Meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan!

yksplusyksonkaks

Nyt on hyökkäys käynnissä kristittyjä vastaan! Haluan kirjoittaa kaikille uskoville nämä Paavalin sanat uskon vahvistukseksi:
"Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet, ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta."

Nämä kirjoitukset, jotka nyt ovat ilmestyneet voimallisesti tälle palstalla edustavat Paavalin kuvaamaa sotaa vihollisen puolelta. Niistä jotkut edustavat viisauden ulkomuotoa - ne ovat kuitenkin täynnä pimeyttä ja tietämättömyyttä ja pääasiassa vihaa ja pilkkaa.
Hehän he ovat kuin joukko koulukiusaajia, jotka ovat saaneet jonkun keskelleen ja jota vuorotellen tönivät sinne tänne - kiusatakseen. Rukoilemme heille Jumalan antamaa viisautta ja nöyryyttä ja kääntymyksen armoa.

Tällaisilla kirjoituksilla he todistavat, että taistelevat jotakin olemassa olevaa vastaan. Eihän tämä varjonyrkkeilyä voi olla - vai onko? Jumala kuitenkin on vaikka kuinka huitoisitte. Häneen me uskomme ja Häneen me luotamme vihollisten hyökkäyksistä huolimatta.

10

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ynnäilijänynnäystä

Määrittele vihollisesi, mikä hallitus, mitkä maailmanvaltiaat ja vallat, mistäs sinä muuten pahuuden henkiolennot tunnistat ja keitä ne ovat?
      Kun oikein tarkkaan mietit niin mistä voit olla varma että juuri sinä olet sen oikean Jumalan asialla?
      Onko sinulle pilkatuksi, vainotuksi ja koulukiusatuksi tunteminen todiste uskostasi?
      Olenko minä vihollinen, tuo perkele joka on loukannut herkkää hipiääsi?
      Mikä on tuo olemassa oleva jonka pystyt todistamaan olevan olemassa?
      Se että ajattelet olevasi uskomassa Raamatun mukaan ja heidän jotka koet romuttavan tai järkyttävän mielenrauhaasi uskostasi olevan uskottomia jumalattomia katumattomia perkeleitä, etkös siinä sorru mittaamiseen, tuohon syntiin johon lähes kaikki uskovat sortuvat?
      Käytä kaikki keinosi, kokeile saatko minut uskomaan Jumalaasi.

• teuta011

"Aloittajalle"
        -
        1. Totuuden vyöttäminen (seurakuntakautena saatana ja pimeyden valat tekevät,
        työtään ihmisissä ne etsivät uskovan elämässä 'pahaa päivää' jona hän olisi altis
        lankeamaan,) siksi hänellä on tärkeä aina valvoa ja rukoilla, ettei lankeaisi kiusaukseen..
        -
        2. Vanhurskauden haarniska, Jeesuksen vanhurskaus suojanaan , Jes. 6:1-10.
        -
        3. Rauhan evankelijumin "Alttius kuuliaisuuteen ja palveluun ,Luuk. 15:11 24 'TP'
        -
        4. Uskon kilpi, Herraan turvautuminen, jolla voitte sammuttaa pahan nuolet.
        -
        5. Pelastuksen kypärä, iäiseen pelastukseen toivoo vaikuttamassa on rukouksen
        ; valvomista ettei päähän pesiydy vääriä vaikuttimia ja oppeja.
        -
        6.Hengen miekka ( joka on Jumalan sana ) Paljastamassa ja torjumasta synnin
        harhojen ja viettelyksiä .
        -
        7.
        Rukouksissa pysyminen ; (esirukouksissa ja yhteisissä rukouksissa.
        -
        Urmas, Saarnivaara.

• Ynnäilijänynnäystä
        teuta011 kirjoitti:

"Aloittajalle"
        -
        1. Totuuden vyöttäminen (seurakuntakautena saatana ja pimeyden valat tekevät,
        työtään ihmisissä ne etsivät uskovan elämässä 'pahaa päivää' jona hän olisi altis
        lankeamaan,) siksi hänellä on tärkeä aina valvoa ja rukoilla, ettei lankeaisi kiusaukseen..
        -
        2. Vanhurskauden haarniska, Jeesuksen vanhurskaus suojanaan , Jes. 6:1-10.
        -
        3. Rauhan evankelijumin "Alttius kuuliaisuuteen ja palveluun ,Luuk. 15:11 24 'TP'
        -
        4. Uskon kilpi, Herraan turvautuminen, jolla voitte sammuttaa pahan nuolet.
        -
        5. Pelastuksen kypärä, iäiseen pelastukseen toivoo vaikuttamassa on rukouksen
        ; valvomista ettei päähän pesiydy vääriä vaikuttimia ja oppeja.
        -
        6.Hengen miekka ( joka on Jumalan sana ) Paljastamassa ja torjumasta synnin
        harhojen ja viettelyksiä .
        -
        7.
        Rukouksissa pysyminen ; (esirukouksissa ja yhteisissä rukouksissa.
        -
        Urmas, Saarnivaara.

Oikeastaan et vastannut yhtään mihinkään.

1.Mikä totuus? Mitä ovat kiusaukset mihin et saisi langeta?
        2.Määrittele mitä tarkoittaa vanhurskaus?Miten se ilmenee sinussa?
        3.Millä tavalla olet kuuliainen ja mitä palveluita teet?
        4.Miten turvaudut Herraan ja miten sammutat pahan nuolet?Mitä ovat nuo pahat nuolet?
        5.Yrityksesi pelastautua ikuiseen elämään välttämällä vääriä vaikuttimia ja oppeja, mitä ovat väärät vaikuttimesi ja mitkä ovat vääriä oppejasi?
        6.Pyhä Henki sinussa, miten se paljastaa syntiesi harhat ja viettelykset, kerrotko mitkä harhat ja viettelykset?
        7.Rukoilet mitä?Kun rukoilet esirukouksissa ja ja yhteisissä rukouksissa, mitä ajattelet , haluat ja toivot silloin?

• eiköpä_näin_ole

"ne ovat kuitenkin täynnä pimeyttä ja tietämättömyyttä ja pääasiassa vihaa ja pilkkaa. ", vaikka "Niistä jotkut edustavat viisauden ulkomuotoa"

Olet ehkä käsittänyt väärin muiden kirjoitukset ja omat kirjoituksesi ovatkin ehkä olleet kaikkitietäviä ja kaikki muut kuin tavallasi uskovat helvettiin tuomitsevia. Olet siis uskonkiivailija? Tiedät siis miten asiat ovat, muut eivät vain usko SINUN totuuteesi. Niinkö se on?

• musta_ei_tul_valkoseks

Tosiasiat joista kaikista on dokumentit eivät sillä miksikään muutu vaikka suut vaahdossa huudettaisiin lainvastaisesti toimivan herätysliikkeen valkaisemiseksi.

Miksi sellaista edes yrittää, kun vuosikymmenien kokemus on meillä useimmilla takana ja selkeä tieto liikkeen täyskäännöksestä 1990 luvulla.

• kukalieoliskaan

Kaikkien kristittyjen siellä ja täällä olisi syytä tutkia Raamattua ja sen valossa itseään, myös Johanneksen ilmestyskirjaa, nämä jakeet viimeisestä luvusta:

"10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
      11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
      12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
      13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
      14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! "

• Minun 33/38 mukaan se on kuutio jonka sivu on 2300km.
        eli ympärys mittaa tulee 9200km. /12 , porttien väli olisi,
        täten 766,6 km . Jo senkin takia siellä pitää olla hevosia, .
        -
        ettei siellä olijoiden tarvitse kävellä...
        -

• Pitkästynytkävelijä
        padasjoenukko kirjoitti:

Minun 33/38 mukaan se on kuutio jonka sivu on 2300km.
        eli ympärys mittaa tulee 9200km. /12 , porttien väli olisi,
        täten 766,6 km . Jo senkin takia siellä pitää olla hevosia, .
        -
        ettei siellä olijoiden tarvitse kävellä...
        -

En tiedä mitä sinulle pitäisi enää sanoa, mutta itkut ja naurut kieltämättä pääsee.

• Kolmaspyörä

Kirje Tyatiran seurakunnalle
        18 "Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita:
        "Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät kuin tulen liekit ja jonka jalat välkehtivät kuin hehkuva pronssi:

19 "Minä tiedän sinun tekosi, sinun rakkautesi ja uskosi, palvelumielesi ja kestävyytesi. Viime aikoina olet tehnyt vielä enemmän kuin alussa teit. 20 Mutta sitä en sinussa hyväksy, että suvaitset tuota naista, tuota Isebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja johtaa opetuksellaan minun palvelijoitani harhaan, harjoittamaan siveettömyyttä ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa. 21 Olen antanut hänelle aikaa kääntyä, mutta hän ei halua luopua siveettömästä elämänmenostaan. 22 Voi häntä! Minä suistan hänet sairasvuoteeseen ja kaikki hänen rakastajansa ankaraan ahdinkoon, elleivät he luovu hänen tavoistaan. 23 Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan.

24 "Mutta teille muille tyatiralaisille, jotka ette seuraa tuota oppia ettekä ole vihkiytyneet Saatanan salaisuuksiin, niin kuin sanonta kuuluu, teille minä sanon: Mitään uutta taakkaa en pane teidän kannettavaksenne. 25 Pitäkää kiinni siitä mitä teillä on, kunnes minä tulen.

26 "Sille, joka voittaa, sille, joka loppuun asti noudattaa minun tahtoani, minä annan vallan hallita kansoja. 27 Hän paimentaa niitä rautaisella sauvalla, lyö pirstoiksi kuin saviastioita. 28 Hän saa saman vallan, jonka minä olen Isältäni saanut; minä annan hänelle aamutähden.

29 "Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille.

#Pätkä ilmestyskirjasta, onkos tuo Jumalan Poika luvannut sinulle "kukalieoliskaan" vallan hallita kansoja?
        Oletko saamassa aamutähden kun paimennat kansoja rautaisella sauvalla jolla lyöt heitä pirstoiksi kuin saviastioita?
        Onko Jeesus Kristus luvannut sinulle saman vallan kuin Hänellä jonka Hän on Isältään saanut?
        Tässähän Jeesus lupaa surmata kääntymättömän lapset rutolla, hui kauheeta sentään, oletko sinäkin valmis kohtelemaan heitä jotka eivät sinulle kumarra yhtä ankarasti? #

• mukavaäijä
        Pitkästynytkävelijä kirjoitti:

En tiedä mitä sinulle pitäisi enää sanoa, mutta itkut ja naurut kieltämättä pääsee.

olen usein näitä lukiessani miettinyt, että onko teutan komiikka tahallista, vaiko tahatonta
        nyt hän kuulemma opiskelee latinan kieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3095
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2173
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1351
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe