Sukupuoliopetus on Saatanasta!

IlkimyksenUutispalvelu

17

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamen ja kaiken varalta beemen.

      • G-Mies-Jerry-C

        B miehet on esikuntakomppaniassa.


    • Aikaonpaha

      Appelsiini on hedelmä siementä tekevänä. Kansaneläkelaitoksella ei toistaiseksi väitetä toista.

    • uskonwiisaus

      Hihhuleiden mielestä kaikki opetus on saatanasta. Jos hihhulit olisivat vallassa,
      niin täällä olisi vain raamattukouluja ja evoluution opettaminen olisi kiellettyä
      ankaran rangaistuksen uhalla, samoin kuin tietysti sukupuoliopetuskin.

      • Mörkö_tulee

        Ainakin ne pitää saatanasta yli kaiken ja joka saarnassa siitä muistutetaan, kun kukaan ei ole sitä nähnyt. Mutta jos asiakas lopettaa uskomisen tähänkin mielikuvitusolioon, niin on suuri riski menettää potentiaalinen perintöjen luovuttaja.


      • KoobelinPatkotus

        Ei siitä kauaa ole, kun jossain suunnassa sanottiin, että kotona riittää kolme kirjaa; Raamattu, Katekismus ja Lestadiuksen postilla. Muu on Baabelin kotkotusta.


      • 788

        Kristinusko on ollut sotien jälkeen Suomessa koko ajan kaikki oli hyvin kunnes menimme eu:hun. Saa nähdä ketä jumalattomat käyvät syyttämään sit, kun saavat tarpeeksi syytettyä Jumalaa,Jeesusta ja Kristinuskoa kaikesta. Asiathan pitäisi mennä vaan parempaan suuntaan, mutta näinhän ei asiat mene , vaan asiat menee vaan huonommaksi koko ajan, mitä enemmän luopumista Jeesuksesta tapahtuu.


      • uskonwiisaus
        788 kirjoitti:

        Kristinusko on ollut sotien jälkeen Suomessa koko ajan kaikki oli hyvin kunnes menimme eu:hun. Saa nähdä ketä jumalattomat käyvät syyttämään sit, kun saavat tarpeeksi syytettyä Jumalaa,Jeesusta ja Kristinuskoa kaikesta. Asiathan pitäisi mennä vaan parempaan suuntaan, mutta näinhän ei asiat mene , vaan asiat menee vaan huonommaksi koko ajan, mitä enemmän luopumista Jeesuksesta tapahtuu.

        Ja jälleen kerran ääliömäinen hihhuli on pihalla kuin lumiukko. Tuokaan katkera vuodatus ei liittynyt millään tavalla aiheeseen (eli opetukseen ja koulutukseen), mutta eihän aivokuollut sellaista tajua, koska se edellyttäisi kykyä tajuta edes jotakin.


      • 788
        uskonwiisaus kirjoitti:

        Ja jälleen kerran ääliömäinen hihhuli on pihalla kuin lumiukko. Tuokaan katkera vuodatus ei liittynyt millään tavalla aiheeseen (eli opetukseen ja koulutukseen), mutta eihän aivokuollut sellaista tajua, koska se edellyttäisi kykyä tajuta edes jotakin.

        Ei se ole katkertuutta, vaan mihin olemme menossa. Opetus ja koulutus saa olla ihan mitä vaan,kerta se on loppujenlopuksi kuitenkin väärässä.


      • tuttu_mies
        788 kirjoitti:

        Ei se ole katkertuutta, vaan mihin olemme menossa. Opetus ja koulutus saa olla ihan mitä vaan,kerta se on loppujenlopuksi kuitenkin väärässä.

        Tämähän on se sama luku- ja kirjoitustaidoton kaveri, joka ei millään suostu opiskelemaan suomen kielioppia ja sen sääntöjä. Samat kirjoitusvirheet vuosien jälkeen. Sanat sekaisin ja nekin väärin kirjoitettu. Välimerkkisäännöt hukassa. Välilyönti tulee aina pilkun ja ja pisteen jälkeen. Ei ennen.


      • uskonwiisaus
        788 kirjoitti:

        Ei se ole katkertuutta, vaan mihin olemme menossa. Opetus ja koulutus saa olla ihan mitä vaan,kerta se on loppujenlopuksi kuitenkin väärässä.

        Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista. Hihhuli, joka ei ole koskaan kouluja käynyt eikä mitään ikinä oppinut, soimaa katkerana koulutusta ja opetusta. Olisit nyt pölhökustaa käynyt edes sen apukoulun loppuun asti ja opetellut edes kirjoittamaan.

