Fleshari kokemuksia?

onkokokemuksia

10

1571

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna-palaa

      Mikäli ko. tyyppinen lelu kiinnostaa, niin Flessu on varmastikin hyvä valinta.

      Sitten on oma lukunsa, onko 'luonnollista' vastaamattomat insertit se hyvä juttu, eli sellaiseen jos 'kovasti' tottuu, niin tuntuuko oikea sitten enää riittävältä stimumuloinniltaan / tuntemuksiltaan, vaikka se naisen kanssa puuhastelu kokonaisuudessaan onkin upeaa.

    • Löytyy-Ei-Löydy

      Tuo linkkisi vie sivustolle joka mainostaa Huippukivan flesaria, jota ei sitten edes löytynytkään koko heidän valikoimastaan ja lisäksi se olisi aika kallis.
      Tuolta sen saa kympin halvemmalla.
      https://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight

    • flesh.light.on.kiva

      Flesarin käyttäjän kommentti: Jos tarkoitus ei ole yrittää harjoitella suuseksin harrastamista niin sillä häppäreiden muotoilulla ei ole kovin paljoa merkitystä. Merkittävää on se, millainen on flesukan sisäosa eli sisäosan tekstuuri.

      Tuolle mallille on kaksi tekstuuria: Dragon ja Mini-lotus. Mini-lotus on pinnaltaan varsin sileä, joten se ei ole kaikkien mieleen. Se on parempi kuin Lotus, joka sopii vain isokullisille, mutta voi silti olla pettymys. Jos tuon ostaisin niin sitten sen pitäisi olla Dragon.

      Itse olen muutaman vaihtoehdon jälkeen päätynyt Fleshlight STU malliin. Se ei ole ulkopinnaltaan mikään signature malli eli häppärit eivät ole kovin realistiset. Mutta se sisäosa, aaaahhh! Sileät flesukat eivät ole minua varten.

    • PinkLady
      • flesh.light.on.kiva

        Tuo pink lady oli ensimmäinen flesukka, joka tuli tuotantoon. Aloitin sillä mutta kun wonderwave tuli niin vaihdoin eikä takaisin ollut paluuta. Sittemmin hankin STU:n.

        Seksilelun ei ole tarkoituskaan tuntua täysin aidolta vaan aitoa paremmalta. Kun flesukan ympäriltä puuttuu nainen eikä flesukalla ole lihaksia niin silloin pitää itse lelun tuntua alun perin tehokkaammin kiihoittavalta kuin mihin pelkkä sileä pinta pystyy imuefektit huomioidenkin.

        Nämä on tietenkin makuasioita mutta näin siis minun mielestäni. Jos kiinnostaa muiden mielipiteet niin katsokaa googlella flesukan valmistajan oma keskustelufoorumi. Löytyypi esimerkiksi hakusanoilla FLESHLIGHT FORUMS

        Siellä on todella paljon keskustelua erilaisten flesukkamallien hyvistä ja huonoista puolista.


    • JuuSexIsMaiLife1978
    • kimppatekovittu

      Mulla on tollane Akiran fletsu ja makso muistaakseni noin 130e sillo. käytös sillotällö ja aatellu et vois siihe muutkin spermas roiskii.

      • liivitiitti

        Olisikin kiihottavan näköistä kun voisi panna samaan flesuun vuorotellen,nytkähtelevä kyrpä purkamassa spermaa,ooh...ja sitten omaa samaan reikään.Voisi olla kiva tälläytyä siihen viereen ja ottaa suuhunkin samalla


      • kimppatekovittu
        liivitiitti kirjoitti:

        Olisikin kiihottavan näköistä kun voisi panna samaan flesuun vuorotellen,nytkähtelevä kyrpä purkamassa spermaa,ooh...ja sitten omaa samaan reikään.Voisi olla kiva tälläytyä siihen viereen ja ottaa suuhunkin samalla

        Oon vakka-suomesta ja saisha siihe fletsuun todellaki muutkin kyrpäänsä työntää . Mielummin vanhemmat yli 60v ukot jotka puuttees ja hienoo jos viel isol kalululla. Spermaa vaa täyteen koko tekovittu


      • liukasflesu

        Olispa kiihottavaa porukalla laueta flesuun.Siinä vieressä olisi kiva runkata valmiiksi ja kun toinen painaisi spermaa täynnä olevaan flesuun ja vetäisi ulos olisi aika jees vaikka imaista terskaa välillä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe