Olen ollut tänään taas koko päivän menossa aamusta asti, niin en ole ehtinyt tänäänkään käydä täällä koko päivänä. On ollut yhdet juhlat järjestettävänä kaiken muun arkitohinan lisäksi, niin siksi en ole viime päivinä juurikaan ehtinyt käydä täällä, vain pikaisesti näin illalla, kun olen päässyt kotiin, ja silloinkin vain nopeasti ennen nukkumaanmenoa.
En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta halusin vain sanoa, että olet minulle tärkeä ja että välitän sinusta todella paljon. Halusin kirjoittaa muutakin, mutta kello on nyt jo niin paljon, että on parasta vaan mennä suoraan nukkumaan ja kirjoittaa ajatukset paremmin, kun on enemmän aikaa.
Hyvää yötä, nuku hyvin! :)
Hyvää yötä, M-mies!
122
8491
Vastaukset
- Hänilahtuisi
Kirjoita tuo suoraan sille M-miehelle.
- noloa
Entä jos ei ilahdu? Ja jättää vastaamatta.
- eräsMmies
Kyllä jokainen vastaa viestiin, jos se vain tulee perile.
Itse ilahtuisin kovin, jos saisin häneltä viestin.
- vaimoke
Hehe, mies sattuikin olemaan vaimonsa vieressä et se siitä riemusta! Kaada vaa ittelles !!!
- Ukkosika
Onko mikään yllätys sekään ? Pettäjä roskat täällä vinkuu jännitystä siihen avioelämää kun eivät narsismissaan kestä olla varjossa.
Haluaa koko maailman muijien ihailun jotta tuntevat olevansa komeita ja haluttuja - Iiiiikmiies
🐖🐖🐖🐖 värikin on tollanen röh röh, helppo vaimoketta on huijata se uskoo kaiken tyhmä kun se on sit voin lahjoa sen muutamalla matkalla heh heh. En ole sitten ole se kusipää :), valakin uusitaan kohta niin onnellisia olllaan . Ei se saa koskaan tietää että petän!
- tuttava
Suosittelen, laita hänelle viesti koska hän on ajatellut sinua paljon. Ja vastaa viestiisi.
- Laittaa-ite-vaan
Jos On ajatellut osaa itsekin viestiä laittaa
Jos ei osaa ei ajattele - SianKasvattajatRy
" tuttava
22.4.2018 11:22
Uusi
Suosittelen, laita hänelle viesti koska hän on ajatellut sinua paljon. Ja vastaa viestiisi."
Sikaja sian potka. Ukkeli on kirjoitellut tänne sekä itseään pois vetäviä että haikeasti kaipailevia aloituksia kokonaisen päivän. Pikkuisen ruma otus, Ei hyvä, vaan ilkeä ja paha veikko.
- eikannatavaivautua
Lapsellinen pettäjä ja peluri tuo M mies. Suosittelen vaihtamaan kohdetta. Narsiti on ja nauttii koko sydämestään toisen alemmuustilasta. Teatteria koko homma, esittää hyvää miestä.
- noeisitte
Mistä tiedät? Oletko tavannut?
- RumaKuinPiru
noeisitte kirjoitti:
Mistä tiedät? Oletko tavannut?
Siinähän se sutki ite taas vastaa muka tällä kertaa ihan vakavalla naamalla. Hui hai tämä kaveri on kyllä nyt märissä sahajauhoissa.
Kenenkään ei ikinä kannata erehtyä tähän kotkottajaan. Tupakkiaskin kuvatus.
- K__
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
K?
Ei kaikki *K* kirjoittele tommosia 😪
K__ kirjoitti:
Niin.
Kerro tässä jokin triviaali tiedonjyvä jonka korkeintaan harvat muut meidän lisäksi tietää.- K__
Niin.
Kerro tässä jokin triviaali tiedonjyvä jonka korkeintaan harvat muut meidän lisäksi tietää.Niin kuten esim. mitä?
- K__
Etkö keksi mitään? ☺
Kysyy sinä, sinä jo haluat tietää!
- EräältäNaiselta
Ei ollut K-kirjaimella alkavalta tämä aloitus. Eikä muuten mitkään ylempänä olevat kommentit tai vastaukset kommentteihin ole aloittajalta.
K__ kirjoitti:
Kysyy sinä, sinä jo haluat tietää!
Mitä kotieläimiä sulla on ollu pienenä?
- K__
Kuuluuko täit ja kirput kotieläimeksi? 😂
- pisteet-sulle
Loistava trollin paljastus keino!!!
Tuo tuskin edes on koolla alkava vaan vaihtaa kirjainta kuin sukkaa - kookookoo
pisteet-sulle kirjoitti:
Loistava trollin paljastus keino!!!
Tuo tuskin edes on koolla alkava vaan vaihtaa kirjainta kuin sukkaaKoolla ei oo väliä! 😂
K__ kirjoitti:
Kuuluuko täit ja kirput kotieläimeksi? 😂
Hmm... 😕
Vähän isompia.- K__
Hmm... 😕
Vähän isompia.Ei ollut muita 😊
K__ kirjoitti:
Ei ollut muita 😊
Uus kysymys: minkä nimisten ihmisten mökeillä ollaan aikoinaan vietetty iltoja (tai nukuttu öitäkin)?
- Onkotuo
Uus kysymys: minkä nimisten ihmisten mökeillä ollaan aikoinaan vietetty iltoja (tai nukuttu öitäkin)?
Nimimerkkisi jokin vihje?
Onkotuo kirjoitti:
Nimimerkkisi jokin vihje?
Se on fakta. Aika monienkin asioiden suhteen.
Mä tiedän kyllä että sitä voi toisinaan olla muiden mielestä vaikeaa ymmärtää. Pahimmillaan tuo epäymmärrys herättää suurta pelkoa muissa.
- Kerrohanse
Mitäs kaikkea jousimies nuuskamuikkunen sitten haluaa ?
Kerrohanse kirjoitti:
Mitäs kaikkea jousimies nuuskamuikkunen sitten haluaa ?
No ihan ykköstoiveena on mahdollisuus viettää K:n kanssa niin paljon yhteistä aikaa, että voisi käydä konkreettisesti ilmi, onko meillä mitään tulevaisuutta. Asiaa ei voi saada selville mitenkään muuten kuin käytännön kokeilulla.
Mä vannon, että kiitän ja kumarran kohteliaasti ja lopullisesti, mikäli aihetta siihen ilmenee. Mä olen aina halunnut naisen jota minä haluan eniten ja joka oikeasti haluaa yhtä lailla minua myös. En tyydy vähempään.- Toisenkintahto
No ihan ykköstoiveena on mahdollisuus viettää K:n kanssa niin paljon yhteistä aikaa, että voisi käydä konkreettisesti ilmi, onko meillä mitään tulevaisuutta. Asiaa ei voi saada selville mitenkään muuten kuin käytännön kokeilulla.
Mä vannon, että kiitän ja kumarran kohteliaasti ja lopullisesti, mikäli aihetta siihen ilmenee. Mä olen aina halunnut naisen jota minä haluan eniten ja joka oikeasti haluaa yhtä lailla minua myös. En tyydy vähempään.Entäpä jos hän on varattu tai hän ei halua samaa ? Pakotatko hänet tahtoosi?
Toisenkintahto kirjoitti:
Entäpä jos hän on varattu tai hän ei halua samaa ? Pakotatko hänet tahtoosi?
En ikinä pakottaisi häntä mihinkään. En muuten pakota ketään muitakaan.
Onko hän sellaisen pakottajan kanssa suhteessa joka ei salli hänen tavata esimerkiksi mua? Sepä olisikin varsin ironista.- Mietippäs
En ikinä pakottaisi häntä mihinkään. En muuten pakota ketään muitakaan.
Onko hän sellaisen pakottajan kanssa suhteessa joka ei salli hänen tavata esimerkiksi mua? Sepä olisikin varsin ironista.Hän on avovaimo joten päättele. Tuskinpa haluaa samaa kuin sinä
Mietippäs kirjoitti:
Hän on avovaimo joten päättele. Tuskinpa haluaa samaa kuin sinä
Oli tai ei, mä juuri täsmensin, että haluan viettää aikaa hänen kanssaan selvittääkseni, että haaskaanko vain aikaani. Miksei hän haluaisi tätä mulle suoda, jos kerta välittää musta paljon? Eikö häntäkin voisi silloin kiinnostaa selvittää, millaista meillä voisi olla yhdessä?
- JasserArafat
K__ kirjoitti:
Kari kotkottaja ei ilmeisesti mene aamulla töihin, kun vuotaa seulanaan täällä?
Hullu on mies, ei vanhene, ei viisastu eikä komistu. Kot kot, kaak, kaak. Tyhmä!
Tee YY hoo ämm äää. Tyhmä. - Hänvarattu
Oli tai ei, mä juuri täsmensin, että haluan viettää aikaa hänen kanssaan selvittääkseni, että haaskaanko vain aikaani. Miksei hän haluaisi tätä mulle suoda, jos kerta välittää musta paljon? Eikö häntäkin voisi silloin kiinnostaa selvittää, millaista meillä voisi olla yhdessä?
Haaskaat. Vaikkei varattu edes olisikaan niin väärä asenne lähtee liikkeelle vikoja toisesta etsien!
Hänvarattu kirjoitti:
Haaskaat. Vaikkei varattu edes olisikaan niin väärä asenne lähtee liikkeelle vikoja toisesta etsien!
Vikoja etsien?? Mun ei tartte alentua tollasiin vippaskonsteihin. K saa itse päättää kenen kanssa haluaa olla, mutta olis tosi hienoa jos mullekin annettais oikea mahdollisuus olla ehdokkaiden joukossa!
- PikkuOrpo
Hänvarattu kirjoitti:
Ja kaunosielu kari tulee itse kaikkiin vastaamaan. Hoh hoijaa. Milloin sä aattelit löytää sen vakituisen kämppäkaverin?
Irti ei päästä. Se tapahtuisi niin, ettei näkyisi/kuuluisi netissä eikä muualla. - Eitäällä
Vikoja etsien?? Mun ei tartte alentua tollasiin vippaskonsteihin. K saa itse päättää kenen kanssa haluaa olla, mutta olis tosi hienoa jos mullekin annettais oikea mahdollisuus olla ehdokkaiden joukossa!
Tuskin se mahdollisuus ainakaan täällä kirjoittaen tulee.
Vai onko tuo Karin tunnistanut sinusta nyt sitten järjellistä ?
Palsta menoo parhaimmillaan ja täällä tunnistat ja keskustelet karien tunnustajien kanssa ?
Otappa yhteyttä siihen kohteeseen niin voi oikea mahdollisuus tulla Eitäällä kirjoitti:
Tuskin se mahdollisuus ainakaan täällä kirjoittaen tulee.
Vai onko tuo Karin tunnistanut sinusta nyt sitten järjellistä ?
Palsta menoo parhaimmillaan ja täällä tunnistat ja keskustelet karien tunnustajien kanssa ?
Otappa yhteyttä siihen kohteeseen niin voi oikea mahdollisuus tullaJaahas, ja kuka sä oot? Jos et ymmärrä tästä keskustelusta mitään, ei sun tartte osallistuakaan.
- Vinkkiäminusta
Jaahas, ja kuka sä oot? Jos et ymmärrä tästä keskustelusta mitään, ei sun tartte osallistuakaan.
Nimelläni löytyy muutamia kuninkaallisia, saippuasarjojen kaunottaria, muutama laulujani kantaa samaa etunimeä, minun nimellä löytyy sairaala, muutama kaupunki ja saarikin.
Vinkkiäminusta kirjoitti:
Nimelläni löytyy muutamia kuninkaallisia, saippuasarjojen kaunottaria, muutama laulujani kantaa samaa etunimeä, minun nimellä löytyy sairaala, muutama kaupunki ja saarikin.
No hyvä juttu sulle.
- Lisävihje
No hyvä juttu sulle.
Muutama kappale kantaa etunimeäni ja taitaa olla tähtikin nimetty minun etunimeni mukaisesti.
Etunimelläni on muutama elokuva ja lastenkirjakin K: muistatko, kun kehotit aikoinaan mua jotenkin "myymään" mun heikkouteni muille? No kuinka hyvin olen siinä nyt sun mielestäsi onnistunut? Voisiko olla niin, että et ole KOSKAAN jutellut näin itsevarmalta vaikuttavan jätkän kanssa, ja siksi edelleen luulet, että tän mun toiminnan on pakko olla jotain pilaa tai muuta vedätystä?
K: muistatko, kun kehotit aikoinaan mua jotenkin "myymään" mun heikkouteni muille? No kuinka hyvin olen siinä nyt sun mielestäsi onnistunut? Voisiko olla niin, että et ole KOSKAAN jutellut näin itsevarmalta vaikuttavan jätkän kanssa, ja siksi edelleen luulet, että tän mun toiminnan on pakko olla jotain pilaa tai muuta vedätystä?
Mä olen itse asiassa nyt varsin vakuuttunut siitä, että sulla on aika voimakkaitakin tunteita mua kohtaan. Ei tässä koko hommassa olisi muuten mitään järkeä. Siksi et halua multa pelkää ystävyyttä, koska haluat mut kokonaan tai et ollenkaan.
No, minä tunnen aivan samoin.- Kysynnyt
K: muistatko, kun kehotit aikoinaan mua jotenkin "myymään" mun heikkouteni muille? No kuinka hyvin olen siinä nyt sun mielestäsi onnistunut? Voisiko olla niin, että et ole KOSKAAN jutellut näin itsevarmalta vaikuttavan jätkän kanssa, ja siksi edelleen luulet, että tän mun toiminnan on pakko olla jotain pilaa tai muuta vedätystä?
Ja mistähän päättelet että olen K?
Kysynnyt kirjoitti:
Vaisto.
Mutta kyllä tässä(kin) ketjussa on esitetty sellaisia kommentteja ja kysymyksiä ettei kyseessä voi olla sattuma.Kysynnyt kirjoitti:
Haluutko lähtee syömään jotain? On nälkä.
Kysynnyt kirjoitti:
Viime kädessä mä kuitenkin vaan toivon että olisit K.
- Dingdong
Mitä kuuluu kaksosille? Double fantasy :) Ovat jo kasvaneet isoiksi tytöiksi.
Ja mitä sun äidille Big mamalle?- 1200EuroaTuntiKätei
Mitäs sulle "söpöliinille". Kiero kuin visakoivun sisus, aloitus yhtä söpölöilyä ja haikailua, lopussa tulee itse kysymään jotain kuin ei olisi mitään tapahatunut.
Kari, kuule, kaikki sun kaipailus, tapaamises ym. maksaa tuntia kohti hinta on 1200 euroa, se maksetaan käteisellä etukäteen. On näet joskus sen verran kiirus, ettei ketkään kariloiset jaksa innostaa ketään liikkeelle-
Onko kari vielä orpokin, kun on niin yyyksin? - kyllätäätästävielä
1200EuroaTuntiKätei kirjoitti:
Mitäs sulle "söpöliinille". Kiero kuin visakoivun sisus, aloitus yhtä söpölöilyä ja haikailua, lopussa tulee itse kysymään jotain kuin ei olisi mitään tapahatunut.
Kari, kuule, kaikki sun kaipailus, tapaamises ym. maksaa tuntia kohti hinta on 1200 euroa, se maksetaan käteisellä etukäteen. On näet joskus sen verran kiirus, ettei ketkään kariloiset jaksa innostaa ketään liikkeelle-
Onko kari vielä orpokin, kun on niin yyyksin?En orpo mut yksin joo, vielä. Valoa näkyvissä siinäkin asiassa tunnelin päässä ja täl kertaa se ei ole juna. Eli blondia näkösällä, niistähän mä tykkään :)
- sivusta
Mitä aloittaja meinaat tehdä?
- EräältäNaiselta
Olen tehnyt jo kaikenlaista sen eteen, että pitäisimme yhteyttä, mutta se ei ole oikein johtanut mihinkään.
Ja oikealle vielä tiedoksi, että tuota yhtä tähän aloitukseen eilen kirjoitettua kommenttia lukuunottamatta mikään eilen tai tänään tehty aloitus tai kommentti täällä ei ole minulta.
- EräältäNaiselta
Jotakin niin erityistä ja ainutlaatuista sinussa, mies, on, että toivoisin, että olisit elämässäni jollain tavalla aina. Sellaisella tavalla, että olisimme oikeasti yhteydessä tms., eikä vaan tuttuja, joihin joskus törmää. Olet minulle liian arvokas, tuntuu tyhjältä, jos et ole elämässäni.
Kunpa muutenkin voisimme puhua kaikesta. Kunpa puhuisit minulle, kertoisit, mitä ajattelet. Haluaisin kuulla, mitä ajattelet.- M--
Haluutko kuulla täällä vai jossain muualla?
- EräältäNaiselta
Täällä
- M--
EräältäNaiselta kirjoitti:
Täällä
Ajattelen täsmälleen samoin eräästä naisesta ja toivoisin, että olisit hän.
- M--
Täällä
Jotain persoonallisempaa?
- M--
Täällä
Olis niin ihanaa jos hän olisi tässä vierelläni nyt. Kuulla hänen hengityksensä, tuntea hänen tuoksunsa, katsoa häntä. Eikä tarttis sanoa mitään. En ikinä kyllästyisi siihen.
