Missä päin Espoota on hyvä leipäjono ja onko niitä leppävaarassa vielä?
Vastaukset 6
- Siberiaopettaa
Eikös Espoon pitänyt olla suomen vauraimpia alueita? No aina sinnekkin yks häpeäpilkku mahtuu. Mene kaupan eteen kerjuulle. Kaitpa ne rikkaat sulle säälistä almuja heittää. Tai mitä jos menisit töihin? Miltä työnteko kuulostaisi kaltaisesi mätisäkin/limanuljaskan korvaan? Ihan vittu rehellinen kunnon työ!!! Perkele mene jo!!!
:'D Minkähänlainen nettomaksaja ja yhteiskunnan tukipilari mahtaa löytyä ruudun takaa, kun tämän tason paskaa osaa suoltaa?
- siberiaopettaa
löysitkö jonoon?
- katso.netis
Espoon keskustassa terkkarin takana ainakin on yksi. Lepuskista en tiedä kun köyhänä en ole päässyt sinne saakka.
- mikäleipäjono
Mikä ihmeen leipäjono täh, menkää kauppaan ostaa rahalla. Menkää töihin.
- Omassarauhassaparas
Töissä saa kuulla vaan vittuilua. Olen kuntouttavassa ja siellä ne henkilökunta väittelee ja riitelee. Siinä minä istun ja tuijotan kelloa päivät. Onneksi vain 4 tuntia 3 kertaa viikossa. Käyn enää vain eu ruokakasseja hakee,kun rikastun joka kuntouttava päivä 9€ :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14774Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45539
- 45498
- 47475