Mistä sais keltaisen Oltermanni juustokuvun?

Juustot-kuivahtaa

Aikoinaan näitä tällaisia keltaisia Oltermanni-juustokupuja sai kaupasta ilmaiseksi, kun osti 2 pakettia Oltermanni juustoja. Nyt noita hitsin kupuja ei löydy enää mistään, eikä edes rahalla ostamallakaan.
https://imgur.com/a/W1MT1n2

Meiltä katosi viimeisin Oltermanni kupu pari viikkoa sitten, kun anoppi oli käynyt vähän järjestelemässä. "Vein hiukan sanomalehtinne roskiin". Sen roskaviennin jälkeen ei Juustokupua ole löytynyt mistään.

Ohut muovinen kupu ei varmaan tehdashintana maksa 10 centtiä enempää. Maksaisin 5 euroa mielelläni, jos jostakin tollasen saisi.

31

13983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha.akka.on

Anoppi on tapettava. 😱

• dan-et-dan

Done already!

• OnTaasIhmisilläOngelmat

No oisko ihan ylivoimasen vaikeeta ostaa ihan vaan joku MUU muovinen kupu minkä alla juusto saattais hyvinnii säilyä ihan yhtä hyvin ku Oltermannin juustokuvun alla? :) Ainakin mikrokupuja löytyy takuulla ihan joka kaupasta!

• Iso-pikkuongelma

Aika monen Citymarketin ja Prisman HongKongin ym. muoviosastot on käyty läpi. Ei löydy lähellekään noin pientä ja jämptisti Oltermanni-juuston päälle sopivaa simppeliä ja joustavaa muovikantta. Kirppareille saakka kukaan ei ole vanhoja Oltermanni-kupujansa pelastanut.

Erilaisia isokokoisia muovikupuja löytyy. Mutta jääkaappi on aina niin täynnä purkkia ja purnukkaa, ettei sinne isoja juustokupuja mahdu tunkemaan.

• Puuttini

Oisko Venäjällä?

• OikeaOltermanne

Vaihdetaan vittumainen anoppi Oltermanni juustokupuun

• koomarket44

K-marketissa olen nähnyt, maksoi jotain 6€.

• Keskon-kohtuullisuus

Menee hiukan yli budjetin Sen vitosen olen valmis maksamaan, mutta Keskon pyytämä 6 egee on jo kiskonnan puolelle.

• NoOnTaasOngelmatJuu
        Keskon-kohtuullisuus kirjoitti:

Menee hiukan yli budjetin Sen vitosen olen valmis maksamaan, mutta Keskon pyytämä 6 egee on jo kiskonnan puolelle.

Ei JUMALAUTA!! :/ :D

Ensteks hirvee itku ja poru ettei löydy, ja sit ku löytyy, se onki jo EUROSTA kiinni!? :D Jos sä et o trolli, ni sit sä oot kyl ehdolla maailman neuroottisimman eliölajiks! :/ Mä voin lahjottaa sulle sen puuttuvan euron, jos lupaat sit täst edes pitää turpas tukossa Oltermanni-kuvuista!? Diili?

• Menen-neuvotteleen

Kerro paikka missä näit sen 6 euron juustokuvun. Menen maanantaina kattomaan, ja jos on hyvä niin koetan päästä kauppiaan kanssa hinnoista yhteisymmärrykseen.

• Pyöröjä

Minulla on Pirkka juuston kupuja kaksi.

• Pirkka-on-pihalla

Mielikuvitustuote. Google kuvahaku ei tunnista Pirkka-kupuja olevan olemassakaan.

Kaikenlaiset 3D-tulostimetkin on niin kömpelöitä edelleen, ettei edes niillä saa tuollaisia simppeleitä muovikupuja aikaiseksi. Halkeavat heti kun hiukan puristaa.

• Pyörylä

On ne , kun käytän original oltermannikupua Pirkka-juuston päällä, joka on samankokoinen juusto ko Oltermanni, mutta halvempi K-tuote.

