Onneksi on aurinkoinen päivä

Kävin lenkillä, kaupassa, aloitin simasouvin (toivottavasti onnistuu). Ilmainen pyörä odottaa korjausta. Satula ehkä pikkusen liian korkealla. Katsotaan kun saan ilmat pyöriin.En vaan oo pyöräilly vuosiin. Kaadun kuitenkin. Huono tasapaino.

Kohta teen lihapullia ja jos jaksais maalata maalauksia.. keskeneräisiä piisaa. Inspiraatioon tarttis kyllä hyvää seuraa. Jos menis rannalle tässä joku päivä ja alkais katsoo "sillä" silmällä naisia?


Onhan yks paikka josta vois löytää samanhenkisiä kuin itse oon. Ehkä sellainen nainen voisi parhaiten ymmärtää mua ja ettei asiat elämässä aina mene niin kuin suunnitteli. Ongelmia on ollut mutta eteenpäin mennään. Ehkä jopa pikkusen parempaan suuntaan.

6

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs_yksinäinen_vaan

      Hyvä asenne sinulla, että eteenpäin mennään vaikeuksista ja yksinäisyydestä huolimatta! Hyvältä kuulostaa myös päiväsi, mitä kaikkea olet puuhaillut ja mitä on suunnitelmissa. Itsekin olen sitä mieltä, että kaikenlaista pientä puuhaa voi keksiä ihan yksinkin, menee päivät mukavammin ja pysyy pää paremmin kasassa, kuin jos vain möllöttäisi kotona miettimässä omaa surkeuttaan.

      Itse kävin aamupäivällä pitkällä lenkillä, suihkun jälkeen kauppaan ja laitoin kanaa ruuaksi, nyt olen lueskellut kirjaa ja surffannut välillä netissä. Illalla on vielä työväenopiston kurssi. Näin nämä päivät kuluvat ihan mukavasti, vaikkei ystäviä saati kumppania olekaan.

      • jamikäsairauson

        Mä kun luulin tän olevan terveyspalsta, eikä mikään päiväkirjakerrontapalsta.


      • Pitäsköhän mennä työväenopiston kurssille? Kielet ja keramiikka kiinnostais.


    • Joko on sima pulloissa?

      • On pulloissa. 9 litraa, nyt jääkaapissa.


      • Mitä.miehestä.menneestä

        Nämä tällaiset apn kaltaiset tyypit ovat niitä vapaamatkustajia, jotka v*tut viheltää muusta kuin omasta hyvinvoinnistaan.
        Ja tulevat tänne v*ttuilemaan meille työssäkäyville.
        Että olette nenästävedettäviä kun teette työtä.
        Hukkaan on mennyt meikäläisen 40 vuotinen työura.
        Niin sitä pitkätukkaista nenästä vedetään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe