Russianvids; No curvature!

KjiähKjiäh

13

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CheddarMoon

Kuu on juustoa, ja minä voin tehdä uskottavan videon todistaakseni sen!

• joo_ja_nyt

Miksi maapallo olisi litteä, kun kaikki muut tunnetut taivaankappaleet ovat pyöreitä? Miksi tarpeeksi pitkään tiettyyn ilmansuuntaan kuljettaessa tullaan jälleen samaan paikkaan?

• litteä.kuu

Miten niin "kaikki muutkin taivaankappaleet on pyöreitä"? Esimerkiksi kuu on litteä kiekko. asia on varsin helppo todistaa, sillä jos kuu olisi pallo, se luultavasti pyörisi, ja näkisimme kuun toisenkin puolen. Olen katsellut kuuta nyt monena iltana, ja todennut että se on litteä kiekko niinkuin maakin.

• TerveTrolli

Älä ruoki trollia.

• Ei tällä palstalla tarvitse olla tiukkapipo. Tämähän ei ole tiedepalsta, vaan täällä voi luulla ja väittää mitä vain.

• LeipääJaSirkusta
        pähkäilijä kirjoitti:

Ei tällä palstalla tarvitse olla tiukkapipo. Tämähän ei ole tiedepalsta, vaan täällä voi luulla ja väittää mitä vain.

Nimenomaan, palstan parasta viihdettä gs-hullujen ohella on littapäät.

Hauskaa katsella mitenkä väki käyttää tolkuttomasti aikaa hyödyttömään litantodisteluun.

• KjiähKjiäh

Kiitän tällä kertaa herroja pähkäilijä ja LeipääJaSirkusta myötämielisestä suhtautumisesta meihin lättäpäihin.
        Totuushan on että ilman meitä olisi teilläkin äärettömän tylsää eikä kirjoittelun aiheita juurikaan olisi.

Ketään ei jaksaisi kiinnostaa todistelunne siitä että Maa on pallo.

• KjiähKjiäh kirjoitti:

Kiitän tällä kertaa herroja pähkäilijä ja LeipääJaSirkusta myötämielisestä suhtautumisesta meihin lättäpäihin.
        Totuushan on että ilman meitä olisi teilläkin äärettömän tylsää eikä kirjoittelun aiheita juurikaan olisi.

Ketään ei jaksaisi kiinnostaa todistelunne siitä että Maa on pallo.

Olet oikeassa, minulla olisi tosiaan tylsää, enkä enää viitsi tosiasioista kirjoitella. "Booring..." sanoisi amerikkalainen. Tässä syy, miksi en sinänsä tuomitse ahkeraa lättämaakirjoittelua. Väitän vain sitä todistelua vastaan, joka ei perustu todellisuuteen.

• xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ketään ei myöskään kiinnosta, että "hauki on kala" Niin vaan on. Miksi Polariz hylkäsit vanhan nimimerkkisi muuten?

• En ole hylännyt mitään. Olen ollut vaan litteän maan foorumilla. Sielläkin samalla nimimerkillä. Kehen sekoitit?

• buyuyugguyg

pysäytä kuva laita viivoitin horisontin päälle niin on kaareva

• MaaonPallo

Sen sijaan tuo stalkkaustoiminta on totta. Minua on lasautettu energia aseilla jo yli 5 vuotta.

• PanaaniHernesopassa

Joku pallopää on jo pidemmän aikaa väittänyt minua hra Polarizeksi.
        Sehän on minulle tietysti suorastaan kunnia.

Meitä yhdistää hra Polarizen kanssa älykkäät kirjoitukset ja kannanotot litteän Maan puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      7789
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5798
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2923
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1620
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      332
      1335
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe