Pyydän anteeksi, että kyselemättä nuorilta naisilta ja vanhemmiltakin, syön välillä ison kasan C-vitamniineja (Cevi-tabs 500mg), tupakoin, juon runsaasti - yleensä teetä taikka kahvia, kävelen ulkona, pyöräilen ja lueskelen vaikeata sähköoppia ... kyselemättä appivanhemmilta taikka tyttö-/naisystävältäni koskaan mitään.
Pyydän anteeksi, että etsin tällä alueella hellää elämänkumppania, joka esimerkiksi kertoisi, minkä merkkinen / minkälainen vyö pitää pukea, mitkä ja millaiset housut, milloin käytän kauluspaitaa, milloin haalaria.
Anteeksi, että viitsin vaivautua tällä paikalla etsiytymään niiden luokse, jotka voivat minulle selittää. Anteeksi, kun en ole puskuri-härkä, joka tunkee väkisin perille vaateliikkeisiin ja terveyspiireihin ja väkisin laittomasti anastaa kaikki tiedot kaikesta. En ole härkä. En paina opinnoillani puolenyön hujakoille, niinkuin lapsellisimmat luulevat ja tekevät. Minä en ole helvetin lapsi, mutta riittävän lapsenmielinen.
Minulle koirat haukkuvat ja uikuttavat. Minun päälleni koirat haluavat hyökätä. Anteeksi, että häiritsen koiria.
Anteeksi, että olen loukannut typeriä ihmisiä, hankkimalla itselleni koulutusta. Typerysten mielestä minun piti jatkaa puskuri-härkänä jokin kone aina kädenjatkeena. Anteeksi, että petin heidät ja läksin korkeakouluun oppia hakemaan. Pyydän anteeksi.
Anteeksi vain, jos loukkaan, kun hankin itselleni koulutuksen, joka vastaa aivokirurgiaa.
Pyydän anteeksi, etten jäänytkään sekaantumaan koneisiin ja huumeisiin, vaan päädyinkin tielle, jolla tapasin hellän, uskovaisen naisenalun.
Anteeksi vain, mutta en ole homo. Anteeksi, etten näinollen pystykään tyydyttämään alueen ihmisiä !
Pyydän anteeksi ja menen itseeni. Ehkä joudun vankilaankin. Siellä saa syvetä itseensä ja loukkaantua vaikka kuoliaaksi.
Tupakointi ei kannata. Älkää ryhtykö tupakoimaan.
Pyydän anteeksi !!
sori-antero
1
321
Vastaukset
- minäminäminäminä
Hyvä, että kouluttaudut ja pidät itsestäsi huolta. Se on hienoa! Niin minäkin haluan tehdä.
Mutta älä pidä itseäsi korkea-arvoisempana kuin muita. Muillakin on sielunelämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009