On kiinnostavaa kuulla vapaiden suuntien ihmisten juttelua.
T. vapaista suunnista tykkäävä luterilainen
TMV: Vapaat suunnat -ilta
36
447
Vastaukset
Joo, kuulolla ollaan🤓
- kuunnellut
olipa hyvä ilta. veljillä oli myös huumoria.
- muutostaon
Joo, itse menen nukkumaan vasta yhdentoista paikkeilla ja sitten kuuntelen ja välissä nukahdankin.. Jotain edistystä Deillä on tapahtunut, kun jopa lapsikasteesta/vesikasteesta saa jo puhua, ennehän se oli tabu. Hyvä, että vapaatsuunnatkin savat puheenvuoron.
Joku kysyi srk:ta erottamisesta, aika vähän kuulemma erotetaan, annetaan ymmärtää , että eroa itse, jos et elä opinmukaan.
1Kor.5
12 Ei kai minun asiani ole tuomita ulkopuolisia? Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriinne kuuluvia. 13 Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha ...
Kevennys lastensuusta Is palstalta.
"Serkkuni oli monta vuotta lentoemäntänä, ja miehensä on kaivosinsinööri. Heidän poikansa, silloin 4 vuotta, oli päiväkodissa kertonut: ”Isin työ on manalassa (tarkoitti maan alla) ja äiti käy usein taivaassa”. muutostaon kirjoitti:
Joo, itse menen nukkumaan vasta yhdentoista paikkeilla ja sitten kuuntelen ja välissä nukahdankin.. Jotain edistystä Deillä on tapahtunut, kun jopa lapsikasteesta/vesikasteesta saa jo puhua, ennehän se oli tabu. Hyvä, että vapaatsuunnatkin savat puheenvuoron.
Joku kysyi srk:ta erottamisesta, aika vähän kuulemma erotetaan, annetaan ymmärtää , että eroa itse, jos et elä opinmukaan.
1Kor.5
12 Ei kai minun asiani ole tuomita ulkopuolisia? Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriinne kuuluvia. 13 Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha ...
Kevennys lastensuusta Is palstalta.
"Serkkuni oli monta vuotta lentoemäntänä, ja miehensä on kaivosinsinööri. Heidän poikansa, silloin 4 vuotta, oli päiväkodissa kertonut: ”Isin työ on manalassa (tarkoitti maan alla) ja äiti käy usein taivaassa”.Joo, ja jos joku on eronnut tai erotettu häntä ei hylät ja karteta kuten jahovat tekevät vaan hänet pyritään auttamaan ja tukemaan takaisin oikealle tielle ja seurakunnan yhteyteen.
Erottaminen perusteltiin myös hyvin samoin kuin kaste. Seurakunta on kristittyjen yhteys ja se tulee pitää selaisena.- totta
Totta huopajat!
- KortitonMatu
usko.vainen kirjoitti:
Joo, ja jos joku on eronnut tai erotettu häntä ei hylät ja karteta kuten jahovat tekevät vaan hänet pyritään auttamaan ja tukemaan takaisin oikealle tielle ja seurakunnan yhteyteen.
Erottaminen perusteltiin myös hyvin samoin kuin kaste. Seurakunta on kristittyjen yhteys ja se tulee pitää selaisena.Miksi kiusaatte järkiinsä tullutta ihmistä?
- tähkitäh
KortitonMatu kirjoitti:
Miksi kiusaatte järkiinsä tullutta ihmistä?
Kuka sinua taas kiusaa?
- siltä.näyttää
Tarkoittaako "vapaat suunnat" vapautta kristinuskosta?
- Tajusitko
Se tarkoittaa vapautta PERINNÄISSÄÄNNÖISTÄ !
Ja vapautta syntielämästä, koska Jeesus kantoi KAIKKI SYNTIMME RISTILLE, menneet , nykyiset, tulevat. - ajattelija.vaan
Se tarkoittaa vapautta kirkosta ja samalla myös vapautta kristinuskosta. Jolla ei ole kirkkoa äitinä, sillä ei ole Jumalaa Isänä.
Miksi Sinä usko.vainen teet näitä avauksia eri nikillä ja sitten heti vastaat niihin?
- usko--vainen
Mitä sinä siellä pipität?
usko.vainen kirjoitti:
Kattos, mitäs nyt minusta haluat😂❓
Voit kokeilla esim. vastata tuohon kysymykseeni. Toki on epätodennäköistä, että niin teet.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Voit kokeilla esim. vastata tuohon kysymykseeni. Toki on epätodennäköistä, että niin teet.
En miksikään 😂
Ei Räyhis =usko.vainen =hlö. 55 nyt ehdi kun on Jeesus marssimassa Israelin kunniaksi.
usko.vainen kirjoitti:
En miksikään 😂
Onko tuo nyt sitä "kielilläpuhumista"? Ainakaan lause ei minulle auennut. Toisaalta, se voi ollakin ihan hyvä...
MrMorden_ kirjoitti:
Ei Räyhis =usko.vainen =hlö. 55 nyt ehdi kun on Jeesus marssimassa Israelin kunniaksi.
Ai niin...
Onko tuo nyt sitä "kielilläpuhumista"? Ainakaan lause ei minulle auennut. Toisaalta, se voi ollakin ihan hyvä...
Sinä kysyit
"Miksi Sinä usko.vainen teet näitä avauksia eri nikillä ja sitten heti vastaat niihin?"
Minä vastasin "En miksikään" Minä en miksikään tehnyt tätä aloitusta😏 Ymmärrätkö❓usko.vainen kirjoitti:
Sinä kysyit
"Miksi Sinä usko.vainen teet näitä avauksia eri nikillä ja sitten heti vastaat niihin?"
Minä vastasin "En miksikään" Minä en miksikään tehnyt tätä aloitusta😏 Ymmärrätkö❓Kaava on kuulehan erittäin tuttu. Tätä samaa ohjelmaa mainostaa ensin joku rekisteröimätön puskanikki. Kun siitä on kulunut pieni hetki, Sinä ilmestyt tuolla "virallisella" nikilläsi kehumaan avauksessa mainostettua ohjelmaa.
Tämä sama kaava toistuu ihan aina. Typerinäkö Sinä muita pidät?InhottavaRealisti kirjoitti:
Kaava on kuulehan erittäin tuttu. Tätä samaa ohjelmaa mainostaa ensin joku rekisteröimätön puskanikki. Kun siitä on kulunut pieni hetki, Sinä ilmestyt tuolla "virallisella" nikilläsi kehumaan avauksessa mainostettua ohjelmaa.
Tämä sama kaava toistuu ihan aina. Typerinäkö Sinä muita pidät?😂😂😂 kerro toki kuinka kauan aikaa on kuluttava aikaa aloituksesta, että siihen voi kommentoida ilman, että itse on aloituksen tekijä SINUN logookallasi❓
usko.vainen kirjoitti:
😂😂😂 kerro toki kuinka kauan aikaa on kuluttava aikaa aloituksesta, että siihen voi kommentoida ilman, että itse on aloituksen tekijä SINUN logookallasi❓
Sama kaava toistuu ihan aina, kun teet tämän avauksen. Tämä avaushan taas toistuu täällä käytännössä joka sunnuntai. Voi Hyvä Ystävä, kun Sinä olet niin ennalta-arvattava!
Sama kaava toistuu ihan aina, kun teet tämän avauksen. Tämä avaushan taas toistuu täällä käytännössä joka sunnuntai. Voi Hyvä Ystävä, kun Sinä olet niin ennalta-arvattava!
"Minun kaavani" saat minut tuntemaan itseni aivan matemaattisensi neroksi 😂
usko.vainen kirjoitti:
"Minun kaavani" saat minut tuntemaan itseni aivan matemaattisensi neroksi 😂
Noh, "kaava" on vain sana. Suomeksi sanoen toimit aina samalla tavalla. Et ilmeisesti malta olla nopeasti kehumatta omaa avaustasi`?
Noh, "kaava" on vain sana. Suomeksi sanoen toimit aina samalla tavalla. Et ilmeisesti malta olla nopeasti kehumatta omaa avaustasi`?
Noooh, 😊 älä nyt ole vaatimaton.
usko.vainen kirjoitti:
Noooh, 😊 älä nyt ole vaatimaton.
Sinäkö yrität siis jotenkin piruilla minulle siitä, että havaitsin tomissasi toistuvan samojen asioiden uudelleen ja uudelleen? No, ei yllätä mitenkään.
Moi moi!InhottavaRealisti kirjoitti:
Sinäkö yrität siis jotenkin piruilla minulle siitä, että havaitsin tomissasi toistuvan samojen asioiden uudelleen ja uudelleen? No, ei yllätä mitenkään.
Moi moi!En minä mitään piruile, miten sinun mielikuvituksellesi voisi piruilla😂
usko.vainen kirjoitti:
En minä mitään piruile, miten sinun mielikuvituksellesi voisi piruilla😂
Entä mistä mahtaa johtua se, että näitä avauksia - joissa on käytännössä sama sisältö - tekee aina eri nikki? Ja misi ne nikit eivät ikinä mitään muuta sano?
Entä mistä mahtaa johtua se, että näitä avauksia - joissa on käytännössä sama sisältö - tekee aina eri nikki? Ja misi ne nikit eivät ikinä mitään muuta sano?
Varmaan täällä on paljon yhteiskristillisiä kirjoittajia. Ihan samalla tavalla kuin kristittyjä kritisoiviakin 🤔
usko.vainen kirjoitti:
Varmaan täällä on paljon yhteiskristillisiä kirjoittajia. Ihan samalla tavalla kuin kristittyjä kritisoiviakin 🤔
Ja KAIKKI tekevät sunnuntaisin aina saman avauksen? Heh heh...
Ja KAIKKI tekevät sunnuntaisin aina saman avauksen? Heh heh...
Eihän se todennäköisyys noin mene😏Vaan toki jokainen eri sunnuntaina 🤓
- Ryttylän.hipille
usko.vainen kirjoitti:
Kattos, mitäs nyt minusta haluat😂❓
Etkö osaa lukea? Et.
Koska tulee TMV: kielillä puhuminen ja maassa sätkiminen?
Sen voisin itsekkin katsoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3093365Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112499Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152315- 2562023
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2871598- 881541
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441306Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153