Yksi suunta

Kiitoselämästä

Tänä kesänä sen teen, ennen kun ehtii 30v tulla täyteen menen uimaan ja nukahtamaan päissäni kohti ikuista rauhaa.
Elämäni alkoi päihde- ja mieenterveysongelma ympäristössä -> ei tukea harrastuksiin, sosiaaliset taidot ei kehittynyt.
Yritin, eihän sitä lapsena eikä vielä nuorenakaan tajunnut ongelmiensa laajuutta.
Opinnot jäivät kesken, olen siis suorittanut peruskoulun vain. Työkokemusta vähän.
Teini-iässä ensi seurustelu ja tämän jälkeen ensirakkaus, asuinkin jopa yhdessä.
Kavereita on aina ollut muutamia matkassa - oman masennuksen ja itsetunnon katoamisen syvimmissä kuiluissa sitä ei vaan jaksa / kiinnosta kaverisuhteita ylläpitää. Eikä kaverit ole sitä yksinäisyyttä poistanut jonka vain kumppani voi täyttää.
Vielä varhaisaikuisena rakastuin pettyäkseni.
Olen siis mies. "Mies"
Parisuhteessa seksi on tärkeä osa-alue, itsekkin nautin siitä mutten enää uskalla ihmisiin edes tutustua.
Pieni penis peyronientauti. Köyhyys (=syrjäytyminen) ja siitä johdannaiset muut terveysongelmat ja sosiaaliset tukokset. Toivossa on aina ollut hyvä elää mutta on se myönnettävä että pelkästään ongelmat "miehuudessa" aiheuttavat sen että pysyvästä kumppanista on turha edes haaveilla. Olisi edes muuten menestyvä tai rikas niin voisi jonkun golddiggerin ilman rakkautta edes saada rinnalleen.

Nuorempien sisarusten takia sitä on jaksanut pysyä vielä muutamat vuodet elossa "isoveljenä"
Nyt saa riittää. Minä en valinnut syntyä viallisena miehenä, naisille kelpaamattoman peniksen kanssa, ympäristöön jossa eväät elämään oli lähinnä olut pullo ja diapampilleri. Henkistä ja fyysistä kuntoa voi toki harjoittaa ja kehittää, niinkuin olen tehnytkin, mutta kaikkeen ei voi vaikuttaa.

Epäonnistunut itsemurhassa olen monesti mutta uimisideaan luotan. Viinaa, rauhottavia, kipulääkkeitä ja uimaan kohti lopullista rauhaa.
Elämä ei ole reilua, eikä sen varmasti ole tarkoituskaan olla. Ikävä ettei ole eutanasiaa valtion puolesta tarjolla. Ei enää yksinäisiä kesiä,syntympäiviä, jouluja yms ihan kaikkia vitun päiviä.

Kiitos, halusin kirjoittaa johkin ja suoli24 on ollut yksi ainoista iloistani vaikeina aikoina trollausmahdollisuuksineen.

10

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.ole.iloa.ei

      Hyvä! Kerrankin rehellinen ihminen näillä palstoilla! Tuen koko heikolla itsetunnollani sinua!
      Tee sinä oikeana MIEHENÄ se mitä minä, kurja, halveksittava, onneton luuseri en kykene tekemään!
      Koko elämi ajan olen koettanut hävittää itseäni
      En ole siihen KYENNYT!
      Enkä kykene...kyyneleet tulevat silmiini...miksi MINÄ en voi tehdä ratkaisua...minä onneton satakertainen luuseri...

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tilaneestasi tänne. Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on kuitenkin raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki voisi olla hyvä voimavara. Asioista keskusteleminen voi tarjota uusia näkökulmia ja helpottaa jaksamista.

      On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä.

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa halutessaan itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      - Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen.

      Voimia!

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

      • Kiitoselämästä

        Eipä tässä kiirettä ole, antaa vesien lämmetä tosiaan.
        Elämä on eläimellistä ja brutaalia vaikka kuinka koitamme olla inhimillisiä

        Olen ollut aikanaan psykiatrisell osastolla ja niitä traumoja en todellakaan halua toistaa vaan elää lopun elämää olosuhteiden sallimien rajojen mukaan rauhassa, päivä kerrallaan


    • otajärkikäteen

      Täh? Meinaat jonkun kusivehkeen takia tappaa itsesi? Voi luoja. Salli minun nauraa. Ja saisit hävetä! Ihmisillä on täällä oikeitakin ongelmia, joiden kanssa kamppailla, eivätkä he siltikään tapa itseään. Ja sulla on vielä kavereita! Tämän täytyy olla provo. Minulla ei ole koskaan ollut kavereita, en ole koskaan seurustellut, pelkään ihmisiä niin etten uskalla edes kaupassa käydä ilman kourallista rauhoittavia. Olen 29-vuotias nainen, painan yli 100 kg, minulla ei ole hampaita (synnynnäinen vajaahampaisuus). Ainoat ihmiskontaktit on psykologi ja psykiatri. Eikös minulla, jos jollain, olisi syytä tappaa itseni? Miksen kuitenkaan tee sitä. koska elämme vain kerran!

      • Sinulla ei todellakaan ole empatiaa, eikä näkemystä toisten katsantokannoille, minkä todistat jo tuolla "elämme vain kerran!"; hinduthan elävät monta kertaa.


      • pienipenis

        Ai pitäisi surra jonkun pientä penistä? Kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia: vakavia sairauksia, täydellistä yksinäisyyttä, raskaita lapsuudenkokemuksia, insestin ja pedofilian uhreiksi joutuneita, vakavien onnettomuuksien uhreja, listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ja aloittavan ongelma on pieni penis. Kai olen sitten empatiakyvytön, jos en koe empatiaa noin naurettaville ongelmille.


      • pienipenis kirjoitti:

        Ai pitäisi surra jonkun pientä penistä? Kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia: vakavia sairauksia, täydellistä yksinäisyyttä, raskaita lapsuudenkokemuksia, insestin ja pedofilian uhreiksi joutuneita, vakavien onnettomuuksien uhreja, listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ja aloittavan ongelma on pieni penis. Kai olen sitten empatiakyvytön, jos en koe empatiaa noin naurettaville ongelmille.

        Oliha sillä muutakii. Ja entäs jos omat tissis sojottas mihi sattuu?


      • mitenpinnallisiaolette

        No niinhän ne sojottaakin. Kaikki ulkonäköön liittyvät seikat on ihan yks ja hailee. Mulla on naama täynnä syviä finnejä, vaikka täytän pian 30. Tissit sojottaa eri suuntiin ja on kuin erikokoiset ajokoiran korvat riippuen navan alla. Ylipainoa 60 kiloa. Hampaaton suu. Ne ei ole syitä, miksi tekisin itsemurhan. Vaan päänsisäiset syyt. Ja ne ei liity millään tavalla ulkonäkööni.


    • dontfeedthetroll

      Mutta älkää hyvät ihmiset enää ruokkiko trollia! Jos olette noin pinnallisia niin suosittelen hakeutumaan osastohoitoon.

    • takeitseriously

      Jos pieni penis on ongelma, niin hanki strap on dildo. Muitakin aikuisten leluja on olemassa, eli älä jaksa jostain k*rvän koosta nyt hei.

      Terveisin,
      30v. nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      81
      3328
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2903
    3. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2299
    4. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      51
      2149
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      85
      2129
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1727
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1696
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1677
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      263
      1554
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1479
    Aihe