• Mnvvb

Aivan yleinen tuo oltermanni juustokupu oli n.5 vuotta sitten, kätevä ja koko ajan käytössä eli ei nyt jouda myyntiin, jään odottaamaan, että arvo nousee!!!

• Pieni-tarve-esine

No sehän on just kätevä, kun sen keltaisen kuvun voi läntätä suoraan pyöreän, tynnyrimallisen Oltermannisen juustomotikän päälle. Juusto ei pääse jääkaapissa kuivumaan yläosastaan.

Hankalaa siinä on alkaa minkään tuorekelmujen kanssa teippailemaan juustoa turvaan. Harmi että uutta juustokupua ei löydy mistään, sen anopin hävittämän tilalle.

• Oltermanska

Haluaisin myös Oltermanni juustokuvun.

• eilenlauneella

Prismasta. 6 e

• rygonomus

Se juustokupu on huono. Siis kantomielessä. Täytyy pitää pohjasta myös kiinni kun kantaa sillä jostain syystä ne kiinnipitokiinnikkeet ovat liian lyhyet, Jos ne olisivat hieman pidemmät niin kuvun voisi kantaa kätevästi ja turvallisesti jääkaappiin. Ideana muuten loistava Oltermannilta. Nythän niillä on tarjolla niitä pelkkiä muovisia juustokansia, mutta en oikein tykkää niistä

• Löytyi

Espoon Pikkulaivan Supermarket Seiloriin oli ilmestynyt teline ja kampanja Osta mikä tahansa Oltermanni 900g-1kg saat kannen kaupanpäälle :) sain omani vihdoin tänään sieltä ;)

• Yllättävääkö-ilmainen

Esim. K-Super M - Arabia H:ki laatikollinen jaossa kun ostat ison Oltermanni juustopakkauksen!

• Ei-yhtään-ekstraa

Nyt näyttää että noita Oltermanni-juustokupuja on kaikissa K-kaupoissa. Aika pienessä marketissakin oli 4:ssä pinossa, ainakin 1.2 m korkea pahviteline täynnä noita kansia.

Yhtä 900 g Oltermannia kohden saa juustokuvun. Ostin saman tien pari juustoa, ja laitoin toivorikkaasti 3 kpl keltaisia juustokupuja mukaan.

Kassatyttö oli kuitenkin tarkkana. Se oikopäätä nappasi ylimääräisen kuvun pois, ja sanoi että "tässä oli tullut vahingossa yksi liikaa, otin pois."

• Toritenava

Mikäli vielä juustokupu kiinnostaa, tori.fi ssä myytävänä yksi kolmella erolla.

• Ostaisin

Löytyykö virhepainatuksia?

• Anonyymi

• turhaamuovia

Mihin sitä kupua oikein tarvitaan? Mulla on Oltermanni jääkaapissa ihan omana oltermanninaan. Siinähän on muovikuori suojana luonnostaan. Aloittaja laittaa varmaan banaanitertunkin muovipussiin.

• Anonyymi

On teillä pulmat xD Myötähäpeä on aika suuri.

• Anonyymi

On kielletty tavara, juustoa ei saa kukaan syödä, eikä kinkkuakaan jouluna, ovat poliisin määräämiä "kiellettyjä tavaroita".

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuon voi siis maalata keltaiseksikin halutessaan.

• Anonyymi

Jeesus vuodatti verensä ristillä ja teki tyhjäksi perkeleen teot.
      Kaikki lasten uhraajat tulevat palamaan ikuisessa tulessa jos eivät luovu pahuudestaan.

• Anonyymi

70-luvulla oli paksusta muovista tehtyjä kierrekannellisia oltermannikupuja. Ei varmaan käytetty kertaakaan siihen tarkoitukseen, epäkäytännöllisiä.

Jääkaapissa pienikin tilansäästö eduksi, mutta pyöreällä ja neliskanttisella ei juuri eroa, itse olen pitänyt tavallisessa juustokuvussa silloin harvoin kun noita ostanut. Onhan niissä itsessäänkin suljettava läppä, mutta ei kovin tiivis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe