Ainakin jos tätä amerikkalaistätiä on uskominen. Ilmeisesti hän on hyvin perillä Saatanan tekemisistä.
http://www.patheos.com/blogs/friendlyatheist/2018/04/20/liberty-counsel-lawyer-satan-is-behind-public-school-sex-ed-programs/
Sukupuoliopetus on Saatanasta!
17
711
Vastaukset
Aamen ja kaiken varalta beemen.
- G-Mies-Jerry-C
B miehet on esikuntakomppaniassa.
- Aikaonpaha
Appelsiini on hedelmä siementä tekevänä. Kansaneläkelaitoksella ei toistaiseksi väitetä toista.
- uskonwiisaus
Hihhuleiden mielestä kaikki opetus on saatanasta. Jos hihhulit olisivat vallassa,
niin täällä olisi vain raamattukouluja ja evoluution opettaminen olisi kiellettyä
ankaran rangaistuksen uhalla, samoin kuin tietysti sukupuoliopetuskin.- Mörkö_tulee
Ainakin ne pitää saatanasta yli kaiken ja joka saarnassa siitä muistutetaan, kun kukaan ei ole sitä nähnyt. Mutta jos asiakas lopettaa uskomisen tähänkin mielikuvitusolioon, niin on suuri riski menettää potentiaalinen perintöjen luovuttaja.
- KoobelinPatkotus
Ei siitä kauaa ole, kun jossain suunnassa sanottiin, että kotona riittää kolme kirjaa; Raamattu, Katekismus ja Lestadiuksen postilla. Muu on Baabelin kotkotusta.
- 788
Kristinusko on ollut sotien jälkeen Suomessa koko ajan kaikki oli hyvin kunnes menimme eu:hun. Saa nähdä ketä jumalattomat käyvät syyttämään sit, kun saavat tarpeeksi syytettyä Jumalaa,Jeesusta ja Kristinuskoa kaikesta. Asiathan pitäisi mennä vaan parempaan suuntaan, mutta näinhän ei asiat mene , vaan asiat menee vaan huonommaksi koko ajan, mitä enemmän luopumista Jeesuksesta tapahtuu.
- uskonwiisaus
788 kirjoitti:
Kristinusko on ollut sotien jälkeen Suomessa koko ajan kaikki oli hyvin kunnes menimme eu:hun. Saa nähdä ketä jumalattomat käyvät syyttämään sit, kun saavat tarpeeksi syytettyä Jumalaa,Jeesusta ja Kristinuskoa kaikesta. Asiathan pitäisi mennä vaan parempaan suuntaan, mutta näinhän ei asiat mene , vaan asiat menee vaan huonommaksi koko ajan, mitä enemmän luopumista Jeesuksesta tapahtuu.
Ja jälleen kerran ääliömäinen hihhuli on pihalla kuin lumiukko. Tuokaan katkera vuodatus ei liittynyt millään tavalla aiheeseen (eli opetukseen ja koulutukseen), mutta eihän aivokuollut sellaista tajua, koska se edellyttäisi kykyä tajuta edes jotakin.
- 788
uskonwiisaus kirjoitti:
Ja jälleen kerran ääliömäinen hihhuli on pihalla kuin lumiukko. Tuokaan katkera vuodatus ei liittynyt millään tavalla aiheeseen (eli opetukseen ja koulutukseen), mutta eihän aivokuollut sellaista tajua, koska se edellyttäisi kykyä tajuta edes jotakin.
Ei se ole katkertuutta, vaan mihin olemme menossa. Opetus ja koulutus saa olla ihan mitä vaan,kerta se on loppujenlopuksi kuitenkin väärässä.
- tuttu_mies
788 kirjoitti:
Ei se ole katkertuutta, vaan mihin olemme menossa. Opetus ja koulutus saa olla ihan mitä vaan,kerta se on loppujenlopuksi kuitenkin väärässä.
Tämähän on se sama luku- ja kirjoitustaidoton kaveri, joka ei millään suostu opiskelemaan suomen kielioppia ja sen sääntöjä. Samat kirjoitusvirheet vuosien jälkeen. Sanat sekaisin ja nekin väärin kirjoitettu. Välimerkkisäännöt hukassa. Välilyönti tulee aina pilkun ja ja pisteen jälkeen. Ei ennen.
- uskonwiisaus
788 kirjoitti:
Ei se ole katkertuutta, vaan mihin olemme menossa. Opetus ja koulutus saa olla ihan mitä vaan,kerta se on loppujenlopuksi kuitenkin väärässä.
Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista. Hihhuli, joka ei ole koskaan kouluja käynyt eikä mitään ikinä oppinut, soimaa katkerana koulutusta ja opetusta. Olisit nyt pölhökustaa käynyt edes sen apukoulun loppuun asti ja opetellut edes kirjoittamaan.
