Olen pitänyt Armania hyvien dokumenttien valmistajana. Mutta...Tämän vuoden (2018) Pohjantähden alla on alle kaiken arvostelun. Arman kiroilee joka toisen sanan. Jopa paljon kirosanoja puheessaan viljelevä mieheni on kyllästynyt moiseen. Olemmekin päättäneet lopettaa ko. ohjelman seuraamisen. Kaiken huippu oli, kun Arman oli seuraamassa viemärisukeltajan työtä. Tämä sukeltaja oli erittäin fiksu mies. Kun Arman löysi tunnelista kondomin, hän totesi iloisena: "Joku on saanut pillua.". Onko tämä ammatti-ihmisen käytöstä? En ole mikään nipottava pyhkoulutäti, mutta tällainen esiintyminen vie pohjan koko ohjelmalta.
POHJANTÄHDEN ALLA 2018
Roosa
2
1106
Vastaukset
- Niinnoloa
Samaa mieltä!
- Makumennyt
Leikkii jotain tähtien sota tai toimintsleffa sankaria työssä käytettävillä laitteilla, lapsellisempi kuin pikkukersat konsanaan jo niin, että menee yli hilseen. Joka jaksossa yksi tai useampi "pärinähetki". Milloin leikitään hävittäjälentäjäsankaria, milloin jollakin asemiestä, milloin jotain potkunyrkkeily/taekwondo mestaria. Tunnen aivan myötähäpeää kun leikkisessio alkaa. Kuitenkin kyseessä ennemmin kuin asiapitoinen kuin jokin leikkihetki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553