Olen pitänyt Armania hyvien dokumenttien valmistajana. Mutta...Tämän vuoden (2018) Pohjantähden alla on alle kaiken arvostelun. Arman kiroilee joka toisen sanan. Jopa paljon kirosanoja puheessaan viljelevä mieheni on kyllästynyt moiseen. Olemmekin päättäneet lopettaa ko. ohjelman seuraamisen. Kaiken huippu oli, kun Arman oli seuraamassa viemärisukeltajan työtä. Tämä sukeltaja oli erittäin fiksu mies. Kun Arman löysi tunnelista kondomin, hän totesi iloisena: "Joku on saanut pillua.". Onko tämä ammatti-ihmisen käytöstä? En ole mikään nipottava pyhkoulutäti, mutta tällainen esiintyminen vie pohjan koko ohjelmalta.
POHJANTÄHDEN ALLA 2018
Roosa
2
1048
Vastaukset
- Niinnoloa
Samaa mieltä!
- Makumennyt
Leikkii jotain tähtien sota tai toimintsleffa sankaria työssä käytettävillä laitteilla, lapsellisempi kuin pikkukersat konsanaan jo niin, että menee yli hilseen. Joka jaksossa yksi tai useampi "pärinähetki". Milloin leikitään hävittäjälentäjäsankaria, milloin jollakin asemiestä, milloin jotain potkunyrkkeily/taekwondo mestaria. Tunnen aivan myötähäpeää kun leikkisessio alkaa. Kuitenkin kyseessä ennemmin kuin asiapitoinen kuin jokin leikkihetki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206