Lopun ajat

KRISTUKSENpalvelija

Elämme lopun aikoja. Jeesus tulee pian tempaamaan omansa pois täältä. Tämän jälkeen ne jotka tänne jäävät joutuvat 7 vuotta kestävään suureen ahdistukseen, jossa antikristus tulee esittäytymään messiaana ja jumalana ja pakottaa ihmiset ottamaan pedon merkin osoittaakseen uskollisuutta hänen hallinnolleen. ne jotka eivät suostu ottamaan tätä merkkiä tapetaan. Tämä henkilö hallitsee maailmaa Jerusalemista käsin.

Ahdistuksen ajassa tulee suuria koettelemuksia: massiivisia maanjäristyksiä joissa tuhoutuu kaupunkeja, 1/3 maailman vesistä muuttuu vereksi, kuu muuttuu verenpunaiseksi, aurinko alkaa paahtamaan ihmisiä sellaisella kuumuudella että ihmiset kiroavat Jumalaa, tulee raesateita joissa tulee alas jopa 45 kg painoisia rakeita, eläimet hyökkäävät ihmisten kimppuun.

Kaiken lisäksi Rooma tuo Suuri Babylon tuhoutuu täysin. Roomasta ei jää edes kiveä kiven päälle.
Tämä ahdistuksen aika päätyy siihen että miljoonien sotilaiden armeija hyökkää Israeliin, mutta Jeesus ratsastaa taivaasta valkoisen hevosen selässä ja suunsa miekalla tuhoaa kaikki nämä armeijat ja kutsuu maailman linnut syömään nämä sotilaiden raadot. Jeesus myös heittää paholaisen tulijärveen ikuisesti kidutettavaksi. Tämän tehtyään Jeesus hallitsee maapalloa rautanyrkillä 1000 vuoden ajan.

43

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen varannut silmittömän määrän kaljaa, sipsejä, grillimakkaraa ja poppareita.

      Mikä kanava, päivä ja aika?

      Tietysti HBO? Ja ei tietenkään näy meillä!

      • gfgfgfd

        Ohjelma on TV7:n tuotantoa. Esitetään samaan aikaan Pride-kulkueen kanssa. Taidan jättää väliin. On ikävää kun koko juoni paljastetaan jo ennen esitystä. Eikä tuo juonikaan näytä hääppöiseltä. Parempiakin katastrofi- ja dystopiaelokuvia on tehty.


      • gfgfgfd kirjoitti:

        Ohjelma on TV7:n tuotantoa. Esitetään samaan aikaan Pride-kulkueen kanssa. Taidan jättää väliin. On ikävää kun koko juoni paljastetaan jo ennen esitystä. Eikä tuo juonikaan näytä hääppöiseltä. Parempiakin katastrofi- ja dystopiaelokuvia on tehty.

        Meillä ei näy ollenkaan tuollainen kanava ja muutenkin Priden valitsisin.

        Pistätkö tallentaen ja postaat sit mulle, niin voin sentään jälkikäteen nautiskella?


      • gfgfgfd
        he-ma kirjoitti:

        Meillä ei näy ollenkaan tuollainen kanava ja muutenkin Priden valitsisin.

        Pistätkö tallentaen ja postaat sit mulle, niin voin sentään jälkikäteen nautiskella?

        Niillähän on kuulemma nettitv:kin. Varmaan jollain youtube downloaderin kanssa onnistuu. ;)


      • gfgfgfd kirjoitti:

        Niillähän on kuulemma nettitv:kin. Varmaan jollain youtube downloaderin kanssa onnistuu. ;)

        Ei kai?

        Jos vain rukoilisi jeesukselta, niin eikö se broadcastais sen mun telkkariin?


      • Ösky
        he-ma kirjoitti:

        Ei kai?

        Jos vain rukoilisi jeesukselta, niin eikö se broadcastais sen mun telkkariin?

        Jesselle ei pitäisi olla temppu eikä mikään striimata se suoraan sun aivoihin.


    • Ennen vai jälkeen Euroviisujen?

      • ujjujjujuju

        Kun Israel julistetaan tämän vuoden voittajaksi. Tämän olen nähnyt.


    • LadyCersei

      Tarkka päivämääräkin on jo tiedossa. Kaikki tämä tapahtuu kun Game Of Thronesin kahdeksas kausi on esitetty kokonaan. Sen jälkeen tulkoon vedenpaisumus.

      • Joutaakin tämä turhuus loppua, kun GOTin viimeinen kausi on nähty.


    • Sarjakakkaaja

      Alotus on kakkaa.

    • wannabetroll

      Aloitus saattaa olla trollaus, mutta myös aitoa kiihkouskovaisen ajattelua. Ei taaskaan voi millään erottaa trollausta aidosta tavarasta. Trolli ei voi kerta kaikkiaan keksiä mitään niin yliampuvaa, että se erottuisi aidosti uskonkiihkoisen julistuksesta mitenkään juuri yliampuvuudellaan.

      • Sitä kutsutaan parodiahorisotiksi.
        Urbaani sanakirja: "Raja, jonka jälkeen asiat menevät niin älyttömiksi, että ne muuttuvat omiksi parodioikseen ja jonka jälkeen asiaa on mahdotonta erottaa parodiasta."


      • k.o.rona

        Minä uskon siihen, mitä Jeesus sanoi. Hän sanoi tästä: "Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on oleva myös Ihmisen Pojan tullessa. Niinä päivinä ennen vedenpaisumusta ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin. He eivät aavistaneet mitään ennen kuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki mukanaan. Näin on oleva myös silloin, kun Ihmisen Poika tulee" (Matteus 24:38-39).


      • gfgfgfd
        k.o.rona kirjoitti:

        Minä uskon siihen, mitä Jeesus sanoi. Hän sanoi tästä: "Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on oleva myös Ihmisen Pojan tullessa. Niinä päivinä ennen vedenpaisumusta ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin. He eivät aavistaneet mitään ennen kuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki mukanaan. Näin on oleva myös silloin, kun Ihmisen Poika tulee" (Matteus 24:38-39).

        Ja niin lipui Nooan arkki parodiahorisontin taakse...


      • homppelitvex
        gfgfgfd kirjoitti:

        Ja niin lipui Nooan arkki parodiahorisontin taakse...

        Niinpä. eli et tule edes huomaamaan että mihin sateenkaari sinut vie.


      • Kaipa jonkinlainen loppu on tulossa ainakin meidän kokemalllemme maailmalle, kunhan niille 500 miljoonalle refugeesille aukevat euroopan portit.
        Koekäynnistys on ollut lupaava.


      • k.o.rona

        Epäilen että Nooan aikana vedenpaisumukseen uskottiin vähemmän kuin nykyään uskotaan. Kuitenkin se toteutui. Nooa oli vanhurskauden saarnaaja, joka varoitti ihmisiä tulevasta katastrofista. Mutta häntä pilkattiin aivan samalla lailla kuin nykyäänkin pilkataan Jeesuksen tuloon uskovia. Silloin ei ollut koskaan edes satanut, mutta kuitenkin Nooa rakensi Jumalan käskystä arkin. Samoin nykyään ei mikään viittaa ihmisten mielestä siihen, että Jeesus palaisi. Tulee kuitenkin päivä, jolloin se tapahtuu.

        Nooan arkki kuvaa Jeesuksen tarjoamaa pelastusta esikuvallisesti. Silloin menemällä arkkiin pelastui. Nykyään menemällä Jeesuksen luo, pelastuu. Hän sanoi: "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos" (Joh. 6:37).


    • Uteliasmies

      Mistä keksit nuo 7 vuotta?

      Ja tuota... ketkä temmataan taivaisiin? Ja mitenkäs meille muille käy? Minä näet en ole ikinä mitään pahaa tehnyt. Ei kai Jeesuksesi viattomia tapa!!

      • KRISTUKSENpalvelija

        Danielin kirjan ja Ilmestyskirjan mukaan tämä tuleva suuri ahdistus on noin 7 vuotta. ja 1260 päivää on sen puoliväli. Siinä tapahtuu jonkinlainen lyhennys kuten Jeesus Matteuksen evankeliumin 24. luvussa sanoo, jotta sieltä voisi pelastua ihmisiä.

        Jeesus tempaa luokseen ne, jotka ovat ottaneet hänet vastaan pelastajakseen ja luottavat hänen vereensä omien syntien sovituksena. Muut jäävät tänne. Tämän ylöstempauksen jälkeen Jeesuksen verisovitus ei ole enää voimassa ja tänne jäävät joutuvat kokemaan hirvittäviä asioita, joista ilmestyskirja kertoo.

        Sinä et varmasti olekaan paha verrattuna toisiin ihmisiin, ja saatatkin olla hyvä ihminen monien ihmisten mittareiden mukaan. Mutta Jumalan silmissä me kaikki olemme pahoja, eikä Jumala hyväksy taivaaseen mitään epäpuhdasta ja pahaa. Ja siten olemme kaikki yhtälailla syyllisiä ja viallisia Jumalan edessä, minä ja sinä mukaan lukien. Jeesuksen maahan vuotanut pyhä sovintoveri kuitenkin puhdistaa meidät kaikesta synnistä ja Jumala hyväksyy meidät pelkästään tämän perusteella, kunhan vain otamme tämän sovituksen vastaan ja pidetään siitä kiinni.


      • rituaaliveitsetkuntoon
        KRISTUKSENpalvelija kirjoitti:

        Danielin kirjan ja Ilmestyskirjan mukaan tämä tuleva suuri ahdistus on noin 7 vuotta. ja 1260 päivää on sen puoliväli. Siinä tapahtuu jonkinlainen lyhennys kuten Jeesus Matteuksen evankeliumin 24. luvussa sanoo, jotta sieltä voisi pelastua ihmisiä.

        Jeesus tempaa luokseen ne, jotka ovat ottaneet hänet vastaan pelastajakseen ja luottavat hänen vereensä omien syntien sovituksena. Muut jäävät tänne. Tämän ylöstempauksen jälkeen Jeesuksen verisovitus ei ole enää voimassa ja tänne jäävät joutuvat kokemaan hirvittäviä asioita, joista ilmestyskirja kertoo.

        Sinä et varmasti olekaan paha verrattuna toisiin ihmisiin, ja saatatkin olla hyvä ihminen monien ihmisten mittareiden mukaan. Mutta Jumalan silmissä me kaikki olemme pahoja, eikä Jumala hyväksy taivaaseen mitään epäpuhdasta ja pahaa. Ja siten olemme kaikki yhtälailla syyllisiä ja viallisia Jumalan edessä, minä ja sinä mukaan lukien. Jeesuksen maahan vuotanut pyhä sovintoveri kuitenkin puhdistaa meidät kaikesta synnistä ja Jumala hyväksyy meidät pelkästään tämän perusteella, kunhan vain otamme tämän sovituksen vastaan ja pidetään siitä kiinni.

        Jumala on aina itse katsonut mitä hyväksyy sovintouhriksi. Jeesususkoiset olisivat hurskaina Jumalalle erityisen mieluisia sovintouhreja, joskaan eivät koskaan Jeesuksen veroisia, joten heitä tulee Jumalan mukaan uhrata enemmän.


      • Hehhah
        KRISTUKSENpalvelija kirjoitti:

        Danielin kirjan ja Ilmestyskirjan mukaan tämä tuleva suuri ahdistus on noin 7 vuotta. ja 1260 päivää on sen puoliväli. Siinä tapahtuu jonkinlainen lyhennys kuten Jeesus Matteuksen evankeliumin 24. luvussa sanoo, jotta sieltä voisi pelastua ihmisiä.

        Jeesus tempaa luokseen ne, jotka ovat ottaneet hänet vastaan pelastajakseen ja luottavat hänen vereensä omien syntien sovituksena. Muut jäävät tänne. Tämän ylöstempauksen jälkeen Jeesuksen verisovitus ei ole enää voimassa ja tänne jäävät joutuvat kokemaan hirvittäviä asioita, joista ilmestyskirja kertoo.

        Sinä et varmasti olekaan paha verrattuna toisiin ihmisiin, ja saatatkin olla hyvä ihminen monien ihmisten mittareiden mukaan. Mutta Jumalan silmissä me kaikki olemme pahoja, eikä Jumala hyväksy taivaaseen mitään epäpuhdasta ja pahaa. Ja siten olemme kaikki yhtälailla syyllisiä ja viallisia Jumalan edessä, minä ja sinä mukaan lukien. Jeesuksen maahan vuotanut pyhä sovintoveri kuitenkin puhdistaa meidät kaikesta synnistä ja Jumala hyväksyy meidät pelkästään tämän perusteella, kunhan vain otamme tämän sovituksen vastaan ja pidetään siitä kiinni.

        Voiko joku olla noin saatanan tyhmä ?

        Oletko nyt ihan tosissasi tuossa idiotismissasi ?

        Ihan oikeasti ?

        Aikuinen ihminen.

        Ei saatana.

        << Tämän ylöstempauksen jälkeen >>

        Tiedäthän, kuinka moni on jo tähän mennessä ollut täysin vakuuttunut, että joku ylöstempaus tai maailmanloppu tulee ?

        Lue vaikka näistä:
        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-toteutuneet.html
        Siinä on pääosin suomalaisten uskovien kuvitelmia, että juuri he elävät lopunaikoja ja että juuri he myös tietävät tempauksesta jotain. Kaikki ovat tietenkin paljastuneet pelkiksi kuvitelmiksi. Ihminen itse saa itsensä näyttämään totaaliselta idiootilta tuollaisia uskomalla.

        Ja jos nyt kuvittelet, että kun kerran ennustuksia on viimeisen parinkymmenen vuoden ajalta noin paljon, että sen pitäisi jotain kertoa, niin sekään ei pidä paikkaansa. Ihmiset ovat kuvitelleet noita tempaamisia jo parituhatta vuotta:
        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events

        Tuossa lukee listan lisäksi myös esim. "Polls conducted in 2012 across 20 countries found over 14% of people believe the world will end in their lifetime". Siis yli 10 % ihmisistä kuvittelee olevansa juuri ratkaisevalla hetkellä paikalla. Tämä osuus tuskin on pahemmin muuttunut historian saatossa, mutta koskaan näin kuvitelleet ihmiset eivät ole olleet oikeassa. Niin, miksipä tuollainen reikäpää olisi nyt jostain aivan kummallisesta syystä sitten yht'äkkiä oikeassa ? Mitään perustetta siihen ei ole. On vain idiootin typerääkin typerämpi kuvitelma asiasta.

        Tuossa vielä sanotaan, että "Belief in the apocalypse is most prevalent in people with lower rates of education, lower household incomes" eli samat korrelaatiot kuin alhaisen älykkyyden tunnusmerkit.

        Koitas nyt astua sieltä satumaailmastasi tähän reaalimaailmaan ja heität tuon totaalisen idiotismisi pois. Yritä sivistyä.

        Tuollaiset maailmanloput tai tempaamiset ovat satua - ihan kuin joulupukki vaikka moni (lapsi) siihen uskookin yhtä vahvasti kuin Sinä omaan mielikuvituskaveriisi.


      • KRISTUKSENpalvelija kirjoitti:

        Danielin kirjan ja Ilmestyskirjan mukaan tämä tuleva suuri ahdistus on noin 7 vuotta. ja 1260 päivää on sen puoliväli. Siinä tapahtuu jonkinlainen lyhennys kuten Jeesus Matteuksen evankeliumin 24. luvussa sanoo, jotta sieltä voisi pelastua ihmisiä.

        Jeesus tempaa luokseen ne, jotka ovat ottaneet hänet vastaan pelastajakseen ja luottavat hänen vereensä omien syntien sovituksena. Muut jäävät tänne. Tämän ylöstempauksen jälkeen Jeesuksen verisovitus ei ole enää voimassa ja tänne jäävät joutuvat kokemaan hirvittäviä asioita, joista ilmestyskirja kertoo.

        Sinä et varmasti olekaan paha verrattuna toisiin ihmisiin, ja saatatkin olla hyvä ihminen monien ihmisten mittareiden mukaan. Mutta Jumalan silmissä me kaikki olemme pahoja, eikä Jumala hyväksy taivaaseen mitään epäpuhdasta ja pahaa. Ja siten olemme kaikki yhtälailla syyllisiä ja viallisia Jumalan edessä, minä ja sinä mukaan lukien. Jeesuksen maahan vuotanut pyhä sovintoveri kuitenkin puhdistaa meidät kaikesta synnistä ja Jumala hyväksyy meidät pelkästään tämän perusteella, kunhan vain otamme tämän sovituksen vastaan ja pidetään siitä kiinni.

        Petytkö, kun kuolinvuoteellasi saat huomata, että maailma ei vieläkään ota loppuakseen?

        "Mutta Jumalan silmissä me kaikki olemme pahoja, eikä Jumala hyväksy taivaaseen mitään epäpuhdasta ja pahaa."

        Miksi olet luonut itsellesi noin julman Jumalan?


      • KRISTUKSENpalvelija
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Petytkö, kun kuolinvuoteellasi saat huomata, että maailma ei vieläkään ota loppuakseen?

        "Mutta Jumalan silmissä me kaikki olemme pahoja, eikä Jumala hyväksy taivaaseen mitään epäpuhdasta ja pahaa."

        Miksi olet luonut itsellesi noin julman Jumalan?

        Tässä ei ole kyse julmuudesta, vaan siitä että kaikki pahuus ja synti ovat pyhän ja täydellisen Jumalan kanssa yhteen sopimattomia. Tämä on myös syy sille miksi Jumala ei kävele ja puhu ihmisten kanssa tässä maailmassa. Jumala on yhteensopimaton tämän maailman pahuuden kanssa ja siksi tämä maailma on erossa Jumalasta.
        Tuota Jumalaa en ole itse luonut, vaan se on Raamatun ilmoitus hänestä.


      • KRISTUKSENpalvelija kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse julmuudesta, vaan siitä että kaikki pahuus ja synti ovat pyhän ja täydellisen Jumalan kanssa yhteen sopimattomia. Tämä on myös syy sille miksi Jumala ei kävele ja puhu ihmisten kanssa tässä maailmassa. Jumala on yhteensopimaton tämän maailman pahuuden kanssa ja siksi tämä maailma on erossa Jumalasta.
        Tuota Jumalaa en ole itse luonut, vaan se on Raamatun ilmoitus hänestä.

        Olet luonut Jumalasi sen mukaan miten olet Raamattua tulkinnut, kuten kaikki muutkin uskovat.

        Ammattitaitoinen Jumala olisi toki osannut luoda maailman, jossa ei ole pahuutta. Esimerkiksi puhuva (!) kärmes ja syntiinlankeemus osoittavat taidottomuutta tai ihan vain pahansuopuutta. Miksi hyvä ja rakastava ja pyhä ja täydellinen Jumala rakenteli syntiinlankeemuksen ja päätti rangaista siitä koko luomakuntaa n:nteen polveen asti? Ja miksi hyvä ja rakastava ja pyhä ja täydellinen Jumala meni luomaan Saatanan eikä näytä pystyvän estämään sen tekosia?

        Jumalasi on kaikkea muuta kuin pyhä ja täydellinen.


      • KRISTUKSENpalvelija
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Olet luonut Jumalasi sen mukaan miten olet Raamattua tulkinnut, kuten kaikki muutkin uskovat.

        Ammattitaitoinen Jumala olisi toki osannut luoda maailman, jossa ei ole pahuutta. Esimerkiksi puhuva (!) kärmes ja syntiinlankeemus osoittavat taidottomuutta tai ihan vain pahansuopuutta. Miksi hyvä ja rakastava ja pyhä ja täydellinen Jumala rakenteli syntiinlankeemuksen ja päätti rangaista siitä koko luomakuntaa n:nteen polveen asti? Ja miksi hyvä ja rakastava ja pyhä ja täydellinen Jumala meni luomaan Saatanan eikä näytä pystyvän estämään sen tekosia?

        Jumalasi on kaikkea muuta kuin pyhä ja täydellinen.

        Jumala antoi ihmisen valita halusiko hän seurata Jumalaa vai hänen kapinallisiaan (Saatanaa ja hänen enkeleitään). Saatana sai houkuteltua ihmisen hänen puolelleen.
        Onneksi Jumala itse tuli Kristuksessa voittamaan ihmiskunnan takaisin Jumalalle, koska hän rakastaa ihmistä niin paljon ettei halua kenenkään hukkuvan.


      • päivystävä.ilkimys
        KRISTUKSENpalvelija kirjoitti:

        Jumala antoi ihmisen valita halusiko hän seurata Jumalaa vai hänen kapinallisiaan (Saatanaa ja hänen enkeleitään). Saatana sai houkuteltua ihmisen hänen puolelleen.
        Onneksi Jumala itse tuli Kristuksessa voittamaan ihmiskunnan takaisin Jumalalle, koska hän rakastaa ihmistä niin paljon ettei halua kenenkään hukkuvan.

        Säälittävää.


      • KRISTUKSENpalvelija kirjoitti:

        Jumala antoi ihmisen valita halusiko hän seurata Jumalaa vai hänen kapinallisiaan (Saatanaa ja hänen enkeleitään). Saatana sai houkuteltua ihmisen hänen puolelleen.
        Onneksi Jumala itse tuli Kristuksessa voittamaan ihmiskunnan takaisin Jumalalle, koska hän rakastaa ihmistä niin paljon ettei halua kenenkään hukkuvan.

        Saatana on siis Jumalaa etevämpi, minkä myös uskonveljesi Mark5 on vahvistanut.

        Hanki parempaa palveltavaa.


      • päivystävä.ilkimys
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Saatana on siis Jumalaa etevämpi, minkä myös uskonveljesi Mark5 on vahvistanut.

        Hanki parempaa palveltavaa.

        Ja Mark5in mukaan ateistit ovat vielä vahvempia, koska he kykenevät antamaan Jumalalle porttikiellon. Suoraan hevosen suusta kuultuna, niin kuin englantilaiset sanovat.


      • LapsellinenTarina
        KRISTUKSENpalvelija kirjoitti:

        Jumala antoi ihmisen valita halusiko hän seurata Jumalaa vai hänen kapinallisiaan (Saatanaa ja hänen enkeleitään). Saatana sai houkuteltua ihmisen hänen puolelleen.
        Onneksi Jumala itse tuli Kristuksessa voittamaan ihmiskunnan takaisin Jumalalle, koska hän rakastaa ihmistä niin paljon ettei halua kenenkään hukkuvan.

        Jumala salli suurimman ja viisaimman enkeleistään, Lusiferin, taivutella pahuudesta mitän tietämättömän naiivin ihmisparin rikkomaan yhdentekevältä tuntuvaa käskyä ja siitä on kaikki paha tullut maailmaan. Ihmisellä ei ollut mitään todellista mahdollisuutta.

        Naiivi tarina kertoo sen ajan ihmisten ajattelusta ja uskomuksista. Jos joku pitää sitä historiallisena tapahtumana, on aika tutkituttaa päänsä. Jos se olisi historiallinen tapahtuma, olisi Jumala siitä vastuullisena kaikkein pahin despootti maailmankaikkeudeessa.


      • Hehhah
        LapsellinenTarina kirjoitti:

        Jumala salli suurimman ja viisaimman enkeleistään, Lusiferin, taivutella pahuudesta mitän tietämättömän naiivin ihmisparin rikkomaan yhdentekevältä tuntuvaa käskyä ja siitä on kaikki paha tullut maailmaan. Ihmisellä ei ollut mitään todellista mahdollisuutta.

        Naiivi tarina kertoo sen ajan ihmisten ajattelusta ja uskomuksista. Jos joku pitää sitä historiallisena tapahtumana, on aika tutkituttaa päänsä. Jos se olisi historiallinen tapahtuma, olisi Jumala siitä vastuullisena kaikkein pahin despootti maailmankaikkeudeessa.

        << Naiivi tarina >>

        Niin tosiaan, se, että Jumalan pitää suojella ihmisiä itseltään (ensin asetettuaan todellisen ansan ihmiselle), on itsessään aika helvetin idioottimainen lähtökohta. Mutta mutta, naivistisemmaksi muuttuu: se, että tämä Jumala jostain syystä langettamansa synnin pystyy pyyhkimään pois, niin Hänen ainoa keinonsa oli lähettää poikansa eli itsensä (heh, ja tosiaan minä en edes itse keksi näitä naurettavuuksia) kuolemaan kolmeksi päiväksi niin hämärissä olosuhteissa, ettei kenenkään rationaalisen ihmisen ole mitään järkeä uskoa tuollaista, niin jotenkin kummallisesti tällä manööverillä nämä synnit sitten tuli kuitatuksi - vaikka siis kaikkivaltias voi aivan huoletta tappaa itsensä ja herätä jonkun päivän päästä eloon ihan koska vaan. Mutta, tässä se oli siis jotenkin ainoa mahdollinen vaikuttava tapa.

        Eihän tuossa ole vaan yksinkertaisesti mitään järkeä.

        Ei mitään.


    • diibadaabaliimaolot

      Lopun ajat alkoivat joskus satoja vuosia sitten ja aina kun jotain profetioitua pitäisi tapahtua, kerrotaan, että päivämäärän kanssa oli hieman sekaannusta, jonka syynä oli rasistit.

    • "Tämän tehtyään Jeesus hallitsee maapalloa rautanyrkillä 1000 vuoden ajan."

      Ei oikein vastaa sitä kuvaa, mikä minulla Jeesuksesta oli, kun olin uskossa.

    • hyvtietäätämäkin

      Täytyy nyt etukäteen varautua siihen, että kadulla kulkiessa osa ihmistä tempaistaan yläilmoihin. Auton ratissa kun on ihminen, joka tempaistaan ylös, niin muille voi käydä huonosti.

    • Tempausonsatua

      Tempausoppi on perin lystikäs, joskaan ei totta.

      • VaativaLaji

        Ei mitään lystikästä. Tempaus on erittäin vaativa ja tekninen laji. Se vaatii räjähtävän voiman lisäksi erinomaista rytmiikkaa, tarkkuutta ja kehon tasapainon hallintaa.

        Wiki: "Tempausta pidetään teknisesti vaativana. Tavallinen tapa eritellä tempauksen tekniikkaa on puhumalla ensimmäisestä, toisesta vedosta, allemenosta ja vastaanotosta. Tämän jälkeen tulee ylösnousu jolla tosin on vain vähäinen tekninen merkitys. "


    • Eitsiisus

      Sotaa, verta, tuhoa, katastofeja, kärsimystä. Jep kuulostaa ihan Jesseltä ja Jumbelta.

      • Hyvänasianpuolesta

        Eikö krisset voisi välillä tempaista jonkun hyvän asian puolesta. Vaikka kodittomien kissojen.


    • <<Elämme lopun aikoja. Jeesus tulee pian tempaamaan omansa pois täältä. >>

      Koska kristikunta EI olisi elänyt "lopun aikoja"?

    • SoonMoro

      Tempaukseen mukaan lähteville toivotamme hyvää matkaa!
      Emme kaipaa takaisin teitä.

    • ReilunKaupan

      Jos aloittaja arvaa oikein ! Minulla alkaa elämäni ihanin aika , kaik uskovaiset poistuvat .

      • Uskovaiset ovat niin eripuraista sakkia ja erimielisiä uskonkappaleistaan, että "oikeaoppisia" heistä ei voi olla kuin muutama prosentti. Jos tempaus oikeasti tapahtuisi, niin pelkään että vähintään 95% uuskovaisista jäisi edelleen tänne vaivoiksemme inttämään, että mitään oikeaa tempausta ei ole tapahtunutkaan.


    • Soon niinku sähkömies tai putkimies, lupaa tulla käymään ja odottaa saa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3144
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2353
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      122
      1818
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1494
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1461
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1299
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1289
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1276
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      45
      1127
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      231
      1010
    Aihe