Otsikko kertoo kaiken olennaisen... Äänestitkö sinä Kumman kaa-ohjelmaa parhaaksi draamaohjelmaksi? :)
Kumman kaa sai Telviksen!
5
253
Vastaukset
- riksu
En äänestäny, vaan käenpesää.. Molemmat oli kl oikeestaan yhtä hyviä, mutta käenpesää on tullu katottua useemmin ku nehän tuli maanantaisin yhtä aikaa.. Sitä paitsi Kumman kaa olis sopinu paremmin kyl jollekki viihde- tai komediaosastolle. Mut ihan ok että voitti telviksen :)
- äänestänyt
ei ollut yhtään ohjelmaa valittavissa joita olisi voinut edes suostua vapaaehtoisesti katsomaan:( Kumman kaa yksi kammottavimmista, katselin sitä kerran melkein 10 minuuttia, kyllä puistatti.
Äänestin vaikka en oo koskaan kattonutkaan. *Ei näy nelonen*. Mutta en ollu kyllä nähny niitä muitakaan. Hehe!
- :) ==
Äänestin, ja palkinto meni oikeaan osoitteeseen!
- Tintti
En oo vielä kertaakaan kattonut Kumman kaa:ta, mutta haluaisin kattoo. Oon kuitenkin kuullu, että se olis loppunu. Onks se siis loppunu, vai ei ja minä päivänä se tulee???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070