Russianvids; No curvature!

KjiähKjiäh

13

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CheddarMoon

Kuu on juustoa, ja minä voin tehdä uskottavan videon todistaakseni sen!

• joo_ja_nyt

Miksi maapallo olisi litteä, kun kaikki muut tunnetut taivaankappaleet ovat pyöreitä? Miksi tarpeeksi pitkään tiettyyn ilmansuuntaan kuljettaessa tullaan jälleen samaan paikkaan?

• litteä.kuu

Miten niin "kaikki muutkin taivaankappaleet on pyöreitä"? Esimerkiksi kuu on litteä kiekko. asia on varsin helppo todistaa, sillä jos kuu olisi pallo, se luultavasti pyörisi, ja näkisimme kuun toisenkin puolen. Olen katsellut kuuta nyt monena iltana, ja todennut että se on litteä kiekko niinkuin maakin.

• TerveTrolli

Älä ruoki trollia.

• Ei tällä palstalla tarvitse olla tiukkapipo. Tämähän ei ole tiedepalsta, vaan täällä voi luulla ja väittää mitä vain.

• LeipääJaSirkusta
        pähkäilijä kirjoitti:

Ei tällä palstalla tarvitse olla tiukkapipo. Tämähän ei ole tiedepalsta, vaan täällä voi luulla ja väittää mitä vain.

Nimenomaan, palstan parasta viihdettä gs-hullujen ohella on littapäät.

Hauskaa katsella mitenkä väki käyttää tolkuttomasti aikaa hyödyttömään litantodisteluun.

• KjiähKjiäh

Kiitän tällä kertaa herroja pähkäilijä ja LeipääJaSirkusta myötämielisestä suhtautumisesta meihin lättäpäihin.
        Totuushan on että ilman meitä olisi teilläkin äärettömän tylsää eikä kirjoittelun aiheita juurikaan olisi.

Ketään ei jaksaisi kiinnostaa todistelunne siitä että Maa on pallo.

• KjiähKjiäh kirjoitti:

Kiitän tällä kertaa herroja pähkäilijä ja LeipääJaSirkusta myötämielisestä suhtautumisesta meihin lättäpäihin.
        Totuushan on että ilman meitä olisi teilläkin äärettömän tylsää eikä kirjoittelun aiheita juurikaan olisi.

Ketään ei jaksaisi kiinnostaa todistelunne siitä että Maa on pallo.

Olet oikeassa, minulla olisi tosiaan tylsää, enkä enää viitsi tosiasioista kirjoitella. "Booring..." sanoisi amerikkalainen. Tässä syy, miksi en sinänsä tuomitse ahkeraa lättämaakirjoittelua. Väitän vain sitä todistelua vastaan, joka ei perustu todellisuuteen.

• xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ketään ei myöskään kiinnosta, että "hauki on kala" Niin vaan on. Miksi Polariz hylkäsit vanhan nimimerkkisi muuten?

• En ole hylännyt mitään. Olen ollut vaan litteän maan foorumilla. Sielläkin samalla nimimerkillä. Kehen sekoitit?

• buyuyugguyg

pysäytä kuva laita viivoitin horisontin päälle niin on kaareva

• MaaonPallo

Sen sijaan tuo stalkkaustoiminta on totta. Minua on lasautettu energia aseilla jo yli 5 vuotta.

• PanaaniHernesopassa

Joku pallopää on jo pidemmän aikaa väittänyt minua hra Polarizeksi.
        Sehän on minulle tietysti suorastaan kunnia.

Meitä yhdistää hra Polarizen kanssa älykkäät kirjoitukset ja kannanotot litteän Maan puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      173
      1445
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe