Olen tässä muutamia viikkoja miettinyt hankkivani siveysvyön poikaystävälleni. Mikä olisi paras siveysvyö, mieluiten metallinen? Vielä vinkkejä sen käyttämiseen? ;)
Olemme seurustelleet lähes vuoden verran ja seksiä olemme normaalisti harrastanut ainakin pari kertaa viikossa, mutta tuntuu että kultani energia menee osittain muuhun kuin minun tyydyttämiseen. Itse olen seksuaalisesti todella energinen ja haluaisin kokea jatkuvasti uutta.
Siveysvyö antaisi minulle mahdollisuuden vahvistaa luottamusta ja säästämään hänen energiaansa vain minun tyydyttämiseen.
Siveyvyö rakkaalleni
23
6499
Vastaukset
- UkkoKuriin
Täältä löytyy kohtuuhintaan:
https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20180507053255&SearchText=chastity deviceTilasin siveysvyön täältä. Tuli nopeasti. Se on metallista tehty. Varmaan kestää. Tuntuu sopivan paremmin kuin muovi malliset. Ei maksanut kuin n.15€ kuluineen..
- Kknbkkkk
Meillä on käytössä toi CB6000 ja sitten joku teräksinen vastaava. Vaihdellaan välillä kun toinen on pesussa.
Mieheni on käyttänyt siveysvyötä jo 5 kuukautta 24/7, paitsi pesulle aina 3-4 päivän välein.
Aluksi vapautin hänet yleensä noin kolmen päivän välein ja silloin harrastimme seksiä. Pian rohkenin ottamaan siitä avaimenhaltijana kaiken irti, joten pidensin nopeasti lukitusaikaa orgasmien suhteen ja nyt ne on ollut kerran 1-2 viikossa. Vähän aikaa sitten vapautin hänet, kun olin laittanut ukon selibaatille lähes kuukaudeksi.
Itseni tyydytän dildolla ja muilla välineillä silloin kun haluttaa ja pistän myös kultani tarvittaessa nuolemaan minua.
Tykkäämme myös harrastaa sidontaleikkejä joten siinä samalla voi sidotulle miehelle antaa "pilatun orgasmin" vaikka ratsastamalla ja jatkaa sitten dildolla. Mies takaisin siveysvyöhön ja nukkumaan.
Lukittuna mies kyllä osoittaa paljon huomiota ja suuseksi on sitten muuttunut vaan niin taivaalliseksi. Avaimenhaltijana voit tehdä miehellesi lähes mitä tahansa ja pidät luottamuksen korkealla. - sinkkusiveysvyössä
Entäs siveysvyötä käyttävät sinkut? Onko heitä paljon? Miten löytää kumppani, jos on siveysvyössä koko ajan?
- Lkjjkk
Monet sinkut taitavat käyttää paljon siveysvöitä mikäli muihin nettikeskusteluihin on luottamista. Tietääkseni monet käyttävät sitten keyholding palveluita
- HTv2
Pitkään meni ennekuin uskaltauduin keyholding palveluja käyttämään. Nykyään käytän niitä jatkuvasti. Itseäkin sinkkuna vähän mietityttää miten löytää vaimo ehdokas, kun on tuo siveysvyö jatkuvasti päällä.
- Chastied
Mistä olette noita keyholding palveluja löytänyt?
- Lukittusinkku
Onhan niitä esim carlilock,, emlalock. Minun avainten käytöstä huolehtii ystävä skypen kautta.
- Ärrällä
R-kioskilla on avainsäilytyspalvelu.
- Kotiorja
Ei noita palleista roikkuvia kannata kutsua siveysvyöksi.
Mulle hommattiin My Steelin vyö.
Ja kuten nettisivuilla lukee on premiumia.
Nyt en pääse koskettelee enkä edes näe kalua.
Jos kiinnostaa niin tuolta löytyy.
https://www.my-steel.de/shop/index.php?cat=c40_Keuschheitsguertel-fuer-Maenner-Keuschheitsguertel--Mann--Edelstahl--keusch--fetisch.html - Chopstick
Voihan tuollaisista valmistuskustannuksiltaan muutaman kympin siveysvöistä maksaa 600..700 euroa, jos oikein alistuttaa. Aliexpressiltä lyötyy vastaavia alle satasella, ja todennäköisesti nämä Saksan tuotteetkin on valmistettu Kiinassa.
Itsellä on nytkin päällä oikein laadukas kiinamalli, ja ihan riittävä pitämään minut siveänä:) Joo, ei tämä ole siveysvyö vaan siveyslaite/häkki.
Näitä siveysvälinejuttuja on ihan turha alkaa muille selitellä. Itsellä laite tuntuu kiihottavalta kalussa ja ylläpitää jonkinlaista seksivirettä ja odotusta leikeistä. Eli runkkailut ovat jääneet pois ja panoissa vaimon kanssa on sitten vapautuessa ihan eri meininki!
Pitää vielä kertoa tällainen juttu. Olin ollut pari viikkoa häkitettynä ja hirveä kiima! Pienestä raosta onnistuin terskan alapintaa sen verran muovisella syömäpuikolla kiihottamaan että laukesin:) - Häkissä
Valmistaudu minuuttimunaan :D Vaimoni piti minua kaksi viikkoa häkissä ja ilme oli näkemisen arvoinen, kun laukesin minuutissa. Sain sitten siivota aiheuttamani sotkun.
- Lukittusinkku
Tällaisessa tapauksessa olisi parempi pitää häkki lukittuna ja tyydyttää vaimo strap onilla.
- Häkissä
Tyydytän vaimoni nuolemalla.
Sä tarvit mua koskaan mä en laukee minuutissa. Kuitenkin nautit nöyryytyksestä kun vaimo nauttii kunnolla
- Steelbelt
Lukittuna olen ja haaveilen, että joku tyttönen minut vapauttaa ja kiusaa orgasmin partaalle, mutta lopettaa ja lukitsee uudelleen.
- terrghd
KAIKKI SUOMEN KAUNIIT TYTÖT OVAT TÄÄLLÄ ♡ http://crazysex.ml ☜
- Mokkakorvalle
Mitä ne Afrikassa tekee?
- Khes
Mokkakorvalle kirjoitti:
Mitä ne Afrikassa tekee?
Mustat miehet ovat vieneet kaikki kauniit naisemme Maliin ja nyt ne yrittää että me miespoloiset kirjaudumme heidän sivustolle jotta voisivat viedä vielä rahammekin, on tää nii vääri.
mäkin haluan suhteen mua vanhenman muijan kaa joka pitää siveysvyös
- Anonyymi
Minulla on upea vaimo, joka pitää minua CB-5000 häkissä. Toimii, en saa pois ilman avainta ja on jopa mukava. Suosittelen kaikille kokeilemaan edes tällaista. Saa halut uuteen nousuun ja arvostat vaimoasi hieman enemmän, koska hänellä on kalusi avaimet... !
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733