin ikivihreiksi henkistyttämät:

Näin on. Henkistyttetettyä ruutihommaa. Lisäksi Huuhaa-setä ja tuotoksensa ovat totta, toisin kuin kaikenmaailman aaprabamit ja jessulit.
        Näin muuten ennusunen, että Gunnar-pässi inkarnoituu seuraavaksi pääministeriksi tai jt-lahkon pomoksi.

• meikämasa2.0
        Hasta_luego kirjoitti:

meikämasa2.0 21.4.2018 13:02

Hihihhii. vipuun menit.

Osa tekstistäni oli hengellistä ja osa ei. Tuo, että kappale ei ole olemassa, oli se hengellinen osa. Hengellinen väite = vale, hämäys, harha synonyymejä piisaa ja esimerkkejä.

Koetelkaamme kaikki viikonloppusuhnut, onko ne tuotettu ärtsopalla ja kaalilootalla suoraan sontasiionin köökistä.

Suhnueväs reseptejä "pasi hurmaa seiskan toimittajan"

• meikämasa2.0 kirjoitti:

Hihihhii. vipuun menit.

Osa tekstistäni oli hengellistä ja osa ei. Tuo, että kappale ei ole olemassa, oli se hengellinen osa. Hengellinen väite = vale, hämäys, harha synonyymejä piisaa ja esimerkkejä.

Koetelkaamme kaikki viikonloppusuhnut, onko ne tuotettu ärtsopalla ja kaalilootalla suoraan sontasiionin köökistä.

Suhnueväs reseptejä "pasi hurmaa seiskan toimittajan"

meikämasa2.0 21.4.2018 17:50

<>Hihihhii. vipuun menit.><

Tuleekohan nyt vastauskieltoa?

<>Osa tekstistäni oli hengellistä ja osa ei. Tuo, että kappale ei ole olemassa, oli se hengellinen osa. Hengellinen väite = vale, hämäys, harha synonyymejä piisaa ja esimerkkejä.><

Tossa on kyllä elementteinä uskovaisen selittelyistä tuttua lyriikkaa. Eli en ole tarpeeksi henkistynyt ymmärtämään. Josta muljahti mieleen muinainen tapaus, jossa jonkun linjan saarnaaja esitti, etten ymmärrä Raamattua kun mulla ei ole tarvittavaa henkeä. Pyysin laittamaan joitain jakeita esimerkiksi, jotta katselisimme sitten yhdessä eroja hengellä ja ilman. Saarnaajaa ei kiinnostanut moinen kokeilu.

<>Koetelkaamme kaikki viikonloppusuhnut, onko ne tuotettu ärtsopalla ja kaalilootalla suoraan sontasiionin köökistä.><

Mun iltapäiväsprägärit on tulossa sipuliaromilla, kunnon rikkivetyä., kunnon leijoja sekä salamurhaajia.

• kookoo2 kirjoitti:

Näin on. Henkistyttetettyä ruutihommaa. Lisäksi Huuhaa-setä ja tuotoksensa ovat totta, toisin kuin kaikenmaailman aaprabamit ja jessulit.
        Näin muuten ennusunen, että Gunnar-pässi inkarnoituu seuraavaksi pääministeriksi tai jt-lahkon pomoksi.

kookoo2 21.4.2018 16:54

<>Näin muuten ennusunen, että Gunnar-pässi inkarnoituu seuraavaksi pääministeriksi... ><

Oliko se sitten vaan pressa kun pitää olla kotoperäinen syntyjään, Gunnarhan on vierasmaalainen pässi.

• Meikämasa2.0
        Hasta_luego kirjoitti:

meikämasa2.0 21.4.2018 17:50

<>Hihihhii. vipuun menit.><

Tuleekohan nyt vastauskieltoa?

<>Osa tekstistäni oli hengellistä ja osa ei. Tuo, että kappale ei ole olemassa, oli se hengellinen osa. Hengellinen väite = vale, hämäys, harha synonyymejä piisaa ja esimerkkejä.><

Tossa on kyllä elementteinä uskovaisen selittelyistä tuttua lyriikkaa. Eli en ole tarpeeksi henkistynyt ymmärtämään. Josta muljahti mieleen muinainen tapaus, jossa jonkun linjan saarnaaja esitti, etten ymmärrä Raamattua kun mulla ei ole tarvittavaa henkeä. Pyysin laittamaan joitain jakeita esimerkiksi, jotta katselisimme sitten yhdessä eroja hengellä ja ilman. Saarnaajaa ei kiinnostanut moinen kokeilu.

<>Koetelkaamme kaikki viikonloppusuhnut, onko ne tuotettu ärtsopalla ja kaalilootalla suoraan sontasiionin köökistä.><

Mun iltapäiväsprägärit on tulossa sipuliaromilla, kunnon rikkivetyä., kunnon leijoja sekä salamurhaajia.

Totta mööses tulee. Mulla on täälä semmonen kynnys, mistä puuttuu matto. Sopisit siihen virkaan hyvin. Olenhan vanhin ja sua nuorempi, joten hengelliset lattianraossa poljettuna rypömisharjoitukset tulee tekemään sulle hyvää. Kävin tuossa naapurissa missä piiri pieni pyörii ja kutkuttelin niitä nimittään mut ja se tuli just äsken viestinä postilooraan.

Olet siis vastauskiellossa tällä palstalla alkaen NYT! JA VANHIMPANA VOIN JATKAA MÄÄRÄYSTÄNI NIIN KAUAN KUIN HALUAN. Me ollaan vanhimmistossa seurattu sua jo hyvän aikaa ja asenteesi osoittaa katumatonta väärän suolikaasun suhnuttelua.

Uutena vanhimpana mun on osoitettava, että pystyn tarvittaessa koviinkin ratkaisuihin. Oho, se lipsahti. Ei olis pitäny sulle kertoa.... Mutta tietenkin tämä viesti on vain sinun silmillesi, etkä sinä uskalla sitä muille kertoa.

Se on nyt sun osasi vaan haistella, kun muut suhnuttelee.

• Meikämasa2.0 kirjoitti:

Totta mööses tulee. Mulla on täälä semmonen kynnys, mistä puuttuu matto. Sopisit siihen virkaan hyvin. Olenhan vanhin ja sua nuorempi, joten hengelliset lattianraossa poljettuna rypömisharjoitukset tulee tekemään sulle hyvää. Kävin tuossa naapurissa missä piiri pieni pyörii ja kutkuttelin niitä nimittään mut ja se tuli just äsken viestinä postilooraan.

Olet siis vastauskiellossa tällä palstalla alkaen NYT! JA VANHIMPANA VOIN JATKAA MÄÄRÄYSTÄNI NIIN KAUAN KUIN HALUAN. Me ollaan vanhimmistossa seurattu sua jo hyvän aikaa ja asenteesi osoittaa katumatonta väärän suolikaasun suhnuttelua.

Uutena vanhimpana mun on osoitettava, että pystyn tarvittaessa koviinkin ratkaisuihin. Oho, se lipsahti. Ei olis pitäny sulle kertoa.... Mutta tietenkin tämä viesti on vain sinun silmillesi, etkä sinä uskalla sitä muille kertoa.

Se on nyt sun osasi vaan haistella, kun muut suhnuttelee.

Meikämasa2.0 21.4.2018 20:14

<>Olet siis vastauskiellossa tällä palstalla alkaen NYT! JA VANHIMPANA VOIN JATKAA MÄÄRÄYSTÄNI NIIN KAUAN KUIN HALUAN. Me ollaan vanhimmistossa seurattu sua jo hyvän aikaa ja asenteesi osoittaa katumatonta väärän suolikaasun suhnuttelua.><

Mun sprägärit on A1-laatutasoa, siitä on mulla ISO1914, ISO1925 ja ISO 1975 sertit, ne täyttää ja ylittää DIN666 -normin mennen tullen. Oikeuskomedia olikin kokemus, koska en ole sellaisessa ollut, mut monotettiin hieman poikkeuksellisella tyylillä ja metkasta syystä. Mutta mitä noista komedioista olen antanut itselleni kertoa, niin Vt-opetuksen valheellisia perusteita siellä ei käsitellä, kuten hyvin itse tiedät.

Ja mitä mun seuraamiseen tulee, niin keskustelin jokin aika sitten "asioista tavallisesti perillä olevan tahon" kanssa, joka vahvisti esittämäsi. Pitäisi kai olla otettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4470
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3500
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      508
      3242
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2154
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1803
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      23
      1777
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe