Avutonta lasta ei voi raiskata

KKOlinjasi

113

1617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskomatonta

Meidän oikeudettomuuslaitos on alkanut valmistautua islamilaiseen lainsäädäntöön näköjään!
      Nyt siis katsotaan jo, että 10-vuotias lapsi käsittää hyvin, mitä tapahtuu, kun kehitysmaamuslimi käyttää lerssiään lapseen. Voi helvetin perkele tätä touhua! Entäs jos tyttö olisi ollut viisivuotias? Sama homma kai?

Paskaläjä sai 3 vuotta eikä puhettakaan karkoituksesta. Korvauksia tuo läjä ei tule ikinä maksamaan. Ja viimeistään 1,5 vuoden päästä on taas vapaana rikastuttamassa kulttuuriamme. Toivottavasti saa edes monta kertaa pataan vankilassa!

• hervantalainen

ja presidentti antaa 11v.valtterille polkupyörän kun jää pysäkille,mutta ei reakoinut mitenkään 10v tytön raiskaukseen.ja pitäisi olla arvojohtaja.

• Anonyymi00124

Suomalaisten tyhmyys -200 älykkyysmittarilla. Matu saa tehdä mitä vaan huvittaa.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Suomalaisten tyhmyys -200 älykkyysmittarilla. Matu saa tehdä mitä vaan huvittaa.

Aloittaja on joku mätäpää raiskaaja.

• vanhemmat.vastuussa

Hyväksikäytöksihän sitä sanotaan. Harvemmin esim, sukulaismiehiä tai isäpuolia syytetään raiskauksesta, vaan hyväksikäytöstä, vaikka olisi oikeita yhdyntöjäkin.

Lapset ovat lapsia, lapsi etsii rakkautta senssipalstoita ja luulee, että näin aikuisten tulee tehdä, kun ovat "rakastuneita. " Lapsen vanhemmille myös rangaistus kuuluisi.

Tekijä on rikollinen, vaikka kuinka lapsi leikkisi aikuista.

• lakeja_perseestä

Kumma juttu, jos lapsi on alle 15-vuotias, niin ei ole vastuussa rikoksistaan oikeudessa. Mutta 10-vuotiaana jo tietää, että olisi pitänyt kilistellä avaimia ja pistää raapimalla ja kirkuen vastaan, kun kehitysmaamuslimi työntää siitintään sisään!

Onko nyt niin, että yleisellä tasolla lasten kykyä arvioida rikollista tekoa on pahasti aliarvioitu. Nythän 10-vuotiaskin on tavallaan hyväksytty seksikelpoiseksi. Mutta 14-vuotiasta ei voida syyttää vaikka jonkun pahoinpitelystä!

• lapset.kiinnostavat

näkyy ne 10-vuotiaat ja nuoremmatkin kelpaavan isäpuolille, isille, vaareille, enoille , sedille, muille tutuille.
        Älä unohda sitä, He saavat tuomion, kuten sai ntämä mamukin. Miksi tämä olisi pahempi juttu kuin että isäpuoli hyökkää lasta lääppimään heti, kun lapsen äiti sulkee kotioven? Näitähän on aika paljon oikeudessa.
        Niissäkään ei lasta raiskata, koska lapsi ei uskalla vastustella kodissaan elävää miestä eikä hevin uskalla äidilleenkään sanoa.

• ehdollistaAhmedille
        lapset.kiinnostavat kirjoitti:

näkyy ne 10-vuotiaat ja nuoremmatkin kelpaavan isäpuolille, isille, vaareille, enoille , sedille, muille tutuille.
        Älä unohda sitä, He saavat tuomion, kuten sai ntämä mamukin. Miksi tämä olisi pahempi juttu kuin että isäpuoli hyökkää lasta lääppimään heti, kun lapsen äiti sulkee kotioven? Näitähän on aika paljon oikeudessa.
        Niissäkään ei lasta raiskata, koska lapsi ei uskalla vastustella kodissaan elävää miestä eikä hevin uskalla äidilleenkään sanoa.

Meidän lainsäädäntökäytännöt taitaa mielistellä muslimeja näiltä osin? Ai miltä osin pahempi juttu? Ainakin siltä osin, että kyseessä on turvaa (elintasoa) hakeva mies. Siis pakenee sellaista muka, mihin itse syyllistyy täällä!
        Ja paha juttu on se. että näitä meidän kotoperäisiä lastenraiskaajia ei tuomita tarpeeksi tuntuviin rangaistuksiin. Ja paha juttu on se, että meille tuotetaan Lähi-idästä ja Afrikasta koko ajan lisää raiskaajia ja rikolliisia. Näitä eivät meidän nykyiset rangaistukset muuta kuin naurata. Jos tänne tulee väkeä maista, joissa varkaalta saatetaan lyödä raajoja poikki, homot ja avionrikkojat tapetaan, kuolemantuoimioita jaetaan pienistäkin teoista ja elinkautinen on elinkautinen, niin hymyynhän kriminaalin suu vetäytyy täällä väkisinkin. Ei meidän lakeja ole alunperin laadittu kehitysmaaväkeä huomioonottaen.

• naapuririkolliset
        ehdollistaAhmedille kirjoitti:

Meidän lainsäädäntökäytännöt taitaa mielistellä muslimeja näiltä osin? Ai miltä osin pahempi juttu? Ainakin siltä osin, että kyseessä on turvaa (elintasoa) hakeva mies. Siis pakenee sellaista muka, mihin itse syyllistyy täällä!
        Ja paha juttu on se. että näitä meidän kotoperäisiä lastenraiskaajia ei tuomita tarpeeksi tuntuviin rangaistuksiin. Ja paha juttu on se, että meille tuotetaan Lähi-idästä ja Afrikasta koko ajan lisää raiskaajia ja rikolliisia. Näitä eivät meidän nykyiset rangaistukset muuta kuin naurata. Jos tänne tulee väkeä maista, joissa varkaalta saatetaan lyödä raajoja poikki, homot ja avionrikkojat tapetaan, kuolemantuoimioita jaetaan pienistäkin teoista ja elinkautinen on elinkautinen, niin hymyynhän kriminaalin suu vetäytyy täällä väkisinkin. Ei meidän lakeja ole alunperin laadittu kehitysmaaväkeä huomioonottaen.

Itse asiassa ei taida olla sellaista maata mistä näitä raiskaajia ja muita rikollisia ei tulisi. Lukumäärältään suurin osa rikollisista tulee naapuri- ja lähimaista ja joilla ei ole mikään muu syy kuin tarve tulla tänne loisimaan ja rikoksiaan tekemään.

• SuvakkiNytVaanOn
        naapuririkolliset kirjoitti:

Itse asiassa ei taida olla sellaista maata mistä näitä raiskaajia ja muita rikollisia ei tulisi. Lukumäärältään suurin osa rikollisista tulee naapuri- ja lähimaista ja joilla ei ole mikään muu syy kuin tarve tulla tänne loisimaan ja rikoksiaan tekemään.

Ja HÖPÖ HÖPÖ!
        Suhteutettuna väestömääräänsä, ainoat maanosat jossa rikollisuuskerroin ylittää KAKSI, on AFRIKKA! Ja yhdessäkään Afrikan maassa se ei edes putoa alle kahden, ja pahin on Gambia jolla se on liki kuusi.

Länsimaissa pahin tilanne on Turkissa (jota mä en kyllä edes laske länsimaaksi, mut pistetään nyt kuitenkin) jossa se on 2,21 ja jokseenkin paremmin länsimaaksi laskettava Entinen Serbia ja Montenegro, jossa 2,25.

Naapurimaista Venäjällä se on 1,16 (ent. Neuvostoliiton alue 1,24.
        Ruotsi 1,96 ja Viro 1, 74. (Norjaa ei näy tossa)
        Eli jokaisella tollasen kokonaista pykälää pienemmät ku parhaitenkaan suoriutuneella Afrikan maalla! :)

Joten: Oisko sen suu saippua reseptin käyttöpaikka?

• peseitsesuusilipeällä
        SuvakkiNytVaanOn kirjoitti:

Ja HÖPÖ HÖPÖ!
        Suhteutettuna väestömääräänsä, ainoat maanosat jossa rikollisuuskerroin ylittää KAKSI, on AFRIKKA! Ja yhdessäkään Afrikan maassa se ei edes putoa alle kahden, ja pahin on Gambia jolla se on liki kuusi.

Länsimaissa pahin tilanne on Turkissa (jota mä en kyllä edes laske länsimaaksi, mut pistetään nyt kuitenkin) jossa se on 2,21 ja jokseenkin paremmin länsimaaksi laskettava Entinen Serbia ja Montenegro, jossa 2,25.

Naapurimaista Venäjällä se on 1,16 (ent. Neuvostoliiton alue 1,24.
        Ruotsi 1,96 ja Viro 1, 74. (Norjaa ei näy tossa)
        Eli jokaisella tollasen kokonaista pykälää pienemmät ku parhaitenkaan suoriutuneella Afrikan maalla! :)

Joten: Oisko sen suu saippua reseptin käyttöpaikka?

Etkö sä älykääpiö tajua että vaikka mitä keksittyjä lukuja tai vaikka tosiakin vetelisit esiin niin se ei muuta sitä että Suomessa lukumäärältään eniten rikoksia tehneitä ulkomaalaisia ovat lähi-ja naapurimaista tulleiden tekemiä. Heitä kun on täällä kymmen, jopa satakertaisesti enemmän kuin muita ulkomaalaisia. Siihen tosiasiaan ei nyt auta mitkään suhteutuksesi. Sitäpaitsi Suomessa ulkomaalaisten tekemistä rikoksista on yli puolet turistien tekemiä, eli juuri heidän jotka laillisesti ovat tulleet tänne väliaikaisesti oleskelemaan, pääasiassa naapurimaistamme ja muista itä-euroopan maista.

• HeiSunHeiluvilles
        peseitsesuusilipeällä kirjoitti:

Etkö sä älykääpiö tajua että vaikka mitä keksittyjä lukuja tai vaikka tosiakin vetelisit esiin niin se ei muuta sitä että Suomessa lukumäärältään eniten rikoksia tehneitä ulkomaalaisia ovat lähi-ja naapurimaista tulleiden tekemiä. Heitä kun on täällä kymmen, jopa satakertaisesti enemmän kuin muita ulkomaalaisia. Siihen tosiasiaan ei nyt auta mitkään suhteutuksesi. Sitäpaitsi Suomessa ulkomaalaisten tekemistä rikoksista on yli puolet turistien tekemiä, eli juuri heidän jotka laillisesti ovat tulleet tänne väliaikaisesti oleskelemaan, pääasiassa naapurimaistamme ja muista itä-euroopan maista.

No en ymmärrä! :)

Koska jos puhutaan maahanmuuttajien tekemistä rikoksista, niin en kyllä yhtään ymmärrä et mihin muuhunkaan rikoksia tekevien maahanmuuttajien määrää voi verrata ku kyseiten maahanmuuttajien kokonaismäärään!? :)
        Mihinkäs sitä sit SUN mielestäs pitäs verrata? :) Maaoravien määrään Ahvenanmaalla? Pohjanmaan tulvien vedenkorkeuden keskimääräiseen päivittäisvaihteluun eri Pohjanmaan kunnissa? Vai mihin?

Ja toisaalta taas, sittenkös sä vajakki olisit tyytyväinen, ja mä saisin suoraan verrata PELKKIÄ lukumääriä, kun täällä on joku kolmannes kaikista asukkaista jotain Pohjois-Afrikkalaisia, jotka jo tekevät rikoksia ENEMMÄn ku kaikki kantasuomalaisetkin? :) Sekö on se sun UNELMASI?

Ja koska sun loppupapatus on pelkkää mutua, ilman linkkiä, mä ignooraan sen kunnes osaat linkittääkin väittämäsi "faktat".

• HeiSunHöpinäs
        HeiSunHeiluvilles kirjoitti:

No en ymmärrä! :)

Koska jos puhutaan maahanmuuttajien tekemistä rikoksista, niin en kyllä yhtään ymmärrä et mihin muuhunkaan rikoksia tekevien maahanmuuttajien määrää voi verrata ku kyseiten maahanmuuttajien kokonaismäärään!? :)
        Mihinkäs sitä sit SUN mielestäs pitäs verrata? :) Maaoravien määrään Ahvenanmaalla? Pohjanmaan tulvien vedenkorkeuden keskimääräiseen päivittäisvaihteluun eri Pohjanmaan kunnissa? Vai mihin?

Ja toisaalta taas, sittenkös sä vajakki olisit tyytyväinen, ja mä saisin suoraan verrata PELKKIÄ lukumääriä, kun täällä on joku kolmannes kaikista asukkaista jotain Pohjois-Afrikkalaisia, jotka jo tekevät rikoksia ENEMMÄn ku kaikki kantasuomalaisetkin? :) Sekö on se sun UNELMASI?

Ja koska sun loppupapatus on pelkkää mutua, ilman linkkiä, mä ignooraan sen kunnes osaat linkittääkin väittämäsi "faktat".

Jos sä et osaa virallisia tilastoja etsiä kun netti on nenäsi alla, niin en voi tyhmyydellesi mitään.
        Rikosten kokonaislukumäärät maittain ne on ne mitä on katsottava eikä ainoastaan suhdeluvut verrattuna lukumäärään. Meille merkitsee eniten kokonaismäärä eli se mitä oikeasti on tapahtunut eikä mitkään suhdeluvut. Kai sä tajuat että mitä enemmän jonkun maan kansalaisia täällä on, niin sitä enemmän heidän tekemiään rikoksiakin tapahtuu, siihen ei silloin auta mitkään suhdeluvut kun heidän lukumääränsä ovat moninkertaiset. Suomalainen joutuu todennäköisemmin silloin tämän maan kansalaisen tekemän rikoksen kohteeksi. Rikoksiakin on monenlaisia, ei vain raiskauksia. Turha sinun rajakkivajakki on mitään sauhuta ellet huomioi sitten KAIKKIEN ulkomaalaisten rikoksia.

• NäinpäinmeilläRuotsissa
        HeiSunHöpinäs kirjoitti:

Jos sä et osaa virallisia tilastoja etsiä kun netti on nenäsi alla, niin en voi tyhmyydellesi mitään.
        Rikosten kokonaislukumäärät maittain ne on ne mitä on katsottava eikä ainoastaan suhdeluvut verrattuna lukumäärään. Meille merkitsee eniten kokonaismäärä eli se mitä oikeasti on tapahtunut eikä mitkään suhdeluvut. Kai sä tajuat että mitä enemmän jonkun maan kansalaisia täällä on, niin sitä enemmän heidän tekemiään rikoksiakin tapahtuu, siihen ei silloin auta mitkään suhdeluvut kun heidän lukumääränsä ovat moninkertaiset. Suomalainen joutuu todennäköisemmin silloin tämän maan kansalaisen tekemän rikoksen kohteeksi. Rikoksiakin on monenlaisia, ei vain raiskauksia. Turha sinun rajakkivajakki on mitään sauhuta ellet huomioi sitten KAIKKIEN ulkomaalaisten rikoksia.

Suomalaisperäiset mamut tekivät täällä Ruotsissa suhdelukuun enemmän rikoksia kuin ulkomaalaiset siellä Suomessa. Ruotsinsuomalaisten osuus väestöstä on n.2%, heidän osuutensa kaikista Ruotsin rikoksista oli 4,2%.

• JoinMe
        HeiSunHöpinäs kirjoitti:

Ainiin mistähän epävirallisista sä sit kuvittelt mun muka noi mainitsemani luvut saaneeni? :) Ja kyllä mä mun mielestäni tein ihan samaa ku sä itse, eli sä kerroit et ketkä ulkomaalaisryhmät sun mielestäs (koska eipä näkyny lähdettä omillekaan epävirallisille tiedoilles, niin kyseessä on sillon ihan samoin vain usn oma mielipiteesi! :) ) tekee Suomessa eniten rikoksia, eikä se että paljon Suomessa tehdään rikoksia, kuten sä puupää NYT väität, joten otahan lääkkees. Ja mä taas vaan suhteutin noi rikosmäärät siten et ne on verrattavissa siten et niistä ilmenee myös se yksittäisen maan suhteellisuus, joten mitähän väärää siinä nyt arvon herran mielestä oli!? :) Vaiko vaan se, et se ei miellyttänytkään sun suvakkikuplatotuuttasi? No voi voi! :) Pitääkö halata lohdutukseksi?

Ja mulle passaa kyllä vallan mainiosti ettei sit oteta yhtään ketään MISTÄÄN maasta, niin Suomessa on heti muutama kymmentätuhatta rikosta vähemmän vuodessa, joten: Tällähän tää suttaantuu! Kättä päälle?
        Ja tuu ens viikkolla mun mukaa Rajat kiinni miekkariin?

Ja tajuun joo et et mitä enemmän ja blaa-blaa ja et suo huolestuttaa ihab VIIIITUSTI rikoksien määrä Suomessa, joten: Venäläisiä tänne ei enää juurikaan tule, eikä o tulossa. Lähi-idästä ja Pohjois-Afrikasta taas pukkaa porukkaa ku liukuhihnalta. Noista molemmista tulevat tekee rikoksia tuplasti sen mitä venäläistaustaset. Joten rikosten määrästä huolestuneena, pistäppäs käsisydämelles ja sano ihan aikuisten oikeesti et mitä sun siis kannattais tehdä? :) Eli sä käytännössä kokoajan siinä vaan mussutat, et miks MINÄ juuri olen oikeassa! :D Kiitos siitä!

• SuvakkiEiVaanOsaa
        NäinpäinmeilläRuotsissa kirjoitti:

Suomalaisperäiset mamut tekivät täällä Ruotsissa suhdelukuun enemmän rikoksia kuin ulkomaalaiset siellä Suomessa. Ruotsinsuomalaisten osuus väestöstä on n.2%, heidän osuutensa kaikista Ruotsin rikoksista oli 4,2%.

Jaa silöä roåttålaisella måtemåtiikallako? :)
        No lasketaanpas! (vaikka etpä säkään näytä osaavan mitään lähdettä mutuillesi osaavan laittaa, mut huvitetaan nyt itteämme olettamalla et noi luvut sattuis olemaan oikeita! )

Siis 2 % noin. 10 miljoonaisen Ruåtsin väestöstä tekee ruotsinsuomalaisten osuudeks sen 200 000 (ja jo nyt mentiin päin mettää, koska oikea määrä on 675 000, jos mukaan lasketaan toisen ja kolmannenkin polven! :) Mut ei se mitn. En mä kuvittelutkaan et töst tulee yhtään mitään suvakkiaivopierujen lisäks. Joten jatketaan nyt sit)

Brå:n mukaan 2017 rikoksia Ruotsissa tehtiin 1 514 902 kpl. Josta sun väittämän mukaan ruotsinsuomalaisten osuus on siis se 4 % tosta, eli: 60 000.

Tästä saadaan ruotsinsuomalaisten tekemien rikosten suhdeluvuks koko väkimäärään nähden: 0,13. Joten verrataas tota lukua sit tohon käyttämääni tilastoon, ja katotaan et kuinka monenneks ruotsinsuomalaiset pääsis Suomen rikostilastoissa tolla luvulla. Näköjään somalien kans tasoihin, Kongo, Sudan ja Gambia menee viel komeesti ohi. Eli ei nyt ihan pitäny paikkaansa sun kuolavaahtoilus, vaikka leikittiin tätä leikkiä sun päässäs keksimillä numeroilla, et kuin nuija sä oot jos sä et osaa edes KEKSIÄ sellasia numeroita joilla sun valhees olis totta!? :D

Ja sit jos käytetään tota ihan aikuisten oikeaa ruotsinsuomalaisten määrää, 675 000, niin saadaan suhdeluvuks: 0,08, jolla ollaankin sit tos Suomen rikostilastossa kiltimpiä ku Suomessa rikoksia tehneet ruotsalaiset! :)

Joten mistäs seuraavaks aattelit valehdella? :)

• PhyiSilmiesVäliin
        JoinMe kirjoitti:

Ainiin mistähän epävirallisista sä sit kuvittelt mun muka noi mainitsemani luvut saaneeni? :) Ja kyllä mä mun mielestäni tein ihan samaa ku sä itse, eli sä kerroit et ketkä ulkomaalaisryhmät sun mielestäs (koska eipä näkyny lähdettä omillekaan epävirallisille tiedoilles, niin kyseessä on sillon ihan samoin vain usn oma mielipiteesi! :) ) tekee Suomessa eniten rikoksia, eikä se että paljon Suomessa tehdään rikoksia, kuten sä puupää NYT väität, joten otahan lääkkees. Ja mä taas vaan suhteutin noi rikosmäärät siten et ne on verrattavissa siten et niistä ilmenee myös se yksittäisen maan suhteellisuus, joten mitähän väärää siinä nyt arvon herran mielestä oli!? :) Vaiko vaan se, et se ei miellyttänytkään sun suvakkikuplatotuuttasi? No voi voi! :) Pitääkö halata lohdutukseksi?

Ja mulle passaa kyllä vallan mainiosti ettei sit oteta yhtään ketään MISTÄÄN maasta, niin Suomessa on heti muutama kymmentätuhatta rikosta vähemmän vuodessa, joten: Tällähän tää suttaantuu! Kättä päälle?
        Ja tuu ens viikkolla mun mukaa Rajat kiinni miekkariin?

Ja tajuun joo et et mitä enemmän ja blaa-blaa ja et suo huolestuttaa ihab VIIIITUSTI rikoksien määrä Suomessa, joten: Venäläisiä tänne ei enää juurikaan tule, eikä o tulossa. Lähi-idästä ja Pohjois-Afrikasta taas pukkaa porukkaa ku liukuhihnalta. Noista molemmista tulevat tekee rikoksia tuplasti sen mitä venäläistaustaset. Joten rikosten määrästä huolestuneena, pistäppäs käsisydämelles ja sano ihan aikuisten oikeesti et mitä sun siis kannattais tehdä? :) Eli sä käytännössä kokoajan siinä vaan mussutat, et miks MINÄ juuri olen oikeassa! :D Kiitos siitä!

No niin. Samaa mieltä oon siitä että jos rajat kiinni, niin sitten kaikilta. Suomalaiset muihin maihin muuttaneet takaisin tänne töihin ja veroja maksamaan. Mitenköhän saatais toimimaan?
        Ja kiitos ei, mihinkään miekkariin en mielisairaiden öykkärien kanssa lähde, heille suon vain virtuaalisen sylkäsyn silmien väliin sillä arvostukseni heitä kohtaan on nolla.
        Toisin kuin sinä, minä en ole ketään tiettyä maata vielä erikoisesti nimennyt. Muutenkin sinun kirjoituksesi on omia olettamuksiasi minusta eikä asiasta josta kommentoimme. Johtuuko se siitä että tunnet muuten olevasi häviöllä kun sinulle esitetään faktoja.
        Kieltäydyt jopa itse virallisia tilastoja etsimään, sekin viittaa siihen että tiedät minun olevan oikeassa ja olet ne nähnyt, eiks niin...
        Ja voi raukka pieni, tuo väitteesi venäläisten tänne tulevasta määrästä ja rikollisuudesta oli se naurettavin, eiköhän sun nyt kuitenkin kannattaisi taas katsoa niitä ihan oikeita tilastoja eikä niitä mitä on sun tyhmän pääsi sisällä. Toisaalta en ole yllättynyt putinuudestasi, sitähän te suurin osa rajakkivajakeista olette, ei se mikään salaisuus ole. Päinvastoin, kyllähän me tiedämme teidän olevan niitä oikeita maassamme olevia isänmaanpettureita.
        Ja muista sitten pyyhkiä mun virtuaalisylkäsy pois sun naamalla kun ootte siellä miekkarista ens viikolla.
        Muista tämä, PHYI... 😂

• annamunkaikkikestää
        PhyiSilmiesVäliin kirjoitti:

No niin. Samaa mieltä oon siitä että jos rajat kiinni, niin sitten kaikilta. Suomalaiset muihin maihin muuttaneet takaisin tänne töihin ja veroja maksamaan. Mitenköhän saatais toimimaan?
        Ja kiitos ei, mihinkään miekkariin en mielisairaiden öykkärien kanssa lähde, heille suon vain virtuaalisen sylkäsyn silmien väliin sillä arvostukseni heitä kohtaan on nolla.
        Toisin kuin sinä, minä en ole ketään tiettyä maata vielä erikoisesti nimennyt. Muutenkin sinun kirjoituksesi on omia olettamuksiasi minusta eikä asiasta josta kommentoimme. Johtuuko se siitä että tunnet muuten olevasi häviöllä kun sinulle esitetään faktoja.
        Kieltäydyt jopa itse virallisia tilastoja etsimään, sekin viittaa siihen että tiedät minun olevan oikeassa ja olet ne nähnyt, eiks niin...
        Ja voi raukka pieni, tuo väitteesi venäläisten tänne tulevasta määrästä ja rikollisuudesta oli se naurettavin, eiköhän sun nyt kuitenkin kannattaisi taas katsoa niitä ihan oikeita tilastoja eikä niitä mitä on sun tyhmän pääsi sisällä. Toisaalta en ole yllättynyt putinuudestasi, sitähän te suurin osa rajakkivajakeista olette, ei se mikään salaisuus ole. Päinvastoin, kyllähän me tiedämme teidän olevan niitä oikeita maassamme olevia isänmaanpettureita.
        Ja muista sitten pyyhkiä mun virtuaalisylkäsy pois sun naamalla kun ootte siellä miekkarista ens viikolla.
        Muista tämä, PHYI... 😂

*phew*
        No nyt mä tiedän mitä mielenterveyshoitsut joutuu kokemaan joka päivä, ei voi kyllä enää muuta sanoa! :/ Elämäni paras päätös etten lähteny lääketieteen alalle!

• tämätietolöytyy
        PhyiSilmiesVäliin kirjoitti:

Muista tämä, PHYI... 😂

Suomen vankiloissa istuu ulkomaalaisia eniten tässä järjestyksessä:
        Virolaiset
        Irakilaiset
        Venäläiset
        Liettualaiset
        Romanialaisia
        Ruotsalaiset
        Somalialaiset

• hervantalainen
        peseitsesuusilipeällä kirjoitti:

se on merkillistä että täälläkin tästä asiasta löytyy puolustajia,törkeä teko on törkeä teko.ja nämä matut tekevät niitä huomattavasti enemmän kuin kantaväestö.minä en lähtisi puolustamaan raiskaajia ikinä mutta täälläkin näitä suvaitsevaisia riittää.minkähän takia.

• Hirteenjamunatpois

Mekkakulli taas saa kultamuna käsittelyä oikeudessa!
      Mekkakullit tulee pakkokastroida jo rajalla!

• hervantalainen

suvaisten mielestä suomi jostain ihmeen syystä tarvii näitä lukutaidottomia moniosaajia.vaikka n.2%on työllistynyt ja hekin vain johonkin tulkin tehtävään.tässäkin kyse on rahasta,sillä matupisneksessä pyörii iso raha josta moni ottaa osansa.

• hakuhistoria.katso

10-vuotiaat kyllä ihan hyvin tietävät "nämä jutut" jo. Lapset ovat kehittyneempiä, mitä lie vanhempien mielessä ollut, kun ei tytön netin käyttämistä ole valvottu. Ikävä vain, että ensimmäinen "rakastuminen" oli hyväksi käyttävä aikuinen mies.

• Raiskaajiensuojelua

Tietäminen on lupa raiskaukseen?

• tietoalöytyyjoo

Tämä on selvästi suvakin kommentti asiaan. Veikkaisin peräti punavihreää feministiä, sukupuolesta ei voi enää olla varma näiden kanssa, mutta ei kai ole väliksikään.

• nuorten.lehdet.roskaa

Et halua ymmärtää. Sallisistko sinä lapsesi etsiä seuraa senssipalstoilta? oletko koskaan kuunnellut lasten juttuja, kyllä niitä niin hihityttää jo ihan pikkukoululaisia nämä aikuisten jutut. Tytöt etenkin ovat varhain kehittyviä Nuorten lehdissä oli jo 10 vuotta sitten kysymyksiä, olen 11, meidän luokalla kaikki muut ovat seurustelleet, minua ei koskaan ole edes suudeltu, Mikä minussa on vikana.

Lapset ovat toisaalta kuitenkin niin tietämättömiä, he eivät ymmärrä, että etenkin seksi on vasta aikuisten asia. Että voi ihan hyvin vastustaa, jos vähän vanhempi tai aikuinen pussailee ja rupeaa riisumaan. Siitä lapsia pitäisi myös valistaa.

Nuorten lehdet ovat kaikessa jatkuvassa seurustelluhömpässään vaarallista lluettavaa lapsille. Ne kaihoisat katseet luokan komeimpaan poikaan tai nuoreen miesopettajaan- Tai kotikerrostalon huoltomiesharjjoittelijaan, jolla on niin söpö hymy.

• tekijä.rikollinen
        Raiskaajiensuojelua kirjoitti:

Tietäminen on lupa raiskaukseen?

Ei. Tekijä on aina rikollinen. Mutta perehdypäs vähän tähän lasten maailmaan tässä seksikylläisessä maailmassa.
        Lapsilla on liian aikaisin aikuisten asiat mielessä, ota huomioon, tääkin tyttö aikuisten senssipalstalta löysi tämän miehen.

• ksjdksdj

Lapset on uteliaita, mutta se ei ole sama asia kuin halu.

• Syyllistäkää_muut
        nuorten.lehdet.roskaa kirjoitti:

Et halua ymmärtää. Sallisistko sinä lapsesi etsiä seuraa senssipalstoilta? oletko koskaan kuunnellut lasten juttuja, kyllä niitä niin hihityttää jo ihan pikkukoululaisia nämä aikuisten jutut. Tytöt etenkin ovat varhain kehittyviä Nuorten lehdissä oli jo 10 vuotta sitten kysymyksiä, olen 11, meidän luokalla kaikki muut ovat seurustelleet, minua ei koskaan ole edes suudeltu, Mikä minussa on vikana.

Lapset ovat toisaalta kuitenkin niin tietämättömiä, he eivät ymmärrä, että etenkin seksi on vasta aikuisten asia. Että voi ihan hyvin vastustaa, jos vähän vanhempi tai aikuinen pussailee ja rupeaa riisumaan. Siitä lapsia pitäisi myös valistaa.

Nuorten lehdet ovat kaikessa jatkuvassa seurustelluhömpässään vaarallista lluettavaa lapsille. Ne kaihoisat katseet luokan komeimpaan poikaan tai nuoreen miesopettajaan- Tai kotikerrostalon huoltomiesharjjoittelijaan, jolla on niin söpö hymy.

Eli nuorten lehdet ovat syynä raiskaukseen, ei matu

• äläriehu.ajattele

Ei. En usko, että lapsi tuntee sellaista halua, että heittäisi hissiin vaatteensa. (huonot harlekiini-kirjat).
        Mutta lapsi ei välttämättä rakkauden nälässään, nyt on aikuinen ja seurustelen, uskalla laittaa vastaankaan. Jolloin se ei ole raiskaus, vaan hyväksikäyttö,.

Hyväksikäyttö on rikollista ja siitä saa tuomion. Jopa yli 18-vuotiaankin hyväksikäyttö voi olla rangaistavaa, jos nuori on alisteisessa asemassa tai vammainen tms.

• ei.voi.keskustella
        Syyllistäkää_muut kirjoitti:

Oletteko oikeasti noin tyhmiä? Ihan oikeestiko olet? Ei sulla ainakaan lapsia ole tai et ole lähihuoltaja, jos et ymmärrä, mitä kirjoitan ennaltaehkäisystä tälläisiin.

aikuiset työntävät lapsille seksiä joka tuuttiin, niinpä lapsilla on kiire päästä tuohon vaikka nuorten lehtien seksikylläiseen elämänmakuun mukaan.

• Raiskaajiensuojelua
        tekijä.rikollinen kirjoitti:

Ei. Tekijä on aina rikollinen. Mutta perehdypäs vähän tähän lasten maailmaan tässä seksikylläisessä maailmassa.
        Lapsilla on liian aikaisin aikuisten asiat mielessä, ota huomioon, tääkin tyttö aikuisten senssipalstalta löysi tämän miehen.

Pedofiilit eivät siis osaa kirjautua lasten palstalle ja lasten on aina ymmärrettävä mikä on "aikuisten palsta". Eli haluat syyllistää 10-vuotiaan raiskauksen uhrin.

• katsolastasi

Kenen syy on, jos lapsi seikkailee kaiken maailman aikuisten treffipalstoilla hyväksikäyttäjien uhriksi hakeutumassa?

oisko vanhemmilla vähän vastuuta katsoa ja keksiä lapselle muuta puuhaa kuin että lapsen ajatukset askartelevat seurustelukumppanin etsimisessä.

• eivät.ole.tyhmiä
        Raiskaajiensuojelua kirjoitti:

Pedofiilit eivät siis osaa kirjautua lasten palstalle ja lasten on aina ymmärrettävä mikä on "aikuisten palsta". Eli haluat syyllistää 10-vuotiaan raiskauksen uhrin.

10-vuotiaan tietokoneen käyttö pitää olla aikuisen hallinnassa. Ja lokitiedot aikuisen saatavissa.
        Kyllä kai lapsi ymmärtää aikuisen olevan kyseessä, jos joku kyselee, että otapas pimpistäsi kuva ja laita mulle. Jos lapsi osaa tietokonetta käyttää, kyllä hän tietää jo, mitä lapset puhuvat ja nämä seksijutut.

• Syyllistäkää_muut
        katsolastasi kirjoitti:

Kenen syy on, jos lapsi seikkailee kaiken maailman aikuisten treffipalstoilla hyväksikäyttäjien uhriksi hakeutumassa?

oisko vanhemmilla vähän vastuuta katsoa ja keksiä lapselle muuta puuhaa kuin että lapsen ajatukset askartelevat seurustelukumppanin etsimisessä.

Eli nyt syyllistetään kiireiset vanhemmat, ei raiskaajaa

• valvo.lapsiasi

Raiskkaaja on syyllinen, mutta tälläisten ennaltaehkäisystä ei siis saa lapsettomien yksinkertaisten kanssa edes puhua.
        Mun lapset on tarkassa valvonnassa netin käytön suhteen. Ja puhelimet katsotaan myös. Esim, etteivät missään ryhmissä kiusaa ketään koulukavereitaan.

• Tärkeintä_ettei_muitanää
        valvo.lapsiasi kirjoitti:

Raiskkaaja on syyllinen, mutta tälläisten ennaltaehkäisystä ei siis saa lapsettomien yksinkertaisten kanssa edes puhua.
        Mun lapset on tarkassa valvonnassa netin käytön suhteen. Ja puhelimet katsotaan myös. Esim, etteivät missään ryhmissä kiusaa ketään koulukavereitaan.

Sää oot onnellinen suvakki, jonka oma perhe on suojattu maailman julmuudelta ja hyväksikäytöiltä

• hervantalainen

Eli nyt syyllistetään kiireiset vanhemmat, ei raiskaajaa

raiskaus on aina RAiSKAUS.

• Hammurabinlaki

Asiasta päättäneet tuomarit, haiskaa paskalle ja niinhän te haisettekin.
      Toivon totisesti että jollekulle läheisellenne tapahtuu samoin.

• TotuusSattuuQC

"Toivon totisesti että jollekulle läheisellenne tapahtuu samoin."

Aina kun joku päästää suustaan tällaisia törkeyksiä niin osoittaa vain ja ainoastaan että ei ole itse moraalisesti yhtään sen korkeammalla tasolla kuin se alkuperäinen tekijä. Samalla tavalla halveksitte muiden koskemattomuutta.

• vanhemmat.vastuussa

Valvokaa lapsianne, heidän netin käyttöään ja menojaan. Älkää itse täyttäkö lastenne päätä kaikilla seksijutuilla vaihtuvien kumppaneiden kanssa. Kyllä siinä lapsen pää menee pyörälle, jos äidillä ja isällä on aina uusi heila menossa kodeissaan, kummassakin kodissa lapsi näkee nuoren lemmen seksuaalisuutta.

Mitä olen katsellut, avioerolapset alkavat nuorempina kulkemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, he ajautuvat ennemmin abortteihin ja parit asuinkumppanit jo ennen 20 vuotta. Melkein itkin, kun mukava sukulaistyttö 13-vuotiaana kovanaamainen pimatsu ja seurustelee 16-vuotiaan aina peffassa kiinni olevan kundin kanssa. Niin säälittävää, vanhemmat erosivat lapsen ollessa suunnilleen 10-vuotias, kummallakin yhtä parin vaihtoa senjälkeen.

• Lakiarikollisille
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

"Toivon totisesti että jollekulle läheisellenne tapahtuu samoin."

Aina kun joku päästää suustaan tällaisia törkeyksiä niin osoittaa vain ja ainoastaan että ei ole itse moraalisesti yhtään sen korkeammalla tasolla kuin se alkuperäinen tekijä. Samalla tavalla halveksitte muiden koskemattomuutta.

Olen samaa mieltä nimim. Hammurabinlaki kanssa. Jos tuomari ei ole ammattinsa vaatimusten tasalla, kun tuomitsee kymmenvuotiasta hyväksikäyttänyttä (raiskannutta), niin hän on ansainnut vastaavan kohtelun itselleen tai läheiselleen.
        Nimimerkiltä "TotuusSattuuQC" kysyisin vaan, että muuttuuko teko tekemättömäksi, jos minä yritän olla moraalisesti korkeammalla tasolla kuin raiskaaja? Millä tavalla yhteiskunta muuttuu paremmaksi, jos rikoksista ei tuomita kunnolla?
        Voin ilmoittaa, että minä haistatan pitkät paskat rikoksia tekevän matun koskemattomuudelle ja olen nimenomaan sitä mieltä, että koskemattomuutta on rikollisia kohtaan jo sovellettu liikaa Suomessa. Seuraavaksi pitäisi mennä takaisin raippa- ja häpeäpuurangaistuksiin. Rangaistus väärintekijän henkisen tason mukaan. Jos tekijä on apinan tasolla, niin rangaistakoon kuin apinaa.

• sanaleikkiä

Hänhän sai rangaistuksen. Sinut saa tuomita raiskauksesta, vaikka et olisi yhtään väkivaltaa tai väkisin yhtynyt uhriisi.

Onko sinulle iso merkitys sillä, että tuomio tuli hyväksikäytöstä.. Jo sana kertoo, että silloin on oikeustoimikelvotonta henkilöä hyväksikäytetty,

• TananDaiju
        sanaleikkiä kirjoitti:

Hänhän sai rangaistuksen. Sinut saa tuomita raiskauksesta, vaikka et olisi yhtään väkivaltaa tai väkisin yhtynyt uhriisi.

Onko sinulle iso merkitys sillä, että tuomio tuli hyväksikäytöstä.. Jo sana kertoo, että silloin on oikeustoimikelvotonta henkilöä hyväksikäytetty,

Juu sai rangaistuksen, mutta sai VÄÄRÄN rangaistuksen!
        Sama kun pankkiryöstäjä tuomittais pelkästään luvattoman aseen hallussapidosta sakkoon, muttei koko pankkiryöstöstä OLLENKAAN!? :/

• TotuusSattuuQC

Kaikessa mielenkuohussa voisi kuitenkin muistaa ne faktat. Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä maksimirangaistus on täysin yhtä kova kuin raiskauksestakin. On siis vain täysin rikostekninen seikka että nimitetäänkö rikosta raiskaukseksi vai lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi. Tuomio on siis ihan riippumaton kummalla rikosnimikkeellä syyllinen tuomitaan.

• sinä.sanoit.selvästi

puhut asiaa. olen asiaa lähestynyt ehkä väärältä kannalta kiinnittäessäni huomion tuohon nettiseurusteluun ennen tapaamista.
        Lapsi on lapsellinen, jos lluulee jonkun kuuluvan "aikuisuuteen", ei vastustele, vaikka kuinka tekisi kipeää ja olisi vastenmielistä. Mutta se ei ole raiskaus, vaan hyväksikäyttö

Niinhän kaikki sukulaismiehetkin ym. netti -pedofiilit tuomitaan hyväksikäytöstä.

• Cappas

Tuo oli kyllä olennainen huomautus; en tiennyt asiaa. En tähän ketjuun ole kirjoittanut, mutta hyvä kun tuli luettua loppuun asti - kiitos tämän seikan esiintuomisesta; se auttaa ymärtämään tuomiota, joka jää sellaisenaan luettuna puolitotuuden asteelle.

• Avutonta_ei_voi_raiskata
        sinä.sanoit.selvästi kirjoitti:

puhut asiaa. olen asiaa lähestynyt ehkä väärältä kannalta kiinnittäessäni huomion tuohon nettiseurusteluun ennen tapaamista.
        Lapsi on lapsellinen, jos lluulee jonkun kuuluvan "aikuisuuteen", ei vastustele, vaikka kuinka tekisi kipeää ja olisi vastenmielistä. Mutta se ei ole raiskaus, vaan hyväksikäyttö

Niinhän kaikki sukulaismiehetkin ym. netti -pedofiilit tuomitaan hyväksikäytöstä.

Eli vastusteluun kykenemätöntä ei voi raiskata. Pedofiilit kiittää tätä linjausta.

• lasta.on.kuultu

Niin, tuomio on törkeästä hyväksikäytöstä, kuten mies sai. Ihan sama, jos hän olisi houkutellut aikuisen kehitysvammaisen ja yhtynyt häneen. Jos kyseessä ei ole raiskaus, väkivaltainen väkisin yhtyminen, on oikeustoimikelvottoman törkeä hyväksikäyttö.,

Raiskaus olisi , jos hän hyökkäisi puskasta lapsen kimppuun, aiheuttaisi vammoja, repisi vaatteet. Uskon, että myös lasta on kuultu.

• Avutonta_ei_voi_raiskata
        lasta.on.kuultu kirjoitti:

Niin, tuomio on törkeästä hyväksikäytöstä, kuten mies sai. Ihan sama, jos hän olisi houkutellut aikuisen kehitysvammaisen ja yhtynyt häneen. Jos kyseessä ei ole raiskaus, väkivaltainen väkisin yhtyminen, on oikeustoimikelvottoman törkeä hyväksikäyttö.,

Raiskaus olisi , jos hän hyökkäisi puskasta lapsen kimppuun, aiheuttaisi vammoja, repisi vaatteet. Uskon, että myös lasta on kuultu.

Joo, kun raiskaa avuttoman, joka ei pysty suojelemaan itseänsä, niin pääsee pienemmällä tuomiolla

• böyrisdynyd
        lasta.on.kuultu kirjoitti:

Jep, jep ja ikä ei siis paina mitään? Vaikka tuo kersa olisi ollut 3-vuotias? Vai onko raja jossain piilotettuna? Helvata, miten sairaasti toimivia tuomareita meillä on! Mahdollisuus olisi ollut kansan oikeustajun mukaiseen tuomioon raiskauksesta! Aivan saatanan sairasta rikollisen paapomista taas kerran!

• SuvakkiNytVaanOn

Juu! Nimenomaan kannattais tosiaan muistaa ne faktat, eikä puhua paskaa koko ajan! :) Vai saa 10-vuotiaan raiskauksesta SAMAN tuomion ku lapsen seksuaalisesta hyväkaiköytöstä vai? :) ... No tsekataanpas!

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttä, rangaistusskaala:
        "... vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi."

Törkeä raiskaus (HUOM! Törkeä, koska asianomistaja oli alle 18-vuotias! Sillä ihan joka raiskaus joka kohdistuu alle ton ikäiseen, on automaattisesti tärkeä!):
        "... vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi."

Joten: Mitäs jos menisit vielä kuitenkin muutamaksi vuodeksi sinne hiekkalaatikolle harjottelemaan sitä valehtelua, kun ei toi näytä oikein luonnistuvan! :)

• SuvakkiNytVaanOn

Juu! Nimenomaan kannattais tosiaan muistaa ne faktat, eikä puhua paskaa koko ajan! :) Vai saa 10-vuotiaan raiskauksesta SAMAN tuomion ku lapsen seksuaalisesta hyväkaiköytöstä vai? :) ... No tsekataanpas!

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttä, rangaistusskaala:
        "... vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi."

Törkeä raiskaus (HUOM! Törkeä, koska asianomistaja oli alle 18-vuotias! Sillä ihan joka raiskaus joka kohdistuu alle ton ikäiseen, on automaattisesti tärkeä!):
        "... vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi."

Joten: Mitäs jos menisit vielä kuitenkin muutamaksi vuodeksi sinne hiekkalaatikolle harjottelemaan sitä valehtelua, kun ei toi näytä oikein luonnistuvan! :)

Ja tuli nyt vielä varmistettua tosta alotuksen linkistä se sen saama tuomi, joka siis näyttikin olevan TÖRKEÄ lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, jossa taas tuomiohaarukka onkin: "... vähintään yhdestä kymmeneen" mutta joka ei SILTIKÄÄN ole sama kuin törkeestä raiskauksesta!

• SamatMaksimiTuomiot

Ja tuli nyt vielä varmistettua tosta alotuksen linkistä se sen saama tuomi, joka siis näyttikin olevan TÖRKEÄ lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, jossa taas tuomiohaarukka onkin: "... vähintään yhdestä kymmeneen" mutta joka ei SILTIKÄÄN ole sama kuin törkeestä raiskauksesta!

No ei tuolla paljon eroa ole jos toinen on vähintään yhdeksi, enintään kymmeneksi ja toinen vähintään kahdeksi, enintään kymmeneksi. Maksimirangaistukset ovat samat kummassakin.

• MäkeenVaanTollaiPaska
        SamatMaksimiTuomiot kirjoitti:

No ei tuolla paljon eroa ole jos toinen on vähintään yhdeksi, enintään kymmeneksi ja toinen vähintään kahdeksi, enintään kymmeneksi. Maksimirangaistukset ovat samat kummassakin.

No on siinä ny mun mielestäni kuitenkin merkittävä ero, jos minimi on toisessa kaks kertaa enemmän!? Koska jos se olis yåtuomittu törkeen raiskauksen skaalan mukaan, niin sen tuomio olis nykyisen 3 vuoden sijaan ollu 5-6 vuotta? Ja jos sil ei o aiempia pohjia, niin sais mulkku ainakin sen kolme vuotta tuumia tekojaan betonikuutiossa! Nyt se selvii tosta reilulla vuodella, ja on jo taas jahtaamassa uusia ipanoita. :/ Ja jos mä saisin päättää, tollai karkotettais välittömästi tuomionsa lusittuaan!

• Toivossa.hyvä.elää
        MäkeenVaanTollaiPaska kirjoitti:

No on siinä ny mun mielestäni kuitenkin merkittävä ero, jos minimi on toisessa kaks kertaa enemmän!? Koska jos se olis yåtuomittu törkeen raiskauksen skaalan mukaan, niin sen tuomio olis nykyisen 3 vuoden sijaan ollu 5-6 vuotta? Ja jos sil ei o aiempia pohjia, niin sais mulkku ainakin sen kolme vuotta tuumia tekojaan betonikuutiossa! Nyt se selvii tosta reilulla vuodella, ja on jo taas jahtaamassa uusia ipanoita. :/ Ja jos mä saisin päättää, tollai karkotettais välittömästi tuomionsa lusittuaan!

No eihän noita tuomion pituuksia tuon sinun logiikkasi mukaan anneta. Harvoin raiskauksesta saa 5-6 vuotta, täytyy olla pahoinpitelyä yms. teossa mukana. Ei silti, kyllä raiskauksista ja näistä hyväksikäytöistä pitäisi pidemmät tuomiot antaa, siinä olen samaa mieltä. Mistä muuten tiedät etteikö tätä mulkkusankaria tulla karkottamaan? Itse asiassa näin voitaisiin hyvinkin tehdä sillä karkotus koskee rikoksen tekijöitä jotka ovat syyllistyneet rikokseen josta on säädetty enimmäisrangaistuksena vähintään yksi vuosi vankeutta, itse annetulla tuomiolla ei ole väliä, se voi olla ehdoton, ehdollinen tai pelkkä sakkokin. Myös toistuviin rikoksiin syyllistyneet voidaan karkottaa. Kyllä näitä rikollisia karkotetaan vuosittain satoja, toivottavasti tämäkin kun on lusinut tuomionsa.

• Ei_yllättänyt

Tekijän nimi: Juusuf Muhamed Abbad jo enteilikin, että kikkelivaliokunta on haluton antamaan kovaa tuomiota lapsenraiskaajalle. Panihan Juusufin esikuvakin jo yhdeksänvuotiasta lasta. Miksei sitten Juusuf itse kymmenenvuotiasta.

Yleisesti ottaen suomessa lapsen raiskaamisesta ollaan haluttomia tuomitsemaan juuri ollenkaan. Tämä kertoo siitä, minkälaisista ringeistä tuomarit ja muut juristit tulevat.

• nettipedot.vaanii

Hyväksikäyttö on yleisin nimitys, kun pedofiilejä tuomitaan. ei se muutu tekijän ihonvärin mukaan.
        tuo ei ollut edes mikään puskaraiskaus, vaan sovittu tapaaminen nettisseurustelun yhteydessä.

Lapsiparka, missä on vanhemmat olleet riiustelemassa tahoillaan, kun lapsi etsii netistä ystäviä ja joutuu romantiikan nälässään hyväksikäytetyksi, kuten nettipedofiilien uhreille käy.

valvokaa lapsianne.

• Netti_syyllisenä
        nettipedot.vaanii kirjoitti:

Hyväksikäyttö on yleisin nimitys, kun pedofiilejä tuomitaan. ei se muutu tekijän ihonvärin mukaan.
        tuo ei ollut edes mikään puskaraiskaus, vaan sovittu tapaaminen nettisseurustelun yhteydessä.

Lapsiparka, missä on vanhemmat olleet riiustelemassa tahoillaan, kun lapsi etsii netistä ystäviä ja joutuu romantiikan nälässään hyväksikäytetyksi, kuten nettipedofiilien uhreille käy.

valvokaa lapsianne.

Eli nettiseurustelussa on raiskaus sallittu

• sai.tuomion

Ja höpön pöpön. Lapseen sekaantuja on syyssä ja sai tuomion törkeästä hyväksikäytöstä.

Miksi hänet pitäisi raiskauksesta tuomita, jos oli kyse lapsen narraamisesta seksiin? Törkeästä hyväksikäytöstä

Mikä ihme teitä vaivaa, oletteko sekopäitä vai vähän yksinkertaisia`.

Tekijä on aina syyllinen, kun on oikeustoimikelvoton toinen osapuoli. vaikka olisi kyse aikuisen kehitysvammaisen kanssa yhtymisestä. Vaikkei olisi raiskauskaan.

• Avuttomuus_lapsen_syytä
        sai.tuomion kirjoitti:

Ja höpön pöpön. Lapseen sekaantuja on syyssä ja sai tuomion törkeästä hyväksikäytöstä.

Miksi hänet pitäisi raiskauksesta tuomita, jos oli kyse lapsen narraamisesta seksiin? Törkeästä hyväksikäytöstä

Mikä ihme teitä vaivaa, oletteko sekopäitä vai vähän yksinkertaisia`.

Tekijä on aina syyllinen, kun on oikeustoimikelvoton toinen osapuoli. vaikka olisi kyse aikuisen kehitysvammaisen kanssa yhtymisestä. Vaikkei olisi raiskauskaan.

Niin sai helpomman tuomion, kun osasi valita avuttoman, joka ei pysty suojelemaan itseään.

• NäinMeilläJuu
        Avuttomuus_lapsen_syytä kirjoitti:

Niin sai helpomman tuomion, kun osasi valita avuttoman, joka ei pysty suojelemaan itseään.

Ja joka siis täyttää törkeän raiskauksen tunnusmerkistön, MUTTA: Koska suojaväri! :) :/

• SuurtyöttömyysPersKokKe
    • ktotlr

Miltä palstalta tämä suhde sai alkunsa?

• lapsi.ajaa.autoa

näistä nettipedoista. Ei tästä jutusta. Jos aikuinen onkin ujuttautunut nuorten palstoille 16-vuotiaana, eikö lapsen järkeen käy, ettei 16-vuotias voi tulla "sinisellä bemarilla sun koulun portille siis klo 14.00".

Tietenkin nämä pedojen uhrit ovat yhtä aikaa sekä pojista kiinnostuneita , myös lapsellisia ja sinisilmäisiä ja looginen ajattelu puuttuu, ei samanikäinen voi tulla vaikka Hesasta Keski-Suomeen autolla tapaamaan.

Vai imarteleeko näitä varhaisteinejä, ai, se olikin aikuinen mies, olenpa minä nätti ja kiinnostava, kun aikuinen rakastui minuun?

Sen tiedän, mitä nettipedon mielessä liikkuu, mutta lapsen mieleen on vaikea asettautua, itse olin lapsellinen ihan parikymppiseksi.

• reivik.oikeassa

Sharia tullut Suomeen. Punavihreät juhlivat voittoa.

• törkeä.hyväksikäyttö

Missä mielessä? Mies sai tuomion törkeästä hyväksikäytöstä. Pysy nyt tosiasioissa, jos pystyt.

• realismi_____

eikö alaikäiseen kajoaminen ole automaattisesti raiskaus tuomarit lukee laki kirjaa kun piru raamattua?

• hyväksikäyttö

Lue tuomioita. Isäpuoletkin tuomitaan hyväksikäytöstä, ei raiskauksesta.

• Pieni_uhri_pieni_tuomio

Suomessa halutaan pienemmät tuomiot lapsen raiskaajille

• AllahufuckbarMohamati

Missä Mekkakikkeli siellä lapsenraiskaaja! allahu Fuckbar!

• HyväSuomiSaatana

Ja käydääs nyt vhä maallikko-oikeudenkäyntiä täs, ja katotaan kumpi osa tän paremmin, noi "ammatti" tuomarit, vai minä jolla ei o minkäänlaista lakialan opintoa takanani! Tässä lait:

"1 § Raiskaus

Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.

Jos raiskaus huomioon ottaen uhkauksen vähäisyys taikka muut rikokseen liittyvät seikat on kokonaisuutena arvostellen vähemmän vakava kuin 1 ja 2 momentissa tarkoitetut teot, rikoksentekijä on tuomittava vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi. Samoin tuomitaan se, joka muulla kuin 1 momentissa tarkoitetulla uhkauksella pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen. Mitä edellä tässä momentissa säädetään, ei sovelleta, jos raiskauksessa on käytetty väkivaltaa.

Yritys on rangaistava.

2 §

Törkeä raiskaus

Jos raiskauksessa

1) aiheutetaan toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila,

2) rikoksen tekevät useat tai siinä aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä,

3) kohteena on kahdeksaatoista vuotta nuorempi lapsi,

4) rikos tehdään erityisen raa’alla, julmalla tai nöyryyttävällä tavalla tai

5) käytetään ampuma- tai teräasetta tai muuta hengenvaarallista välinettä taikka muuten uhataan vakavalla väkivallalla

ja raiskaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä raiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi."

Siis Suomen tuomareiden mielestä SE, että on 10 vuotias lapsi, jonka päälle 23-vuotias aika"mies" kiipeä, ei ole "avuttoman tilan väärinkäyttöä", ja 10 vuotias pikkutyttö ei ole rinnastettissa tossa laissa mainituks avuttomaksi, niin: Ei voi kun ihmetellä vajakkituomarien järjenjuoksua!? :/
      "Raiskauksesta tuomitaan myös se, _joka_käyttämällä_hyväkseen_sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai _muun_avuttoman_tilan_takia..."

Ja koska alemman pykälän mukaan: "... kohteena on kahdeksaatoista vuotta nuorempi lapsi...", niin kyseessä on vieläpä ihan päivänselvästi TÖRKEÄ raiskaus! :/

I rest my case.
      Ja jutun tuomari vois lähtee jatkokoulutukseen pätevöityäkseen vaikka hampurilaisen paistajaks, koska ei tois oikeushommeli oikeen näytä ottavan onnistuakseen! :)

• TärjäHälönen

Demlapedofiilit ovat ”oikeuslaitoksen”. Hyväveli pedofiilejä!

• punainen.mielipide

Arabit ovat rikkaus ja hyviä naapureita lapsillenne.

t. Li Andersson

• allahintahto

Rangaistuksena afgaanihyypiö tuomittava J .Sillanpään ja Siimin rattopojaksi viideksi vuodeksi vähintään.

• oikea.ratkaisu

Tuossa tapauksessa oli kyse törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, josta myös tuomio annettiin, ei raiskauksesta.

Raiskaus on eri rikosnimike, ja tarkoittaa käytännössä sitä, että joku pakottaa toisen esim. väkivallalla uhkaamalla seksuaaliseen tekoon, ja raiskauksen uhri voi olla minkä ikäinen tahansa.

Aika harvoin esim. lapsiaan hyväkseen käyttäviä isiä, isoisiä tai muita "setämiehiä" syytetään raiskauksesta, vaan nimike on nimenomaan lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.

• MutEiSuvakkiJärjelläEi

Eiköhän perheen tai suvun sisäiset raiskaukset (juu. raiskaukset!) o hieman eri juttu kun ihan tarkotuksella netissä pentuja metsästävät pedofiilit, kuten tässä tapauksessa on selvästi ollu kyse? :)

• ögjasjgds
        MutEiSuvakkiJärjelläEi kirjoitti:

Eiköhän perheen tai suvun sisäiset raiskaukset (juu. raiskaukset!) o hieman eri juttu kun ihan tarkotuksella netissä pentuja metsästävät pedofiilit, kuten tässä tapauksessa on selvästi ollu kyse? :)

No siinä mielessä on eri juttu, että perheensisäiset teot ovat lapen kehityksen kannalta haitallisempia kuin jonkun random tyypin tekemät, koska silloin fyysisen väkivallan lisäksi rikotaan lapsen ja vanhemman (tai muun läheisen aikuisen) välinen luottamussuhde.

Uhrin kuulemisella on erittäin suurin merkitys siinä, millä riksonimikkeellä mennään oikeuteen ja mihin päätökseen tuomarit päätyvät. Varsinaista rikosteknistä todistusaineistoa kun lasten hyväksikäyttötapauksissa harvemmin liiemmin löytyy, ellei tapaus ole todella törkeä ja väkivaltainen, tai tekijä ole esim. videoinut hyväksikäyttöä esim. kaupallisessa hyötymistarkoituksessa (lapsipornon tuotanto).

Uhrin kannalta on eri asia, onko häntä käytetty seksuaalisesti hyväksi (lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö tai törkeä hyväksikäyttö), vai onko hänet ensin sidottu ja hakattu ja sitten käytetty seksuaalisesti hyväksi (raiskaus tai törkeä raiskaus). Myös saman rikosnimikkeen takaa voi löytyä hyvin erilaisia tekoja, mikä selittää sen, että samasta nimikkeestä annetuissa tuomioissa on suuria eroja.

• RajakkiSuvaitsee

Rajakin suvaitsevaisuus näköjään yltää perheen sisäisiin raiskauksiin jos on kyse muista. Vähän tulee mieleen että mielummin isälle kuin tuntemattomalle. Sitähän kirjoittaja selvästi tarkoittaa..

• SuvakkiNytVaanOn
        ögjasjgds kirjoitti:

No siinä mielessä on eri juttu, että perheensisäiset teot ovat lapen kehityksen kannalta haitallisempia kuin jonkun random tyypin tekemät, koska silloin fyysisen väkivallan lisäksi rikotaan lapsen ja vanhemman (tai muun läheisen aikuisen) välinen luottamussuhde.

Uhrin kuulemisella on erittäin suurin merkitys siinä, millä riksonimikkeellä mennään oikeuteen ja mihin päätökseen tuomarit päätyvät. Varsinaista rikosteknistä todistusaineistoa kun lasten hyväksikäyttötapauksissa harvemmin liiemmin löytyy, ellei tapaus ole todella törkeä ja väkivaltainen, tai tekijä ole esim. videoinut hyväksikäyttöä esim. kaupallisessa hyötymistarkoituksessa (lapsipornon tuotanto).

Uhrin kannalta on eri asia, onko häntä käytetty seksuaalisesti hyväksi (lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö tai törkeä hyväksikäyttö), vai onko hänet ensin sidottu ja hakattu ja sitten käytetty seksuaalisesti hyväksi (raiskaus tai törkeä raiskaus). Myös saman rikosnimikkeen takaa voi löytyä hyvin erilaisia tekoja, mikä selittää sen, että samasta nimikkeestä annetuissa tuomioissa on suuria eroja.

Eikun keskustellaan nyt vaan noista saalistajapedofiileista, jollainen aloituksessa mainitgu rikastuttaja on, eikä koiteta ollenkaan kääntää aihetta niihin lillukanvarsiinne? :) Ja juu, mun mielestä saalistajapedofiilit on juurikin vaarallisempia, koska kuka tahansa voi joutua heidän saaliikseen, jopa mun omat lapset. Perheen sisäiset pedofiilit taas ei huoleta muo pätkääkään, koska mä tiedän sen satavarmasti et mä en panis omia penskoja vaikka haulikolla uhattais! Menikö jakeluun? :)

RajakkiSuvakkia taas kehotan kääntymään mielenterveystoimiston puoleen. Koska toi luetun ymmärtäminen ei siellä apukoulussakaan parantunu, niin ton on pakko olla psyykkistä.

• NaurettavaaPelleilyä

Eikun keskustellaan nyt vaan noista saalistajapedofiileista, jollainen aloituksessa mainitgu rikastuttaja on, eikä koiteta ollenkaan kääntää aihetta niihin lillukanvarsiinne? :) Ja juu, mun mielestä saalistajapedofiilit on juurikin vaarallisempia, koska kuka tahansa voi joutua heidän saaliikseen, jopa mun omat lapset. Perheen sisäiset pedofiilit taas ei huoleta muo pätkääkään, koska mä tiedän sen satavarmasti et mä en panis omia penskoja vaikka haulikolla uhattais! Menikö jakeluun? :)

RajakkiSuvakkia taas kehotan kääntymään mielenterveystoimiston puoleen. Koska toi luetun ymmärtäminen ei siellä apukoulussakaan parantunu, niin ton on pakko olla psyykkistä.

PS: Ja yks joka ainakin mulle osottaa et noi Suomen kaikki seksuaalirikoslait on ihan juoksen kustu ja vasurillahuitastu, on toi niissä yleisesti käytössä oleva ja lähinnä naurettava 10 vuoden paikkeilla oleva rangaistusskaala!? :/
        Löytyykö yhtään muuta yhtenäistä rikosluokkaa jossa skaala on noin epämääränen?

• tosikamalaa

Sinä hyväksyt perheen sisäiset hyväksikäytöt? Mitään noin kamalaa miten joku voi kirjoittaa? Isäpuolet rules sun mielestä.

• annamunkaikkikestää
        tosikamalaa kirjoitti:

Sinä hyväksyt perheen sisäiset hyväksikäytöt? Mitään noin kamalaa miten joku voi kirjoittaa? Isäpuolet rules sun mielestä.

Tilaa aapinen, idiootti! :/ Tai opettele lisää Suomea edes selkokielisistä uutisista. Mä en o mikää vammaishoitaja, sori.

• kylläootsairassika
        annamunkaikkikestää kirjoitti:

Tilaa aapinen, idiootti! :/ Tai opettele lisää Suomea edes selkokielisistä uutisista. Mä en o mikää vammaishoitaja, sori.

Kyllähän sä selvästi olet kirjoittanut että hyväksyt isien ja setien pedarihommat kun ei omaa perhettäsi koske. Nehän ei huoleta sua pätkääkään. Luulis huolettavan jokaista kunnon ihmistä kun niitä tapahtuu sentään yli tuhat vuodessa... Säälin sun lapsia kun on tollanen isä joka hyväksyy muiden perheiden sisäiset pedohommat, ehkä on osallisena jopa jollain tavalla niihin kun ei kerta oo kyseessä omat lapset...

• tuituijatitityy
        kylläootsairassika kirjoitti:

Kyllähän sä selvästi olet kirjoittanut että hyväksyt isien ja setien pedarihommat kun ei omaa perhettäsi koske. Nehän ei huoleta sua pätkääkään. Luulis huolettavan jokaista kunnon ihmistä kun niitä tapahtuu sentään yli tuhat vuodessa... Säälin sun lapsia kun on tollanen isä joka hyväksyy muiden perheiden sisäiset pedohommat, ehkä on osallisena jopa jollain tavalla niihin kun ei kerta oo kyseessä omat lapset...

sovitaaks et mä asioin tästä lähtien sun kanssas vaan sun psykiatris välityksellä? :) Koska sillä ehkä saattais riittää aika ja kärsivällisyys keskustella "asioista" sun kaltastesi kanssa. Ja ainakin sil olettais olevan kokemusta.

• kylläootsairassika
        tuituijatitityy kirjoitti:

sovitaaks et mä asioin tästä lähtien sun kanssas vaan sun psykiatris välityksellä? :) Koska sillä ehkä saattais riittää aika ja kärsivällisyys keskustella "asioista" sun kaltastesi kanssa. Ja ainakin sil olettais olevan kokemusta.

Eiköhän sun kannattaisi itse keskustella psykiatrisi kanssa. Harva kehtaa myöntää ettei välitä muiden perheiden sisäisistä pedohommista pätkääkään, sinähän sen itse myönsit ja voit sen lukea vaikka uudestaan mitä olet itse kirjoittanut jos olet jo unohtanut. Sunkaltaistesi ihmisten vuoksi täsä maassa on yli 1000 vuodessa tapahtuvaa lasten hyväksikäyttöä. Hyväksytte ne jos ei omaa perhettä koske.

• PerseläpimaatSuomessa

Pipipää Kempeleen imaami sipilä tilasi mekasta 35000 mekkakikkeliä jotta suomi nousuun ja lapsia alulle! Sitä saadaan mitä tilataan!
      Montako lasta ja nuorta on saanut maistaa Sipilän mokkaa?

• Pedo-UskonnotJyrää

Juu lestatha ne on tullu tosiaan Suomessa tunnetuks pentusekoiluistaan, et kai ne sit vaa haluu tänne lisää kaltaistaan seuraa? :) :/

• Laki_ei_sama_kaikille
      • Laki_ei_sama_kaikille

Viittaan tähän

"Tytön kertomusta tukee tapahtumapäivänä laadittu lääkärinlausunto, jonka mukaan hänessä havaittiin merkkejä seksuaalisesta väkivallasta. Tytön immenkalvo oli rikkoutunut"

• HyväSuomi

Ja kuis toi nyt sit oli ait kuitenki törkyraiskaus eikä vaan lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, kuten toi suvakkiöyhöttäjä on tääl kokoajan vouhottanu!?
        Ja muutenki vähä ihmetyttää toi tapaus, et sille ny tuli kuitenki tuomio
        törkeestä raiskauksesta, törkeetä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja huumausainerikoksesta, ja kuitenkin sen TUOMIO on tismalleen SAMA ku tolla tän ketjun alotuksen rikastuttajalla!? Vittu naurettavaa nopanheittoa tää koko Suomen oikeus/pelle-laitos! :/

• IrakAfganistanSomalia

Miksi Suomeen halutaan vain perseläpimaista raiskareita?

• MiksiMIKSIMiksi

MIKSI??????????? MIKSI?????????????

• yreyer
        IrakAfganistanSomalia kirjoitti:

Miksi Suomeen halutaan vain perseläpimaista raiskareita?

Somalia ei ole ollut kovin näkyvänä siirtolaisten tuloruuhkassa viimeaikoina. Eritrea se on se juttu nykyään, mutta sieltäkin on tullut vaan muutama sata.

• immenkalvopois
        Laki_ei_sama_kaikille kirjoitti:

Viittaan tähän

"Tytön kertomusta tukee tapahtumapäivänä laadittu lääkärinlausunto, jonka mukaan hänessä havaittiin merkkejä seksuaalisesta väkivallasta. Tytön immenkalvo oli rikkoutunut"

Immenkalvo puhkeaa myös törkeässä hyväksikäytössä, yhdyntä kuin yhdyntä. Siitähän oikeuslaitos nyt on vääntänyt , ettei se ole raiskaus, koska yhdyntää ei tehty väkisin.

• tööttt

- onhan heitäkin lapsissa ja lapsellisissa - rankalla kurituksella kasvatettuja - jähmettyjiä ja kauhusta kangistuneitakin - ei edes ääntä saa kurkustaan ees kuristamallakaan ulos..
      Iäkäs kätilö pohjoisesta mielestäni hyvinkin oikeassa kolumnissaan , jossa toteaa että leveyden ja pituuden ihmiset oppivat hyvin tuntemaan . muttei koskaan syvyyttä
      - - elinikäiset vammat voi olla mies- kuin naispuolisilla ihantotta elossa ja nuorten lapsiäitienkään elo siitä helpoimmasta päästä..

• 9876543210

Voiko tän sairaammaksi enää touhu yhteiskunnassa vajota?

• lassylassylassy

Psykiatrian paskalassytysta.

Kylla lapsi voi antaa suostumuksen sukupuoliyhdyntaan. On eri asia, etta sellainen sukupuoliyhdynta on laitonta. Siita kuuluukin antaa rangaistus. Ehka siita kuukuu antaa yhta ankara rangaistus kuin aikuisen raiskauksesta.

Lapsi taas saattaa, ja onkin melko viaton mahdollisesti antamassaan suostumuksessa.

• Sairaskansa

Hieman yllättävää kuinka sairaaksi Suomen kansa on päätynyt. Näiden sivujen kirjoitukset sen paljastavat kaikessa kaameudessaan. Maailmalaajuinen sairaus, joka on kylläkin ennustettu tapahtuvaksi, jo parisen tuhatta vuotta sitten.

• kihniön.kirkkoherra

nÄinhän tuo on. Lapsuudestani muistan Kihniön kirkkoherran ja kotikunnan lastenkodin johtajan, pappi myös, joka lastenkodin lapset oli hyväksikäyttänyt. Lopun työuransa teki sitten jossain tehtaassa duunarina, siihen aikaan eivät vielä päässeet herratkaan eläkkeelle, jos työnsä tyrivät .
        (mun tuli väistämättä mieleen tuo Iljan asioissa hääärivä Tiina, noilla vanhoilla vuosikymmenlllä hänkin paikkaisi vaneria vaneritehtaalla, nykyisin, kun on työnsä ryssinyt, on sitten työeläkkeellä alle viiskymppisenä.)

• DonaldTrumpPresidentofUS

Mitä arvoa yhteiskunnalle tuottaa perseläpimaiden raiskarit?

• pikaisesti
      • Kysynvaan

Mitä Suomi hyötyy Asholemaiden raiskareista ja rikollisista, onko itseisarvo tuo perseläpimaan kansalainen?

• Raminazimiraiskari

Onko turvapaikan hakijalla lakisääteinen oikeus raiskata? Siltä tuntuu nyt.
        Raiskarien turvapaikkanhaku on irvikuva pakolaisesta!

• järkionvaikorvienv

Laki joka lapsiin sekaantuviin toisi jotain muutosta syksyllä on auttamattomasti myöhässä.Se on tehtävä heti ja tuollaiset spekuloinnit ,suostumuksella ei voi olla kuin korvienvälistä ristiriitaa.Kuinka mini tätäkin 10v iljettävää tekoa olisi millään perustein suonut omalle pienelle lapselle.Tänne tullee lapsina ihmisiä jotka ovat paljon vanhempia ja heilläkin on oikeutensa kunnes muuta havaitaan.Näin meidän oikeuslaitos luki jotain lainkirjainta kuin kyse olisi jostain tositarpeesta käyttäjälle.Meillä vanhempien,holhoojan on kuitattava tietoa kouluviesteihin.Oliko muka tähän tullut suostumus allekirjoitus.Jos niin vanhemmatkin ovat saman ragaistavuuden piirissä.

• Anonyymi00122

• Anonyymi00123

Koska naiset ei paljoa turvapaikan antamisia vastusta niin katson ettei niille kovin iso asia ole tuo raiskaus Ja onhan nekin olleet nuoria tyttöjä joten osannevat arvioida onko 10 vuotiaat liian nuoria.

Tuo varmaa että jos miehillä olis vaara saada moloo perseeseen pakolla niin ne vastustais 99% varmuudella maahanmuuttajien ottamista.

• Anonyymi00126
      UUSI

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2114
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      47
      1721
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1536
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1266
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1044
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      998
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      875
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      872
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      763
    Aihe