Petturi Pete Barton

Tälle miehelle ei avioliitto sovi lainkaan. Ei ainakaan yksiavioinen.
Toivottavasti häähurmasta unelmoiva ja rakastunut Leyla ei ehdi avioitua, tälläisen uskottoman sulhasen kanssa. Pete on sinänsä tekopyhä tapaus. Kuten monet muutkin emmerdalessa.
Koska hän itse sai häissään kauhean shokin, saadessaan tietää Debbien pettäneen häntä Rossin kanssa. Nyt kun sitten olisi uskollinnen morsian ja aitoa rakkautta tarjolla.
Pete Barton alkaakin itse uskottomaksi, omien uusien häidensä kynnyksellä.
Ilmeisesti Pete laittaa tiedostamattaan vahinkoa kiertämään ja pettää Leylaa Priyan kanssa aina kun siihen on tilaisuus.

4

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekundaILeodLähteePois

Leyla näyttelijän mahaa aletaan piilottaaa väljillä vaatteilla koska on raskaana ja äitiysloma tulossa loppuvuodesta. Joten ei taida tulla näistäkään Peten häistä tulla mitään.
      Tuottaja kertoi ennakkona tästä Pete,Leyla,Pria suhteista että kihisevä kesäromanssi tulossa yksi mies ja 2 naista. Hahahaha..Leyla on rasittava pälättäjä,Huhuh. evvk
      Tuottaja puheet yleensäkin hölmöjä kuten toisessa ketjussa mainittu "Robert on syntymästään lähtien ollut paha!!" siis vastasyntynyt on jo paha.
      Mitähän Corrien katsojat tykkäävät kun Leod tulee heille tuottajaksi..

• mitesnyt

Eihän Layla voi tulla raskaaksi?

• Emmerfan

Ei tule häitä. Ainakaan sellaisia joissa päästäisiin papin ”voitte suudella morsianta”-lauseeseen asti.

• fghjklö

Eihän leilakaan mikään pyhimys ollut, jätti Davidin ennen häitä ja vei kaupan rahat mukaansa.
      Karma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7807
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4533
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      31
      4295
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3559
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2723
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2605
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2313
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      30
      2301
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      43
      1581
    Aihe