Olenko jäänyt jostain paitsi?
Asun Helsingissä, pyöräilen parituhatta kilometriä vuodessa (ihan mummofillarilla, työmatkat ja muutkin sopivat lähimatkat eli alle 10 km). Lisäksi kävelen ja käytän julkisia. Mulla ei ole koskaan ollut tällä palstalla kuvatun laisia kauhukokemuksia, ei fillaristina eikä kävelijänä. Tosin en aja jalkakäytävällä, vaikka välillä mieli tekisi: nytkin on työmatkalla työmaa, joka katkaisee pyörätien niin, että joudun menemään tien toiselle puolelle kahden korttelin matkaksi, valot kummassakin ylityksessä, mutta näin teen. En tällä tarkoika toitottaa omaa erinomaisuuttani, vaan ihmettelen, miksi minulla ei jalankulkijanakaan ole näitä tappajafillaristikokemuksia. Näkeekö ne jotenkin, että olen sisimmässäni fillaristi? Vai johtuuko se siitä, että itsekin fillaristina kuljen yhdistetyllä kevyenliikenteen väylällä automaattisesti oikeaa puolta, ja katson taakseni aikoessani vaihtaa puolta tms. Kuka tietää!
Miksi mulla ei oo tämmöisiä kauhukokemuksia?
ämmä
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014