Puolueettomuuspolitiikka ei ole V-trollausta

Galervo

http://www.magneettimedia.com/ylen-vihaamat-venaja-trollit-valheiden-paljastajina/

Venäjän trollit nimitys on osa Yhdysvaltojen ja Nato-rintaman propagandasotaa Venäjää vastaan. Suomen olisi kuitenkin erittäin tärkeää säilyttää puolueettomat ja ystävälliset suhteet niin itään kuin myös länteen. Sitä vastoin Suomen poliittinen mafia on heittäytynyt Yhdysvaltojen johtaman lännen koalition jalkoihin ja Venäjän viholliseksi. Tätä Suomen poliittisen koneiston järjettömyyttä, maanpetturuutta ja halpamaisuutta on vaikea käsittää isänmaallisuuden sekä oikeudenmukaisuuden arvopohjasta katsottuna.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehhehheh

Vai on venäläismielinen magneettimedia tuota mieltä.....
      Eipä taida ketään yllättää

• Olen täsmälleen samaa mieltä aloittajan kanssa.
      Minäkin olen ilmeisesti tällainen "trolli", vaikka oikeasti yritän vain ymmärtää globaalia
      (geo-)politiikkaa jokaisen osapuolen näkökulmasta ja siten saada jonkinlainen
      objektiivinen ymmärrys tästä hulluudesta.

Ja kun haluaa saada objektiivisen kuvan, ei voi katsoa asiaa ainoastaan yhden tahon
      perpektiivistä, vaan kaikkien osapuolien.

• puolueeton

Sinä vaikutat kuta kuinkin puolueettomalta kirjoittajalta. MV-lehden lukijat, putinistit ja muut Venäjän perseen nuolijat ovat asia erikseen.

• Kiitos! On ihan oikeasti mukavaa kuulla tuollaista edes joskus!

Mitä tahansa näille palstoille kirjoittaakin, on 99% varmasti joko "putinisti, Kremlin trolli"
        tai "Lännen ja/taiNATO:n" "sotahullu".

Olen ilahtunut ensinnäkin, että täällä ulkopolitiikka-palstalla tuntuu olevan aikuisempi
        ote asioihin, kuin vaikkapa tuolla "NATO" -palstalla, jonne en täst'edes tuhlaa aikaa enää
        sekuntiakaan. K.o. palstan ovat vallanneet natolla ratsastavat trollit ja vähemmistönä oikeat naton kannattajat. Mistäkö tiedän tämän? Ei tarvita monimutkaista analyysia selvittämään asian laitaa. Olen henk. koht. ollut näillä kirjoituspalstoilla jo -90 -luvulla, siis silloin kun iso osa nykyisistä trolleista eivät olleet edes syntyneet. Aika ja kokemus näistä palstoista opettaa tunnistamaan ihmistyyppejä - ja tuskin olen ainoa, joka voi kokemuksesta näin sanoa.

Sitten takaisin asiaan.
        Juuri tänään globaali maailmanpolitiikka näyttäisi hyvältä! Kim Jong Un vieraili Kiinassakin
        ja näyttäisi tosiaan siltä, että PK haluaisi liennyttää -pienin askelin- välejään ja tulla osaksi tätä globaalia helvettiä :) Olen optimistinen mutta tällainen muutos ei voi tapahtua kuukaudessa, eikä ehkä edes vuodessa. Pitää muistaa realiteetit. Koko PK:n kansa on lapsuudestaan alkaen ohjattu ajattelemaan koneiston mukaisesti ja mikäli koneisto muuttuisi ketkessä, saattaisi tuloksena olla mitä tahansa anarkiasta uuteen diktatuuriin - tai ennen näkemättömiin kansan vaelluksiin, joihin EK ja Kiina eivät ole valmiita. Siksi pitää tottua siihen, ettei mitään hyvää
        tässäkään asiassa saavuteta vain joillakin allekirjoituksilla, vaikkakin ovat tottakai tärkeitä.

Ja vähintään yhtä positiivista on se, että Syyrian anarkistinen tilanne, vaikkakin on humanitaarinen katastrofi, näyttäisi sekin olevan loppumaisillaan. Mikäli vain
        Länsi vetäytyisi tilanteesta - nyt kun se on vielä kunniallista - ja tunnustaisi Syyrian
        laillisen hallinnon ja maan itsemääräämisoikeuden.

• Lisäkommentti edelliseen:
        YK toki tunnustaa Syyrian hallituksen, mutta vielä kun ne iänikuiset Lännen riitapukarit kun saisi mukaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe