Olemme olleet viisi vuotta yhdessä ja suuseksi on kuulunut rakasteluumme olennaisena osana - nautin siitä kovasti. Mutta joku ihme blokki on ollut niin etten ole koskaan antanut miehen laueta suuhuni vaan aina kun hän on ollut lähellä olen hoitanut käsin loppuun ja hän on tullut vatsalleen.
Mutta eilen sitten yhtäkkiä siinä imiessäni ja nuollessani vaan päätin että nyt! Eikä se sitten ollutkaan mitenkään epämiellyttävää vaan melkeinpä päinvastoin. Makua ei ehtinyt edes huomata juurikaan koska nielin heti; vähän suolaiselta maistui.
Vaan mieheni reaktio: hän oli todella haltioissaan. Oli muuten vähän hassua juttua mukana myöskin: kun häneltä alkoi tulla hän tuttuun tapaan osoitti sen sanomalla "tulee" ja kun en sitten liikkunutkaan pois niin jatkoi jo vähän hädissään "tulee tulee" kunnes sitten tajusi etten aiokaan liikkua ja sitten häntä alkoi naurattaa. :-) Sitten tietysti nauru loppui ja tuli muut äänet kuvaan mukaan.
Joka tapauksessa tämä oli mulle iso juttu ja aion jatkaa samaan malliin (en ehkä joka kerta mutta usein). Oli jotenkin niin kiva olo jälkikäteen; kuin olisi tehnyt toiselle jotain erityisen mukavaa.
Otin suuhun ja nielin - ekaa kertaa 5 vuoteen!
18
12897
Vastaukset
- kumpa joskus meilläkin
Sama juttu, vaimo ei ota loppuun, vaan lopettaa 'kesken'. Hänellä on jonkinmoinen 'erite/lima'kammo. Ei esimerkiksi anna suudella jos olen nuollut häntä. No, ehkä meilläkin naksahataa joku kerta, eikä tämä nyt sentään elämän kysymys ole, mutta kiva lisä siihen kuitenkin.
- Miia
Niin nytkös kaikki kohdallaan. Miksi pitää imeä ja vieläpä niellä spermaa. Iljettävää!!
Ajattele naisen näkökulmasta. Mies sovinistien alistavaa kohtelua. Polvillaan madella sekös on hienoa..hmmm
En ymmärrä miksi me naiset suostutaan miesten ällöttäviin leikkeihin. Yäk.- M..
ahdista ei ihme että saat huonoa seksiä!
- pali
Itse kyllä nautit kun mies nuolee naurunappulaasi ja maistelee eritteitäsi. Ethän toki kieltäydy tästä orisi tarjoamasta nautinnosta, ethän?
Kuvittele miltä tuntuisi kun siippasi sanoisi sen olevan "ILJETTÄVÄÄ, YÄK!!!
Kysymys ei suinkaan ole alistamisesta vaan toisen huomioonottamisesta.
Ymmärrän kyllä että kaikki eivät pidä samoista asioista, mutta siinä tapauksessa ainakin keskustelu on paikallaan. - jos
...sun ukkosi (jos sulla semmonen edes on) aina lopettaisi nuolemisen just ennen orkkuasi ja hoitelisi homman käsin loppuun? Kun on niin iljettävää jos toisesta tuntuu hyvältä.
Saman kysymyksen voi esittää kaikille naisille, jotka ei ota loppuun asti jos suuseksiin alkavat. - Miia
jos kirjoitti:
...sun ukkosi (jos sulla semmonen edes on) aina lopettaisi nuolemisen just ennen orkkuasi ja hoitelisi homman käsin loppuun? Kun on niin iljettävää jos toisesta tuntuu hyvältä.
Saman kysymyksen voi esittää kaikille naisille, jotka ei ota loppuun asti jos suuseksiin alkavat.Osaan nauttia seksistä ja saan orgasmin ihan hyvin ilman mitään haettuja vibroja tai konsteja.
Seksuallisuuden nauttimimisessa ei tarvi mennä pervoiluun.
Minusta Seksi on kahden ihmisen välinen intiimitapahtuma jossa välittyy keskinäinen luottamus ja rakkaus. Jos nämä on kohdallaan kaikki on aitoa niin lopputulos hyvä. - pali
Miia kirjoitti:
Osaan nauttia seksistä ja saan orgasmin ihan hyvin ilman mitään haettuja vibroja tai konsteja.
Minusta Seksi on kahden ihmisen välinen intiimitapahtuma jossa välittyy keskinäinen luottamus ja rakkaus. Jos nämä on kohdallaan kaikki on aitoa niin lopputulos hyvä.Mielestäni suuseksi ei ole pervoilua. Pissa/kakkaleikit, eläinseksi, paljastelu julkisilla paikoilla ja seksuaalinen väkivalta. Tässä muutama jonka itse koen pervoiluksi, mutta ne oraaliset nautinnot ovat kyllä huippujuttu ja täysin normaalia.
- Figaro
Miia kirjoitti:
Osaan nauttia seksistä ja saan orgasmin ihan hyvin ilman mitään haettuja vibroja tai konsteja.
Minusta Seksi on kahden ihmisen välinen intiimitapahtuma jossa välittyy keskinäinen luottamus ja rakkaus. Jos nämä on kohdallaan kaikki on aitoa niin lopputulos hyvä.Miia, sinulla on asiat hyvin kun et tarvitse "pervoiluja" orgasmin saamiseen. Että sinulle riittä hyvin sekstailu pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa vai?
Kaikki naiset eivät valitettavasti pääse huipulle yhtä helposti. Heitä pitää sitten mahdollisesti auttaa suulla tai käsillä. Tai jollain muulla tavalla joka toimii. Mitäs pervoilua esimerkiksi suuseksi silloin on, jos molemmat ihmiset siihen vapaaehtoisesti suostuvat ja siitä pitävät. Eikä ketään pakoteta mihinkään, mitä he eivät halua tehdä.
Itsehän sanoit, että seksi on kahden ihmisen välinen intiimitapahtuma, jossa välittyy keskinäinen luottamus ja rakkaus.
Eiköhän olisi jo aika siirtyä pois pimeältä keskiajalta, ja lopettaa muiden ihmisten tuomitseminen, jos he tekevät jotain mitä sinä et ymmärrä. Eihän kukaan sinua ole pakottanut nielemään mitään mitä et ole halunnut (toivottavasti). - Jotain naksahti kohdalleen
Miia kirjoitti:
Minusta Seksi on kahden ihmisen välinen intiimitapahtuma jossa välittyy keskinäinen luottamus ja rakkaus. Jos nämä on kohdallaan kaikki on aitoa niin lopputulos hyvä."Minusta Seksi on kahden ihmisen välinen intiimitapahtuma jossa välittyy keskinäinen luottamus ja rakkaus."
Olen ehdottomasti samaa mieltä! Ja kun otant suihin mieheltäni tunnen häntä kohtaan suunnatonta rakkausta ja luottamusta. Ja tunsin sitä myös kun ensimmäistä kertaa pääsin sen kynnyksen yli ja annoin mennä loppuun asti sekä nielin. Tunsin myös erittäin suurta hyvää oloa ja onnistumisen tunnetta ja iloa siitä että olin tuottanut rakkaalle miehelleni ihanan olon.
Minusta on aika pienisieluista mennä tuomitsemaan toisten ihmisten seksielämä iljettäväksi, alistavaksi ja pervoiluksi. Niin kauan kuin kaikki ovat mukana omasta vapaasta tahdostaan ja ketään ei pakoteta mihinkään, en näe mitään ongelmaa. - muija78
jos kirjoitti:
Saman kysymyksen voi esittää kaikille naisille, jotka ei ota loppuun asti jos suuseksiin alkavat.Mä otan hyvin usein mieheltäni suihin, mutta en koskaan loppuun asti. En halua mälliä suuhuni, saati sitten niellä sitä. Touhutipoista en välitä, mutta koko satsia en tahdo suuhuni... Mä pelkään ihan oikeasti että oksennan, tosi seksikästä vai mitä..? Siis mä olen muutenkin herkkä yökkimään, niin lähinnä mua arveluttaa se, että kun se alkaa tuleen ja se osuu tonne johonkin suun takaosaan sopivasti, niin mä rupeen yökkiin... mieheni kehuu aina kuinka hyvä olen ottamaan suihin ja mielelläni sitä teen ja muutamia kivoja kikkoja oon kehitelly, mutta siinäkin mun täytyy hyvin hallitusta homma hoitaa, etten ala yökkäilemään. En koskaan ole väittänyt että sperma olisi iljettävää, ei ole eritekammoa. Että syynsä kuulakin toimintatavoilleen...
Oon kykysyn mieheltäni haluaisiko hän, että antaisin tulla suuhun, niin hän on sanonut, että ei sen hälle oo niin väliä mihin hän tulee, kun hyvältä tuntuu kuitenkin :)
Meillä näin ja ihan hyvin toimii.
- mäkin pystyisin
Mies toivoo ihan mielettömästi että ottasin suihin loppuun asti,mutta en oo viel pystyny,vaikka ollaan oltu 3,5 vuotta yhessä. Mua oksettaa jo se sperman hajukin ihan mielettömästi.Rinnoille ja takapuolelle kyllä annan laskee,mutta menen pesemään äkkiä pois. Mitenhän sitä uskaltas joskus ottaa loppuun asti suuhun,minäkin haluisin sitä sen takia kovasti koska mies niin toivoo! Onneks en oo kuitenkaan ainut joka ei pysty sitä tekemään.
- RR1983
Mä otin just kanssa suihin mun kundikaverilta.Oli ihanaa ja taas tein sen mistä hän pitää eli nypin kiveksiä ja työnsin sormen peppuun ja kutittelin eturauhasta. Annoin laueta suuhun ja nielin hyvillä mielin. Tämän jälkeen oli sitten mun vuoro nauttia. Kundikaverini otti multa suihin mutta hän ei koskaan niele. Kertokaa miten mä saisin Pantsen nieleen. Neuvoja pliis.
- Tea
Tiedän, että miehet tykkää, kun työntää sormen peppureikään ja hieroo eturauhasta sieltä käsin, mutta mitä miesystävänne ovat tehneet, kun olette työntäneet sormenne sinne ekaa kertaa? Ovatko he olleet yhtään hämillään vai onko se tuntunut vain hyvältä? Haluaisin tehdä niin omalle poikaystävälleni, mutta en oikein tiedä kehtaanko. Kyllä hän aina työntää kättäni sinne suuntaan, mutten ole vielä mennyt niin pitkälle, että työntäisin sormeni kokonaan sinne..
- capo
Tea kirjoitti:
Tiedän, että miehet tykkää, kun työntää sormen peppureikään ja hieroo eturauhasta sieltä käsin, mutta mitä miesystävänne ovat tehneet, kun olette työntäneet sormenne sinne ekaa kertaa? Ovatko he olleet yhtään hämillään vai onko se tuntunut vain hyvältä? Haluaisin tehdä niin omalle poikaystävälleni, mutta en oikein tiedä kehtaanko. Kyllä hän aina työntää kättäni sinne suuntaan, mutten ole vielä mennyt niin pitkälle, että työntäisin sormeni kokonaan sinne..
Varo siellä voi olla kakkia!
- JJJ
Olispa mullakin tuollainen nainen... :(
- mikael
Kiitos rohkaisevasta viestistä. Meillä sama juttu, aina saa laueta mahalleen :( mutta ehkä minutkin joku kerta vielä yllätetään juuri tulovaiheessa. Se olisi aivan ihanaa. Elämä muodostuu pienistä iloista :)
- Minna
Onko muita naisia, jotka käyttävät kortsua ottaessaan mieheltä suihin.
Mun miehellä on kondylooma terskanpäässä (mullakin on se, ei tosin aktiivisena tällä hetkellä), ei se varmaankaan tartu suun limakalvoille, mutta ajatuskin sen paljaasta vehkeestä mun kurkussa ällöttää.
Toiseksi en pidä spegun mausta ja oksennan aina jos sitä tulee suuhuni-yök!
Kuitenkin molemmat nautimme suuseksistä puolin ja toisin ja kun yhdynnässäkin käytetään kortsua niin miksei tässäkin... - lippe
nostatti kyllä hymyn huulille :) hienoa! se on ihanaa. jatka samaan malliin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029