Onko joku tehnyt tuolla otsikossa mainitulla Mintin omalla softalla levykuvan ja paluttanut sen onnistuneesti levylle?
Toimiiko sen jälkeen ja kauanko meni aikaa levykuvan tekemisees?
Mint 18.3 softa "disks" tehty levykuva?
2
283
Vastaukset
- Sha256sum
Mitään tarkkoja aikamääriä on mahdotonta antaa. Riippuu väylänopeudesta ja esim. USB-laitteen kirjoitusnopeusta. Ennen levykuvan siirtämistä massalaitteelle, tarkista tarkistussumma.
Disk-ohjelman vaihtoehtona on aina dd-sovellutus. Itse olen käyttänyt aina dd-ohjelmaa ja kenties putkittanut sen pakkaajalle. Pienehkö SSD menee melko nopeasti. Joku HTPC systeemi minuutissa parissa. Teranen levy voi kestää 6 tuntia.
dd-ohjelma siksi, koska levykuvan teen yleensä jollain asennusmedialla tai siihen tarkoitetulla systeemillä. Systeemi josta kopio otetaan ei tietenkään saa olla käynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758