Olen vähä yli 30v mies ja harrastanut seksiä jo useamman eri naisen kanssa. Yksi asia on vaan aina jäänyt kiehtomaan koska en ole koskaan saanut keneltäkään oikeen suoraa vastausta..
Elikkä: Voiko ylipäätään nainen kiihtottua nännien imemistä millään tavalla? Kakki ovat antaneet kyllä sitä tehdä mutta reaktioita eri naisilta oon nähnyt suuntaan jos toiseen.. Jotkut hymähtävät ja jotkut antaisivat leikitellä niillä vaikka kuinka kauan.
Itse esileikissä useinmiten valitsen nännit ja rintojen hyväilyn juuri klitoriksen sijasta koska se ei itseäni juurikaan kiihota...
Hulluna tisseihin
17
1146
Vastaukset
- jkk
Se vaihtelee minulla nännien imeskely ja hyväilyllä olen aina aloittanut ja siitä siirtynyt alemmas jolloin klitoriksen otan huulieni väliin ja sormetan pillua samalla tai sitten hyväilen ja puristelen joko rintoja tai pakaroita
- Seksihullu
Mieluusti kuulisin ihan naisten mielipiteitä asiasta. Itse kun en klitoriksen nuolemisesta lainkaan kiihotu vaan eniten nännien. Siksi ois mielenkiintosta tietää voiko nainen ylipäätään nauttia tuosta tai millä tavalla se pitäisi tehdä?
- Huomioi-kumppani
Kun teet, huomioi naista. Hän kyllä aina osoittaa käytöksellään ja äänellään, mistä pitää ja mistä ei.
Kun minä olen niin hullu että vaan katson naisten polvet ja reidet ja sääreet en välitä muuta,jos nainen on kauniit jalat ja kapeat seskikkäät polvet minä tulen kiimainen kun nyt se elokuva morsiusneidot joka oli teeveessä pari päivä sitten se nainen joka kävelin pitkin valkoinen viiva ja näytti poliisi että hän on selvinpäin!
Kun minä en oiken tiedän onko suomalainen sanoo jalat kun hän tarkoitat sääreet ja reidet eli mitä se sana on ?Eli onka jalat vaan tarkoittaa fötterna?
On olemassa naisia jotka saa ihan vain tissiorgasmeja, esimerkiksi nännejä hieromalla. En ole itse yksi niistä mutta oikeanlainen kosketus rinnoissa ja nänneissä saa kyllä minullakin kiiman päälle.
- dandelie000
Kyllä siitä vähän kiihottuu ja tuntuu mukavalta, mutta älä nyt hyvä mies klitorista unohda tissien kustannuksella... :D ja tuntuupas ikävältä, että se ei kiihota sinua koska ainakin itselleni klitoriksen hyväily on esileikissä ihan kaikista tärkeintä. Tissejä voi hyväillä sitten yhdynnän aikanakin. Ja nainen olen.
- Seksihullu
Jostain syystä en tykkää kieltä laittaa sinne. Joskus väkisin yritin ja nainen vaan tokaisi "Saa sitä nuolla kauemminkin!" En kehdannut sanoa suoraan etten siitä kiihotu.
Sormin hyväilemällä tuntuu varmasti myös hyvälle? Siihen kyllä ihan mielelläni kokeilen eri tekniikoita kunhan seuraavan kerran joskus pääsen jonkun naisen kanssa harrastamaan seksiä. :)
Omasta mielestäni silti esileikissä ei tissejä siis varsinkaan nännejä ei voita mikään! Olen kai luonnonoikku?
Kun ennen vaimoani seurustelin tytön kanssa, olin täysin kokematon, joten minun oli edettävä oppikirjojen mukaan. Eräässä oppaassa neuvottiin, kuinka naiset pitävät erityisesti rintojeen hieromisesta. Asia ei minua erityisemmin kiinnostanut. Siis käytin aikaa tytön rintojen hieromiseen. Tämä sanoi: "En voi mitenkään ymmärtää, miten miehet ovat niin kiinnostuneita naisen rinnoista."
Kun aloitin seurustelun vaimoni kanssa, hän ohjasi käteni suoraan klitorikselle. Pitkän avioliittomme aikana, liki 50 vuotta, hän ei ole tuntenut pienintäkään kiinnostusta rintojen hyväilystä,
Seksikertomuksissa nännit jäykistyvät kivikoviksi. Varmaan se on joissakin tapauksissa tottakin ja varmaan on joitakin naisia, jotka kiihottuvat rintojen hyväilystäkin.
Kun olin nuori 60-luvulla, oli tapana sukupuolielinten hyväily, petting, koska ei vielä ollut e-pillereitä. Tytöt, muutkin kuin varsinainen tyttöystävä, pitivät erityisesti siitä, että jutellessa sormi oli tytön emättimessä.- Minitubut
Mä olen kanssa kuvitellut että se mies yrittää väkisin vääntää näitä itikanpistoja siks et sitä itteä kiihottaa se :D. Myöhemmin se kerto tekevänsä sitä mun takia.. Jea right, mun tissien päältä vois ajaa vaikka rekalla, ei tunnu missään. Nännit on kyllä herkät ja niiden hipsuttamisesta nautin, mutta se nappula mikä saa orgasmin partaalle löytyy kyllä alapäästä eikä todellakaan rintakehästä. Nännejä voi pyöritellä ihan vaan siks et se tuntuu ihanalta eikä siihen tarvi liittyä seksiä. Ei automaattisesti saa kiimaseks.
- Nereydah
Kai tämä riippuu naisesta. Itsellä tuntuu olevan nänneistä suora yhteys klitorikseen ja todellakin kiihottuu, kun niitä koskettelee.
- Nainen654
Täällä nainen joka todella pitää nännien ja rintojen käsittelystä! Etenkin mukavan napakka käsittely ja imeminen saa syttymään ja nauttimaan.
- Lady_BBW
No enpä ole vielä tavannut yhtäkään miestä, joka olisi imenyt ja hyväillyt tissejäni tarpeeksi! Joo, klitoriskin toki on tärkeä, mutta räjähtävimmät orkut olen saanut kun mies imee tissiä ja sormettaa.
- Janne.dax
Sun nimimerkki antaa ymmärtää, että Sulla on Ihanat runsaat muodot. Kyllä todellakin haluaisin hyvällä, yhteisen suihkun jälkeen rasvailla Sun ihanaa vartaloa, suukotella...
- Janne.dax
Ja vielä jatkoa, tissien hyväily ja oleminen on meille ihan tosi himohommaa
- lieneeTapausKohtaista
Mä todella sekoan rintojeni kourimisesta ja oikein kunnollisista imuista. On aivan mahtavaa, kun mies puristaa rintaa ja imee sitä samalla. Vahvasti ja voimakkaati, himokkaasti ;)
- haluanmyös
Olis ihana tehdä se ja paljon muuta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128