Se erottaa ateistit uskovaisista.
ateistit ei silvo sukupuolielimiä
17
181
Vastaukset
- Järkisyitä
Olipas masentava aloitus. Onneksi suurin osa uskonnoistakaan ei moista tee.
- revisiitä
Ympärileikkaus on uskontoa.
Oletko sitä mieltä, että lasten sukuelinten silpominen olisi kiellettävä?
On aika outo tilanne, että koirien korvien typistäminen on eläinsuojelulain mukaan eläinrääkkäystä, mutta poikien sukuelintä voi silpoa taikauskon takia.
- Provoilua
Ei kommentoitavaa tyhmälle aloitukselle.
- vajakinelättäjä
Ehkä sukusi voisi steriloida.
- tukkahyvin
No eipä viestisi olekaan viisas, miksi edes kirjoitit..
ainiin ET vastaa koska ET osaa. typerä Luterilasivajakki..
- hehehheheheh
Tässä luvussa annetaan lahjaksi lobotomia.
- leikelläänuskovaiset
Lobotomia olisi oiva ateistien vastaveto uskonnolliselle silpomiselle.
- tukkahyvin
Ateisti ei puutu hiusten leikkuuseen, koska hiukset kasvavat takaisin.
- tukkaPoisJaLinnaan
Miksi he sitten leikkaavat tukkansa, kun se kerran on turhaa?
- Parkam
tukkaPoisJaLinnaan kirjoitti:
Miksi he sitten leikkaavat tukkansa, kun se kerran on turhaa?
Kaljussa ei pesi loiset ja ihosairaudet näkyvät. Ateisti siis hoitaa ja huokehtii terveydestä
- varmaan.vaikeaa
# ateistit ei silvo sukupuolielimiä
uuninluukut
27.4.2018 8:41
Se erottaa ateistit uskovaisista. #
- kristityt ei silvo, ovat kuitenkin uskovia.
Meillä uskovilla kristityillä on vain sydämen ympärileikkaus. :D :D
Koeta nyt viisailla aivonystyröilläsi käsittää tämä.
Onko vaikeaa, varmaankin??- varmaan.vaikeaa
# Jos sinä jumalan kansan perseen nuolija, ajat mielisairaiden tapoja uskonnon nimissä. #
- et siis ymmärtänyt sydämen ympärileikkausta, kuten arvelinkin.
Room 2:
oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.
- ja tätäkään et ymmärrä, luulen niin. - minätiedänteidät
varmaan.vaikeaa kirjoitti:
# Jos sinä jumalan kansan perseen nuolija, ajat mielisairaiden tapoja uskonnon nimissä. #
Room 2:
oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.
- ja tätäkään et ymmärrä, luulen niin.Juupas eipäs on uskovaisen olemus.
Voit väännellä ja käännellä, mutta olet valehtelija. - uskomaton.uuno
varmaan.vaikeaa kirjoitti:
Room 2:
- ja tätäkään et ymmärrä, luulen niin.Tulit kirjoittaneeksi seuraavaa:
"Room 2:
- ja tätäkään et ymmärrä, luulen niin."
Suora lainaus ilman selitystä ei voi toimia täällä. Mitäpä jos ihan omakohtaisesti soveltaisit toimiisi samasta kirjasta löytyvää lähetyskäskyä. Tietenkin ottaen huomioon kohteena olevan 'maailmassa elävät', jotka eivät osaa löytää Raamatun sanasta merkityksiä, jotka eivät ole suoraan näkyvillä.
Ateistilta puuttuu useimmiten syvempi ymmärrys kaikkia 'kaanankielisiä' ilmaisuja kohtaan, siis yritä välttää niitä.
Sinulla taitaa olla jokin henkilökohtainen määritelmä sanalle kristitty.
"kristityt ei silvo, ovat kuitenkin uskovia"
Yhdysvalloissa näistä silvotuista varsin suuri osa katsoo itsensä kristitityiksi. Jotenkin ovat (tai paremminkin vanhempansa) päätyneet ratkaisuunsa.
- gfhtrhtyyt
Olen uskova eikä ole mitään halua silpoa kenenkään sukuelimiä ja ehdottomasti vastustan sukuelinten silpomista uskonnollisista syistä.
- vaihdauskontoa
Mitä se jumalan kansa tekee, jota palvot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502