Olen mies ja tykkään imeä kullia ja kiveksiä ja ottaa sitä ahnaaseen ja märäksi nuoltuun peräreikääni. Millaisia kokemuksia teillä muilla on isosta kullista ja kuinka sekoatte kun saatte ison mulkun imettäväksi?
Iso kyrpä saa minut hurmioon
13
1230
Vastaukset
- Semmoista-kuullut
Sellainen henkilö kuin h-x, sekosi lopuksi ikää, kun sai jo lapsena isänsä munaa peräreikäänsä. Eli kyllä siitä seottu on.
- voijumaltenpyssyt
Ei vittu vieläkö se häxy häiriköi täällä? XD Sillä on epäilemättä pakkomielteenä tää palsta.
- älämuutasano
Häxy ei oo nähny saati sitten saanu isoa munaa, Korkeintaan unta nähny ja silti mokoma lihanpala sekoittaa hänen kaikki kolme aivosolua.
Kyllä se näyttää hyvältä. Parasta kuitenkin kun toinen odottaa vuoroaan ja katsoo.
Voi kun saisikin...Munaa suuhun ja paksua.. Peppuun myös. Lahdesta ketään???
- Mieslahti
Hei mites olis pano tänään
- Biukm48
Mieslahti kirjoitti:
Hei mites olis pano tänään
Radanrakentajan mäellä olen pari kertaa kesällä käynyt kullia imemässä. Vieläköhä sielä käy porukkaa? Kiihottais hemmetisti päästä oikein isoon käsiksi.
- Mieslahti
Tänään ketään imemään
- Joooooooooooooooo69
Kyllä isosta sekoo ku itellä pieni
- Paksuutt
Isoa on aina mukava imeä, etenkin jos on vielä paksu!
Salilla pukuhuoneessa, suihkussa ja saunassa tekis joskus mieli kysyä, miten ois jos saisin tyydyttää kiimaisen treenaajan. Kaikki siellä on kiimassa ja näkeehän sen kun mies hieroo kaluaan suihkun alla. Ja moni astelee valmiustilassa;) - Pienijes
Mä tykkään pienestä kun itellä on iso.
- Tukehdu
Tukehdu kyrpääs!
- sikkölk
Ååååjjååjhhh
Joulujoluuu......
Ouuu ouuuu
Uuuuuuu....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3602612Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362539- 1141435
- 421164
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo78960Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26851- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi119784En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30749