Keskustelun aihepiirinä on maahanmuuttajien tai maahn muuttaineiden katsomuksellinen tilanne ja katsomusavapauden ongelmat. Kyseessä on Helsingin seudun vapaa-ajattelijan VAbaari, joka pidetään ravintola Oivassa alkaen klo 18.00. Tarkemi ohjelma ja avaaja kerrotaan myöhdemmin
Vastaukset 14
- Hevarilllt
VABaariin tulee vuoden pakolaisnainen Sirwa Farik puhumaan kunniaväkivallasta
- Kiittäen
Kunniaväkivalta sekä uskonnottomien oihmisoikeudet on hyvä, mielenkiintoinen teema. Ja avaaja on mielenkiintoinen persoona.
- Lukija.huom
Merkittävä vieras!
Kuulostaa hyvältä! Tällaisia ulkopuolisia puhujia on hyvä kerätä, ja aihe saa herättää vähän kiivaampaakin keskustelua.
- UpUp
Nostanpa tämän Tampereen ja Seinäjoen tilaisuuksien rinnalle.
Vapaa-ajattelijat toimivat yhdistyksissä. Liittymättä tähän yksittäiseen kertaan: Miten pitkälle etukäteen teillä on sovittuna a) ajat ja b) aiheet?
- Hevarilllt
Kesä- ja heinäkuussa ei ole VAbaaria.
Elokuun aihe - Back to School - on valmiina syksyyn.
Syyskuu jne vielä auki. Hevarilllt kirjoitti:
Kesä- ja heinäkuussa ei ole VAbaaria.
Elokuun aihe - Back to School - on valmiina syksyyn.
Syyskuu jne vielä auki.OK. Meillä tosiaan jatketaan kesän läpi (vaikka heinäkuussa lie aika vähän väkeä), ja alustava hahmotelma on nyt jo viidelle seuraavalle kerralle.
- Hevarilllt
jori.mantysalo kirjoitti:
OK. Meillä tosiaan jatketaan kesän läpi (vaikka heinäkuussa lie aika vähän väkeä), ja alustava hahmotelma on nyt jo viidelle seuraavalle kerralle.
Helsingissä vaparit kokoontuvat myös Maailma kylässä -festareilla ja Pride-tapahtumassa yhdistyksen toimipisteelle, kuka esittelijänä, kuka poikkeajana.
Hevarilllt kirjoitti:
Helsingissä vaparit kokoontuvat myös Maailma kylässä -festareilla ja Pride-tapahtumassa yhdistyksen toimipisteelle, kuka esittelijänä, kuka poikkeajana.
Toki joo, mutta nämä ovat yksittäisiä tapahtumakertoa.
Baari-illoista olen nyt pytkinyt tiedottamaan s.e. kerron aina paitsi tulevan kerran myös vinkkaan vähän seuraavien kertojen aiheesta. Vuoden mittaan näkee auttaako se.
- UpUp
This side Up. Maanantaina mukaan.
- UpUp
jori.mantysalo kirjoitti:
Jup, tänään.
Miksi, oi miksi ei ole edes sitä neulausta enää käytettävissä palstoilla?Tänään ylhäällä.
- LUk.huom
UpUp kirjoitti:
Tänään ylhäällä.
Pari tuntia aikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459