Etsin uskovia ystäviä

JeesuksenOpetuslapsi

Hei,

Olen ollut uskossa kohta 7 vuotta. Olen uudestisyntynyt ylhäältä ja saanut Pyhän Hengen.
Minulla on rankat taustat ja olen tehnyt virheitä myös uskoontuloni jälkeen, mutta tahdon pyhittäytyä enemmän ja kasvaa uskossa. Pyrin raittiiseen oppiin, vaikkakin olen varmasti vielä jossain kohdassa hairahtunut. Raamatussa lukee:

Jaak. 3:2 Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.

Olen käynyt tunnustuskunnissa, mutta en pysty enää käymään niissä, koska ne ovat niin epäraittiita ja ne eivät ole Jumalan tahdon mukaisia. Raamatusta ei löydy nimikyltin alla olevia tunnustuskuntia vaan jokaisessa kaupungissa on yksi seurakunta. Suosittelen lukemaan tämän kirjoituksen http://www.kolumbus.fi/~w462389/ekkleesia/YksiSeurakunta1997.pdf. Se muutti käsitykseni seurakunta käsitteestä.

Eksytystä on monin paikoin. Olin itse eksytyksen henkien vaikutuksenalainen, mutta nyt heräsin siihen missä olenkaan ollut mukana. Kaikesta eksytyksestä tulee irtisanoutua!

Matt. 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Ajattelin kysyä täältä, että onko täällä ketään, joka haluaisi tutustua pääkaupunkiseudun suunnalla? Voisimme tutustua aluksi sähköpostin välityksellä. Voisimme mahdollisesti myöhemmin alkaa pitämään kotikokouksia. Se on ainakin raamatullinen tapa kokoontua.

Ps. Olethan uudestisyntynyt uskova, joka haluaa elää raamatun opettamalla tavalla. Onhan sinulla samanlaiset ajatukset liittyen seurakuntaan tai ainakin haluisit päästä raamatunmukaiseen seurakuntamalliin.

Jos kiinnostuit, niin otathan yhteyttä sähköpostiini: [email protected]

Kiitän!

6

352

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi.seurakunta

Laittamasi linkki ei toimi.
      Mutta muuten aloitus oli hyvä.

• sinä.maksat

Ei kaikki hullut yhteen koriin mahdu.

• eikoskeminua

Olet vanhempiesi summa, kärsi siitä kaltaistesi seurassa.

• JeesuksenOpetuslapsi
      • Herätyys

Itsekin tuota vihkosta tilanneena ja jakaneena. Mutta missä ovat muut, tuon vihkosen YKSI seurakunta paikkakunnallaan, kansakunnallista, apostolista seurakunnat verkosta rakentaviksi kutsutut?! Kun ei NÄY eikä kuulu!

Jeesuksen nimessä... niitä MUITA tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyön kutsutut, eri virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi armoitetut??!

Jeesuksen nimessä...heitä etsivä / peräänkuulutteleva. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen kaikille hyväksi Jumalan Sanan (Raamatun UT) opetuksiin ja ohjeisiin pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

"Löytäneekö", Hän, uskoa, Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, Etsivä...?

• Yksinvaeltajatar

JeesuksenOpetuslapsi, onnea etsintään ja toivottavasti löydät etsimäsi kans.

Minäkin etsin raamatullisen seurakunnan rukoillen Jumalan johdatusta. Olen havainnut omassa paikallisseurakunnassa luopumuksen merkkiä. Siksi en voi olla siellä yhteydessä.

Koin myös saarnan korvasyyhyn mukaiseksi saarnaksi, jonka mukaan vesittää myös Jumalan aikaansaamaa uskoa. Kotiintultuani huomasin, miten usko on veltostunut. Siksi en pysty olemaan siellä korvasyyhyn kanssa, jonka tarkoitus on saada luopumaan Raamatun terveestä opista eli Raamatun ilmoittamasta Jeesuksesta.

Aiemmin uskoni on vahvistunut joka kerta seurakunnan kokouksen jälkeen, mutta uskoni on alkanut veltostua kokouksen jälkeen, niin tämä paljastui korvasyyhyn mukaiseksi saarnaksi, joka saattaa luopumaan Raamatun ilmoittamasta Jeesuksesta, eli terveen ja Kristuksen opin pohjasta.

Raamatun mukaan luopumus ensin tapahtuu ennen Jeesuksen tulemusta. Pysy sinä loppuun asti Jumalan Sanan varassa, sillä jokainen Sana, joka lähtee Jumalan suusta, on meidän elämämme vara pelastukseksi ja se on ainoa pelastukseksi.

Raamatun ilmoittama Jeesus - lihaksi tulleena Sanana - Kristuksen opissa - Jumalan Sanan valossa.

1Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

Jeesus vahvisti Isän sanoman sanomalla, että me elämme jokaisen Jumalan Sanan varassa [Matt. 4:4, 5Moos. 8:3].

Matt. 4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"

5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

Oli ilahduttavaa huomata, että sinäkin tiedät ekumenian, joka on antikristuksellinen petos. Raamatullista ykseyttä se ei ole. Ekumenia on 'oikoumene, οἰκουμένη'.

Tässä olisi selkeämpi kirjoitus ekumenian ja raamatullisen ykseyden erotuksesta.
      http://tutkimusm.blogspot.com/2015/12/ekumenia-oikoumene-ja-raamatullinen.html?m=1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1492
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      890
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      657
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      637
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      595
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      573
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      564
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      532
    9. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      521
    10. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    11. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      23
      517
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      515
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      496
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      481
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      439
    18. 42
      418
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      409
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      389
    Aihe