Eikö löydy Savosta 20-40 vuotiasta naista, joka haluaisi sängyssä nimenomaan hellyyttä? Haluaisin yli kaiken päästä antamaan sitä. Hyväilisin sinua joka paikasta, nuolisin sinua haluamallasi tavalla ja tekisin kaiken juuri niin kuin sinä tahdot. Olen itse 35v, ja osaan arvostaa naisen nautintoa.
hellää suuseksiä
8
482
Vastaukset
- Hmmmmm
Mistäpäin savoa?
- HJTK
Etelä-Savon keskiosasta. Autoilevana miehenä voin kyllä karauttaa mihin kohtaan Savoa tahansa.
- Hmmmmm
Miten sinuun saa yhteyden? Kuvaa?
- HJTK
Hmmmmm kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden? Kuvaa?
Nimimerkille Hmmmmm. Voisitko kertoa mistä olet ja jos vielä voisit laittaa yhteystietojasi. Olen kiinnostunut sinusta.
- Koirakärry
Jaa, eikös savossa tykätäkään miehestä joka tietää mitä kuuluu tehdä naisella? Ja joka ottaa omansa.... Noita vitun silittelijöitä on kuulemma kaikkialla, no kukin tavallaan.
Mulla ollu tuuri kun oon käyny savossa.... Saanu nussia aivonsa pellolle ja pitää kivaa... Ajat muuttuu..... Suuseksiä yksipuilisesti 47v 191/90
Varkaus-Leppävirta-PieksämäkiOlen varattu mies..Nainen siis haussa!!
Ei miehet!!- HJTK
Jos nimimerkki Hmmmmm kaipaat edelleen hellyyttä sängyssä, minulta saisit sitä. Ilmoittele itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4093225Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944482929- 1231620
- 551475
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo951305- 611008
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26972Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127892Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39885En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30869