Tyyppi on häiriköinyt minua yli 10 vuotta lähetellen törkeitä viestejä ja yrittäen soittaa. Vaihdoin jopa numeroni salaiseksi mutta hän sai sen työnsä kautta selville. Mihinkään en ole vastannut.
Kuulin eilen että hän on kuollut. Ollut kuolleena jo kotonaan pidemmän aikaa. Ilmeisesti eivät läheisetkään välittäneen kiusaajasta.
Itse sain vapauden.
Se on KARMA!!!
Iloinen kiusaajani kuolemasta
3
1361
Vastaukset
- Painavatmullsthälle
Kaikki alkoi siittä kun olin työkeikalla hänen työmaallaan. Ihastui minuun vaikka olin hänelle vain ystävällinen. En flirttaillut mitään koska ei ole yhtään tyyppiäni. Ja heti huomasin että on ihan röyhkeä tyyppi. Lähenteli taputtelemalla ja vihjaili kaikkien läsnäollessa jotain törkeyksiä. Tiesi etten voi työni puolesta kovin kärkkäästi sanoa vastaan. Yäk. Puistattaa vieläkin.
Onneksi ei tarvitse enää pelätä että on oven takana. Helpotus!
Ei saisi olla mielissään jonkun kuolemasta mutta minä olen ja se vähän mieltä painaa.- OnneaTulevaisuudellesi
Harmi että nainen on taputellut ja vihjaillut sinulle, mutta nythän olet vapaa miehistymään ja kirjoittelemaan tuntemuksiasi tälle palstalle saavuttaaksesi täydellisen karman.
- Tinkerbell
OnneaTulevaisuudellesi kirjoitti:
Harmi että nainen on taputellut ja vihjaillut sinulle, mutta nythän olet vapaa miehistymään ja kirjoittelemaan tuntemuksiasi tälle palstalle saavuttaaksesi täydellisen karman.
Heti toinen kiusaaja ilmaantuu paikalle. Kiusaamaan kiusattua. Vähän vielä kääntämään veistä. Anonyymisti tietenkin. Surkeampi kuin tyyppi joka kiusaa kasvokkain.
Miten pienisieluisia jotkut ovatkaan 😲
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3910553Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217921
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304892- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243412- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060