Iso kyrpä saa minut hurmioon

höxy

Olen mies ja tykkään imeä kullia ja kiveksiä ja ottaa sitä ahnaaseen ja märäksi nuoltuun peräreikääni. Millaisia kokemuksia teillä muilla on isosta kullista ja kuinka sekoatte kun saatte ison mulkun imettäväksi?

13

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmoista-kuullut

Sellainen henkilö kuin h-x, sekosi lopuksi ikää, kun sai jo lapsena isänsä munaa peräreikäänsä. Eli kyllä siitä seottu on.

• voijumaltenpyssyt

Ei vittu vieläkö se häxy häiriköi täällä? XD Sillä on epäilemättä pakkomielteenä tää palsta.

• älämuutasano

Häxy ei oo nähny saati sitten saanu isoa munaa, Korkeintaan unta nähny ja silti mokoma lihanpala sekoittaa hänen kaikki kolme aivosolua.

• Kyllä se näyttää hyvältä. Parasta kuitenkin kun toinen odottaa vuoroaan ja katsoo.

• Voi kun saisikin...Munaa suuhun ja paksua.. Peppuun myös. Lahdesta ketään???

• Mieslahti

Hei mites olis pano tänään

• Biukm48
        Mieslahti kirjoitti:

Hei mites olis pano tänään

Radanrakentajan mäellä olen pari kertaa kesällä käynyt kullia imemässä. Vieläköhä sielä käy porukkaa? Kiihottais hemmetisti päästä oikein isoon käsiksi.

• Mieslahti

Tänään ketään imemään

• Joooooooooooooooo69

Kyllä isosta sekoo ku itellä pieni

• Paksuutt

Isoa on aina mukava imeä, etenkin jos on vielä paksu!
      Salilla pukuhuoneessa, suihkussa ja saunassa tekis joskus mieli kysyä, miten ois jos saisin tyydyttää kiimaisen treenaajan. Kaikki siellä on kiimassa ja näkeehän sen kun mies hieroo kaluaan suihkun alla. Ja moni astelee valmiustilassa;)

• Pienijes

Mä tykkään pienestä kun itellä on iso.

• Tukehdu

Tukehdu kyrpääs!

• sikkölk

Ååååjjååjhhh
      Joulujoluuu......
      Ouuu ouuuu
      Uuuuuuu....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      377
      2729
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      439
      2613
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      120
      1494
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      43
      1216
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      81
      1024
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      871
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      853
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      835
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      121
      812
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      779
    Aihe