onko arvoa ? mulla uusia avaamattomia tupakkaaskejja 80-90 luvulta noin 50 askia eri merkkejä
Vastaukset 1
- ehkälöytyy
Ehkä joku friikki voi olla kiinnostunut, varsinkin jos omaa esim vanhan tupakka-automaatin. Rahallinen arvo on aika vaatimaton, pitäisi olla 50-vuotta vanhempia jotta keräilyarvo nousisi.
Ei kannata avata - tupakka ei säily kuin muutaman vuoden, kokemusta on. Löysin aikoinani vanhan tupakka-askin omasta vaatehuoneesta, noin 4-5 vuotta oli odottanut avausta. Avasin ja jo avatessa huomasi, että hieman on kuivan tuntuista. Ei muuta kuin suuhun ja tulta perään, tupakka syttyi kuin vanha ruuti ja paloin iloisesti tuottaen kitkerää ja pahan maukuista savua - yksi henkonen riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su373945Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 94821
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta163566