        Olet elävä esimerkki siitä henkisestä autiomaasta jossa uskon tapaiset typeryydet sikiävät, kun ei ole mitään tietämystä mistään, eikä edes alkeellista yleissivistystä. Jokainen säälittävä, etäisesti suomen kieltä muistuttuva räpellyksesi henkii vain puistattavaa keskiaikaista pimeyttä, kuin ummehtunutta löyhkää suoraan inkvisition kellareista.


      • 788
        tuttu_mies kirjoitti:

        Tämähän on se sama luku- ja kirjoitustaidoton kaveri, joka ei millään suostu opiskelemaan suomen kielioppia ja sen sääntöjä. Samat kirjoitusvirheet vuosien jälkeen. Sanat sekaisin ja nekin väärin kirjoitettu. Välimerkkisäännöt hukassa. Välilyönti tulee aina pilkun ja ja pisteen jälkeen. Ei ennen.

        Kirjoitus ja lukemistaidolla ei ole merkitystä kuin maanpäällisesti eikä pelstautumisen suhteen mitään merkitystä.


      • 788
        uskonwiisaus kirjoitti:

        Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista. Hihhuli, joka ei ole koskaan kouluja käynyt eikä mitään ikinä oppinut, soimaa katkerana koulutusta ja opetusta. Olisit nyt pölhökustaa käynyt edes sen apukoulun loppuun asti ja opetellut edes kirjoittamaan.

        Olet elävä esimerkki siitä henkisestä autiomaasta jossa uskon tapaiset typeryydet sikiävät, kun ei ole mitään tietämystä mistään, eikä edes alkeellista yleissivistystä. Jokainen säälittävä, etäisesti suomen kieltä muistuttuva räpellyksesi henkii vain puistattavaa keskiaikaista pimeyttä, kuin ummehtunutta löyhkää suoraan inkvisition kellareista.

        Olet hyvä esimerkki ateistista joka väittää, että ei usko kumpaakaan ei helvettiin eikä Jumalaan, sit kuitenkin toista pitää arvossa ja toista ei pidä arvossa. Teidän kirjoituksistanne huomaa hyvin palstoilla kumpaa palvotte ,eikö teidän pitäisi olla asioista hiljaa, kerta ette usko kumpaankaan. Etkö ymmärrä , et voi palvella kahta herraa.


      • uskonwiisaus
        788 kirjoitti:

        Olet hyvä esimerkki ateistista joka väittää, että ei usko kumpaakaan ei helvettiin eikä Jumalaan, sit kuitenkin toista pitää arvossa ja toista ei pidä arvossa. Teidän kirjoituksistanne huomaa hyvin palstoilla kumpaa palvotte ,eikö teidän pitäisi olla asioista hiljaa, kerta ette usko kumpaankaan. Etkö ymmärrä , et voi palvella kahta herraa.

        Sinun kutsumisesi sivistymättömäksi tolloksi ei ole solvaamista, vaan ainoastan selkeän tosiasian toteamista. Jokainen lukutaitoinen kun näkee, että sinä et osaa edes kirjoittaa. Jokainen joka lukee säälittäviä räpellyksiäsi, näkee myös että et osaa ajatella, etkä tajua mistään mitään ja höliset vain säälittäviä aivopieruja täysin asian vierestä.

        Mutta on hienoa, miten sinä jokaisella puistattavaa pimeyttä henkivällä räpellykselläsi todistat tervejärkisen ateismin puolesta aina omaa keskiaikaista pimeyttäsi vastaan. Ja olet niin tyhmä että et tajua edes sitä, tietenkään, koska ethän tajua mitään muutakaan. Joten kiitoksia vain ateismin edistämisestä, tollo.


    • vm41

      Hyvin paljon on ihmisiä joille ei ole neuvottu sukupuolista toimintaa.
      Tästä johtuen on sitten kehittynyt näitä "ruskean reijän ritareita", samoin myös näitä
      "lätyn läiskittelijöitä".
      On paljon nuoria joilla ei ole tietoa ja varmuutta lapsen siittämisestä, kuvitellaan jopa että pienestä pusustakin voi tulla raskaaksi.
      Naiminen on kehittynyt vain ja ainoastaan lapsen tekoa varten, joka muuta väittää, hän valehtelee.
      Kuinkas sitten, kun evoluution edetessä jälkikasvu suoritetaan yhteiskunnan toimesta koneellisesti ja lapset valitaan apteekin hyllystä reseptiä vastaan ?

      • Isänpojat

        Soon hyvä että hihhuleilla tehdään sitä vain perheen lisäämiseksi.
        Tosin en ymmärrä sitten suviseuroja ja katolisten touhuja.


      • spällymälöö

        "Naiminen on kehittynyt vain ja ainoastaan lapsen tekoa varten"

        Lapsia raiskaavat jehikset ja katoliset papit osoittavat toisin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe