Pyydän anteeksi !!

sori-antero

Pyydän anteeksi, että kyselemättä nuorilta naisilta ja vanhemmiltakin, syön välillä ison kasan C-vitamniineja (Cevi-tabs 500mg), tupakoin, juon runsaasti - yleensä teetä taikka kahvia, kävelen ulkona, pyöräilen ja lueskelen vaikeata sähköoppia ... kyselemättä appivanhemmilta taikka tyttö-/naisystävältäni koskaan mitään.

Pyydän anteeksi, että etsin tällä alueella hellää elämänkumppania, joka esimerkiksi kertoisi, minkä merkkinen / minkälainen vyö pitää pukea, mitkä ja millaiset housut, milloin käytän kauluspaitaa, milloin haalaria.

Anteeksi, että viitsin vaivautua tällä paikalla etsiytymään niiden luokse, jotka voivat minulle selittää. Anteeksi, kun en ole puskuri-härkä, joka tunkee väkisin perille vaateliikkeisiin ja terveyspiireihin ja väkisin laittomasti anastaa kaikki tiedot kaikesta. En ole härkä. En paina opinnoillani puolenyön hujakoille, niinkuin lapsellisimmat luulevat ja tekevät. Minä en ole helvetin lapsi, mutta riittävän lapsenmielinen.
Minulle koirat haukkuvat ja uikuttavat. Minun päälleni koirat haluavat hyökätä. Anteeksi, että häiritsen koiria.

Anteeksi, että olen loukannut typeriä ihmisiä, hankkimalla itselleni koulutusta. Typerysten mielestä minun piti jatkaa puskuri-härkänä jokin kone aina kädenjatkeena. Anteeksi, että petin heidät ja läksin korkeakouluun oppia hakemaan. Pyydän anteeksi.

Anteeksi vain, jos loukkaan, kun hankin itselleni koulutuksen, joka vastaa aivokirurgiaa.

Pyydän anteeksi, etten jäänytkään sekaantumaan koneisiin ja huumeisiin, vaan päädyinkin tielle, jolla tapasin hellän, uskovaisen naisenalun.

Anteeksi vain, mutta en ole homo. Anteeksi, etten näinollen pystykään tyydyttämään alueen ihmisiä !

Pyydän anteeksi ja menen itseeni. Ehkä joudun vankilaankin. Siellä saa syvetä itseensä ja loukkaantua vaikka kuoliaaksi.

Tupakointi ei kannata. Älkää ryhtykö tupakoimaan.

1

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäminäminäminä

Hyvä, että kouluttaudut ja pidät itsestäsi huolta. Se on hienoa! Niin minäkin haluan tehdä.

Mutta älä pidä itseäsi korkea-arvoisempana kuin muita. Muillakin on sielunelämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      104
      2903
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      151
      2069
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      59
      2022
    4. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      106
      1735
    5. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      34
      1694
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      28
      1574
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      142
      1353
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1123
    9. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      21
      1079
    10. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      258
      1036
    Aihe