Rikkaiden loputon ahneus ryöstää maapallon rikkaudet ja tuhoaa sen. Tavalliset ihmiset ovat vain syyttömiä sivustakatsojia, kun ahneet rikkaat pullistelee.
Kaikki sodat käydään ahneiden jenkkipankkiirien käskystä.
Rikkaat tuhoaa maapallon.
13
223
Vastaukset
- fgkfhgf
Samaa mieltä olen.
- niinhänse
Pankkiirit ja aseteollisuus aiheuttaa kaikki sodat! Ihmisestä ei piitata eikä ympäristötuhoista!
- jeesukseenuskova
Ei ole syyttömiä. Jeesuksen kirjoittaman raamatun mukaan, 100% ihmisistä on syntisiä, ja muutama % saattaa vaivoin pelastua kääntymällä Jeesukseen.
- Voi_poloisia
Jeesus oli yksi historian pahimmista luusereista!
Meni lopulta riehumaan temppeliin vastoin kaikkia oppejaan ja tilasi oman tuomionsa.
Kristittyjen sairaalloisuus tulee parhaiten ilmi juuri siinä, että heillä on pelastajanaan hyypiö, joka ei pystynyt pelastamaan edes itseään! - mieleisekseen-sepitetyt
Missä se jeesuksen kirjoittama raamattu on? Vanhin evankeliumi, Markuksen, pidetään tutkijoiden keskuudessa kirjoitetun vuonna 70 jaa (noin). Lähteinä käytetty osia kirjoituksista, pääasiassa "suullista perimätietoa".... Tutkijoiden mukaan evakeliumeja ei edes tarkoitettu historiallisiksi teoksiksi vaan kirjoittajat "muokkasivar" tietoa sopivaksi.
Liirum-laarumia! Mene itse kirjoittamaan joku 40 vuotta kuolleena olleen elämän ja sanomisen yksityiskohtaiset kuvaukset käytännössä kyläjuorujen perusteella. Eipä taidas juuri faktatietoa löytyä... - ei_failannut
Voi_poloisia kirjoitti:
Jeesus oli yksi historian pahimmista luusereista!
Meni lopulta riehumaan temppeliin vastoin kaikkia oppejaan ja tilasi oman tuomionsa.
Kristittyjen sairaalloisuus tulee parhaiten ilmi juuri siinä, että heillä on pelastajanaan hyypiö, joka ei pystynyt pelastamaan edes itseään!Jos olet lukenut raamatun, tietäisit että tuo oli tarkoituskin mennä noin.
- PALAAKO-VERORAHAA
Eikös se kepulais-bernerikin kertonut oikein lentävänsä Sveitsiin ja kampaajalle siellä?
Mitä sakkia rahdataan neljällÄ, joinain päivinä jopa viidellä eri lentokoneella TUNNIN SISÄLLÄ eli 14.30 - n 15.30 tukholmasta helsinkiin? Eri firmojen koneita, ovatko edes täynnä vai kaikki puolityhjiä? Minkälaista sakkia niillä tuodaan ja kuka maksaa niiden matkat?
kyllä ilmastonmuutos ei sureta! - Köyhät_tuhoavat
Köyhät tekevät siinä tuhoamisessa käytännön työn. Rikkaalla on varaa jättää jotain koskematta, mutta köyhän on hakattava vaikka viimeinen puu autiomaan laidalta, jos perheen puuro on keittämättä. Ja köyhiä riittää.
- mei.ninki
"Rikkaalla on varaa jättää jotain koskematta"
Niin olisi. Muttei jätä! - rikastuhoaa
Rikas on aina päättänyt, mihin ahdinkoon hän köyhän sortaa. Järjestelmä on rikkaiden rakentama ja heidän vastuullaan on maailman tuhoutuminen.
- TuhoaJaTienaa
MIstä sinä luulet, että ne rikkaan rahat on revitty? Taivaastako ovat sataneet?
- surullinen
Ikävää, että muutama rikas voi ja saa ajaa maailman kriisin partaalle.
- Ple
Rikkaat haluavat meistä jälleen orjia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832