Moikka, tietääkö kukaan millanen paikka toi Tinden talli on, kun oon menossa sinne ajoleirille kesällä. Katrin tallista puhuttiin ihan hirveesti pahaa ja tän vuoden leirit Tinden talli tekee Katrin tallin kanssa yhdessä. Olis kiva tietää minne on menossa. Jos oot ite tulossa tolle 16.7-20.7 olevalle ajo leirille niin olis kiva tietää
Tinden talli
7
1684
Vastaukset
- Ankkeerias
Rehellisesti sanottuna, en voi suositella kyseistä paikkaa ja itse käyttäisin rahani oikeasti ammattitaitoiseen talliin, jossa on hyväkuntoiset hevoset.
- Piupali
Tuttu paikka, käyn siellä usein kesäisin rapsuttelemassa varsoja :D Paikkana tykkään, hevoset ovat kilttejä ja ihmiset mukavia. Ei ole minulla pahaa sanottavaa Tinden tai Katrin talleista tai hevosistakaan. Kannattaa muodostaa oma mielipide :)
- Moeh
Tosi mukavii ihmisii ja kilttei hevosii! Ite myytii sinne yks suomenhevonen ja niistä hevosista pidetää kyl tosi hyvää huolta ja siel on tosi hienot paikat ja isot, hyvät laitumet
- Heppafani
Suosittelen paikkaa, kivat ja kiltit hevoset ja tosi kiva omistaja :)
- tikitii
Ihana paikka! Suosittelen ehdottomasti! :)
- Olenkäynyt
Talli on super mukava ei ehkä hienoin mutta hevoset ja omistajat mukavia! Ja varsat söpöjä sekä ihmisrakkaita<3
- Anonyymi
olin tos syksyllä tindentallilla harjottelussa ja aivan huippu paikka <3 katrin tallista ei kans mitään huonoo sanottavaa <3 huippu ihmiset ja hyvä ilmapiiri <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851798- 821630
- 491300
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471245Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481152- 1151106
- 39925
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23911Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59902Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket22887