Puolueettomuuspolitiikka ei ole V-trollausta

Galervo

http://www.magneettimedia.com/ylen-vihaamat-venaja-trollit-valheiden-paljastajina/

Venäjän trollit nimitys on osa Yhdysvaltojen ja Nato-rintaman propagandasotaa Venäjää vastaan. Suomen olisi kuitenkin erittäin tärkeää säilyttää puolueettomat ja ystävälliset suhteet niin itään kuin myös länteen. Sitä vastoin Suomen poliittinen mafia on heittäytynyt Yhdysvaltojen johtaman lännen koalition jalkoihin ja Venäjän viholliseksi. Tätä Suomen poliittisen koneiston järjettömyyttä, maanpetturuutta ja halpamaisuutta on vaikea käsittää isänmaallisuuden sekä oikeudenmukaisuuden arvopohjasta katsottuna.

5

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehhehheh

      Vai on venäläismielinen magneettimedia tuota mieltä.....
      Eipä taida ketään yllättää

    • Olen täsmälleen samaa mieltä aloittajan kanssa.
      Minäkin olen ilmeisesti tällainen "trolli", vaikka oikeasti yritän vain ymmärtää globaalia
      (geo-)politiikkaa jokaisen osapuolen näkökulmasta ja siten saada jonkinlainen
      objektiivinen ymmärrys tästä hulluudesta.

      Ja kun haluaa saada objektiivisen kuvan, ei voi katsoa asiaa ainoastaan yhden tahon
      perpektiivistä, vaan kaikkien osapuolien.

      • puolueeton

        Sinä vaikutat kuta kuinkin puolueettomalta kirjoittajalta. MV-lehden lukijat, putinistit ja muut Venäjän perseen nuolijat ovat asia erikseen.


      • Kiitos! On ihan oikeasti mukavaa kuulla tuollaista edes joskus!

        Mitä tahansa näille palstoille kirjoittaakin, on 99% varmasti joko "putinisti, Kremlin trolli"
        tai "Lännen ja/taiNATO:n" "sotahullu".

        Olen ilahtunut ensinnäkin, että täällä ulkopolitiikka-palstalla tuntuu olevan aikuisempi
        ote asioihin, kuin vaikkapa tuolla "NATO" -palstalla, jonne en täst'edes tuhlaa aikaa enää
        sekuntiakaan. K.o. palstan ovat vallanneet natolla ratsastavat trollit ja vähemmistönä oikeat naton kannattajat. Mistäkö tiedän tämän? Ei tarvita monimutkaista analyysia selvittämään asian laitaa. Olen henk. koht. ollut näillä kirjoituspalstoilla jo -90 -luvulla, siis silloin kun iso osa nykyisistä trolleista eivät olleet edes syntyneet. Aika ja kokemus näistä palstoista opettaa tunnistamaan ihmistyyppejä - ja tuskin olen ainoa, joka voi kokemuksesta näin sanoa.

        Sitten takaisin asiaan.
        Juuri tänään globaali maailmanpolitiikka näyttäisi hyvältä! Kim Jong Un vieraili Kiinassakin
        ja näyttäisi tosiaan siltä, että PK haluaisi liennyttää -pienin askelin- välejään ja tulla osaksi tätä globaalia helvettiä :) Olen optimistinen mutta tällainen muutos ei voi tapahtua kuukaudessa, eikä ehkä edes vuodessa. Pitää muistaa realiteetit. Koko PK:n kansa on lapsuudestaan alkaen ohjattu ajattelemaan koneiston mukaisesti ja mikäli koneisto muuttuisi ketkessä, saattaisi tuloksena olla mitä tahansa anarkiasta uuteen diktatuuriin - tai ennen näkemättömiin kansan vaelluksiin, joihin EK ja Kiina eivät ole valmiita. Siksi pitää tottua siihen, ettei mitään hyvää
        tässäkään asiassa saavuteta vain joillakin allekirjoituksilla, vaikkakin ovat tottakai tärkeitä.

        Ja vähintään yhtä positiivista on se, että Syyrian anarkistinen tilanne, vaikkakin on humanitaarinen katastrofi, näyttäisi sekin olevan loppumaisillaan. Mikäli vain
        Länsi vetäytyisi tilanteesta - nyt kun se on vielä kunniallista - ja tunnustaisi Syyrian
        laillisen hallinnon ja maan itsemääräämisoikeuden.


      • Lisäkommentti edelliseen:
        YK toki tunnustaa Syyrian hallituksen, mutta vielä kun ne iänikuiset Lännen riitapukarit kun saisi mukaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe