Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Iso kyrpä saa minut hurmioon

höxy

Olen mies ja tykkään imeä kullia ja kiveksiä ja ottaa sitä ahnaaseen ja märäksi nuoltuun peräreikääni. Millaisia kokemuksia teillä muilla on isosta kullista ja kuinka sekoatte kun saatte ison mulkun imettäväksi?

13

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmoista-kuullut

      Sellainen henkilö kuin h-x, sekosi lopuksi ikää, kun sai jo lapsena isänsä munaa peräreikäänsä. Eli kyllä siitä seottu on.

    • voijumaltenpyssyt

      Ei vittu vieläkö se häxy häiriköi täällä? XD Sillä on epäilemättä pakkomielteenä tää palsta.

      • älämuutasano

        Häxy ei oo nähny saati sitten saanu isoa munaa, Korkeintaan unta nähny ja silti mokoma lihanpala sekoittaa hänen kaikki kolme aivosolua.


    • Kyllä se näyttää hyvältä. Parasta kuitenkin kun toinen odottaa vuoroaan ja katsoo.

    • Voi kun saisikin...Munaa suuhun ja paksua.. Peppuun myös. Lahdesta ketään???

      • Mieslahti

        Hei mites olis pano tänään


      • Biukm48
        Mieslahti kirjoitti:

        Hei mites olis pano tänään

        Radanrakentajan mäellä olen pari kertaa kesällä käynyt kullia imemässä. Vieläköhä sielä käy porukkaa? Kiihottais hemmetisti päästä oikein isoon käsiksi.


    • Mieslahti

      Tänään ketään imemään

    • Joooooooooooooooo69

      Kyllä isosta sekoo ku itellä pieni

    • Paksuutt

      Isoa on aina mukava imeä, etenkin jos on vielä paksu!
      Salilla pukuhuoneessa, suihkussa ja saunassa tekis joskus mieli kysyä, miten ois jos saisin tyydyttää kiimaisen treenaajan. Kaikki siellä on kiimassa ja näkeehän sen kun mies hieroo kaluaan suihkun alla. Ja moni astelee valmiustilassa;)

    • Pienijes

      Mä tykkään pienestä kun itellä on iso.

    • Tukehdu

      Tukehdu kyrpääs!

    • sikkölk

      Ååååjjååjhhh
      Joulujoluuu......
      Ouuu ouuuu
      Uuuuuuu....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe