Yleisesti kristityilläkin on deistinen kuva Jumalasta, jonka mukaan Jumala ei toimi aktiivisesti enää 2010-luvulla - jos nyt oikein koskaan on toiminut. Siksi on hyvä katsoa taaksepäin lähihistoriaan ja Jumalan sanan suuntaviittoihin, että onko Jumala ilmestynyt tuomarina tuomitsemaan eläviä ja kuolleita?
Tässä opetuksessa 30 esimerkkiä siitä, että Jumala on puuttunut ankaralla kädellä ihmiskunnan historian vaiheisiin. Erityisesti liittyen kolmeen asiaan: juutalaisiin, evankeliumiin ja sodomiitteihin. Tuomio voi kuitenkin olla myös vapauttava, josta opetuksen lopussa.
"Muutamien ihmisten synnit ovat ilmeiset ja joutuvat ennen tuomittaviksi, toisten taas seuraavat jäljestäpäin." - 1. Timoteus 5:24
https://www.youtube.com/watch?v=ybb16XgZkuU
Siunauksin, MM.
30 Jumalan Tuomiota
4
88
Vastaukset
- Kirjakääröt
1Tim.5:24 Biblia (1776). Muutamain ihmisten synnit ovat kyllä julkiset, että ne ennen tuomita taidetaan; mutta muutamain joskus jälistä julkiseksi tulevat.
"Some men's sins are open beforehand, going before to judgment; and some men they follow after." - 1.Tim. 5:24 (King James)
- kerty
"PERKELEEN KAUTTA ON KUOLEMA TULLUT MAAILMAAN!"RAAMATTU jA JOTKA SITÄ TEKEVÄT,"PERKELEEN OMAT OVAT! VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA!
- Kirjakääröt
2Kor.5:10 Biblia (1776). Sillä meidän kaikkein pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että jokainen sais senjälkeen mitä hän ruumissansa tehnyt on, olkoon se hyvä eli paha. Kirjoitetaan: saisi, sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894