Youtube:
Matti Wendelin Toivon seurakunta 21.01.2018 klo 16.00 "Miten taivasvierailu muutti minut?"
Kuudentoista minuutin kuluttua kertoo taivasvierailusta. Paini enkelin kanssa päästäkseen takaisin savimajaan, jotta voisi hankkia kirkkaamman kruunun.
Matti Wendelinin raju puhe
9
1230
Vastaukset
Tämä todistus entiseltä Wendelinin srkn pastorilta kannattaa kuunnella.
https://youtu.be/aKnpAj-vS0M- Huuhaa.juttua
Valehtelee aivan kaiken.
Hän on tunnetusti hyvä keksimään tarinoita, joita yksinkertainen kuulijakunta ablodeeraa. Tyhmimmät antyavat myös helposti hänelle rahaa kuullessaan mahtavia taivaskokemuksia ja miten pyhähenki niminen mieskin hänelle ilmestyi. - Kirjakääröt
1Moos.32:24 Biblia (1776). Mutta Jakob jäi sille puolelle yksinänsä. Silloin paineli yksi mies hänen kanssansa, siihenasti kuin aamurusko nousi. Kirjoitetaan: paini, siihen asti. Ps.72:18 Joh.3:13
- capiche
Hengellisiä urotöitä on miehen tehtävä. Syntistä luontoaan vastaan päivittäin painiminen ei ilmeisesti tuo tarpeeksi glooriaa.
- Kirjakääröt
Ps.104:26 Biblia. Siellä haahdet kuljeskelevat: siinä valaskalat ovat, jotkas tehnyt olet, leikitsemään hänessä. Leviatan on siis valaskala, valaat ovat kyllä nisäkkäitä.
- Se.on.eronnut
Eihän se mies ole pastori, vaan ei kuulu helluntaiseurakuntaan ei kirkkoon,
on eksyttäjä. - capiche
Kannattaako henkilökohtaisiin kokemuksiin edes ottaa kantaa. Ne ovat varmasti hyvinkin todellisia ihmiselle itselleen. Mutta eipä niistä ole juuri apua muille. Minun - ja aika monen muunkin - maailmassa kestävä muutos tapahtuu vanhanaikaisesti ymmärtämällä ja kasvamalla.
- Lahkosaarnapelle
Matti Wendelin on hypnotisoija. Saa vissiinniinkaet sanomasa taivaallisesta putkiratiosta.
- Voihanvitalis
Minulla on sellainen radio, ottaa kaukaa kuuluu jopa enkelien laulu. Ja tarina on tosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737