Vapun eläkelupaus 36 eurosta ei kuulunut SDP:ltä ensimmäistä kertaa, sillä se esiteltiin
viime syksyllä muun muassa puolueen vaihtoehtobudjetissa. Niissä SDP arvioi 36 euron korotuksen kustannukseksi 180 miljoonaa.
Vappuna korotus kolminkertaistui sataan euroon.
Kustannukset SDP rahoittaisi veroja uudelleen kohdentamalla.
Antin helppo huudella kun muiden raha kyseessä.
Ay-liike ei maksa edes veroja. SDP Ay-liike ja SAK on samaa populismia.
Antin vappusatanen, siitä saisi sketsinkin
10
154
Vastaukset
- ylimielistä
Kylmää ja epäempaattista on mno nykyään. Köyhät kuolkoot vaivoihinsa, kunhan vaan ei tarvitse antaa latiakaan niille.
- Kupinkääntäjä
Kyllä ne veronkiertäjät löytyy ihan muista piireistä,
esim.sipilän vakuutuskuori - Kaveritaisto
Kansaneläkkeistä on indeksit poistettu.
Osa työkyvyttömyyseläkeläisistä saa kansaneläkettä ja työkyvyttömyys eläkettä
sovitellusti.Kyllä 100 euroa puhtaana olisi monelle suuri apu ja monelle myös suru.- Antti.höpsi.tyhmille
Olisi...mutta Antti jo perui puheitaan, sanoi, ettei kerralla sentään, jakaa vuosiksi se korotus.
Nousee normaalistikin saman, ilman Antin puheita.
- silti_mutta
Rajana pidetty 1 400 euroa ei ole pieni eläke, pikemminkin keskitasoa.
- Toverit1918
Laita Antti ensimmäiseksi Hakaniemen veroparatiisi verolle. Huutele sitten uusia lupauksia.
- Järkiveikko
No eihän se nyt käy! Minut on nimen omaan valittu turvaamaan SAK:n valta. Meillä on paljon hienoja etuisuuksia. Emme tietenkään luovu niistä. Ja sinulle pöhkelö: luvata voi aina kuun taivaalta. Se on halpaa ja tehokasta vaalityötä. Älä luule, että typerät äänestäjät muistaisivat miten siinä on ennenkin käynyt kun on juostu populismin perässä.
Aina ennen tulevia eduskuntavaaleja joku oppositiopuolue nousee suurimmaksi populistipuolueeksi.Demarit ovat ohittaneet vihreät siinä kirkkaasti ja vaalikarjaa eli äänestäjiä viedään, kuin pässiä narunpäässä.
- näinaluksi
Palauta Antti ensin se 4% korotus, jonka leikkasit eläkkeestäni!
- paskakuoppa
kunhan alku innostus jäähtyy, muistat mitä sdp lupa aina jA KUN MENET HALPAAN JA ÄÄNESTÄT, HUOMAAT ETTÄ POPULISMIA PARHAIMMILLAAN, LUULISI ETTÄ SUOMALAISET JO MUISTAISI TÄMÄN! SDP EI OSAAPOLITIIKKAA REHELLISESTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654