- M--
Täällä
En ole paljoa muuta ajatellut viimeisen puolen tunnin aikana.
- Toiselle
No, sitten ei kirjoitella tänne palstalle ymmärrät varmaankin. . .
. - M--
Toiselle kirjoitti:
No, sitten ei kirjoitella tänne palstalle ymmärrät varmaankin. . .
....No minne sitten?
- EräältäNaiselta
Täällä
Tämä kommentti ei ollut aloittajalta. Tuo klo 18.10 kirjoitettu kommentti on tätä ennen viimeisin, jonka olen kirjoittanut tähän aloitukseen tai tänne ylipäätään. Joku yrittää nyt tahallaan tehdä kiusaa ja sotkea asioita kirjoittamalla samalla nimimerkillä kuin minä.
- M--
Tämä kommentti ei ollut aloittajalta. Tuo klo 18.10 kirjoitettu kommentti on tätä ennen viimeisin, jonka olen kirjoittanut tähän aloitukseen tai tänne ylipäätään. Joku yrittää nyt tahallaan tehdä kiusaa ja sotkea asioita kirjoittamalla samalla nimimerkillä kuin minä.
Jaahas. Mutta ei se mitään muuta mitä olen ajatellut.
Mikset rekisteröidy tänne? - M--
Eikö me voitais kirjottaa toisillemme sähköpostia?
- EräältäNaiselta
Mieluiten kuulisin niitä ajatuksia jossain muualla kuin täällä, haluaisin jutella mieluummin kahdestaan. Varsinkin, kun täällä on näitä ihmisiä, jotka yrittävät tahallaan sotkea asioita.
- M--
Mieluiten kuulisin niitä ajatuksia jossain muualla kuin täällä, haluaisin jutella mieluummin kahdestaan. Varsinkin, kun täällä on näitä ihmisiä, jotka yrittävät tahallaan sotkea asioita.
Niin minäkin! Et usko kuinka paljon sitä haluaisin. Tai ehkä uskotkin... :)
- Sinnevaansitten
M-- kirjoitti:
[email protected]
Viestii tuleen sitten vaan - M--
Sinnevaansitten kirjoitti:
[email protected]
Viestii tuleen sitten vaanOnko sulla ollu tää jo pidempään vai teitkö just?
- EräältäNaiselta
Sinnevaansitten kirjoitti:
[email protected]
Viestii tuleen sitten vaanEi ollut tämäkään viesti aloittajalta.
- M--
Ei ollut tämäkään viesti aloittajalta.
Eikö muka? Mitä pahaa siinä olisi jos vaan kokeilisin?
- Vinkkiä
M-- kirjoitti:
Niin minäkin! Et usko kuinka paljon sitä haluaisin. Tai ehkä uskotkin... :)
Puhelinnumerot löytyy tuolta
https://www.fonecta.fi/
Facebook tuosta
https://m.facebook.com/
Molemmista löydöt nimillä henkilön yhteystietoja joten eikun etsimään - EräältäNaiselta
M-- kirjoitti:
Se olisi mukavaa, niin toivoisin, jos olet hän.
- Lisäävinkkiä
M-- kirjoitti:
Eikö muka? Mitä pahaa siinä olisi jos vaan kokeilisin?
JOS vielä VIELÄ vaikeaa löytää henkilöä voit kokeilla instagrammia ja Twitteriä
Pelkäästään etunimi-sukunimi netin hakukoneeseen voi tuotaa tuloksia ja saat henkilön kuvan ja nimen esille ja voit laittaa oikealle kuvalle viestiä.
Joa nämäkään ei tärppää niin maistraatista saa yhteystietoja jos ne ovat julkisia. - Lisäävinkkii
Se olisi mukavaa, niin toivoisin, jos olet hän.
Jos et ole numerosta varma niin whatsappi näyttää kuvan henkilöstä ja pääset siellä yksityis chattaileen oikean naaman kanssa
- EräältäNaiselta
Et. Minulla ei ole sellaista sähköpostiosoitetta. Hän tietää sähköpostiosoitteeni.
- EräältäNaiselta
Se viesti, jossa tuollainen sähköpostiosoite annettiin, ei tosiaan ollut minulta. Kuten ei nuokaan viestit, joissa kovasti yritetään antaa vinkkiä yhteydenottotavoista.
- M--
Et. Minulla ei ole sellaista sähköpostiosoitetta. Hän tietää sähköpostiosoitteeni.
Mä tiedän yhden ja ainoan kyllä, mutta käyttääkö hän sitä edelleen, sitä en tiedä.
- M--
Se viesti, jossa tuollainen sähköpostiosoite annettiin, ei tosiaan ollut minulta. Kuten ei nuokaan viestit, joissa kovasti yritetään antaa vinkkiä yhteydenottotavoista.
No niin vähän ajattelinkin.
- EräältäNaiselta
M-- kirjoitti:
Mä tiedän yhden ja ainoan kyllä, mutta käyttääkö hän sitä edelleen, sitä en tiedä.
Minulla on ainakin vielä toistaiseksi se sama osoite, joka on ollut aiemminkin.
- M--
Minulla on ainakin vielä toistaiseksi se sama osoite, joka on ollut aiemminkin.
Vahvistetaan tämä hetken hiljaisuudella.
- Ei-halua-edes
M-- kirjoitti:
No niin vähän ajattelinkin.
Ongelma on tällä yhdellä ja samslla itselleenkin kirjoittajalla se että olisi minua keinoja saada toiseen yhteys mutta hän on täällä eikä aijo ottaa yhteyttä toiseen koska EI USKALLA
- M--
Ei-halua-edes kirjoitti:
Ongelma on tällä yhdellä ja samslla itselleenkin kirjoittajalla se että olisi minua keinoja saada toiseen yhteys mutta hän on täällä eikä aijo ottaa yhteyttä toiseen koska EI USKALLA
Oletko nyt ihan varma mistä puhut?
- EräältäNaiselta
M-- kirjoitti:
Vahvistetaan tämä hetken hiljaisuudella.
Vahvistan tämän.
- EräältäNaiselta
Ei-halua-edes kirjoitti:
Ei ollut aloittajalta tämäkään viesti.
- Et-uskalla
M-- kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma mistä puhut?
Et halua ottaa yhteyttä
Et ota yhteyttä
Et uskalla ottaa
Keinoja olisi satoja mutta täällä puhut itsellesi ja leikit.
Kertoo siitä etteibtodellusta aikomusta ole eikä tule tapahtumaan ikinä
Nössö mikä nössö - EräältäNaiselta
Et-uskalla kirjoitti:
Et halua ottaa yhteyttä
Et ota yhteyttä
Et uskalla ottaa
Keinoja olisi satoja mutta täällä puhut itsellesi ja leikit.
Kertoo siitä etteibtodellusta aikomusta ole eikä tule tapahtumaan ikinä
Nössö mikä nössöEikä tämäkään viesti ollut aloittajalta.
- Nössöilee_
Ei ollut aloittajalta tämäkään viesti.
Ei koska olette yksi ja sama nössö joka tietää keinot ottaa yhteyttä mutta ei ota koska ei uskalla.
Siksi täällä leikkii.
Nössö ei ota eikä aijo ottaa yhteyttä ikinä kehenkään
Pelkää ja on pelkuri ikuisesti - Et-uskalla
Eikä tämäkään viesti ollut aloittajalta.
Täällä sinäkin muka nainen nössööt vaikka tietäisit heti kanavat millään saisit sekunnissa yhteyden oikeasti kaivattuusi
Et tee kuitenkaan niin koska?
Koska olet pelkuri nössö jolla ei siihen ole oikeaa aikomusta ikinä
Ei kuuna päivänä tule sitä päivää kun sinä yhteyttä edes harkitsisin oikeasti
Kunhan nössöilet täällä ja pelleilet - EräältäNaiselta
Nössöilee_ kirjoitti:
Ei koska olette yksi ja sama nössö joka tietää keinot ottaa yhteyttä mutta ei ota koska ei uskalla.
Siksi täällä leikkii.
Nössö ei ota eikä aijo ottaa yhteyttä ikinä kehenkään
Pelkää ja on pelkuri ikuisestiTämäkään viesti ei ollut aloittajalta.
- M--
Vahvistan tämän.
Lähetetty 21:42 osoitteesta, jonka hän tietää.
- EräältäNaiselta
M-- kirjoitti:
Lähetetty 21:42 osoitteesta, jonka hän tietää.
Ei ole valitettavasti tullut sähköpostiini yhtään viestiä.
- M--
Vahvistan tämän.
Toivottavasti meni sulle.
- M--
Katoitko roskakorista myös?
- sivusta
Mitä oikeasti haluat tästä miehestä?
- M--
Oletko pettynyt?
- M--
sivusta kirjoitti:
En kysyny tätä.
- Ottamalla-yhteyttä
sivusta kirjoitti:
Tuskin mitään alussa palstalla kaikille itseään jakavasta
Aika huorahan olet
Mieluummin huoraat kuin olet uskollinen omalle kaivatullesi - Yksipuhelua
M-- kirjoitti:
En kysyny tätä.
Kas kas sama tyyli kuin aloittajalla ilmoitella
Selvä merkki että aloittaja a tämä M- - ovat sana henkilö
Omaa pettävä huora vain koko kirjoittaja - M--
Ottamalla-yhteyttä kirjoitti:
Tuskin mitään alussa palstalla kaikille itseään jakavasta
Aika huorahan olet
Mieluummin huoraat kuin olet uskollinen omalle kaivatullesiEnkä laittanu tätä.
- M--
Yksipuhelua kirjoitti:
Kas kas sama tyyli kuin aloittajalla ilmoitella
Selvä merkki että aloittaja a tämä M- - ovat sana henkilö
Omaa pettävä huora vain koko kirjoittajaNo se on ainoa tapa seuloa teidät muut pois tästä.
- EräältäNaiselta
M-- kirjoitti:
Katoitko roskakorista myös?
Nyt katsoin, en aluksi tajunnut, en ole jotenkin koskaan älynnyt tutkia sähköpostini roskapostilaatikkoa. Mutta ei valitettavasti ollut sielläkään viestiä häneltä. Pari muuta ihan merkittävää viestiä siellä kyllä oli, täytyypä jatkossa olla tarkkana myös roskapostilaatikon suhteen. Harmi kyllä, haluaisin kovasti kirjoitella hänen kanssaan sähköpostia.
- Ketjuunkuulumaton
M-- kirjoitti:
No se on ainoa tapa seuloa teidät muut pois tästä.
Olen pahoillani mutta annoitte tässä ketjussakin minulle syyn harrastaa seksiä erään kanssa.
Hyvästit
Elämä kulkee ohi kun vitkuttelee ja joskus se menee vaan näin.
Ota se jolle kirjoittelet. - M--
Nyt katsoin, en aluksi tajunnut, en ole jotenkin koskaan älynnyt tutkia sähköpostini roskapostilaatikkoa. Mutta ei valitettavasti ollut sielläkään viestiä häneltä. Pari muuta ihan merkittävää viestiä siellä kyllä oli, täytyypä jatkossa olla tarkkana myös roskapostilaatikon suhteen. Harmi kyllä, haluaisin kovasti kirjoitella hänen kanssaan sähköpostia.
Tuo sun aloitus sopi täydellisesti siihen, mitä parhaassa tapauksessa odotin oman kultani kirjoittavan juuri tuohon kellonaikaan. Jos et tosiaan ole hän, tämä oli aivan käsittämätön sattuma.
- M--
Ketjuunkuulumaton kirjoitti:
Olen pahoillani mutta annoitte tässä ketjussakin minulle syyn harrastaa seksiä erään kanssa.
Hyvästit
Elämä kulkee ohi kun vitkuttelee ja joskus se menee vaan näin.
Ota se jolle kirjoittelet.Ottaisinkin, mutta kun se ei ole niin helppoa kuin ehkä luulet.
- M--
Hyvää yötä sulle. Minä meen nukkuu.
- EräältäNaiselta
M-- kirjoitti:
Hyvää yötä sulle. Minä meen nukkuu.
Pahoittelut, että kesti näin kauan vastata! Oli pakko mennä ripustamaan pyykit ja suihkuun, kun meni muutenkin niin myöhään niiden kanssa.
Ei tosiaan ole sähköpostiini tullut viiveelläkään yhtään viestiä häneltä. Mutta jos laitoit hänelle viestin, niin toivotaan, että hän vastaa sinulle pian ja kaikki menee teidän kohdallanne hyvin! :)
Hyvää yötä! - Etunimentokagmailcom
Pahoittelut, että kesti näin kauan vastata! Oli pakko mennä ripustamaan pyykit ja suihkuun, kun meni muutenkin niin myöhään niiden kanssa.
Ei tosiaan ole sähköpostiini tullut viiveelläkään yhtään viestiä häneltä. Mutta jos laitoit hänelle viestin, niin toivotaan, että hän vastaa sinulle pian ja kaikki menee teidän kohdallanne hyvin! :)
Hyvää yötä!Hyvää ja hauskaa päivää sulle:)
- M--
Etunimentokagmailcom kirjoitti:
Hyvää ja hauskaa päivää sulle:)
En laittanu tätä.
- M--
Hyvää yötä!Se osoite johon eilen laitoin viestin oli muuten sellainen, johon en itse olisi enää oikeasti halunut kirjoittaa. Siksi toivon, että en saanut vastausta sen vuoksi, koska vastaanottaja haluaisi itsekin luopua sen käytöstä, ja hiljaisuudella halusi sen osoittaa.
- Tuttu_trolli
M-- kirjoitti:
Se osoite johon eilen laitoin viestin oli muuten sellainen, johon en itse olisi enää oikeasti halunut kirjoittaa. Siksi toivon, että en saanut vastausta sen vuoksi, koska vastaanottaja haluaisi itsekin luopua sen käytöstä, ja hiljaisuudella halusi sen osoittaa.
Kuulostat OTM71 niciltä..
Oletkohan hän?
Eluna yritti sähköpostilla kalastella ja myöhemmin Kouvolan blondia prismasta ja tuurin kyläkaupasta. Aina piti sähköpostia vaan laittaa
Laittoi miljoonia sähköposteja työsähköpostiin ja kamalasti kerjäsi täällä muita laittaan johonkin sähköpostiin viestiä täällä suomi24:ssä
Cherry jotain oli se sähköposti ja Kouvolan blondille se - Hyvin_erikoinen
Tuttu_trolli kirjoitti:
Oletkohan hän?
Eluna yritti sähköpostilla kalastella ja myöhemmin Kouvolan blondia prismasta ja tuurin kyläkaupasta. Aina piti sähköpostia vaan laittaa
Laittoi miljoonia sähköposteja työsähköpostiin ja kamalasti kerjäsi täällä muita laittaan johonkin sähköpostiin viestiä täällä suomi24:ssä
Cherry jotain oli se sähköposti ja Kouvolan blondille seEi täällä oikein muut kirjoittajat niin erikoista yhteydenpito tapaa kerjää luonne tämä OTM71 jännittää ei jotenkin pysty kasvokkain kohtaan kaivattuaan ja siksi aina vaan tämä sähköpostisuhde
Erikoinen kirjoittaja jolla vaikeus kohdata kaivattuaan muulla tavoin kuin sähköisessä muodossa - M--
Tuttu_trolli kirjoitti:
Oletkohan hän?
Cherry jotain oli se sähköposti ja Kouvolan blondille seEn tiedä onko sun mielipiteelläsi mitään merkitystä nyt, mutta kysyn vaan: Kuinka joku voi todistaa kaikille ettei ole trolli? Yksityishenkilöille (jotka tuntee sut) voi todistaa, mutta kaikille ei voi, jos vain harva sinut tuntee irl.
- Vanha_tuttu_trolli
M-- kirjoitti:
En tiedä onko sun mielipiteelläsi mitään merkitystä nyt, mutta kysyn vaan: Kuinka joku voi todistaa kaikille ettei ole trolli? Yksityishenkilöille (jotka tuntee sut) voi todistaa, mutta kaikille ei voi, jos vain harva sinut tuntee irl.
Hyvin erikoista suhdetta haet silti kun kaipaat sähköisessä virtualitodellisuudessa toteutettavaa sähköposti seurustelusuhdetta.
Täällä on vain yksi vakikirjoittaja joka siinä muodossa haluaa yhteyden kaivattunsa kanssa.
Muut pyrkii puhelimella tai kasvokkain kohtaamaan kaivattunsa
Eräs luonnonoikku on täällä ainoa harvinaisuus joka tätä sähköpostisuhdetta kaipaa
Hän kirjoittelee mm. OTM71, Cat09, Risto_, nimimerkeillä - Varattu-m-NAINEN
M-- kirjoitti:
En tiedä onko sun mielipiteelläsi mitään merkitystä nyt, mutta kysyn vaan: Kuinka joku voi todistaa kaikille ettei ole trolli? Yksityishenkilöille (jotka tuntee sut) voi todistaa, mutta kaikille ei voi, jos vain harva sinut tuntee irl.
Arvaan syynkin. Hän on tämä punapäällenijokamuisto, ruusujakinsaitm, ”kuvottavaa” , kakkonenjonkatiedän, m-nainen,mutta-en Mia,
Eli varattu ihminen varattua kaipaamassa
Siksi ei saa ottaa kasvokkain yhteyttä
- ndandndd
Hyvää yötä L naine
- 1nainen
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194