Vastustajan ihon alle meneminen finaaleissa

Björne

Kun katseli Kärppä maalivahti Vehviläisen haparointia edelisessä finaali ottelussa ei voinut olla huomaamatta että mies oli totaalisesti sekaisin.
Laukaus kun laukaus olisi mennyt miehen seläntaakse. Mutta mikä sai koko pudotuspelien ajan loistavasti torjuneen Vehviläisen noin pahasti sekaisin?
Vastaus on Tapparan Otso Rantakari. Rantakari huuteli vehviläiselle sellaisia asioita, että maalivahti Vehviläinen ei tässä sarjassa enää tasolleen tule pääsemään.
Näistä huuteluista myös kärppä kannattajat ovat itkupotkuraivareita repineet, joka on ainakin minusta säälittävää, neitimäistä ja jääkiekkoon kuulumatonta.
Näissä peleissä vastustajan ihon alle kuuluu yrittää mennä, keinoja kaihtamatta, mikään ei ole kiellettyä eikä mikään ole pyhää!
Tässä Rantakari onnistui tapparan kannalta loistavasti, hän meni Vehviläisen ihon alle!
Sen sijaan maamelaulun häiriköinti äärimmäisen eläimellisellä ölähdyksellä" pohjoineen" on äärimmäisen junttimaista ja maammelaulua häpäisevää.

8

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistätaitoaliigaan

Taitava pelaaja ei tarvitse mennä kenenkään ihon alle kun pärjää muutenkin, mutta nämä rantakarkelot ei osaa pelata niin jotain pitää yrittää keksiä. Toki liigan taso on nykyään niin heikko että tuollaisetkin rantakarkelot pääsee pelaamaan jopa finaaleissa pelaavissa joukkueissa.

• Änkyräpaavo

Otso-rievun täytyy käyttää kaikki mahdolliset keinot. Jopa vastustajan edesmenneen isän pilkkaaminen kuuluu niihin. En ihan arvosta. Tietysti jotkut tekee ihan mitä tahansa.

• Björne

SM-liiga finaaleissa vastustajan ihon alle on yritetty päästä iät ja ajat ja yleensä joka tässä psykologisessa pelissä on onnistunut on aina vahvoilla ollut.
        Olipa sitten Rantakari hyvä tai huono pelaaja hän tässä onnistui! Tappara juhlii mestaruutta ja kärpät tekevät kyseenalaisen ennätyksen.
        Nimittäin yksikään joukkue mikä sm liigassa on kolme nolla finaali sarjaa johtanut, ei sitä koskaan ole hävinnyt.
        Mikäli nyt kärpät tämän ennätyksen tekee ja häviää, en minä ainakaan yhtä tämän häviön takuu miehistä Rantakaria nyt ainakaan hyvin huonona pelaajana pidä.
        Tulosta hän ainakin osaa tehdä.

• änkyräpaavo

No onnea vaan Otsolle valitsemallaan tiellä. Olen tietenkin vähän puolueellinen kommentoimaan kun kannatan Kärppiä. Karma vaan tuppaa olemaan joskus vähän ilkeä.

• saipafani

Se joka ymmärtää edes vähän kiekkokulttuurin päälle ei todellakaan pidä sitä junttimaisena kun sana pohjoinen kaikuu hienosti hallissa. No kaikki ei ymmärrä sitä kiekkokulttuuria....

• änkyräpaavo

Kohtalaisen näppärästi Veini napsi eilen illalla kiekot kiinni. Onnea vaan Lantakarille ja koko Tapparan joukkueelle hopeamitalista.

• änkyräpaavo

Lisäksi voittomaali tehtiin siitä tilanteesta kun Silli nappasi kiekon Otso-paralta kuin makeisen lapselta.

• IIHF

Ihon alle keinoja kaihtamatta,omasta mielestä hyvä juttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe