Google valtaapitävien rakkikoirana?

MustikkaHattuhyllyllä

Litteä Maa- teoria on maailman keskustelupalstoilla kaikkien aikojen kuumin puheenaihe.
Uteliaisuuttani olen seurannut minkälaisia hakutuloksia Google antaa hakusanoille Flat Earth. Kuukausi sitten yhtenä päivänä hakutuloksia 0li yli 200 000 000.
Se vedettiin nopeasti alas 15 000 000:aan.
Nyt hakutulokset ovat pysytelleet pidemmän ajan alle 9 000 000:ssa.
Ilmiselvästi Google haluaa salata tämän valtavan kiinnostuksen aiheen tiimoilta.

Edellinen kirjoitukseni aiheen tiimoilta on poistettu vastauksineen. Miksi?
Tämä antaa uudelle salaliittoteorialle kipinää......

47

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljolti tämänkaltaisten ilmiöiden vuoksi keskustelu- ja kommenttipalstojen maine ja uskottavuus on huono. Jo sekava ajattelu ja huono kirjoitustaito kertovat satunnaiselle kävijälle keskustelijoiden tasosta. Näillä ei ole mitään vaikutusta todelliseen tapahtumiseen, enintään hupimielessä. Joten on samantekevää, kuinka monta hakutulosta milloinkin löytyy. Tässä tilanteessa näin onkin hyvä.

    • NakkiPystyssä

      Siis mitä helvettiä tämä pähkäilija sössöttää?
      Ainakin hänellä on huono kirjoitustaito ja erityisen sekava ajattelu.

      Oliko tarkoitus selventää että Googlen hakutulosten sensurointi on hyvä asia?

      • En usko, että mokomaa välitettäänkään sensuroida. On kysymys jostakin muusta.


      • hähähähäähäähäääää

        Höhlä pähkäilijä peukuttaa omia aivopierujaan....D


    • KukaanEiKaipaa

      Miksi tuota pseudotieteellistä ripulipaskaa muka pitäisi levittää ?

    • Ne varmaan haluaa välttää levittämästä mitä niiden mielestä on "fake news", nehän on avoimesti sanonut tämän monesti, että ne yrittää välttää levittämästä salaliittoteorioita esimerkiksi.

      YouTubessa olen itse huomannut nyt viime aikoina että kun hakee flat earth, ensimmäisenä tulee kaikki videot jossa puhutaan paskaa litteästä maasta, ja tulee myös enimmäkseen näitä valtamedian videoita aiheesta, kuten ABC, BBC, CBS, Buzzfeed, TMZ, Tech Insider, VICE news jne.

      Ennen googlen sensurointia YouTubessa tuli vain oikeiden flättäreiden videoita ensimmäiseksi, kuten Eric Dubayn videoita, Odd reality, mark sargent jne. Siis aikaisemmin tuli ensimmäiseksi ne jotka oli eniten suosittuja, mutta google on nyt vaihtanut algoritmejä jotka välttää salaliittoteorioita ja "fake news".

      • PalvotAaseja

        Tyhmää kansanosaa pitää viisaamman suojella itseltään; koska on ihmisiä jotka uskovat silmät kirkkaina mitä joku päristäjä sanoo videolla.

        Varsinkin Amerikan Ihmevalloissa on paljon tällaista väkeä, mutta sinä osoitat sen että myös Suomesta löytyy niitä jotka ovat kykenemättömiä havainnoimaan omin silmin maailmaa ja sen takia ulkoistavat ajattelun palvomilleen auktoriteetille Tubessa.


      • dangerousmindAmerica

      • PalvotAaseja kirjoitti:

        Tyhmää kansanosaa pitää viisaamman suojella itseltään; koska on ihmisiä jotka uskovat silmät kirkkaina mitä joku päristäjä sanoo videolla.

        Varsinkin Amerikan Ihmevalloissa on paljon tällaista väkeä, mutta sinä osoitat sen että myös Suomesta löytyy niitä jotka ovat kykenemättömiä havainnoimaan omin silmin maailmaa ja sen takia ulkoistavat ajattelun palvomilleen auktoriteetille Tubessa.

        Ja kun havannoit omin silmiin maailmaa, missä olet nähnyt maan pallon muotoisena? Kuka se tässä uskoo auktoriteetteihin? Sinähän uskot (oletettavasti) kuviin maapallosta, etkä siihen mitä näet omilla silmillä.

        Ja tietenkään ei pidä sokeasti myöskään uskoa YouTube auktoriteetteja. Mutta litteän maan kannattajat YouTubessa nimenomaan monesti sanoo että EI uskoa heitä, vaan että tutkia asiaa itse, tehdä omia kokeita ja omia havaintoja, ja ajatella itse.

        Tiedän että eliitin mukaan ihmiset on tyhmiä lampaita joita pitää ohjata ja hallita, niin että he ajattelevat ja toimivat oikein. Sinähän voit olla eliitin hallitsema, jos haluat olla.


      • Trexnonar kirjoitti:

        Ja kun havannoit omin silmiin maailmaa, missä olet nähnyt maan pallon muotoisena? Kuka se tässä uskoo auktoriteetteihin? Sinähän uskot (oletettavasti) kuviin maapallosta, etkä siihen mitä näet omilla silmillä.

        Ja tietenkään ei pidä sokeasti myöskään uskoa YouTube auktoriteetteja. Mutta litteän maan kannattajat YouTubessa nimenomaan monesti sanoo että EI uskoa heitä, vaan että tutkia asiaa itse, tehdä omia kokeita ja omia havaintoja, ja ajatella itse.

        Tiedän että eliitin mukaan ihmiset on tyhmiä lampaita joita pitää ohjata ja hallita, niin että he ajattelevat ja toimivat oikein. Sinähän voit olla eliitin hallitsema, jos haluat olla.

        Mitä te olette tutkineet ja kokeilleet? Aina vain linkkaatte videoihin ja toistelette niiden sanomaa. Kehtaatteko verrata omia valmiuksianne ja tutkimusvälineitänne (digikamera!) maailman huipputiedemiesten vastaaviin? Luulo omista mahdollisuuksista ratkaista maailmankaikkeuden arvoituksia on kestämätön lähtökohta. Se johtuu siitä, että ette tiedä mitään oikeasta tutkimuksesta ja sen vaatimuksista.
        Koska ette luota oikeisiin tutkijoihin, joudutte omien virhetulkintojenne pauloihin. Ja sen huomaa.
        Kysytään siis: pidättekö kukin itseänne maailman suurimpana tiedemiehenä, joka pelkästään omilla silmillään ja digikameran avulla tietää totuuden maailmankaikkeudesta?


      • KäytännönTasonHavainto
        Trexnonar kirjoitti:

        Ja kun havannoit omin silmiin maailmaa, missä olet nähnyt maan pallon muotoisena? Kuka se tässä uskoo auktoriteetteihin? Sinähän uskot (oletettavasti) kuviin maapallosta, etkä siihen mitä näet omilla silmillä.

        Ja tietenkään ei pidä sokeasti myöskään uskoa YouTube auktoriteetteja. Mutta litteän maan kannattajat YouTubessa nimenomaan monesti sanoo että EI uskoa heitä, vaan että tutkia asiaa itse, tehdä omia kokeita ja omia havaintoja, ja ajatella itse.

        Tiedän että eliitin mukaan ihmiset on tyhmiä lampaita joita pitää ohjata ja hallita, niin että he ajattelevat ja toimivat oikein. Sinähän voit olla eliitin hallitsema, jos haluat olla.

        No, omin silmin olen nähnyt Kuun eri näköisenä eri paikoissa Maapalloa (Tycho kraatterin paikka vaihtelee) eikä missään ole useampaa kuin yksi Kuu, omin silmin olen nähnyt tähtikuviot taivaalla eri lailla eri paikoissa (Orion päälaellaan etelässä jne); omin silmin olen nähnyt taivaan kiertävän eri napaa eteläisellä taivaalla kuin pohjoisella (Hawaiilla on yksi parhaita paikkoja nähdä asia selvästi), omin silmin olen nähnyt laivasta ensin leveän alaosan katoavan kun ohut masto vielä näkyy, omin silmin olen nähnyt Auringon taivaalla saman kokoisena noususta laskuun eikä se katoa pieneksi juuri ennen laskua, omin silmin olen nähnyt että Auringon laskettua menemällä läheiselle mäelle Aurinko laskee uudestaan, omin silmin olen nähnyt keskellä yötä Auringon Lapissa, omin silmin olen nähnyt Helsingin katoavan horisonttiin nopeasti kun rannasta purjehtii kohti Viroa, omin silmin olen nähnyt ISS avaruusaseman lentävän taivaalla niin että sen näkee kaukoputkella ennalta ilmoitettuna aikana, omin silmin olen nähnyt muitakin satelliittejä.

        Omana kokemuksena olen lentänyt Lontoosta kokoajan länteen ja lounaaseen, ja päätynyt Australiaan; omana kokemuksena olen myös lentänyt kokoajan Lontoosta itään ja kaakkoon ja päättynyt silläkin kertaa Australiaan; molempiin suuntiin aktiivinen lentoaika oli vuorokauden luokkaa (litan kartalla tämän ei pitäisi olla mahdollista). Omana kokemuksena olen lentänyt Australian halki, matka kesti noin 5 tuntia, jostain syystä litteän maan kartalla sama matka Lontoosta Singaporeen kestää kaksinkertaisen ajan.

        Omana kokemuksena olen tavannut Kuussa käyneen Astronautin hänen Suomenmatkallaan, ja keskustelimme.

        Sen sijaan omin silmin en ole nähnyt Helsingista Tallinnan sataman laitureita; omin silmin en ole nähnyt kaukaisia kaupunkeja tai vuoristoja lentokoneesta, New Yorkin, Sydneyn ja Tokion pilvenpiirtäjät tulee hyvin lyhyessä ajassa näkyviin, samoin tekevät Kalliovuoret ja Himalaja sekä Alpit, varsinkin nuo vuoristot näkyisivät litalla huomattavasti paljon kauemmaksi.

        Maata ei tarvitse nähdä Pallon muodossa tajutakseen muiden havaintojen kautta että ainoastaan pallo mahdollistaa ne muut havainnot.


      • palloviski
        Trexnonar kirjoitti:

        Ja kun havannoit omin silmiin maailmaa, missä olet nähnyt maan pallon muotoisena? Kuka se tässä uskoo auktoriteetteihin? Sinähän uskot (oletettavasti) kuviin maapallosta, etkä siihen mitä näet omilla silmillä.

        Ja tietenkään ei pidä sokeasti myöskään uskoa YouTube auktoriteetteja. Mutta litteän maan kannattajat YouTubessa nimenomaan monesti sanoo että EI uskoa heitä, vaan että tutkia asiaa itse, tehdä omia kokeita ja omia havaintoja, ja ajatella itse.

        Tiedän että eliitin mukaan ihmiset on tyhmiä lampaita joita pitää ohjata ja hallita, niin että he ajattelevat ja toimivat oikein. Sinähän voit olla eliitin hallitsema, jos haluat olla.

        "Ja kun havannoit omin silmiin maailmaa, missä olet nähnyt maan pallon muotoisena? Kuka se tässä uskoo auktoriteetteihin? Sinähän uskot (oletettavasti) kuviin maapallosta, etkä siihen mitä näet omilla silmillä."

        Ei tarvitse muuta auktoriteettia kuin se että seuraa Auringon nousua ja laskua omilla silmillään ajatuksen kanssa. Se riittää kumoamaan lättämaauskovaisten väitteet.


      • KäytännönTasonHavainto kirjoitti:

        No, omin silmin olen nähnyt Kuun eri näköisenä eri paikoissa Maapalloa (Tycho kraatterin paikka vaihtelee) eikä missään ole useampaa kuin yksi Kuu, omin silmin olen nähnyt tähtikuviot taivaalla eri lailla eri paikoissa (Orion päälaellaan etelässä jne); omin silmin olen nähnyt taivaan kiertävän eri napaa eteläisellä taivaalla kuin pohjoisella (Hawaiilla on yksi parhaita paikkoja nähdä asia selvästi), omin silmin olen nähnyt laivasta ensin leveän alaosan katoavan kun ohut masto vielä näkyy, omin silmin olen nähnyt Auringon taivaalla saman kokoisena noususta laskuun eikä se katoa pieneksi juuri ennen laskua, omin silmin olen nähnyt että Auringon laskettua menemällä läheiselle mäelle Aurinko laskee uudestaan, omin silmin olen nähnyt keskellä yötä Auringon Lapissa, omin silmin olen nähnyt Helsingin katoavan horisonttiin nopeasti kun rannasta purjehtii kohti Viroa, omin silmin olen nähnyt ISS avaruusaseman lentävän taivaalla niin että sen näkee kaukoputkella ennalta ilmoitettuna aikana, omin silmin olen nähnyt muitakin satelliittejä.

        Omana kokemuksena olen lentänyt Lontoosta kokoajan länteen ja lounaaseen, ja päätynyt Australiaan; omana kokemuksena olen myös lentänyt kokoajan Lontoosta itään ja kaakkoon ja päättynyt silläkin kertaa Australiaan; molempiin suuntiin aktiivinen lentoaika oli vuorokauden luokkaa (litan kartalla tämän ei pitäisi olla mahdollista). Omana kokemuksena olen lentänyt Australian halki, matka kesti noin 5 tuntia, jostain syystä litteän maan kartalla sama matka Lontoosta Singaporeen kestää kaksinkertaisen ajan.

        Omana kokemuksena olen tavannut Kuussa käyneen Astronautin hänen Suomenmatkallaan, ja keskustelimme.

        Sen sijaan omin silmin en ole nähnyt Helsingista Tallinnan sataman laitureita; omin silmin en ole nähnyt kaukaisia kaupunkeja tai vuoristoja lentokoneesta, New Yorkin, Sydneyn ja Tokion pilvenpiirtäjät tulee hyvin lyhyessä ajassa näkyviin, samoin tekevät Kalliovuoret ja Himalaja sekä Alpit, varsinkin nuo vuoristot näkyisivät litalla huomattavasti paljon kauemmaksi.

        Maata ei tarvitse nähdä Pallon muodossa tajutakseen muiden havaintojen kautta että ainoastaan pallo mahdollistaa ne muut havainnot.

        Se että kuun Tycho kraatterin paikka vaihtelee voi luonnollisesti johtua perspektiivistä, koska katsot sitä eri näkökulmasta. En oikein tajua miten tuo todistaa että maa on pallo. Perspektiivi selittää myös miksi aurinko ei pienene kun se menee horisonttiin, miksi tähtikuviot on eri, ja miksi helsinki katoaa horisonttiin.

        Luonnollista myös että laivan alaosa häviää ensin, koska siinä on aaltoja edessä. Mitä kauemmaksi laiva menee, sitä suurempia horisontin lähellä olevat aallot on verrattuna laivaan.

        ISS luultavasti leijuu tuolla ylhäällä, mutta kumma että mistään muusta satelliitista ei kukaan tavallinen ihminen ole laittanut kuvaa nettiin. Sinä sanot että olet nähnyt muita satelliitteja, mutta tarkoitat varmaan että olet nähnyt liikkuvia pisteitä taivaalla, jotka oletat olevan satelliitteja, mutta et ole nähnyt niiden muotoa, että tietäisit että ne on satelliitteja.

        Tallinnan torni näkyy Helsingistä asti, mikä ei pitäisi olla mahdollista maapalloteorian mukaan. Siitä löytyy tietoa tietopiste.com.

        Oliko sinulla kompassi mukana lennon aikana, että tiesit mihin suuntaan lennät? Jos lentäisit suoraan länteen Lontoosta, joutuisit USA:han maapalloteorian mukaan. Että pääsisit australiaan, sinun pitäisi mennä aika paljon etelään päin myös. Mutta se että joudut samaan paikkaan kun menet etelään tai länteen voi selittää litteässä maassa myös, jos aika-avaruus kaareutuu, tai jos tulet ulos litteän maan toiselta puolelta, samalla tavalla miten pacman videopelissä esimerkiksi. Siihen voi olla vaikka mitä syitä.

        Se että Tokion pilvenpiirtäjiä ei voi nähdä suomesta johtuu perspektiivistä, koska sinun kulma maahan kohti on niin pieni, että niitä ei millään voi nähdä. Mutta jos nouset muutama sata kilometria ylöspäin, voit teoriassa nähdä ne kaukoputkella, kuten näkyy NASAn kuvissa esimerkiksi. NASAn kuvissa kummatkin suomi ja japani näkyy, koska NASAn satelliitit on niin korkealla maan pinnasta.


      • KäytännönTasonHavainto
        Trexnonar kirjoitti:

        Se että kuun Tycho kraatterin paikka vaihtelee voi luonnollisesti johtua perspektiivistä, koska katsot sitä eri näkökulmasta. En oikein tajua miten tuo todistaa että maa on pallo. Perspektiivi selittää myös miksi aurinko ei pienene kun se menee horisonttiin, miksi tähtikuviot on eri, ja miksi helsinki katoaa horisonttiin.

        Luonnollista myös että laivan alaosa häviää ensin, koska siinä on aaltoja edessä. Mitä kauemmaksi laiva menee, sitä suurempia horisontin lähellä olevat aallot on verrattuna laivaan.

        ISS luultavasti leijuu tuolla ylhäällä, mutta kumma että mistään muusta satelliitista ei kukaan tavallinen ihminen ole laittanut kuvaa nettiin. Sinä sanot että olet nähnyt muita satelliitteja, mutta tarkoitat varmaan että olet nähnyt liikkuvia pisteitä taivaalla, jotka oletat olevan satelliitteja, mutta et ole nähnyt niiden muotoa, että tietäisit että ne on satelliitteja.

        Tallinnan torni näkyy Helsingistä asti, mikä ei pitäisi olla mahdollista maapalloteorian mukaan. Siitä löytyy tietoa tietopiste.com.

        Oliko sinulla kompassi mukana lennon aikana, että tiesit mihin suuntaan lennät? Jos lentäisit suoraan länteen Lontoosta, joutuisit USA:han maapalloteorian mukaan. Että pääsisit australiaan, sinun pitäisi mennä aika paljon etelään päin myös. Mutta se että joudut samaan paikkaan kun menet etelään tai länteen voi selittää litteässä maassa myös, jos aika-avaruus kaareutuu, tai jos tulet ulos litteän maan toiselta puolelta, samalla tavalla miten pacman videopelissä esimerkiksi. Siihen voi olla vaikka mitä syitä.

        Se että Tokion pilvenpiirtäjiä ei voi nähdä suomesta johtuu perspektiivistä, koska sinun kulma maahan kohti on niin pieni, että niitä ei millään voi nähdä. Mutta jos nouset muutama sata kilometria ylöspäin, voit teoriassa nähdä ne kaukoputkella, kuten näkyy NASAn kuvissa esimerkiksi. NASAn kuvissa kummatkin suomi ja japani näkyy, koska NASAn satelliitit on niin korkealla maan pinnasta.

        Uskot mihin haluat.

        Toki matkalla Lontoosta Australiaa ensin tulee vastaan Amerikka, samoin kuin matkalla Lontoosta itään ja kaakkoon ensin tulee vastaan Intia yms. Kun nyt asiaan päästiin, lennolla Los Angelesista Sydneyyn matkalla ei tule vastaan Alaskaa, tai käydä edes lähellä sitä. Litteällä kartalla näin pitäisi käydä.

        Ja siksi käytin sanaa "aktiivista lentoaikaa", koska useilla matkoilla tapanani on pysähdellä.

        Kyllä, olen pitänyt lennoilla mukana myös kompassia.

        Siitä katoavasta laivasta, esität että se katoaa perspektiivin takia, mutta silloin katoaisi ensin se masto. Jos masto näkyy vielä ei se ole perspektiivin katoamispisteen lähelläkään.

        Miten ne aallot muuttuu yhtäkkiä laivan kokoisiksi, eikö ne siis pienene samassa perspektiivissä kuin laiva? Mikä saa aikaan erilaisen perspektiivin laivalle ja aalloille? Aallot peittäisi laivan vain jos ne ovat laivan kokoisia.

        Mikä on se perspektiivi joka saa Hawaiilla katsottuna taivaan kiertämään selvästi kahta napaa? Aikavalotuksella otettu kuva selvästi piirtää tähdet kahden navan kiertoon. Voit käydä itse tämän toteamassa, varo kuumaa laavaa.

        Ajatteletko koskaan mitä paskaa olet mennyt uskomaan? Selvästi et kykene siihen.

        Toi koko perspektiivi juttu on niin väsynyt että keksisittekö joskus jotain uutta.


      • KäytännönTasonHavainto kirjoitti:

        Uskot mihin haluat.

        Toki matkalla Lontoosta Australiaa ensin tulee vastaan Amerikka, samoin kuin matkalla Lontoosta itään ja kaakkoon ensin tulee vastaan Intia yms. Kun nyt asiaan päästiin, lennolla Los Angelesista Sydneyyn matkalla ei tule vastaan Alaskaa, tai käydä edes lähellä sitä. Litteällä kartalla näin pitäisi käydä.

        Ja siksi käytin sanaa "aktiivista lentoaikaa", koska useilla matkoilla tapanani on pysähdellä.

        Kyllä, olen pitänyt lennoilla mukana myös kompassia.

        Siitä katoavasta laivasta, esität että se katoaa perspektiivin takia, mutta silloin katoaisi ensin se masto. Jos masto näkyy vielä ei se ole perspektiivin katoamispisteen lähelläkään.

        Miten ne aallot muuttuu yhtäkkiä laivan kokoisiksi, eikö ne siis pienene samassa perspektiivissä kuin laiva? Mikä saa aikaan erilaisen perspektiivin laivalle ja aalloille? Aallot peittäisi laivan vain jos ne ovat laivan kokoisia.

        Mikä on se perspektiivi joka saa Hawaiilla katsottuna taivaan kiertämään selvästi kahta napaa? Aikavalotuksella otettu kuva selvästi piirtää tähdet kahden navan kiertoon. Voit käydä itse tämän toteamassa, varo kuumaa laavaa.

        Ajatteletko koskaan mitä paskaa olet mennyt uskomaan? Selvästi et kykene siihen.

        Toi koko perspektiivi juttu on niin väsynyt että keksisittekö joskus jotain uutta.

        Kun me katsomme merta, me voimme nähdä vain noin 5 km vettä eteenpäin, mutta koska laiva on korkeampi kuin vesi, sen voi tietysti nähdä kauempana kuin 5 km. Kun zoomaat merelle, voit nähdä että merihorisontti joka paljailla silmillä näyttää suoralta viivalta, koostuu oikeastaan aalloista, ja nämä aallot on yksi tekijä joka saa laivan alaosan häviämään.

        Koska horisontin aallot on 5 km kaukana, laivan alaosa vajoaa niiden alle, kun laiva menee 6 km kauas. Aallot tietysti pienenee vielä kauempanakin kuin 5 km, mutta et voi nähdä niitä, koska horisontin aallot on niiden edessä, ja ne on suurempia kuin kauempana olevat aallot. Kun laiva menee kauemmaksi, aallot on kohta suurempia kuin koko laiva.

        Mutta jos nouset ylös hieman, vaikka jonku talon katolle, voit nähdä koko laivan taas, koska sinun näkökulma laivaan suurenee.


      • OpettelePerspektiivi
        Trexnonar kirjoitti:

        Kun me katsomme merta, me voimme nähdä vain noin 5 km vettä eteenpäin, mutta koska laiva on korkeampi kuin vesi, sen voi tietysti nähdä kauempana kuin 5 km. Kun zoomaat merelle, voit nähdä että merihorisontti joka paljailla silmillä näyttää suoralta viivalta, koostuu oikeastaan aalloista, ja nämä aallot on yksi tekijä joka saa laivan alaosan häviämään.

        Koska horisontin aallot on 5 km kaukana, laivan alaosa vajoaa niiden alle, kun laiva menee 6 km kauas. Aallot tietysti pienenee vielä kauempanakin kuin 5 km, mutta et voi nähdä niitä, koska horisontin aallot on niiden edessä, ja ne on suurempia kuin kauempana olevat aallot. Kun laiva menee kauemmaksi, aallot on kohta suurempia kuin koko laiva.

        Mutta jos nouset ylös hieman, vaikka jonku talon katolle, voit nähdä koko laivan taas, koska sinun näkökulma laivaan suurenee.

        Olettaen että että ollaan tasaisella ja kaikki aallot katsojasta poispäin ovat saman kokoisia ei mikään aalto lähempään ole korkeampi kuin joku toinen aalto kauempana, kaikkien aaltojen huiput on samalla viivalla alkaen horisontista katsojaa päin, ja tämä viiva on aina katsojan silmän ja horisontin yhdistävää viivaa alempana olettaen ettei ne rannan aallot ole noin katsojan korkuisia.

        Tuo on sitä todellista perspektiiviä.

        Jos väität mitään muuta et itseasiassa ymmärrä mitään perspektiivistä; mikä sinänsä ei ole yllätys.

        Jatkan keskustelua kun olet ensin opetellut mistä puhut etkä vain apinoi muiden sanomia selvästi ymmärtämättä mitä luulet tietäväsi.


    • VoiLuojani

      Jahas.
      Hra PalvotAaseja pitää siis kaiken kattavaa sensuuria hyvänä asiana?

      • YmmärräMistäPuhut

        Luit taas omiasi.

        Sinun mielestä siis ihmisiä ei pitäisi suojella petoksilta jotka vaikuttavat heidän elämäänsä?

        Esimerkiksi phishing pitäisi sallia, jos joku on niin daiju että antaa rahansa huijarille joka lupailee ties mitä on ihan ok? Tai valeita saa jaella Tubessa jotka saa herkkäuskoiset hölmöt pahimillaan pilaamaan elämänsä? Muut vain osoittaa sormella ja naureskelee?

        Väärä informaatio on rikos ihmisyyttä vastaan koska se pahimillaan saa jotkut toimimaan haitallisesti omaa elämäänsä kohtaan; tavalla tai toisella, joko menettämällä rahaa tai menettämällä aikaansa, tai menettämällä mielenterveytensä, hyvänolonsa jne.

        Olisi eettisesti väärin olla puuttumatta siihen.

        Väärän tiedon poistaminen ei ole sensuuria.


    • uuuuuuuuuuuuuuuuu

      Sovitaan niin, ja onhan FE-kin totta

    • sontaasekaan

      Litteä maa -jutut on pistetty tahallaan keskusteluun valtaa pitävien taholta, koska oikeat valheelliset asiat kuten feikki kuussa käynti alkaa paljastumaan. Tällä yritetään halventaa samalle tasolle feikki kuussa käynti -keskustelut, kuten nämä typerät litteän maan jorinat nettikeskusteluissa.

      On täysin selvää että painottomassa tilassa materiaali muokkautuu pallomaiseen muotoon kuten neste, planeetat, aurinko ja muut tähdet, ei ne ole litteitä ihan typerää sontapuhetta.

      Lavastettu kuussa käynti on silti täyttä totta, samaan tapaan WTC-iskut on järjestetty jotta USA sai syyn hyökätä lähi-itään jne..

      • palloviski

        Mihin USA hyökkäsi sillä tekosyyllä että oli järjestänyt onnistuneen kuumatkan? Ja miksi Neuvostoliitto ja Kiina eivät paljastaneet salaliittoa, koska niillä olisi ollut siihen motiivi ja mahdollisuus?


      • sontaasekaan

        Onnistunut kuumatka, hahaha. Tuo kuumatka on vähän sama kuin aikuisten versio sadusta "joulupukkiin", eikö olisi jo aika kasvaa nykyaikaan ja todeta että täyttä satua oli tuo kuumatka 1969.

        Netistä ja youtubesta löytyy niin paljon selkeitä todisteita tuon lavastuksen puolesta että siitä vain katsomaan. Todella häkellyttävää että nykyihmiset internetin aikakaudella uskoo vielä tuohon kuumatka-satuun, todellakin sama kuin väittäisi maapallon olevan sylinteri ja porukat uskoo siihen silmät kirkkaina.


      • Plättäpää

        Yli 90 % amerikkalaisista nuorista opiskelijoista eivät enää usko Kuussakäynteihin.

        Yli puolet uskoo jo litteään Maahan.


      • sontaasekaan kirjoitti:

        Onnistunut kuumatka, hahaha. Tuo kuumatka on vähän sama kuin aikuisten versio sadusta "joulupukkiin", eikö olisi jo aika kasvaa nykyaikaan ja todeta että täyttä satua oli tuo kuumatka 1969.

        Netistä ja youtubesta löytyy niin paljon selkeitä todisteita tuon lavastuksen puolesta että siitä vain katsomaan. Todella häkellyttävää että nykyihmiset internetin aikakaudella uskoo vielä tuohon kuumatka-satuun, todellakin sama kuin väittäisi maapallon olevan sylinteri ja porukat uskoo siihen silmät kirkkaina.

        Tuo propaganda jää Youtubeen. Painavampi julkisuus ei ota sitä vakavasti.


      • VaroittavaEsimerkki
        Plättäpää kirjoitti:

        Yli 90 % amerikkalaisista nuorista opiskelijoista eivät enää usko Kuussakäynteihin.

        Yli puolet uskoo jo litteään Maahan.

        Kun kansa saadaan näin älyvapaaseen tilaan niitä on helppo hallita.

        Trumpin nousu valtaan on tästä malliesimerkki.

        Koulutuksesta on otettu Trumpin kaudella entisestään varoja pois. Jo muinaiset valtiaat tiesivät että viisas kansa on huono asia, tyhmää on helppo hallita.

        Suomi varokoon.


      • notkeamoderni
        VaroittavaEsimerkki kirjoitti:

        Kun kansa saadaan näin älyvapaaseen tilaan niitä on helppo hallita.

        Trumpin nousu valtaan on tästä malliesimerkki.

        Koulutuksesta on otettu Trumpin kaudella entisestään varoja pois. Jo muinaiset valtiaat tiesivät että viisas kansa on huono asia, tyhmää on helppo hallita.

        Suomi varokoon.

        Sipilän hallitus aloitti jo toisen asteen koulutusleikkaukset, kun varsinkin teknisellä alalla tutkintonimikkeitä hävitettiin. Työttömien aktiivimallissakin oppisopimuskoulutus on ensisijainen keino löytää ammatilllista koulutusta sekä toisella että korkea-asteella, kun hakijakriteereitä tiukennetaan kaikissa uudistuksissa. Jo Käteisen hallituksen aikana kokoomuksella oli kova vimma keskittää kaikki korkeakouluopetukset kehä kolmosen sisäpuolelle.

        Veikkaan, että peruskoulutuksessakin palataan aikaa myöten vanhaan kiertokouluun, jossa opettajat kiersivät talosta taloon. Nykyinen notkea moderni (wikipedia) yhteiskunta on käytännössä siirtymä valtion avusta yksityisiin palveluihin yhteiskunnallisissa uudistuksissa. Kuntien valtionavustukset siis jatkavat laskuaan, jos pysytään EU:n talutusnuorassa. Vähin erin palataan keskiajan sääty-yhteiskuntaan.


    • hähähähäähähääää

      Äsken osumia oli 7 710 000.
      Aikamoinen pudotus 200 000 000:sta.

      • EiOleUutta

        Joitain viikkoja sitten sanalla Pizza oli päivän parin ajan yli 3 miljardia osumaa, ensin pomppasi 3 miljardilla, sitten väheni saman verran.


    • FlatEarthOnPahaAihe

      Google on valtaapitävien rakkikoira aivan niin kuin aloittaja totesi.
      Pizza- hakuja ei jostain syystä sensuroida?

      • googleälypuhelin

      • avoinnetti

      • GoogleUSA

      • kaappaus.onnistui

      • EUGoogleAndroid

    • SILLANPÄÄPIRIVEIKKO

      TÄMÄ ON TOTTA USKON TÄHÄN OLEN OLLU KUUSSA JO MONESTI JA NYT OON SILLANPÄÄLLÄ OSTAMASSA PIRII JA HUOMEN LENNÄN JUPITERIIN JA KATON LITTEETÄ MAAPALLOA...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • flättäri

        "LITTEETÄ MAAPALLOA" -Tuo lause on ristiriidassa itsensä kanssa, miten litteä voisi olla pallo?


    • Quicknes

      Litteä maa on järjellä ajatelle todennäköisin vaihtoehto; siis asutulta pinnaltaan. Miksi maan kääntyessä ympäri luonnolliset vesilähteet: meret ja järvet, eivät tipu avaruuteen? Ehkäpä siksi, koska maa ei ole pallo, eikä se pyöri, se huojuu asymmetrisesti.


      Maapallon pyöriminen ei selitä vuodenaikojen vaihtelua, mutta voimakas asymmetrinen liike selittää. Maapallon vuorokauden vaihteluita ei voida selittää myöskään pyörimisellä, aurinko ja kaksi kuuta kiertävät maata eikä päinastoin. Kuut tosin kiertävät puolikasta rataa, koska niitä on kaksi kpl. Maan on lähes pakko olla asteroidi ja iso sellainen.


      Ihmiset eivät ole valmiita totuuteen ja siksi sitä yritetään salata: siksi hakutuoksia manipuloidaan.

    • NäinSeHommaEtenee

      Juu, juu. Sinua ne kyttää. Vedä vaippahousut piukkaan ja pysyttele matalana ja vedä varmuuden vuoksi toinen foliokerros pääsi ympäri. Jos kuitenkin joudut hakemaan lisää eloonjäämis välineitä lähimmästä Räkkärimarketistasi, muista kulkea pitkin seinänvierustoja ja katsoa taaksesi. Kerro myös kaikille vastaantulijoille, että NE seuraa sua. Muista mainita asiasta myös kassalla.

    • LittuSeOn

      Hakutulosten määrä oli juuri nyt 264 000 000 sanoille Flat Earth.
      Se pysytteli hyvin pitkään alle 10 000 000:n.
      Olisiko vapautunut pannasta?

    • flättäri

      Nyt hakusana "flat earth" antaa tulokseksi peräti 419 miljoonaa! Onko google vapautumassa sensuurista, vai onko litteämaa teoria nyt todella näin nopeasti kasvattamassa suosiotaan netissä? http://kuvanjako.fi/79d7a.jpg

      • Jeesus.pelastaa.sinut

        Jesus antaa edelleen enemmän osumia?

        Uskothan siis Jeesukseen?


      • Jeesus.pelastaa.sinut kirjoitti:

        Jesus antaa edelleen enemmän osumia?

        Uskothan siis Jeesukseen?

        Hakemalla "zombies" löytyi 442 miljoonaa osumaa. Tarkoittaakohan se että zombit on todellisempia kuin litteän maan teoriat?


      • JeesusOnTodellinen
        Oudoksuva kirjoitti:

        Hakemalla "zombies" löytyi 442 miljoonaa osumaa. Tarkoittaakohan se että zombit on todellisempia kuin litteän maan teoriat?

        En tiedä; mutta sen sijaan tiedän että Jeesus Pelastaa.


    • ijpjpj

      Mulle tuli 449 000 osumaa. Eli kukaan ei panttaa mitään. Ja miksi panttaisikaan?

    • OnksSePaljonVaiVähän

      Nyt tuli 377 000 000 hakutulosta.

    • kullahdus

      Nyt tuli 483 000 000 hakutulosta.
      Paukkuuko miljardi rikki lähiaikoina?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe