Minne Arje Sakari S katosi astral-tv:sta?

Arpp

Tietääkö kukaan minne ja miksi Arje Silander lähti pois astral tvstä? Oli hyvä ja miellyttävä ihminen. Osasi hommansa. Samaten ihmettelen missä on Tiina elisabet ja Laura Roine? Eivät koskaan enää juonna..

25

1600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsennustaja

      Luultavasti siksi, että varsinkin tällä palstalla haukutaan todella rumasti ihmisiä ja tuntuu että ei niillä muuta tarkoitusta elämässä ole. Astral tv ei ole saanut yhtään hyvää palautetta. Sinä olet ainoa joka sitä on kehunut. Toivottavasti löydät vielä kyseisen näkijän nin voit soittaa hänelle. Minäkin voin katsoa löytyykö ja linkitän sen sinulle. Kun suomen kansa on niin ilkeää,että haukkuvat kaiken, ja ihan vaan siksi että he eivät voi hyvin. Ja tuskin ovat soittaneet sinne astral tv:n, muuten vaan haukkuvat niinkuin kaikki. Tsemppiä ja toivotaan että näkijä löytyy.


      hyvää kevättä sinulle

      • Sinuttunnistaa

        Sakari on jäänyt pois, koska erimielisyys tuotannon kanssa. Joillakin näkijöillä on vielä moraali ja etiikka kunnossa.
        Viihdekanavalla , kalliilla minuuttihinnalla ihmisten manipulointi ja puoskarointi ei anna hyvää kuvaa näkijän motiiveista "auttaa Ihmisiä"
        Eräsennustaja, sinulle sanoisin, että ellet kestä ihmisten mielipiteitä, pysy pois keskustelupalstoilla. Ja koska itse haukut rumasti Suomen kansaa, pysy pois koko maasta. Ja Jollet voi itse hyvin, mene hoitoon.


      • Ensoitaa

        En usko hetkeäkään, että sinä olet oikea näkijä. Jokainen jolla on vähänkään älliä päässään, näkee että Astral TV on täyttä huijausta. Hyvä että edes jotkut moraalimmaltaan korkeammat ovat tajunneet lähteä tuosta ohjelmasta.


      • eräsennustaja
        Sinuttunnistaa kirjoitti:

        Sakari on jäänyt pois, koska erimielisyys tuotannon kanssa. Joillakin näkijöillä on vielä moraali ja etiikka kunnossa.
        Viihdekanavalla , kalliilla minuuttihinnalla ihmisten manipulointi ja puoskarointi ei anna hyvää kuvaa näkijän motiiveista "auttaa Ihmisiä"
        Eräsennustaja, sinulle sanoisin, että ellet kestä ihmisten mielipiteitä, pysy pois keskustelupalstoilla. Ja koska itse haukut rumasti Suomen kansaa, pysy pois koko maasta. Ja Jollet voi itse hyvin, mene hoitoon.

        Mistä sinä tiedät sen että miksi Sakari on jäänyt pois? Kyllä minä kestän mielipiteet, mutta suuresti ihmettelen ihmisten varsinkin ennustajien/näkijöiden ym ala-arvoista loukkaamista sekä haukkumista täälle. Some on mahdollistanut sen että täällä voi rääpiä päätä ihan miten vaan. Kyllä minä voin hyvin,en tarvitse hoitoa. En ole itsestäni koskaan löytänyt yhtään loukkaavaa keskustelua joten siitä voi päätellä, että osaan asiani


      • Sinuttunnistaakin
        eräsennustaja kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät sen että miksi Sakari on jäänyt pois? Kyllä minä kestän mielipiteet, mutta suuresti ihmettelen ihmisten varsinkin ennustajien/näkijöiden ym ala-arvoista loukkaamista sekä haukkumista täälle. Some on mahdollistanut sen että täällä voi rääpiä päätä ihan miten vaan. Kyllä minä voin hyvin,en tarvitse hoitoa. En ole itsestäni koskaan löytänyt yhtään loukkaavaa keskustelua joten siitä voi päätellä, että osaan asiani

        Siitä tiedän, kun on sen itse kertonut Fasessaan, fucking Tonttu!
        Et ole mikään Ennustaja.


      • Kylläsinustapuhutaan
        eräsennustaja kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät sen että miksi Sakari on jäänyt pois? Kyllä minä kestän mielipiteet, mutta suuresti ihmettelen ihmisten varsinkin ennustajien/näkijöiden ym ala-arvoista loukkaamista sekä haukkumista täälle. Some on mahdollistanut sen että täällä voi rääpiä päätä ihan miten vaan. Kyllä minä voin hyvin,en tarvitse hoitoa. En ole itsestäni koskaan löytänyt yhtään loukkaavaa keskustelua joten siitä voi päätellä, että osaan asiani

        itse haukut täällä koko kansaa ilkeäksi ja vain siksi, etteivät kaikki ole niin nuijia että uskovat manipuloivia huijareita .


      • kestäkäänyvähän
        Sinuttunnistaakin kirjoitti:

        Siitä tiedän, kun on sen itse kertonut Fasessaan, fucking Tonttu!
        Et ole mikään Ennustaja.

        no ompas teidän 2 viimeisen kommentointi sitten tosi aikuista vai? nukkuisitte aamulla pidempään etkä töllöttäis astral tv:tä mutta siksihän ihmiset sitä katsoo että saavat jostain asiasta tulle tänne räyhäämään vaikka ette edes tiedä että mitä jos asiakas saikin tulkinnan joka toteutuu


      • Patakattilaasoimaa
        kestäkäänyvähän kirjoitti:

        no ompas teidän 2 viimeisen kommentointi sitten tosi aikuista vai? nukkuisitte aamulla pidempään etkä töllöttäis astral tv:tä mutta siksihän ihmiset sitä katsoo että saavat jostain asiasta tulle tänne räyhäämään vaikka ette edes tiedä että mitä jos asiakas saikin tulkinnan joka toteutuu

        No mikäs sun ongelma on, kun täällä päivystät? Kirjoitusvirheesi ainakin kielivät elämän kovasta koulusta. Syrjäytyneenä nukut puoleen päivään? Mene hakemaan töitä.


      • eräsennustaja
        Sinuttunnistaakin kirjoitti:

        Siitä tiedän, kun on sen itse kertonut Fasessaan, fucking Tonttu!
        Et ole mikään Ennustaja.

        Kylä minä olen ennustaja, tai enemmänkin näkijä. Sääliksi käy kuin olet mieleltäsi noin sairas, hae apua, ihan itsesi tähden


      • Oletlokki
        eräsennustaja kirjoitti:

        Kylä minä olen ennustaja, tai enemmänkin näkijä. Sääliksi käy kuin olet mieleltäsi noin sairas, hae apua, ihan itsesi tähden

        huh huh taida ponnistaa ihan tarkkis pohjalta. Aivosi ovat kuoleutuneet, kun vedit yläasteella koulussa mopojen bensaa ja kaikkee, mikä sai pääsi sekaisin. Et se sun ihanasta lapsuusperheestä.
        Ei sua mikään apu paranna, valitettavasti. Olet suuri vitsi ennustajana.


      • Otanytpääspyllystäs
        eräsennustaja kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät sen että miksi Sakari on jäänyt pois? Kyllä minä kestän mielipiteet, mutta suuresti ihmettelen ihmisten varsinkin ennustajien/näkijöiden ym ala-arvoista loukkaamista sekä haukkumista täälle. Some on mahdollistanut sen että täällä voi rääpiä päätä ihan miten vaan. Kyllä minä voin hyvin,en tarvitse hoitoa. En ole itsestäni koskaan löytänyt yhtään loukkaavaa keskustelua joten siitä voi päätellä, että osaan asiani

        Täällähän itsekin rääpit päätäs ja nimimerkin suojassa.


      • Liian_läpinäkyvää

        Jotkut sanovat totuuden, ja eräät tietyllä alalla olevat eivät halua sitä tulevan julki. Kysehän on siitä, että nämä saisivat jatkaa ihmisten huijaamista ja tienata epärehellisyydellä leipänsä.

        Ja muuten sinä itseäsi "ennustajaksi" väittävä. Olet itse aika ilkeä ja toisia nimittelevä. Teet ihmisistä määritelmiä, jotka eivät pidä paikkaansa. Kehut kovasti itseäsi, ja alaasi, mutta missä ovat todisteet kyvyistäsi? Useat teistä väittävät olevansa yhteydessä henkimaailmaan, toimivan enkeleiden kanssa ja heidän välityksellään ja parantajina. Silti ainakin tekstien ulosannin perusteella ei näytä siltä, eikä tule sellaista vaikutelmaa, että olisitte ns. valkeuden puolella. Pikemminkin päinvastoin. Ahneus, töykeys, valehtelu ja omanedun tavoittelu tulevat enemmänkin esille. Valitan. Tällainen vaikutelma ennustajista vain tulee. Etenkin jos on vähänkään katsonut esim. Astral tv:ta, ns. ihmisten kasvoilla parin sekunnin ajan välähtävät mikroilmeet paljastavat heistä aika paljon. Varsinkin silloin, kun he niin kovasti usuttavat ihmisiä soittamaan heille. Kasvoilta näkyy selkeästi rahanahneus. Tai epätoivoinen taloustilanne, joka ajaa heitä tälläiseen toimintaan.


      • Oikeatietäjä
        Liian_läpinäkyvää kirjoitti:

        Jotkut sanovat totuuden, ja eräät tietyllä alalla olevat eivät halua sitä tulevan julki. Kysehän on siitä, että nämä saisivat jatkaa ihmisten huijaamista ja tienata epärehellisyydellä leipänsä.

        Ja muuten sinä itseäsi "ennustajaksi" väittävä. Olet itse aika ilkeä ja toisia nimittelevä. Teet ihmisistä määritelmiä, jotka eivät pidä paikkaansa. Kehut kovasti itseäsi, ja alaasi, mutta missä ovat todisteet kyvyistäsi? Useat teistä väittävät olevansa yhteydessä henkimaailmaan, toimivan enkeleiden kanssa ja heidän välityksellään ja parantajina. Silti ainakin tekstien ulosannin perusteella ei näytä siltä, eikä tule sellaista vaikutelmaa, että olisitte ns. valkeuden puolella. Pikemminkin päinvastoin. Ahneus, töykeys, valehtelu ja omanedun tavoittelu tulevat enemmänkin esille. Valitan. Tällainen vaikutelma ennustajista vain tulee. Etenkin jos on vähänkään katsonut esim. Astral tv:ta, ns. ihmisten kasvoilla parin sekunnin ajan välähtävät mikroilmeet paljastavat heistä aika paljon. Varsinkin silloin, kun he niin kovasti usuttavat ihmisiä soittamaan heille. Kasvoilta näkyy selkeästi rahanahneus. Tai epätoivoinen taloustilanne, joka ajaa heitä tälläiseen toimintaan.

        Eräs Ennustaja kuvittelelet olevasi oikein yli-ihminen. Mikäs psykiatri oletkaan olevinasi? Vai sanovatko sun omat päänsisäiset "enkelit" ihmisiä mielenvikaisiksi? Sinullahan on itselläsi vahva päihdetausta ?Jospa äänet ovat kaikuja menneestä. ?Etkä liene kuivilla vieläkään, edessäsi on usein alkojuoma.
        Sinusta on paljon tarinoita täällä keskustelupalstoilla. mm. Kuinka olet savustanut ja ajeerannut ihmisiä. Säikähditkö? , minä olen oikea Näkijä?
        Tosiasia on kuitenkin tämä: Sinut tunnistaa kirjoitusvirheistäsi, jotka ovat sanallasanoen ainutlaatuisia.

        Kyllä ihmiset näkevät totuuden. Hädässä olevat ihmiset jäävät näiden koukkuihin, se on surullista. Järkyttävin manipulaatio on se, että nämä ylimakeat höpöttäjät sanovat tekevänsä interaktiivista ohjelmaa. Muistaa täytyy, että viulut maksaa soittaja.
        Arjella oli munaa lähteä tästä viihdeohjelmasta.


      • Älä_lainaile_tekstejä

        Nimimerkillä Oikeatietäjä, miksi yhdistit minun kirjoitukseni yhteen omaan kommenttiisi?
        Minä en ole koskaan mainostanut, enkä kehunut itseäni miksikään ennustajaksi, tai selvänäkijäksi. Enkä taatusti ole kehottanut ketään menemään millekään psykiatrille.

        Älä lainaa minun tekstejäni, ja liitä niitä yhteen omaan viestiisi, jos haluat viestittää jollekin itseään kehuvalle ennustajalle.

        Toimintasi on vähintäänkin outoa ja kummallista, kun liität minun viestini yhteen omiisi.
        Minä en ole selvänäkijä, enkä ole moista huijaustoimintaa kuuna päivänä elämässäni harjoittanut. Enkä harjoittaisi moista iljettävää huijaritoimintaa.

        Olen tuonut esille omat huonot ja ikävät kokemukseni ennustuspalveluiden käyttämisestä, huom. käyttämisestä!

        Enkä ole kertaakaan sen vuoden 2012 käyttänyt yhtäkään ennustuspalveluyritysten palvelua.
        Ja hyvästä syystä!

        Koska ne ovat kaikki pelkkiä ihmisten huijausfirmoja!

        Älä lainaa ja liitä toisten tekstejä omiisi ilman oikeutta siihen.
        Vääristät asiayhteyksiä.


    • jopasjoa

      Suomi24 on ihan mauton tyyliltään, täällä haukutaan kaikkialla kaikki.. ei näitä juttuja kannata uskoa mitä täällä kenestäkin on, menkää asiallisemmille saiteille, niitäkin on..

    • Juupajuu

      Ei kai kuitenkaan ole ihan tyhjästä nämä jutut syntyneet tänne. Varmasti pohjautuvat johonkin ja se, mihin ne pohjautuvat on tietysti jokaisen arvioitavissa. Varmaan noillekin näkijöille, joita arvostellaan on joku soittanutkin. Sen, miten asiat julki tuodaan, voi tietysti hoitaa asiallisestikin. Mutta kyllä näitä huonoja kokemuksia varmasti on paljonkin. Sen huomion olen tehnyt, että niistä muutamasta näkijästä, jotka itselle ovat ihan oikein ja oikeasti nähneet ei ole juttuja täällä. Eli osaaminen puhuu puolestaan. Kyllä näitä lueskellessa on pakko todeta monessa kertomukseessa olevan totuuttakin mukana. Kokemuksesta tiedän, että suurin osa näistä "näkijöistä" ei näe, vaan soittajalta urkitaaan tietoja ja sen pohjalta "nähdään".

      • Juulia

        On yksi rajatiedon povari, mun poikafrendi, joka ei kyllä mitään tiedä, mutta kaikki mitä hänelle sattuu on paranormaalia.
        Yöllä kuulunut kauhea pamaus ja luullut, että joku näkymätön kävelly päänpäällä. Ollut ahdistunut, koska näkymätön olento tuijottanut häntä. Olento on keittänyt kahvit ja henkisesti pakottanut mun poikafrendin juomaan kupillisen. Samaan aikaan olento on teleportannut poikafrendilleni suuhun unilääkkeen, peräpukamalääkkeen, eturauhaslääkkeen, sydänlääkkeen ja verenpaine-sekä diapeteslääkkeen.
        Poikafrendini epäilee, että joku sukulainen on lähdössä taivaaseen.
        Todellisuudessa pamahtanut löysä paska housuihinsa, mikä on tavallista tuossa iässä. Nyt ei ole kahteen yöhön nukkunut, kun kämppä haisee kuin joridin mädännyt juuri.
        Että, mitä tässä muuta...


    • q377777777

      Lue alapalkista teksti:

      Ennustukset tehdään viihdetarkoituksessa.

      Seijalle tulee soittoja älyttömästi, muilla huomattavsti hiljaisempaa.

    • Jossu45

      Tosiaan nuo ennustukset tehdään vain viihdetarkoituksessa eli näihin palveluihin ei kannata soitella jos oikeaa selvänäkijää etsii. Heidän palveluitaan ei näistä numeroista löydy.

    • Menetätte_vain_rahanne

      Älkää soitelko mihinkään ennustuspalveluita tarjoaviin yrityksiin. Olivat ne tv:ssa, lehdissä mainostamia, tai muualla verkossa.

      Itse joskus kuusi vuotta sitten kokeneena omakohtaisesti näiden yritysten palvelut, etenkin Rajatieto org:tion puolelta, voin sanoa ihan suoraan ja rehellisesti, että kyseiset palvelut eivät vastaa sitä, mitä he mainoksissaan väittävät. Soitin joskus vuonna 2011-2012 esim. Jaana Geselle nimiselle ennustajalle, joka satuili sitä sun tätä. Mm. ohjasi tietylle työuralle, että tulen pitämään paljon esitelmiä ja löytämään lonkeroita politiikkaan. Yksikään (ennustettu) asia ei pitänyt ollenkaan paikkaansa. Ja jostakin syystä kyseinen "jaana geselle" on kadonnut myöskin, paitsi Rajatiedon sivustoilta, myös Facebookista täysin ja kokonaan. Tästä täytyy tehdä se ilmeinen johtopäätelmä, että koko kyseistä sen nimistä ei ole koskaan ole ollutkaan olemassa. Eli kyseinen henkilö huseerasi väärällä identiteetillä kyseisessä firmassa ja alalla.

      Eli huijausta kaikki, mm. Rajatieto organisaatioyrityksellä.

      Rahat meni, eikä niistä soitoista ollut yhtään mitään hyötyä.
      Joten en todellakaan suosittele soittamaan millekään ennustajiksi itseään väittäville!

      • Anonyymi

        No sanooko mitään se että ennustajaeukkojen numerot on 0700-suuntanumerolla, jotka on tarkoitettu aikuisviihde- ja ajnvietepalveluille? Kysymys on lopulta huvista, jos joku niitä tosissaan ottaa on sama kuin maksaisi elatusmaksut lottokupongilla kun voihan sillä voittaa.


    • Anonyymi

      Arje ajautuu helposti riitoihin jos asiat eivät suju hänen mielensä mukaan. Tuskin sen ihmeellisemmstä on kyaymys, mennyt sukset ristiin pomon kanssa varmaan j homma on siinä. Hänellä on pitkä huumehistoria ja voi mennä vuosikymmeniä että semmoisesta selviää.

      • Anonyymi

        Kateellisten panettelua. Onko sulla pokkaa mennä ihmisten eteen? Tuskin joten pidäppä mölyt mahassasi! Aihe taitaa olla läheinen itsellesi.


      • Anonyymi

        Perustele ja vähän äkkiä sittenkin tuo väittämäsi huumejuttu. Muuten kirjoituksesi on julkinen solvaus.


      • Anonyymi

        Ottiko mielikuvitus vallan?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe