Poikien sukupuolielinten silpomiskysyntä ylittää tarjonnan suomessa nykyään . Kaikissa terveyskeskuksissa ei vieläkään niitä suoriteta . Yksityisissä lääkäriasemissa kuuluu tehtävän . Nam .
Silpominen
2
149
Vastaukset
- tuppimulkku
Sooloseksi on syntiä ja sen takia on hyvä ympärileikkauttaa pojat jo vauvoina .
- tytöillekinkulttuuria
Esiaviollinen seksi ja pettäminen on syntiä ja sen takia on hyvä ympärileikkauttaa tytöt jo vauvoina, olisi tarpeen suomalaisillekin, vähemmän femakot huoraisi.
On taas hyvä esimerkki, miten vain naisten tasa-arvoa ajetaan, tyttöjen ympärileikkaus kielletty aikoja sitten, mutta poikia saa silpoa aivan laillisesti, eikä valtiovalta puutu millään tavalla. Kun femakot ja svakit vouhottaa tasa-arvosta, niin nyt olisi hyvä tilaisuus kieltää silpomiset yhdessä Islannin kanssa ja näyttää muille maille esimerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481