Ateismi on kuin samea ja kylmä, pohjaton, syksyinen suohauta. Mikäli siihen hairahtuu, pois selkeältä polulta, on kaikin voimin ponnisteltava ylös, ennen kuin on vajonnut liian syvälle ja kaikki on jo liian myöhäistä. :(
Ajattelen ateismia ja näen vain pohjattoman suon
26
389
Vastaukset
- Aika.todistaa
En edes syntyessä uskonut enkä aikuisena ole muuttanut mielipidettäni, jumala voisi todistaa olemassa olonsa niin mieleni voisi muuttua ei ennen.
- Kupinkääntäjä
Ajattele sinä vain sitä olematonta
- jup-jo
Kyllä Suomessa suota riittää.
- selkeyttä.sulle
Juokse suohon. Kyllä olematon Jumala pelastaa.
"...suohauta. Mikäli siihen hairahtuu, pois selkeältä polulta, on kaikin voimin ponnisteltava ylös, ennen kuin on vajonnut liian syvälle ja kaikki on jo liian myöhäistä."
=========================
Miten ihmeessä ateisti voi nousta tuosta suohaudasta omin voimin ja kovin ponnistuksin!
Vain Jumalan armo voi nostaa ja kun Jumala antaa Suomelle herätyksen, niin moni asteisti tulee vielä uskoon.
Mutta, mutta:
Seuraava Hesekielin 22:30 kohta koskee ainoastaan uskovaisia. Ateistit ovat siitä täysin vapautetut.
”Minä etsin heidän joukostansa miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi, mutta en löytänyt."- valonville
Sinun tai kenen tahansa muun uskonnon jumala on aina tervetullut tekemään olemmassaolonsa selväksi. Tämä sopii minulle ja varmasti se myös sopii sinulle että jos Brahman on olemassa niin hän tulee kertomaan Saanoah sinulle että tämä epäjumalanpalvontasi loukkaa häntä.
Mutta niin kuan kuin yhestäkään jumalaolennosta ei ole ensimmäistäkään todistetta niin voimme hyvillä mielin ja täysin perustellusti olla uskomatta yhteenkään niistä :) - Fiksu.ateisti1
Jumalan armo ei kuulu palstan aihepiiriin.
Kommenttisi ilmoitettu poistoon ja profiilisia asiattomaksi. - hukjhfty
Fiksu.ateisti1 kirjoitti:
Jumalan armo ei kuulu palstan aihepiiriin.
Kommenttisi ilmoitettu poistoon ja profiilisia asiattomaksi.Sehän kirjoittaa täyttä asiaa.
Ateisti = DDR Stasi = Nazi = Politrukki hukjhfty kirjoitti:
Sehän kirjoittaa täyttä asiaa.
Ateisti = DDR Stasi = Nazi = PolitrukkiHitler oli jumal'uskoinen evoluutionkiistäjä.
- spällymälöö
hukjhfty kirjoitti:
Sehän kirjoittaa täyttä asiaa.
Ateisti = DDR Stasi = Nazi = PolitrukkiKäypäs nyt peruskoulu loppuun.
- ihmettelenvaan
Ateisti kulkee k iinteällä maalla, koska hän elää tässä todellisuudessa, eikä hänelle ole olemassa minkäänlaisia jumalia, sillä' jumalat ovat ihmisten tekeleitä.
Uskosta käsin ei voi tulkita eikä ymmärtää ateismia. Vasta kun luovut jumaluskosta, voit ymmärtää ateismin.
- Auttaisiko
Auttaisiko pelastaisiko jumala tosi uskovaa tämän joutuessa upottavaan suohon,
- Usko_on_feikkiä
Uskovat todistaisivat jatkuvasti ihan ateistien kiusaksikin sitä, miten jokin jumala pelastaisi heidät vaikka miltä vaaralta - elleivät he tosiasiassa itsekin tietäisi, ettei heillä ole riittävän vankkaa uskoa. Kyllä on niitä käärmeenkäsittelijöitä, joille on käynyt huonosti. Ja kaikenmaailman vitsiniekoille kerrottakoon, etten puhunut kuvannollisesti vaan kyse on niistä jenkkiläisistä helluntailaishörhöistä, jotka todellakin käsittelevät myrkyllisiä käärmeitä, ja ovat saaneet kuolettavia puremia, idiootteja kun ovat. Useimmat uskovat kuitenkin jänistäisivät ja Raamattua vastoin pelkäisivät myrkkypuremaa.
Kun ajattelen kristinuskoa näen vain idiootteja.
- Eikiitosjeesus
Hyvin sanottu, uskonnoista nimittäin.
Uskonto on pakoa todellisuudesta mielikuvitusmaailmaan. - Hiihaahuuhaa
Aina se jaksaa huvittaa, kun hihhuli epätoivoisesti yrittää jotakin,
mikä on täysin hihhulin kykyjen ulottumattomissa - eli ajattelemista. - Ateistienavuttomuus
On aivan uskomatonta miten paljon Jumala tai Korkein on auttanut minua. Jopa kun en muista missä tavarani ollessani tekemässä Hänen palvelutyötään auttaen ihmisiä, Hän lähes aina osoittaa heti missä jokin tavara on, se on uskomatonta. Minulla on monia muita kokemuksia jatkuvasti Korkeimman avusta myös vaaratilanteissa, ollessani neuvoton tai masentunut... Joten minun käy kovasti sääliksi ateisteja, ettei heillä ole Korkeimman, Jumalan ohjausta, vaikka he muuten usein ovatkin hyvään pyrkiviä ihmisiä tai vain pettyneitä uskonnolliseen kontrolliin, ritualismiin ja dogmaattisiin näkemyksiin.
- prioriteetit
Jos minä olisin kaikkivaltias jumala, niin pelastaisin nälkään ja sairauksiin kuolevia lapsia. Mutta hihhulin korkein eli se mielikuvitusystävä auttaa hihhulia löytämään kadonneita tavaroita, mikä varmastikin on just se tärkein priorisointi. Mitäpä niistä afrikkalaisista lapsista, niitähän on muutenkin liikaa...
- ihmettelenvaan
Jumalasi siis etsii sinulle avaimet ja silmälasit, ja toisella kädellä tappaa lapsia nälkään ja tauteihin, tsunameihin ja muihin luonnon ilmiön, tappaa ihmisiä sodissa. Todella kaksijakoinen persoonallisuus.
- EinoLeivo
Synkkä on aloittajan älykkyyden suohauta jonne hän on järkensä upottanut. Hänen järjen valonsakin on vain virvatulta sen suohaudan yllä. Kerran vilahtavaa virvatulta, joka sekin on vain palavaa suokaasua, metaania, samaa kuin pierutkin. Ja Jumala sai omansa.
- 86785675
Toisaalta hihhulien savupirttien hämärissä viihtyivät perversiot, sanon
- 86785675
Työnnän kullini Jeesuksen pyllypuutarhaan einkä ota ulos, ennen kuin on vajonnut liian syvälle ja kaikki on jo liian myöhäistä. :(
Seksi on Jumalan lahja, siksi homosteltiin Herraseuroissa! - kitt
Käynti optikolla auttaa. Tai ehkäpä vielä helpommin asia korjaantuu, kun avaat silmäsi.
- Pikku-ukkojen_kera
Juu ja ihan kauheita suohirviöitä joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197