Olet elävä esimerkki siitä henkisestä autiomaasta jossa uskon tapaiset typeryydet sikiävät, kun ei ole mitään tietämystä mistään, eikä edes alkeellista yleissivistystä. Jokainen säälittävä, etäisesti suomen kieltä muistuttuva räpellyksesi henkii vain puistattavaa keskiaikaista pimeyttä, kuin ummehtunutta löyhkää suoraan inkvisition kellareista. - 788
tuttu_mies kirjoitti:
Tämähän on se sama luku- ja kirjoitustaidoton kaveri, joka ei millään suostu opiskelemaan suomen kielioppia ja sen sääntöjä. Samat kirjoitusvirheet vuosien jälkeen. Sanat sekaisin ja nekin väärin kirjoitettu. Välimerkkisäännöt hukassa. Välilyönti tulee aina pilkun ja ja pisteen jälkeen. Ei ennen.
Kirjoitus ja lukemistaidolla ei ole merkitystä kuin maanpäällisesti eikä pelstautumisen suhteen mitään merkitystä.
- 788
uskonwiisaus kirjoitti:
Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista. Hihhuli, joka ei ole koskaan kouluja käynyt eikä mitään ikinä oppinut, soimaa katkerana koulutusta ja opetusta. Olisit nyt pölhökustaa käynyt edes sen apukoulun loppuun asti ja opetellut edes kirjoittamaan.
Olet elävä esimerkki siitä henkisestä autiomaasta jossa uskon tapaiset typeryydet sikiävät, kun ei ole mitään tietämystä mistään, eikä edes alkeellista yleissivistystä. Jokainen säälittävä, etäisesti suomen kieltä muistuttuva räpellyksesi henkii vain puistattavaa keskiaikaista pimeyttä, kuin ummehtunutta löyhkää suoraan inkvisition kellareista.Olet hyvä esimerkki ateistista joka väittää, että ei usko kumpaakaan ei helvettiin eikä Jumalaan, sit kuitenkin toista pitää arvossa ja toista ei pidä arvossa. Teidän kirjoituksistanne huomaa hyvin palstoilla kumpaa palvotte ,eikö teidän pitäisi olla asioista hiljaa, kerta ette usko kumpaankaan. Etkö ymmärrä , et voi palvella kahta herraa.
- uskonwiisaus
788 kirjoitti:
Olet hyvä esimerkki ateistista joka väittää, että ei usko kumpaakaan ei helvettiin eikä Jumalaan, sit kuitenkin toista pitää arvossa ja toista ei pidä arvossa. Teidän kirjoituksistanne huomaa hyvin palstoilla kumpaa palvotte ,eikö teidän pitäisi olla asioista hiljaa, kerta ette usko kumpaankaan. Etkö ymmärrä , et voi palvella kahta herraa.
Sinun kutsumisesi sivistymättömäksi tolloksi ei ole solvaamista, vaan ainoastan selkeän tosiasian toteamista. Jokainen lukutaitoinen kun näkee, että sinä et osaa edes kirjoittaa. Jokainen joka lukee säälittäviä räpellyksiäsi, näkee myös että et osaa ajatella, etkä tajua mistään mitään ja höliset vain säälittäviä aivopieruja täysin asian vierestä.
Mutta on hienoa, miten sinä jokaisella puistattavaa pimeyttä henkivällä räpellykselläsi todistat tervejärkisen ateismin puolesta aina omaa keskiaikaista pimeyttäsi vastaan. Ja olet niin tyhmä että et tajua edes sitä, tietenkään, koska ethän tajua mitään muutakaan. Joten kiitoksia vain ateismin edistämisestä, tollo.
- vm41
Hyvin paljon on ihmisiä joille ei ole neuvottu sukupuolista toimintaa.
Tästä johtuen on sitten kehittynyt näitä "ruskean reijän ritareita", samoin myös näitä
"lätyn läiskittelijöitä".
On paljon nuoria joilla ei ole tietoa ja varmuutta lapsen siittämisestä, kuvitellaan jopa että pienestä pusustakin voi tulla raskaaksi.
Naiminen on kehittynyt vain ja ainoastaan lapsen tekoa varten, joka muuta väittää, hän valehtelee.
Kuinkas sitten, kun evoluution edetessä jälkikasvu suoritetaan yhteiskunnan toimesta koneellisesti ja lapset valitaan apteekin hyllystä reseptiä vastaan ?- Isänpojat
Soon hyvä että hihhuleilla tehdään sitä vain perheen lisäämiseksi.
Tosin en ymmärrä sitten suviseuroja ja katolisten touhuja. - spällymälöö
"Naiminen on kehittynyt vain ja ainoastaan lapsen tekoa varten"
Lapsia raiskaavat jehikset ja katoliset papit osoittavat toisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483